home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Top 3
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Top 3  (Læst 8218 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Top 3
« Svar #15: 02 Sep 2008, 19:06 »

Fantastiske begrundelser Newton Heath... FLOT!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #16: 02 Sep 2008, 19:07 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Villarreal
2: Fiorentina
3: Det franske landshold

Nogen vil nok undre sig over, at jeg ikke har Liverpool med, men det er fordi jeg kun har kunnet få et godt spil med dem, hvor jeg har haft mindst 4 gode spil med Villarreal. 2 med Fiorentina og et par stykker med det franske landshold.

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Duncan
2: Stancu
3: Lorentzen
Da jeg var Brøndby var Duncan og Stancu den vildeste angrebsduo. Stancu blev topscorer og Duncan blev 2'er og de sikrede en meget klar ligasejr allerede i første sæson. Lorentzen var genail som kreatør og dødboldskytte.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: David Villa
2: Nikola Zigic
3: Giuseppe Rossi

David Villa og Nikola Zigic udgjorde den vildeste angrebsduo i et Valéncia game jeg havde engang. Begge var gode for en helvedes masse mål og en helvedes masse assist. Bedre sammenspil i et angreb har jeg aldrig nogensinde haft. Til sidst finder vi Giuseppe Rossi som har været en sublim bomber i alle de spil jeg har haft med Villarreal.

Ynglings ligaer:
1: La Primera Division
....

Her er der en klar sejr for jeg har stortset kun spillet i La Primera hele FM08. Jeg har med få undtagelser altid kunnet få et spil oppe og køre der og jeg ved ikke, hvorfor. Jeg har enkelte gange kunne få nogle gode spil i Superligaen, Serie A, Premier League og landshold, men jeg har altid kunnet i de store ligaer. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #17: 02 Sep 2008, 19:09 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Villareal
2: Schalke 04
3: Esbjerg

Grunden til at jeg tit spiller med Villareal kender jeg ikke. Jeg er ikke på nogen måde fan af klubben, men derimod dens spillere. Holdet har et kæmpe potientiale og der er mange spillere der bliver solgt til store klubber. For bare at nævne nogen af dem Cazorla, Senna (bliver dog ikke solgt til de store pga. af alderen), Nihat, Fernandez osv. Jeg plejer at kunne føre klubben til noget stort, men det er bestemt en stor udfordring. Schalke og Esbjerg er også to hold, jeg tit har lange spil med.

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Mika Aaritalo
2: Bogdan Stancu
3: Adrian Ropotan

Aaritalo er en sikker bomber i enhver dansk klub. Han er en nem og billig løsning på ens angrebsproblemer. Især i Esbjerg har jeg haft stor succes med ham. Stancu er også en spiller med stor kvalitet. Hans niveau er en smule højere en Aaritalo's men han er dog også noger dyrere. Ropotan er også altid en glimrende løsning hvis man mangler en solid spiller til den defensive midt.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Alberto Zapater
2: Nihat
3: Marcelo

Zapater er en af spillets bedste midtbanespillere. Han er billig pga. den utroligt lave frikøbsklausul, så derfor køber jeg ham næsten altid. Han er altid en stor succes. Nihat køber jeg også altid når ikke jeg er Villareal. Hvis jeg spiller med dem starter jeg altid med at forlænge hans kontrakt og gøre hans frikøbsklausul større da 150 mil er alt for lidt for så god en spiller. En spiller man også altid kan regne med er Marcelo. Klubben skal dog have en god portion popularitet, da han jo spiller i Real Madrid. Men 60 millioner er altså et røverkøb af dimensioner.

