home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1061 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din musik genre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din musik genre  (Læst 26074 gange)
enged
Gæst

Sv: Din musik genre
« Svar #60: 04 Jan 2009, 00:38 »

Jeg kan lide en masse musik. Jeg er faktisk mest til ældre musik, da Queen og Beatles helt klart er nogen af favoritterne.

Desuden er jeg også rigtig glad for Magtens korridorer, dem så jeg på Vig Festival sidste år, og de var virkelig gode! De kan klart anbefales at opleve live!
Johnny Cash er også rigtig god, efter jeg så filmen Walk The Line, fandt jeg nogen af hans sange på plader mine forældre havde og hørte dem, klasse! Smiley
L.O.C er også en super kunstner, især hans seneste album er rigtig godt.
Suspekts Prima Nocte er også et fedt album, dog syntes jeg ikke de er så gode live, men albummet er fedt!

Det var bare lidt af det jeg kan lide, men der er en masse mere Thumbs Up

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 04 Jan 2009, 00:39 »

Min fine ven, det her er Rock'nRoll http://www.youtube.com/v/zvoeeq-BH4w

Ikke det der ungdomshus/fesne "rock".. Wink

Det er i hvert fald skidt i mine øjne at kalde det Rock'n roll..!
Det er fuldstændigt korrekt.. AC/DC, det er fanme rock'nRoll... the storm er bare rock!!!

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #62: 04 Jan 2009, 00:40 »

Nu har jeg sq ikke så meget styr på genrerne, men Suspekt er noget af det jeg hører rigtig meget af. Gad virkelig godt se dem live Opstemt

AMRDK
Gæst

« Svar #63: 04 Jan 2009, 00:42 »

Min fine ven, det her er Rock'nRoll http://www.youtube.com/v/zvoeeq-BH4w

Ikke det der ungdomshus/fesne "rock".. Wink

Det er i hvert fald skidt i mine øjne at kalde det Rock'n roll..!
Dont call me that, tak  Wink
Hvis du kalder The Storm for ungdomshus/fesen rock, burde du nok opleve deres koncert...
før du begynder og kommentere dem.
Læderjakker? Headbanging ? Guitar soloer ? Udtryk ?
Hvad mangler der lige i den pulje ?

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 04 Jan 2009, 00:43 »

Det bedste man kan høre er nu VOLBEAT... der er bare ikke noget bedre.. og slet ikk live!!! har oplevet dem 3 gange live nu, og de fyrer den bare maks a'.. og så er de faktisk det eneste metal band nogensinde i danmark, som har haft udsolgt til alle deres koncerter... synes dog ikk at det er den helt vilde metal, da det er lidt mere roligt, og mere sang..

AMRDK
Gæst

« Svar #65: 04 Jan 2009, 00:45 »

Det er fuldstændigt korrekt.. AC/DC, det er fanme rock'nRoll... the storm er bare rock!!!
Sorry drenge, men nu har jeg tilfældigvis læst alle anmeldelser af både plader & koncerter.
Stort set alle anmeldere (inkl. The Storm selv) mener at de har noget rock'n'roll over sig. Alle.

Den samme holdning har jeg, efter at både have købt pladen, og været til deres 2 koncerter i VEGA.

AMRDK
Gæst

« Svar #66: 04 Jan 2009, 00:47 »

Det bedste man kan høre er nu VOLBEAT... der er bare ikke noget bedre.. og slet ikk live!!! har oplevet dem 3 gange live nu, og de fyrer den bare maks a'.. og så er de faktisk det eneste metal band nogensinde i danmark, som har haft udsolgt til alle deres koncerter... synes dog ikk at det er den helt vilde metal, da det er lidt mere roligt, og mere sang..
Enig. De er super gode... Ivertfald på pladen.
Var du til en af koncerterne hvor de spille "Mary ann's place" ?
- Super fed sang !

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 04 Jan 2009, 00:52 »

Enig. De er super gode... Ivertfald på pladen.
Var du til en af koncerterne hvor de spille "Mary ann's place" ?
- Super fed sang !
Ja det var jeg... var til koncert med dem d. 15. november på Fermaten i Herning, og der fyrede de den a'... de er vildt gode på deres plader, men 10x bedre live!!!

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #68: 04 Jan 2009, 01:02 »

Noget af det bedste musik der kan høres må da i virkeligheden siges at være jazz. Der er ikke noget bedre end Miles Davis, Glen Miller eller måske Chet Baker! Alt sammen super musik, som virkelig er værd at høre! Men selvfølgelig er der intet der slår kongen, og her mener jeg ikke Elvis, men derimod Ben Harper. Det er noget af det klart bedste og afslappende musik jeg kender til, med sange som "Walk Away," "Morning Yearning" og selvfølgelig "Burn One Down."

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #69: 04 Jan 2009, 01:13 »

Sorry drenge, men nu har jeg tilfældigvis læst alle anmeldelser af både plader & koncerter.
Stort set alle anmeldere (inkl. The Storm selv) mener at de har noget rock'n'roll over sig. Alle.

Den samme holdning har jeg, efter at både have købt pladen, og været til deres 2 koncerter i VEGA.

