home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Toon Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor ender "The Toon Army"
1-4
- 2 (10,5%)
5-8
- 13 (68,4%)
9-13
- 3 (15,8%)
14-17
- 0 (0%)
18-20
- 1 (5,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Toon Army  (Læst 5920 gange)
Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
The Toon Army
« : 03 Sep 2008, 09:22 »



Newcastle United FC. The magpies, The Toon Army eller kald dem hvad du vil. Newcastle United blev grundlagt i 1892 under navnet Stanley AFC. Newcastle er en klub med mange traditioner, men har de seneste sæsoner haft meget svært ved at holde sig i toppen, af Premier League. I løbet af deres mange leve år, har de vundet Premier League fire gange, første gang i 1904, og senest i 1926. FA cuppen har de også vundet mange gange, nemlig hele seks gange. Første gang de vandt den var i 1910, og senest i 1955. Så man har desværre ikke fundet et trofæ frem til de trofaste fans. I 1999 var de dog kun et point fra at vinde Premier League, de tabte den sidste kamp, som de bare skulle spille uafgjort i, så havde de været mestre. Newcastle spillede oprindeligt i rødt, men valgte at skifte til Sort/Hvid, fordi at fansene forventede noget nyt, og det fik de så. Udover Notts County blev de, det andet hold, til at spille i Sort/Hvid stribet.
Velkommen til St James Park
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 14:35 af RCD » Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #1: 03 Sep 2008, 10:34 »

Reseveret Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #2: 03 Sep 2008, 11:04 »

Alan Shearer, jeg savner dig!!!! Bliver nice med den her blog RCD (forhåbentlig Wink) Jeg bliver fast læser hvis du skriver nice da jeg har en lille kærlighed for the toons.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #3: 03 Sep 2008, 11:09 »

Jeg har tænkt mig at skrive, som jeg gjorde i min Espanyol blog. Nogen der syntes jeg skal forsætte med det ?. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #4: 03 Sep 2008, 11:14 »

Nogen der syntes jeg skal forsætte med det ?. Smiley
Ja, jeg gør. Thumbs Up
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #5: 03 Sep 2008, 14:36 »

Har smidt en afstemning op. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #6: 03 Sep 2008, 15:23 »

Glimrende med en blog om The Toons. Glæder mig til at se hvad du kan udrette med dem  Peace
Lækker start
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #7: 03 Sep 2008, 20:27 »



Transfermarkedet. En god mulighed for mange klubber, til at få forstærket sit hold, på flere positioner. Newcastle har også været i gang på transfer markedet. Med indkøb for i alt 55 mio. £. Newcastles nye manager Kevin Lassen udtalte på et pressemøde at han søgte to forstærkninger til midtbanen, og evt. en midterforsvar. Lassen fik som ventet, hentet alle de spillere han gik efter. Den første og billigste spiller var Nigel De Jong. De Jong der kommer fra tyske HSV, hvor han har spillet fra 2005. De Jong kommer ind på holdet, som en mand der er udset til at få en plads i start 11’ern. De Jong har måske ikke scoret så mange mål i sin karriere, men han har lavet en masse assists. Han er også en mand, man kan forvente meget af i fremtiden med sine kun 22 år.

Anden og den næst dyreste indkøbte spiller er, Richard Dunne der kommer fra Manchester City, for en sum af 15.75 mio. £. Dunne kommer ind på holdet for, at skabe ro i det urutinerede forsvar. Dunne der var anfører i City, kom op at toppes med Mark Hughes, og ville sættes til salg. Dunne var også jagtet af Middlesbrough og Everton. Det var dog os der slap af sted med ham. Dunne er en rigtig hovedstærk spiller, og har scoret 7 mål i sin karriere.

Den sidste og dermed dyreste spiller, er Stewart Downing, der blev købt for hele 29.5 mio. £. Downing er købt til at, dække ind på den, venstre kant der har voldt os mange problemer. Downing kommer fra liga rivalerne Middlesbrough. Downing der er fast mand på det engelske landshold, og han kan lave et fantastisk ryk frem i banen. Downing har også et god skud, og han scorede 5 mål sidste sæson. Downing er en rigtig god holdspiller, og var tæt på at blive anfører i Middlesbrough.

Vi har også solgt en spiller. Obafemi Martins har vi solgt til Bayern München for et beløb af 10 mio. £. Martins havde et ønske om at komme til en stor klub, og komme ud at spille europæisk fodbold. Martins havde en stor rolle på vores hold, og han er blevet ønsker held og lykke i sin nye klub. Til at erstatte Martins, er nyindkøbet Xisco sat ind i start 11’ern.

Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

dasmessi
Gæst
 
Sv: The Toon Army
« Svar #8: 03 Sep 2008, 20:37 »

Lyder spændende. Læser med.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #9: 03 Sep 2008, 20:54 »

Tre lækre lækre indkøb  Thumbs Up Især Downing er jeg helt tosset med  crazy
KIU Kevin!
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #10: 03 Sep 2008, 20:56 »

Kan afsløre en ting. Dunne er godt nok målfarlig, han har lige scoret fra midten Thumbs Up.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #11: 04 Sep 2008, 09:39 »

Kommer med en update, inden for de næsten 2-3 timer. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #12: 04 Sep 2008, 10:34 »

God start RCD, og lækre indkøb. Det skal nok blive spændende at læse med.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #13: 04 Sep 2008, 11:49 »

Jeg har selv et svagt punkt for Toons og jeg må indrømme, at det er en rigtig god start, du har fået.

Klasseindkøb og en spiller som Downing kan udvikle sig vildt.

