home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?  (Læst 24660 gange)
NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #105: 22 Okt 2008, 20:41 »

Skal helt sikkert afprøve de største talenter:

Sherman Cardénas-Colombia
Morten Thomsen-Hvidore
Lebohang Mokoena-Orlando Pirates
Mads Laudrup-FCK
Jozy Altidore-USA
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #106: 22 Okt 2008, 21:36 »

Ej hvor jeg tror Anders Jochumsen bliver fed at have på sit hold i fm09.. Super menneske, ligger søvnløs om natten af bar spænding!!
Anders Jochumsen ftw! Grin crazy
Ham glæder jeg mig sgu også til at se. Peace
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #107: 22 Okt 2008, 21:57 »

Glæder mig meget til at prøve:

Mihelic. Hvis han er ligeså god som i de 2 foregående spil, så kan der ikke gå lang tid før et større hold køber ham IRL. Det plejer da at ske, hvis en spiller er god i flere FM udgaver.

Wass, Jallow, Jönsson og Farnerud. Glæder mig i det hele taget til at se hvordan Børndby er, og hvordan Kasi Jesper opfører sig.

Daniel Agger! Glæder mig hvert år til at se om de har give ham PA på 185+ som han fortjener!

Arsenals talenter.
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #108: 22 Okt 2008, 21:58 »

Fori
- kerlon
- aguero
- agger
-messi
- bale
- daniel norouzi . 8 kun fordi jeg kender ham ) Smiley Smiley !!!
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #109: 22 Okt 2008, 22:23 »

Glæder mig til at se om der er flere af mine holdkammerater med, end sidste år.

- Eller om jeg endda selv er! Regner jeg dog helt klart ikke med Wink
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #110: 22 Okt 2008, 22:39 »

Glæder mig til at se om der er flere af mine holdkammerater med, end sidste år.

- Eller om jeg endda selv er! Regner jeg dog helt klart ikke med Wink

Jeg må da egentlig hellere lige høre Henrik Beck ad, om du er værdig til FM.  Cool
Hvis han siger god for det, så laver jeg personligt en update, hvor du er med... he he
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #111: 24 Okt 2008, 19:00 »

Jeg må da egentlig hellere lige høre Henrik Beck ad, om du er værdig til FM.  Cool
Hvis han siger god for det, så laver jeg personligt en update, hvor du er med... he he

Hehe, det lyder genialt Wink Har sku altid været en drengedrøm  Hævet Øjenbryn
Logged

Storch
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #112: 28 Okt 2008, 23:30 »

ibesevic og hele Hoffenheim holdet , tjaa og så mig selv da jeg også er med ;b
Logged

Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #113: 29 Okt 2008, 01:53 »

Hele Randers FC's ungdomsafdeling da jeg har spillet på hold med langt de fleste og går  i klasse med et par stykker derudover.
ellers en Lulinha som jeg har haft mange store oplevelser med i FM08.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #114: 29 Okt 2008, 10:52 »

Det er altid sjovt at se om man kan finde nogle danske talenter, og deriblandt må man nødt til at kigge efter
Jens Stryger Larsen - en ung defensiv midtbanespiller, som netop har skrevet en to-årig kontrakt med Brøndby. Derfor bliver de nødt til at vise, at det er en spiller de vil satse på, og jeg tror han bliver god.
Nicolai Boilesen - forsvarsspilleren fra Brøndby har været til prøvetræning i flere store klubber, senest var det Manchester United der trak den 16-årige spiller til prøvetræning.
Osama Akharraz - kantspiller fra Brøndby, og en spiller som jeg ser virkelig stort potentiale i. Håber han bliver god nok til at klare sig på højeste niveau i DK.
Mustafa Hassan - Har fået sin førsteholdsdebut i Brøndby, og er en angriber jeg ser en stor fremtid i. Han skal nok slå igennem, da han har mange af de gode ting + en vilje til at nå sit mål.
David Boysen - angriber fra AB på bare 17 år. Han har allerede fået debut på AB førstehold, og det med bravour. Det er blevet til flere mål. Jeg tror på en stor fremtid for ham.
Simon Backmann - kom fra Køge til FC Midtjylland og regnes for en af årgangens(93) største talenter.
Marco Larsen - samme som ovennævnte
David Jensen - ung landsholdsmålmand i FC Nordsjælland, som blandt andet har været på prøvetræning i skotske Celtic.
Mads Hvilsom - angriberen fra FC Midtjylland er kåret til "Fremtiden 9ér i Dansk fodbold" på siden DK Elite der omhandler dansk ungdomsfodbold, og han er uden tvivl en ung mand med en stor fremtid.
Jude Nworuh - jeg er spændt på at se hvor hans potentiale ligger. Jeg har været meget imponeret af ham i de kampe han nåede for FC Midtjylland inden hans kraniebrud.
Dario Dumic - forsvarsspilleren der spiller i Norwich til daglig. Ham håber jeg at se de har forbedret.
Morten Nielsen - angriberen fra Chelsea må meget gerne være en okay spiller. Jeg ved ikke om han kan slå igennem i toppen, men han bør kunne spille med i de mindre ligaer.
Nikola Saric / Martin Hansen - de to Liverpool drenge venter jeg spændt på at se deres stats. Det skal nok blive spændende.
Mark Gundelach - offensiv midtbanespiller på klubholdet og højre back på ungdomslandsholdet. Den unge mand fra 92 har allerede været udtaget til FC Nordsjællands førsteholdstrup. Desværre kom han ikke på banen i udekampen mod AaB.

