home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828565 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4275: 20 Mar 2012, 11:09 »

Hvad er problemet? Roman betaler vel?
Det kan jo være ligemeget om Chelsea så har 400 milliarder i underskud. Så længe de har Roman kan de købe hva de har lyst til, for de penge de har lyst til.

Heldigvis for os andre har Roman A mindre fodboldforstand end Prinsesse Mary, så uanset hvad han handler, og hvor meget han handler for, vil hans evige utålmodighed med trænere gang på gang spænde ben for ham Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #4276: 20 Mar 2012, 11:10 »

Det er vel et samlet beløb for de 4 spillere og ikke bare for Hulk, som jeg tror du mener når du skriver ham.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

blomvikings
Manager

« Svar #4277: 20 Mar 2012, 11:13 »

Hvad er problemet? Roman betaler vel?
Det kan jo være ligemeget om Chelsea så har 400 milliarder i underskud. Så længe de har Roman kan de købe hva de har lyst til, for de penge de har lyst til.

Heldigvis for os andre har Roman A mindre fodboldforstand end Prinsesse Mary, så uanset hvad han handler, og hvor meget han handler for, vil hans evige utålmodighed med trænere gang på gang spænde ben for ham Smiley

Nu indføres der jo noget der hedder Financial Fairplay, så medmindre de ikke har europæiske interesser, så kan man ikke bare købe for milliarder hvert år hvis man har en rigmand bag sig.

Det er vel et samlet beløb for de 4 spillere og ikke bare for Hulk, som jeg tror du mener når du skriver ham.

Jeg tænker bare på det prisskilt Porto flere gange har sat på Hulk. Hvis man skal tro Porto så sælges Hulk ikke for under 750 mio.

verdenskrig
Manager

« Svar #4278: 20 Mar 2012, 11:15 »

Men Porto har tidligere udtalt at de ikke slipper ham for under 700 mio tror jeg det var. Kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes..

Porto ved at Chelsea vil have forstærkninger + Porto ved at Chelsea vil have Hulk + Porto ved at Chelsea kan betale prisen uanset hva den måtte være + Hulk er glad i Porto + Hans kontrakt er (så vidt jeg husker) lang endnu = Porto kan forlange lige hva de vil

Ganske simpelt Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4279: 20 Mar 2012, 11:19 »

Nu indføres der jo noget der hedder Financial Fairplay, så medmindre de ikke har europæiske interesser, så kan man ikke bare købe for milliarder hvert år hvis man har en rigmand bag sig.

Haha ja så ert det jo netop nu at Chelsea skal til at købe hva de skal bruge.. For Chelseas er så hamrende syg en forretning. MASSIVT underskud, og alligevel køber man stort ind år efter år ene og alene fordi man har en russer som kan spytte det i klubben som skal til.. Medmindre Chelsea finder en vej udenom reglerne i Financial fairplay, så skal de godt nok revurdere opfattelsen af hvordan man driver en fodboldklub.

Men kunne være spændende at se hvordan Chelsea klarer sig uden deres russers evige lommepenge. Så skal man pludselig agere fornuftigt. Kan man det efter at have drevet en forretning efter en syg model i et årti?

Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4280: 20 Mar 2012, 11:33 »

Haha ja så ert det jo netop nu at Chelsea skal til at købe hva de skal bruge.. For Chelseas er så hamrende syg en forretning. MASSIVT underskud, og alligevel køber man stort ind år efter år ene og alene fordi man har en russer som kan spytte det i klubben som skal til.. Medmindre Chelsea finder en vej udenom reglerne i Financial fairplay, så skal de godt nok revurdere opfattelsen af hvordan man driver en fodboldklub.

Men kunne være spændende at se hvordan Chelsea klarer sig uden deres russers evige lommepenge. Så skal man pludselig agere fornuftigt. Kan man det efter at have drevet en forretning efter en syg model i et årti?

For en god ordens skyld er mit svar ikke for at provokere eller noget som helst.

Jeg synes sku ikke vi er de værste til at købe sindsygt ind ... Ja vi har købt Torres , Lukaku og Mata som har kostet en del penge men ellers synes jeg det lang tid siden vi har smidt kassen for en spiller .. Men for at tage din egen klub er det da ikke værre end Liverpool som købte : Carrol , Adam , Henderson osv . Godt nok har i ikke købt massivt ind de seneste år men det synes jeg nu heller ikke Chelsea har. Jeg ville da sige hold som Real Madrid , City og Anzhi må deles om 1.pladsen .

Men det kunne være lidt spændende hvis man kunne se i krystalkuglen om hvordan klubben ville gå uden de russiske penge .

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #4281: 20 Mar 2012, 11:38 »

Jeg har ingen steder skrevet at Chelsea er værst. Det var i måske engang, men da det her er Chelsea tråden er der ikke meget mening i at jeg begynder at inddrage andre klubber i mit indlæg.