Ynglings ligaer:
1: Spanien
2: Tyskland
3: Danmark

Jeg starter ikke så tit nye spil i FM. Villareal fra Spanien er mit foretrukne hold, så dermed er Spanien vel min favorit. Schalke er nummer to, og de er jo fra Tyskland. Esbjerg er jo som vi alle ved fra Danmark.
Så burde du da vide, at de hedder Villarreal - Med 2 r'er. Opstemt Ej det er gas! Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #18: 02 Sep 2008, 19:14 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Arsenal
2: King's Lynn
3: Weston-super-Mare

Jeg har altid et spil med Arsenal, da det jo som bekendt er min yndlingsklub. Udover det, kan man vel godt beskrive mig som anglofil - hvilket afspejler sig i mine andre valg. King's Lynn stiftede jeg bekendtskab med i dafuge's Challenge, og har spillet med dem i både FM07 og FM08. Jeg plejer også altid at starte et spil i laveste spilbare række i England, og her har jeg valgt Weston-super-Mare som min favorit, udelukkende baseret på det fanstastiske klubnavn.

Ynglingsspillere til små klubber:
1: -
2: -
3: -

Jeg har ikke rigtig nogen yndlingsspillere til de små klubber, da det som regel er forskelligt fra gang til gang, hvem jeg kan få fat i.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Micah Richards
2: Mamadou Sakho
3: James Vaughan

Micah Richards er en fanstatisk spiller, både som højreback og i midterforsvaret, og han klart en af de spillere jeg oftest går efter. Det var svært at vælge de sidste 2, men jeg baseret det mest på mine erfaringer i FM08, hvor Mamadou Sakho ligesom Richards både kan bruges på backen (dog venstre) og i det centrale forsvar. James Vaughan opdagede jeg først da jeg kunne købe ham billigt da Everton rykkede ned en sæson. Jeg ærgrer mig virkelig over at jeg først opdagede hans potentiale der, for jeg har aldrig oplevet nogen bombe så meget for mine Arsenal-hold gennem tiderne.

Ynglings ligaer:
1: Premier League, England
2: Blue Square North/South, England
3: Veikkausliiga, Finland

Anglofilien spiller igen ind her, da jeg som beskrevet i første spørgsmål er vild med engelsk fodbold. Det bedste række i Finland kommer nok som en overraskelse, men den baserer jeg på et af de sjoveste spil jeg har haft til dato, nemlig et af mine såkaldte lodtrækningsspil i FM05, hvor jeg spillede med KuPS i Finland.
Logged



Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 3
« Svar #19: 02 Sep 2008, 19:15 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Brøndby IF
2: Manchester United
3: Roma

Der findes ikke de store grunde til disse hold. Brøndby IF starter jeg altid med, de er mit yndlingshold i Danmark, og jeg kan godt lide at spille med Brøndby. Manchester United er min yndlingsklub i verden, derfor
startes et spil med dem også hver gang der kommer et nyt Football Manager. AS Roma er en klub jeg rigtig godt kan lide. Spillede altid med dem i 01/02 manager, det var det eneste rigtige spil jeg havde dengang. Derfor er det igså en klub, jeg synes skal afprøves i de nyere managerspil.

Ynglingsspillere til små klubber:

1: Maximilliano Oliva
2: Distel Zola
3: Miguel Angel Fraga

Maximilliano Oliva køber jeg altid fordi han er et rigtig stort talent, og har nogle vilde stats. Og så har jeg også selv fundet ham, i modsætning til spillere som Stancu, Mihelic og Olimpa, som jeg kender gennem brugere her på sitet. Distel Zola køber jeg fordi han også har talent, og han udvikler sig sindsygt de første sæsoner, hvis man bruger ham. Han plejer altid at blive en vigtig mand på min midtbane. Miguel Angel Fraga er en ung målmand, som ender med de vilde stats. Desværre synes jeg han lukker lige lovlig mange mål ind, men når man vinder, kan det jo være ligemeget.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Rodrigo Palacio
2: Cristiano Ronaldo
3: Miguel Veloso

Rodrigo Palacio er en bomber i verdensklasse. I hvert fald efter min mening. Jeg er helt vild med den mand. Næsten hver gang jeg køber ham, er han en succes. Cristiano Ronaldo prøver jeg at købe, ligemeget hvilken storklub jeg er. Han er min yndlingsspiller, og jeg vil have ham under min ledelse ligemeget hvor jeg spiller. Dog er det kun lykkedes mig at hente ham 2 gange. Miguel Veloso er en utrolig stabil og teknisk defensiv midtbanespiller. Han er en sikker mand at have liggende til at hjælpe sit midterforsvar, og derfor køber jeg ham altid. Og man skal jo kun slippe omkring 150 mio.