Derudover er der et par 95'ere som jeg gerne ville se, men tror de er lige unge nok til at være en del af spillet ;-)
« Seneste Redigering: 29 Okt 2008, 10:53 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

PLerborg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #115: 01 Nov 2008, 01:38 »

Ser frem til at se.
Pavlychenko - Tottenham
Pavel Pogrebnyak - Zenit
Nando Rafael - AGF
Jakob Poulsen - AGF
Dan Thomassen - AGF Smiley
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #116: 01 Nov 2008, 02:34 »

Brøndbys midtbane Ousman Jallow Nasri Deco
Logged

Lavet Af GadeFM

LarsLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #117: 01 Nov 2008, 22:43 »

Jeg glæder mig til at opleve Dimiter Berbatov i United dragten Wink.
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #118: 01 Nov 2008, 23:43 »

Det er altid sjovt at se om man kan finde nogle danske talenter, og deriblandt må man nødt til at kigge efter
Jens Stryger Larsen - en ung defensiv midtbanespiller, som netop har skrevet en to-årig kontrakt med Brøndby. Derfor bliver de nødt til at vise, at det er en spiller de vil satse på, og jeg tror han bliver god.
Nicolai Boilesen - forsvarsspilleren fra Brøndby har været til prøvetræning i flere store klubber, senest var det Manchester United der trak den 16-årige spiller til prøvetræning.
Osama Akharraz - kantspiller fra Brøndby, og en spiller som jeg ser virkelig stort potentiale i. Håber han bliver god nok til at klare sig på højeste niveau i DK.
Mustafa Hassan - Har fået sin førsteholdsdebut i Brøndby, og er en angriber jeg ser en stor fremtid i. Han skal nok slå igennem, da han har mange af de gode ting + en vilje til at nå sit mål.
David Boysen - angriber fra AB på bare 17 år. Han har allerede fået debut på AB førstehold, og det med bravour. Det er blevet til flere mål. Jeg tror på en stor fremtid for ham.
Simon Backmann - kom fra Køge til FC Midtjylland og regnes for en af årgangens(93) største talenter.
Marco Larsen - samme som ovennævnte
David Jensen - ung landsholdsmålmand i FC Nordsjælland, som blandt andet har været på prøvetræning i skotske Celtic.
Mads Hvilsom - angriberen fra FC Midtjylland er kåret til "Fremtiden 9ér i Dansk fodbold" på siden DK Elite der omhandler dansk ungdomsfodbold, og han er uden tvivl en ung mand med en stor fremtid.
Jude Nworuh - jeg er spændt på at se hvor hans potentiale ligger. Jeg har været meget imponeret af ham i de kampe han nåede for FC Midtjylland inden hans kraniebrud.
Dario Dumic - forsvarsspilleren der spiller i Norwich til daglig. Ham håber jeg at se de har forbedret.
Morten Nielsen - angriberen fra Chelsea må meget gerne være en okay spiller. Jeg ved ikke om han kan slå igennem i toppen, men han bør kunne spille med i de mindre ligaer.
Nikola Saric / Martin Hansen - de to Liverpool drenge venter jeg spændt på at se deres stats. Det skal nok blive spændende.
Mark Gundelach - offensiv midtbanespiller på klubholdet og højre back på ungdomslandsholdet. Den unge mand fra 92 har allerede været udtaget til FC Nordsjællands førsteholdstrup. Desværre kom han ikke på banen i udekampen mod AaB.

Derudover er der et par 95'ere som jeg gerne ville se, men tror de er lige unge nok til at være en del af spillet ;-)
Hvilke 95'ere er det du tænker på?
Årgangen er først med om 2 år, 1 1/2 med opdateringer til 2010 udgaven.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

JoseNico
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvilke spillere ser du frem til at afprøve i FM09?
« Svar #119: 02 Nov 2008, 11:58 »

Der er sku mange forskellige spillere man ser frem til, kommer jo an på hvilke man skal bruge Smiley

- en spiller som kommer til at få alt alt for gode stats bliver nok C. Ronaldo.
Han var vild i sidste sæson men hvis de kommer til at give ham for gode ender han jo med at lave enmands hær i spillet!
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010