Det er muligt, MIN FINE VEN. Men det er jo også et subjektivt emne. Og jeg mener at det absolut intet har med Rock'n'roll at gøre - ligegyldigt hvor mange anmeldelser du har læst. Og nu har jeg sjovt nok også lige læst et par stykker fra ordentlige musiksider. Gaffa og Soundvenue. Og det har de da fået hele TO stjerner...

..og jeg citerer: "ikke meget mere at komme efter end i en tween-tøs’ poesibog, og under det Nightwish- og Evanescence-agtige bulder og brag" og der står sjovt nok intet om Rock'n'roll - det ville også være åndssvagt.

Find ordet "rock'n'roll her og jeg giver dig en is. http://soundvenue.com/anmeldelser/2008/02/08/the-storm--stormen-er-afblaest

EDIT: Find lige et link til en anmeldelse hvor de påstår det du siger Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 01:16 af Njaourinho » Logged

AMRDK
Gæst

« Svar #70: 04 Jan 2009, 01:17 »

Ja det var jeg... var til koncert med dem d. 15. november på Fermaten i Herning, og der fyrede de den a'... de er vildt gode på deres plader, men 10x bedre live!!!
Hehe, kom Pernille Rosendahl så også på scenen <3 ? hehe.

AMRDK
Gæst

« Svar #71: 04 Jan 2009, 01:23 »

Det er muligt, MIN FINE VEN. Men det er jo også et subjektivt emne. Og jeg mener at det absolut intet har med Rock'n'roll at gøre - ligegyldigt hvor mange anmeldelser du har læst. Og nu har jeg sjovt nok også lige læst et par stykker fra ordentlige musiksider. Gaffa og Soundvenue. Og det har de da fået hele TO stjerner...

..og jeg citerer: "ikke meget mere at komme efter end i en tween-tøs’ poesibog, og under det Nightwish- og Evanescence-agtige bulder og brag" og der står sjovt nok intet om Rock'n'roll - det ville også være åndssvagt.

Find ordet "rock'n'roll her og jeg giver dig en is. http://soundvenue.com/anmeldelser/2008/02/08/the-storm--stormen-er-afblaest

EDIT: Find lige et link til en anmeldelse hvor de påstår det du siger Smiley
Jeg har læst dem i aviserne, så det bliver nok svært.
Du skal huske på at forventningerne til The Storm var total absurd høje. Det ville INGEN i Danmark kunne indfrie...
Jeg kan i øvrigt fortælle dig at en af danmarks mest kendte kultur anmeldere, Kim Skotte, giver The Storm 4 Stjerne hos Politikken. Danmarks næststørste avis !

Så helt ret har du ikke i det.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #72: 04 Jan 2009, 01:28 »

Jeg har læst dem i aviserne, så det bliver nok svært.
Du skal huske på at forventningerne til The Storm var total absurd høje. Det ville INGEN i Danmark kunne indfrie...
Jeg kan i øvrigt fortælle dig at en af danmarks mest kendte kultur anmeldere, Kim Skotte, giver The Storm 4 Stjerne hos Politikken. Danmarks næststørste avis !

Så helt ret har du ikke i det.

Hvad for nogen forventninger? Hverken jeg eller nogen i min omgangskreds havde forventninger til dem.

Kim Skotte er som du selv siger kulturanmelder, og muligvis en dygtig en af slagsen, men fra at være kulturanmelder til, at være journalist på Danmarks mest seriøse mainstream musikblad (Soundvenue), der er meget langt. Kim Skotte er ikke i nærheden af at have de samme kompetencer, som en journalist på Soundvenue har.

Desuden er fire stjerner heller ikke en så vildt sindssygt anmeldelse, som du gør den til.

AMRDK
Gæst

« Svar #73: 04 Jan 2009, 01:32 »

Hvad for nogen forventninger? Hverken jeg eller nogen i min omgangskreds havde forventninger til dem.

Kim Skotte er som du selv siger kulturanmelder, og muligvis en dygtig en af slagsen, men fra at være kulturanmelder til, at være journalist på Danmarks mest seriøse mainstream musikblad (Soundvenue), der er meget langt. Kim Skotte er ikke i nærheden af at have de samme kompetencer, som en journalist på Soundvenue har.

Desuden er fire stjerner heller ikke en så vildt sindssygt anmeldelse, som du gør den til.
I mine øjne er det!
Det har Pernille Rosendahl selv udtalt at da de kom hjem fra USA fandt de ud af hvor store
forventninger der faktisk var til den her plade. Forventninger som det på ingen måde kunne udfylde !

Pernille kom fra Swan Lee. Danmarks (på dette tidspunkt) bedste pop band, og Johan kom fra Mew
som stormede derud af med koncerter verden over. Så der var en masse forventninger i luften.
- Det kan man ikke løbe fra.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #74: 04 Jan 2009, 01:32 »

Jo, jeg har helt ret. For hele diskussionen gik ud på om The Storm var et Rock'n'roll band. Du påstod at anmelderne sagde at det var et rock'n'roll band, og det har vi nu set, at det siger de intet om. Nu har jeg læst Kim Skotte's anmeldelse og han skriver som alle andre, at det er poprock. Wink Desuden giver jeg ikke meget for en anmeldelse som er skrevet af en kulturanmelder.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010