Ynglings ligaer:
1: Danmark
2: England
3: Italien

Ja ligaerne er de ligaer hvor mine 3 yndlingshold er fra. For hvis ikke jeg spiller med ét af de tre ovennævnte hold, jamen så tager jeg bare deres konkurrenter fra samme liga, af den simple grund at jeg er irriteret over de slår mig.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 22:27 af Philli » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #20: 02 Sep 2008, 19:19 »

Så burde du da vide, at de hedder Villarreal - Med 2 r'er. Opstemt Ej det er gas! Thumbs Up

Haha.  crazy
Det er ikke lige det jeg ligger mest mærke til.  Wink
Men folk ved nok alligevel godt hvilket hold jeg snakker om her.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #21: 02 Sep 2008, 19:20 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Liverpool
2: AaB
3: Barcelona

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Lustig
2: Agouda
3: Stancu

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Agüero
2: Villa
3: C. Ronaldo

Ynglings ligaer:
1: England
2: Danmark
3: Spanien
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #22: 02 Sep 2008, 19:26 »

Fantastiske begrundelser Newton Heath... FLOT!

Mange tak Yoggi  Wink
Glad for at du kan li det.
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Top 3
« Svar #23: 02 Sep 2008, 19:30 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Red Star
2: Real Madrid
3: AGF

Ynglingsspillere til (helt) små klubber:
1: Kamil Bilinski
2: Giovanni Torre
3: Rudolph Austin

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Silva
2: Daniel Alves
3: Sergio Aguero

Yndlings ligaer:
1: Serbiske Super League
2: La Primera Division
3: SAS Ligaen
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #24: 02 Sep 2008, 19:31 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Espanyol/Ajax
2: Newcastle
3: Man City

Det kan jeg virkelig ikke sige. Jeg har ikke startet med det samme hold to gange i 08. Men hvis valgende skulle falde på tre hold, ville det nok blive, Manchester City, pga. den store udfordring der er i at få et mellemhold til tops. To'ern må uden tvivl blive Newcastle. En falden kæmpe, der skal rejse sig igen. Hvis man har mod på at måske rykke ned, og så komme tilbage at vinde det hele, det kan virkelig give en noget moralsk når det sker. Jeg har ikke en dicideret et'er. Men hvis jeg skulle vælge ville valget stå mellem disse to hold. Espanyol. Mit hold i spanien, hvis man har mod på en rigtig god udfordring er det her holdet. Med en masse midterpladseringer har man næsten ingen penge, og man må føre klubben til succes, med det man har fra start. Det andet hold er Hollandske Ajax Amsterdam. Ajax har jeg altid elsket at spille med, og det er et rigtig fedt hold at spille, pga. deres ungdoms akademi, og deres stræben efter succes i europe. Et hold man kan vinde Champions League hvis man tager sig tid, og man skal selfølgelig også huske den hjemlige liga, hvor man skal tage kampen op imod PSV.

