home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828625 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4245: 08 Mar 2012, 11:36 »

Semifinalerne og finalen i FA Cup bliver spillet på neutral grund, og hvis du hverken vil trækker Liverpool eller Tottenham er der kun det sidste hold tilbage at trække. Og hvis vi vil vinde FA Cup skal vi alligevel slå mindst et af de hold ud.

Er faktisk rystet over spillernes opførsel over fyringen af AVB hvis det passer det BBC skriver.
Han var godt nok en fiasko som træner og kuinne ikke styre sine spillere, men så må man lige træde i karakter og vise man er en mand og ikke en mus. Sur

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4246: 08 Mar 2012, 12:13 »

Benitez vil jeg ikke have noget imod. Han vil helt sikkert kunne sætte sig i respekt, han har opnået flotte resultater med både Liverpool og Valenica (4 CL finaler?) hvilket er meget flot, med det spillermateriale han havde til rådighed.

Benitez nåede aldrig CL-finalen med Valencia, det var Hector Cuper begge gange, men til gengæld vandt han Uefa Cuppen og to mesterskaber med Valencia. Og helt enig, Benitez var fantastisk til at få et hold stablet på benene, det var jo ikke fordi det flød med kæmpe store navne i Valencia og Liverpool.

Korzika
Gæst

« Svar #4247: 10 Mar 2012, 15:17 »

Team v Stoke:
Cech; Ivanovic, Cahill, JT (c), Cole; Mikel, Meireles; Ramires, Lampard, Kalou; Drogba.
subs: Turnbull, D Luiz, Essien, Romeu, Mata, Sturridge, Torres 

Interessant opstilling. Jeg kan ikke rigtig genenmskue, hvordan vi stiller op. Enten spiller vi med en smal dimant på midten og Drogba og Kalou fremme. Ellers så spiller vi 4-3-3/4-2-3-1 med Ramires på højrekanten. Jeg tror personligt på det sidste, men man ved aldrig om RDM overrasker.

Der er genvalg til Mikel, der var ganske udemærket mod Birmingham. Mata og Sturrigde er begge på bænken, og det tyder på, at RDM vil spare dem. De har også spillet mange kampe.

Det er også meget værd at ligge mærke til, at JT er med igen! Han bidrager med noget mentalt, der er rigtig vigtigt. Specielt i de store kampe.

Jeg tror vi vinder i dag. 2-0 eller 2-1.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4248: 10 Mar 2012, 23:21 »

Jaja, vi vinder da, og så er det positive vist også nævnt. Vi spiller i overtal i over en time, men det kørte sgu ikke rigtige. Vi ligger et OK pres, dog ganske forventeligt. Efter vores scoring overlader vi initiativet til Stoke. Det er sgu for ringe. De kunne med lidt held have udlignet. Vi var dog heller ikke heldige i dag. En masse afslutninger på træværet var blandt andet skyld i, at vi kun lavede et mål. Di Matteo var meget konsekvent og tog Meireles ud efter 35 minutter til fordel for Mata, så vi kunne styre spillet og få lagt pres på Stoke. En fed beslutning. Kalou fik en hel kamp, men var meget anonym. Ellers spillede Sturridge også forfærdelige 25 minutter efter sin indskiftning. Af gode præstationer i dag må Lampard, Mata, Cole og Ivanovic nævnes. Drogba scorede, men gjorde ikke meget væsen af sig derefter.

Nu venter en svær men ikke umulig opgave i midtugen mod Napoli!

Forresten en flot flot milepæl Drogba nåede i aften med sit 100. Premier League-mål.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2012, 23:29 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #4249: 11 Mar 2012, 12:53 »

Ja, imponerende bedrift af Drogba, der også fylder 34 år i dag! Tillykke x2!

Men er meget enig med dig, Jakob. Det var sgu ikke kønt. Vi fik slet ikke forvaltet vores overtal optimalt, Det skal altså blive bedre. Kalou viste ingenting, og hans kontrakt skal imo ikke forlænges, når den snart udløber.

