home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Football Manager 2009 Screenshots *Opdateret 4 September*
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2009 Screenshots *Opdateret 4 September*  (Læst 33745 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Football Manager 2009 Screenshots
« Svar #75: 08 Sep 2008, 21:23 »

Jeg glæder mig også meget, men frygter også lidt, at de nye ting gør at spillet bliver langsomt.

Forstået på den måde at man kommer til at bruge meget tid på pressedelen og rygter m.v.
Jeg tror at en sæson kan tage ret lang tid at spille (læs: for lang tid) med alle de ting kan skal læse og tage stilling til.

Det mener jeg ikke der er grund til at bekymre sig over, det er da blot at gøre manager-delen endnu større, hvilket er super fantastisk!

Nu håber jeg bare, at de har rettet den "fejl", hvor medierne hele tiden henvender sig inden kampen med samme spørgsmål og samme svarmuligheder.. Der må meget gerne komme en væsenlig variation i medieforholdet. F.eks. kunne man få muligheden for at sætte sig et mere detaljeret mål for sæsonen, hvis det så ikke helt går efter forventningerne, så kunne medierne jo henvende sig og stille spørgsmål angående dette. Generelt håber jeg noget så inderligt, at medierne er forbedret.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 20:57 af Sunbao » Logged

TNT
Ynglingespiller

Sv: Football Manager 2009 Screenshots *Opdateret 4 September*
« Svar #76: 08 Sep 2008, 21:25 »

Det mener jeg ikke der er grund til at bekymre sig over, det er da blot at gøre manager-delen endnu større, hvilket er super fantastisk!

Nu håber jeg bare, at de har rettet den "fejl", hvor medierne hele tiden henvender sig inden kampen med samme spørgsmål og samme svarmuligheder.. Der må meget gerne komme en væsenlig variation i medieforholdet. F.eks. kunne man få muligheden for at sætte sig et mere detaljeret mål for sæsonen, hvis det så ikke helt går efter forventningerne, så kunne medierne jo henvende sig og stille spørgsmål angående dette. Generelt håber jeg noget så inderligt, at medierne er forbedret.

Helt samme forhåbninger her.

Man kører MEGET hurtigt død i medie-delen, når man gang på gang bliver stillet de samme spørgsmål. Det er derfor, at jeg, her i FM08, meget ofte vælger ikke at svare på spørgsmålene.

Jeg krydser fingre for forbedringer!

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #77: 09 Sep 2008, 16:05 »

Gud hvor er jeg fortrøstningsfuld mht. det nye spil. Jeg tror, at det bliver et super spil, med en række forbedringer der gør, at det bliver noget man kan bruge om muligt flere timer på, end man har gjort hidtil med FM. Især mediedelen ser jeg frem til med enorme forventninger. For det kan jo kun gå i den rigtige retning i forhold til 08, hvori mediedelen var så ringe, at den næsten godt kunne have være udeladt.

Til alle jer der føler, at spillet mister sin "sjæl" ved indførelsen af 3D, ja I burde simpelthen lige revidere jeres holdning omkring dette punkt. Det er super fedt, at de har valgt at lytte til flere folks ønsker, og lur mig om I ikke i sidste ende indser, at det faktisk gør spillet og visse aspekter i spillet lidt mere realistiske! Her tænker jeg på ting som tvivlsomme frispark, vilde langskudsmål etc. etc. - det vil 3D utvivlsomt hjælpe rigtig meget på, så man rent faktisk kan se, hvad der foregår inde på banen. I kan jo for øvrigt også bare slå det fra, hvis det ikke lige behager spilleren ..

Lad det blive releasedate!
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 16:14 af NicolaiMadrid » Logged

Madrid - 08/09

wirenfeldt
Gæst

« Svar #78: 09 Sep 2008, 16:47 »

Til alle jer der føler, at spillet mister sin "sjæl" ved indførelsen af 3D, ja I burde simpelthen lige revidere jeres holdning omkring dette punkt. Det er super fedt, at de har valgt at lytte til flere folks ønsker, og lur mig om I ikke i sidste ende indser, at det faktisk gør spillet og visse aspekter i spillet lidt mere realistiske! Her tænker jeg på ting som tvivlsomme frispark, vilde langskudsmål etc. etc. - det vil 3D utvivlsomt hjælpe rigtig meget på, så man rent faktisk kan se, hvad der foregår inde på banen. I kan jo for øvrigt også bare slå det fra, hvis det ikke lige behager spilleren ..
Lige præcis! Jeg var før en af dem der var bange for, at FM ville miste en del med 3D.. Dog ikke længere.
Som der så simpelt og flot bliver skrevet ovenover, ja så kan skeptikere jo bare slå det fra - jeg tvivler dog på, at folk slår den nye funktion fra.

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #79: 22 Sep 2008, 20:24 »

Kan man ikke lide 3D kan man jo bare spille 2D da det stadigvæk er muligt... Dem som brokker sig er bare typisk Dansker som skal brokke sig..

amadeo
Lilleputspiller
*

« Svar #80: 29 Sep 2008, 09:57 »

Ved I hvornår der plejer at komme flere screenshots? Jeg synes der plejer at komme flere, specielt inden demoen kommer Peace

Når sigames lyster heh
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 11:17 af Sunbao » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #81: 03 Okt 2008, 06:53 »

FM 2009 ser da spændende ud  Thumbs Up men er der nogen der har set hvilke krav spillet kræver til hardwaren...... skal ud og købe ny pc inden så længe og det ville være træls at købe en pc der ikke kan tække spillet.

YNWA

niklasjensen
Lilleputspiller
*

« Svar #82: 05 Okt 2008, 10:48 »

det ser da ok ud

andersvilster
Gæst

« Svar #83: 05 Okt 2008, 11:05 »

Er det ikke noget med at det udkommer før i England end i DK?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #84: 05 Okt 2008, 11:17 »

FM 2009 ser da spændende ud  Thumbs Up men er der nogen der har set hvilke krav spillet kræver til hardwaren...... skal ud og købe ny pc inden så længe og det ville være træls at købe en pc der ikke kan tække spillet.

Ingen info omkring det endnu

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #85: 05 Okt 2008, 11:18 »

Er det ikke noget med at det udkommer før i England end i DK?

Det er der ikke nej, spillet udkommer den 14 både her og i england.

tturbo1
Manager

« Svar #86: 05 Okt 2008, 11:21 »

Er ret sikker på at hvis du køber en ny pc af rimelig kvalitet, så får du ingen problemer med FM.
Det plejer jo ikke være det mest krævende spil.
Kan da anbefale du kører en tur op til SHG i Århus?Huh
Der har du jo været et par gange før ikke???

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #87: 19 Okt 2008, 20:57 »

Hvad kunne folket ønske sig af screenshots af specefikke ting som er offentligjort ?

Yoggidk
Gæst

« Svar #88: 19 Okt 2008, 20:59 »

Hvad kunne folket ønske sig af screenshots af specefikke ting som er offentligjort

Hvad man kan sige til medierne mm.

kasperbp12
Manager

« Svar #89: 19 Okt 2008, 21:00 »

Hvad kunne folket ønske sig af screenshots af specefikke ting som er offentligjort ?
hvad kan man sige til sine spillere i kampen?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010