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Jonathan Zebina
2:
3:

Zebina er en rigtig god til de fleste klubber, og især hvis pengene er få, Zebina er en god højreback med god sparketenik, og han kan sagtens hamre et frispark. Spiller ikke så tit med de små hold, så derfor kan jeg kun udpege en Smiley.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Elano
2: Dean Ashton
3: Johan Elmander

Elmander gir' næsten sig selv. Utrolig stærk angriber, der er meget målfarlig, og kan sagtens blive topscorre i Premier League hvis man venter et år eller to. Ashton kan gå ind på næsten hvilken som helst hold. Har rigtig godr erfaringer med ham, og han er heller ikke den dyreste spiller, at få fat i. Ashton er rigtig målstærk, og han kan nemt sende 25 mål ind på en sæson. Elano. Utrolig stærk offensiv midtbanespiller, der har hele pakken. Frispark, langskud, driblinger you name it. Han har engang, i et af mine saves scoret 46 mål på en sæson, så han er uden tvivl rigtig målfarlig. Elano kan man få fat på, for omkring 10-15 Mio £.

Ynglings ligaer:
1: England
2: Spanien
3: USA

Valget er faldet på disse tre, fordi jeg simpelthen ikke har spillet i andre, udover 1-2 gange. England gir' jo sig selv med verdens stærkeste liga, som man altid kan få en god udfordring ud af. Spanien kommer ind som 2'er pga. sin brede af rigtig gode hold, og en liga som er fuldstændig uforudsigelig. MLS kommer ind som nummer 3. Det er den kun fordi, at jeg elsker at spille med hold som FC Dallas der er et undertippet hold i USA. Og det er sjovt at komme væk fra det normale transfer vindue engang imellem Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #25: 03 Sep 2008, 14:35 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Chelsea
2: Inter
3: Valencia

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Bogdan Stancu
2: Lauri Dalla Valle
3: Olivier Occean

Ynglingsspillere til store klubber:
1: David Villa
2: Aquino
3: Lionel Messi

Ynglings ligaer:
1: Barclays Premiership
2: SAS-Ligaen
3: Serie A tim
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Top 3
« Svar #26: 03 Sep 2008, 14:38 »

En fornøjelse at læse, håber at se mange flere i fremtiden Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3
« Svar #27: 03 Sep 2008, 19:10 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Valencia
2: Fiorentina
3: Man City

Valencia starter med spillets fedeste angrebsduo, samt gode spillere på fløjene og Banega (Fantastisk midt, hvis man bare sætter hans Ball Control træning i bund)

Ynglingsspillere til små klubber:
1: Stancu
2: Escudero
3: Jimenez!

Stancu siger vist sig selv, signer ham endda nogen gange med lidt større klubber, Escudero er bare god og billig, mens Jimenez er fuldstændig genial, og sagtens kan bruges i store klubber også.

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Agüero
2: Vidal
3: Elano

Agüero er selvskrevet, lynhurtig, god teknisk og gode mentale stats, Vidal er derudover en ekstremt kompetent forsvarsspiller til prisen, mens Elano bare er skidegod generelt.

Ynglings ligaer:
1: England
2: Spanien
3: Danmark

Elsker alle pengene i den engelske liga, samt den hårde konkurrence, men irriterer mig lidt at der er så mange kampe. Spanien har nogle skideskægge hold at spille med, mens Danmark vist siger sig selv.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 20:35 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KAMILL200
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Top 3
« Svar #28: 07 Sep 2008, 20:21 »

Ynglingsklubber at starte med:
1:FCK
2:Real Madrid
3:FCN


Ynglingsspillere til små klubber:

1:Morten Nordstrand
2:Damián Díaz
3:Søren Rieks


Ynglingsspillere til store klubber:

1:Garay
2:Tevez
3:Nordstrand

Ynglings ligaer:
1:Sas Liga
2:Premier League
3:La Liga
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Top 3
« Svar #29: 07 Sep 2008, 20:24 »

Ynglingsklubber at starte med:
1: Arsenal
2: Real Madrid
3: FCK
Ynglingsspillere til (helt) små klubber:
1: Jallow
2: Gabreil Torje
3: Bogdan Stancu

Ynglingsspillere til store klubber:
1: Silva
2: Adebayor
3: Aguero

Yndlings ligaer:
1: Premier League
2: La Primera Division
3: SAS Ligaen
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010