Vi er stadig med i kampen om ChL og det er positivt. Vi får dog et hårdt program i de kommende runder af PrL. Først skal vi møde City ude, og så er det Spurs hjemme. Er spændt på, hvordan holdet vil klare de udfordringer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4250: 11 Mar 2012, 13:28 »

Enig med hensyn til Kalou. Hans tid i Chelsea må snart være ovre. Han har ikke niveauet. Ja, vi har nogle meget meget svære kampe i Premier League de næste par uger + Napoli i Champions League. Vi skal sgu et par gear op, hvis vi vil have en chance mod dem. Jeg synes, vi skal stræbe efter at spille den dynamiske Mourinho-stil i midtugen. Lykkedes det har vi en chance. Det vil altså sige Lampard, Essien og Ramires på midtbanen. En helt masse dynamik, dybdeløb og ikke så meget boldflytteri til siderne. Men det er blot mit bud på, hvordan vi kan klare denne svære opgave.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4251: 12 Mar 2012, 21:31 »

Ja om en måneds tid ved vi hvertfald om vi stadig har muligheden for at ende i top4, som jeg ser det skal de 3 kampe mod TOttenham, City og Arsenal give mindst 6 point hvis top 4 skal være muligt. TOttenham skal besejres hvertfald, også er jeg lidt i tvivl om hvem af de andre der ligger bedst til os.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4252: 14 Mar 2012, 19:59 »

Så er der ikke lang tid til at vi møder Napoli på broen.

Chelsea will line-up in the following 4-2-3-1 formation:

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
5 Michael Essien
8 Frank Lampard
7 Ramires
10 Juan Mata
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba

Jeg glæder mig virkelig til denne kamp. Det kan gå hen og blive rigtig godt, men det afhænger af, hvordan indledningen af kampen forløber og om vi kan tæmme Napolis farlige offensiv.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4253: 14 Mar 2012, 20:03 »

Noget nær stærkeste opstilling muligt for Chelsea. Det bliver en rigtig svær kamp for jer, især eftersom defensiven skal virke upåklageligt, og det ikke just har regnet ind med mål for Chelsea på det seneste. Spændende for os andre at følge! Jeg ved ikke helt hvad jeg skal håbe på. På den ene side vil jeg have Chelsea ud, og på den anden side vil jeg have at I får så mange kampe som muligt, så I kan være trætte til kampen om 4. pladsen Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4254: 14 Mar 2012, 20:14 »

Noget nær stærkeste opstilling muligt for Chelsea. Det bliver en rigtig svær kamp for jer, især eftersom defensiven skal virke upåklageligt, og det ikke just har regnet ind med mål for Chelsea på det seneste. Spændende for os andre at følge! Jeg ved ikke helt hvad jeg skal håbe på. På den ene side vil jeg have Chelsea ud, og på den anden side vil jeg have at I får så mange kampe som muligt, så I kan være trætte til kampen om 4. pladsen Wink

Jeg tager valgmulighed nummer 2 - også fordi at det som fortaler for engelsk fodbold ville være lamt, hvis ingen af holdene nåede videre til 1/4-finalerne  crazy

Og opstillingen er vel den stærkeste, som man kan stille med. Tror det bliver en meget tæt kamp om at komme videre!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #4255: 14 Mar 2012, 20:21 »

Meget enig med det du skriver. Den opstilling Chelsea spiller i aften, er virkelig en giftig en. På holdkortet ser det i hvert fald langt stærkere ud end det længe har gjort, synes jeg, og jeg ser bestemt muligheder for Chelsea i aften. Ved sku heller ikke hvem jeg skal holde med, men i sidste ende håber jeg nok på, at Chelsea går videre.

God kamp til jer!

Korzika
Gæst

« Svar #4256: 14 Mar 2012, 20:33 »

Ja, på papiret er det en ganske stærk opstilling! Udover Meireles er alle spillere klar. Dog er Drogba, Cole, Essien, Cech og Lampard ikke helt så vilde, som for 5 år siden, men de er stadig gode spillere! Jeg vil nok også kalde det for vores stærkeste opstilling.