Jeg købte ham til City i første sæson for 90 mill., men sæsonen efter blev jeg desværre tvunget til at sælge ham igen for 275 mill. til Man Utd.

Dunne er en stabil forsvarsspiller og utrolig farlig ved frispark og hjørnespark, mens De Jong er en god ung spiller, som jeg faktisk også tit køber, dog uden rigtig at få det optimale ud af ham.

Held og lykke med "Tegneserieholdet"  Wink og jeg glæder mig til at læse mere.
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Toon Army
« Svar #14: 04 Sep 2008, 12:45 »



August måned. De første kampe skal spilles, og en placering i Premier League bliver næsten bestemt, i den måned. Hold som Liverpool og Chelsea, skal bruge måneden til, at se om de kan følge med Manchester United og Arsenal i top kampen. Det skal Newcastle også. Der skal prøves formationer og spillere af. August har sagt ligeud været en helvedes ring måned i Newcastle. Med masser af mål gået ind, og alt for lidt mål scoret. Men månedens bedste spiller må være nyindkøbet Richard Dunne, med to mål, og en masse redede bolde. Dunne har som ventet også taget rollen, som den styrende forsvars spiller.

Første kamp i Premier League, var mod de forsvarende mestre, Manchester United. Inden kampen forventede vi at Manchester ville udspille os. Det skulle dog ikke blive tilfældet. Efter 17 minutter slår Uniteds nyindkøb Dimitar Berbatov til. Med et stille og roligt skud, sender han bolden, ind bag Shay Given. Vores nyindkøb Xisco slog dog igen, kun tre minutter senere. Efter et indlæg fra Jonás Gutiérrez, satte han panden på bolden, og sendte bolden ind bagved Van der Sar. Gutiérrez ville også være med, efter 57 minutter satte han et frispark ind bag Van der Sar til 2-1. Vi var nu foran. Men i overtiden slog United til. et minut inde i overtiden sendte Anderson, et skud fra 35 meter ind bag Shay Given. 2-2. Nu gjorde Wayne Rooney det helt onde imod os. Et minut før kampen var slut, satte han hovedet på en bold, fra Anderson. 3-2. Det ender kampen desværre og vi er selvfølgelig skuffede over at tabe på den måde.

Efter den store skuffelse mod Manchester United, skulle vi møde Chelsea. Chelsea er nok det hold, der er størst favorit til at vinde Premier League i år. Chelsea styre spillet igennem hele kampen, og de giver os ikke et ben til jorden. Efter 36 minutter sætter Didier Drogba bolden ind bag Shay Given. Efter et hjørnespark, sætter han hovedet på, og satte som sagt bolden ind til 1-0. Efter 62 minutter laver Deco et kanon skud fra 40 meter, og sætter den ind bag Shay. Alle står og hænger med hovedet, efter kampen, men vi må bare erkende at vi bare ikke var gode nok på dagen.

Efter Chelsea kampen skulle vi til Birmingham, rettere sagt Villa Park. Aston Villa skulle vi op imod, og det var bestemt et hold, som vi burde tage point fra. Villa var også uden to af deres stjerner, Martin Laursen og Gareth Barry var nemlig begge skadet. Efter 18 minutter sender Ashley Young en bold ind i feltet. Den bold for Villa indkøbet Yuri Zhirkov hovedet på, og sender samtidig bolden ind til 1-0. Vi svarede igen efter 37 minutter. Danny Guthrie lagde bolden klar, efter der var blevet begået frispark. Guthrie to så frisparket og sendte bolden sikkert ind til 1-1. Men i anden halvleg slog Villa til igen. Nemlig den engelske u/21 landsholdsspiller Gabriel Agbonlahor, der iskoldt sendte bolden, i kassen. 2-1. Igen taber vi på et sent mål, og det slår selvfølgelig moralen et hak ned.

Efter skuffelsen i Birmingham, skulle vi op imod Portsmouth. Portsmouth der havde problemer i sine første to kampe, men havde vundet sin seneste kamp mod Everton. Kampen udvikler sig på en kedelig måde. John Utaka lavede et løb frem i banen, Richard Dunne kom ind og blokerede for ham. Det blev Utaka sur over, og han pandede Dunne en med sin Albue. Der blev uden tvivl udelt et rødt kort til Utaka. Selvom Portsmouth kun havde ti mand tilbage, lykkedes det dem at score. Den rutinerede angriber Nwankwo Kanu, satte nemlig bolden iskoldt forbi Shay Given. Igen taber vi på et mål i overtiden, det slår endnu engang moralen ned.

Efter nederlaget til Portsmouth stod Accrington overfor os i Carling Cuppen. Det var selvfølgelig en kamp vi skulle vinde med minimum tre mål. Målfesten starter efter 20 minutter, da Alan Smith frækt lobber bolden over målmanden. Der bliver ikke scoret igen før 8 minutter før tid, men hold da op et mål det blev scoret. Richard Dunne gjorde sig klar til at tage et frispark, fra midten af banen. Dunne sparkede en lang bold op til Alan Smith der dog ikke rammer bolden. Men bolden fortsætter bare, og lige pludselig står der 2-0, efter et kanon mål fra Richard Dunne. Efter 85 minutter var det så Joey Barton’s tur til at score. Barton tog et frispark fra 25 meter som han nemt satte ind forbi Accrington målmanden. Mark Viduka ville også være med. Efter 89 minutter satte han hovedet på et indlæg, og bolden havnede i nettet. Og to minutter inde i overtiden scorede Richard Dunne igen, denne gang på en hovedstød, da han var gået med op, på et hjørnespark. 5-0.


Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010