Min overordnede pointe er at jeg gerne vil se hvordan Chelsea vil gebærde sig hvis Financial fairplay rent faktisk bliver en realitet, og det er udformet på en måde som ikke kan omgås. Og ja mit indlæg er skrevet i en provokerende tone, da jeg simpelthen afskyr alt ved Chelsea, det kan jeg ikke lægge skjul på.. Hvilket primært startede da i købte Torres.

I øvrigt er forskellen på Liverpool og Chelsea, at vores ejere på sigt vil skabe en sund økonomisk model i klubben, som på sigt skal kunne være uafhængig af ejerens penge. Roman A vil jo bare vinde koste hva det vil, og det virker lidt som om han rent ud sagt skider hul i hvordan de økonomiske tal er. Sikkert overdrevet, men tror ikke det er langt fra sandheden.. Succes før fornuft.
Men hvis jeg kender Chelsea, og City ret, så vil de som de kloakrotter de er, let kunne finde en smutvej udenom problemerne.

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #4282: 20 Mar 2012, 11:45 »

PSG er heller ikke langt efter Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4283: 20 Mar 2012, 11:47 »

Jeg har ingen steder skrevet at Chelsea er værst. Det var i måske engang, men da det her er Chelsea tråden er der ikke meget mening i at jeg begynder at inddrage andre klubber i mit indlæg.

Min overordnede pointe er at jeg gerne vil se hvordan Chelsea vil gebærde sig hvis Financial fairplay rent faktisk bliver en realitet, og det er udformet på en måde som ikke kan omgås. Og ja mit indlæg er skrevet i en provokerende tone, da jeg simpelthen afskyr alt ved Chelsea, det kan jeg ikke lægge skjul på.. Hvilket primært startede da i købte Torres.

I øvrigt er forskellen på Liverpool og Chelsea, at vores ejere på sigt vil skabe en sund økonomisk model i klubben, som på sigt skal kunne være uafhængig af ejerens penge. Roman A vil jo bare vinde koste hva det vil, og det virker lidt som om han rent ud sagt skider hul i hvordan de økonomiske tal er. Sikkert overdrevet, men tror ikke det er langt fra sandheden.. Succes før fornuft.
Men hvis jeg kender Chelsea, og City ret, så vil de som de kloakrotter de er, let kunne finde en smutvej udenom problemerne.

Jeg tror simpelthen ikke at Financial fairplay bliver til noget og hvis det gør tror jeg som du skriver at de finder en smutvej udeom fordi der er jo mange klubber hvor økonomien sejler fuldstændig. Det klart du ikke bryder dig om Chelsea og det er vel generalt Liverpool fansene. Men så er spørgsmålet bare om man kan opnå resultater ved at skabe den model som liverpool laver nu hvor der er så mange sugar daddys i fodboldens verden. Jeg synes sku heller ikke en spiller som Hulk skal koste 800 millioner fordi han er god i den portugisiske liga . Så ville jeg hellere lave 2 x 400 million handler . Men mon ikke bestyrrelsen havde grebet ind hvis det nu var han var i gang med at kører klubbens økonomi ud på et sidespor . Men kan godt følge dig i det med koste hvad det vil . Det ser man jo også herhjemme i Danmark med AG København.

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4284: 20 Mar 2012, 12:51 »

Bliver spændende i morgen, med den form vi viser kontra den form City viser, bliver chancen for vi får et brugbart resultat med hjem større end nogensinde før i denne sæson. En sejr ville jo være helt fantastisk, men jeg tror mest på vi får 1-1 med hjem, og bliver første hold som ikke taber til City hjemme

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4285: 20 Mar 2012, 13:40 »

og bliver første hold som ikke taber til City hjemme

What?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4286: 20 Mar 2012, 13:43 »

What?

De er 14-0-0 hjemme i Premier League i år Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4287: 20 Mar 2012, 13:48 »

Jeg kan sådan set godt forstå, hvis g00n ikke er helt med. Ja, City har 14-0-0 hjemme i Premier League i år, og det er uden tvivl, det Dr. Def mener. Dog har City tabt til Liverpool i Carling Cuppen hjemme på Etihad Stadium, så ubesejret i alle turneringer er de ikke. :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4288: 20 Mar 2012, 13:50 »

Jeg kan sådan set godt forstå, hvis g00n ikke er helt med. Ja, City har 14-0-0 hjemme i Premier League i år, og det er uden tvivl, det Dr. Def mener. Dog har City tabt til Liverpool i Carling Cuppen hjemme på Etihad Stadium, så ubesejret i alle turneringer er de ikke. :-)

Og tabt til United i FA cuppen Smiley

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4289: 20 Mar 2012, 13:50 »

Nu har City heller ikke just været suveræne på hjemmebane i de europæiske turneringer Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010