God kamp til jer!

Tak!

Jeg håber vi vinder - ikke blot for Chelsea og min skyld - men også for engelsk fodbolds skyld, men det bliver en svær opgave. Ingen tvivl om det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4257: 15 Mar 2012, 08:49 »

Først og fremmest tillykke med jeres videre avancement!

Jeg havde sgu ikke set det komme, må jeg indrømme.

Sad og så Real - Moskva i går, men så Chelsea-kampen umiddelbart efter, da de genviste den på TV2 Sport. Napoli havde bestemt mulighederne for, at lukke kampen fuldstændig, men det formåede de ikke, og I fightede jer igennem de 120 minutter, hvor Luiz og Ivanovic humpede rundt med skader og generelt fysisk udmattelse.

Di Matteo har da fået en udmærket start, og synes det er fint at han benytter sig af den såkaldte "Gamle Garde." Jeg tror bestemt ikke, at han er den langsigtede løsning. Nu kender jeg ikke til hans kompetencer og niveau indenfor trænerfaget, men noget jeg lagde mærke til i går var, at John Terry lige så godt kunne ligne træneren. Han stod nærmest udenfor bænken og dirigerede spillerne rundt på banen. Selvfølgelig er det fint, at man har en spiller i truppen som også kan guide og dirigere de andre, men af principielle årsager er dette trænerens opgave. Det kan godt være, at jeg måske lægger for meget i det, men jeg glæder mig til at se, hvordan Di Matteo vil agere længere henne i sæsonen, og se om han kan tage taktstokken og slå igennem, hvis det bliver nødvendigt.   

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4258: 15 Mar 2012, 09:21 »

Fantastisk kamp igår. Det var fortjent nok i mine øjne. Vi leverede en mandfolkeindsats, og kan være rigtig stolte.

Mere senere, hvis jeg da får tid.

KTBFFH! <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4259: 15 Mar 2012, 10:16 »

En ganske udemærket kamp i går af Chelsea. Den svingede meget til begge sider og kunne nemt have endt 5-5 i ordinær hvis begge hold kunne finde ud af at afslutte... Jeg ved ikke om jeg synes det er fortjent at Chelsea gik videre, da Napoli sagtens burde og kunne have scoret flere og Chelsea ikke var 3 måls forskel bedre end Napoli på dagen, men det er vel der man går ind og forklarer det med rutine. Smiley Noget som jeg dog ikke kunne snuppe, som jeg også gav udtryk for i chatten, og som de engelske medier også har samlet op på, er Drogbas teatralskhed. Da Chelsea kom foran 4-1 gik det sidste kvarter jo bare på at en Chelsea spiller (og især Drogba) smed sig så snart en Napoli spiller nærmede sig - og dommeren hoppede på det hver eneste gang. Især da Drogba blev rørt på skulderen og han smed sig ned og tog sig til ansigtet var til at brække sig over. Og den anden vej kom der mange svinske taklinger hvor Chelsea spillerne smed sig ind i manden for at bremse Napoli, hvor det på mystisk vis ikke blev dømt. Man kan bestemt ikke brokke sig over dommeren i dag, der var dybt favorabel i hjemmeholdets favør.

Når det så er sagt, så er det fint fra mit synspunkt at Chelsea gik videre, så de får nogle flere tandudtrækkende kampe som kan hæmme deres spil for 4. pladsen. Jeg er ikke i tvivl om at I ryger ud enten i næste runde eller semifinalen (alt efter lodtrækningen), så det er fint for os at I er videre Smiley

Med hensyn til Terry, så viste i går jo bare tydeligt at det stadig er spillerne der styrer i Chelsea (på trods af hvad de selv påstår), og det virkede mest af alt til at RDM blot var en kransekagefigur. Hvorfor ansætter man ikke bare Terry som spillene manager?

Det eneste negative (som er positivt for jer) jeg kan finde på, er at dette måske kan give et selvtillidsboost der kan kaste uventede point af sig i PL - Men måske det går lidt i sig selv hvis City vinder i weekenden.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2012, 10:17 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010