home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828670 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4230: 06 Mar 2012, 17:46 »

Så gælder det omkampen ude på St. Andrews i dag. Di Matteo har naturlig ikke kunne nå at ændre noget, så nu må vi se hvad der sker. Jeg håber vi stiller op i allerstærkeste formation og får en komfortabel sejr. Det kunne sgu være lækkert. Jeg ved godt, at vi skal give de unge chancen i cupsne, men FA Cuppen virker som eneste realistiske trofæ i år. Den chancen skal der sgu spilles efter. Jeg ser gerne, at vi stiller op  sådan her.

Cech
Ivanovic - Cahill - Luiz - Cole

Ramires-Essien-Lampard

Sturridge                    Mata
                Drogba

Det er efter min mening vores stærkeste hold, og det skal vi bruge i aften. At jeg så ikke får ret er helt sikkert men pyt nu med det.

2-0 til os.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4231: 06 Mar 2012, 19:24 »

Selvom han naturligvis ikke kan nå at ændre meget, så kan han forhåbentlig gå tilbage til en slags "Basis taktik" som man anvendte før AVB og hvor man ikke forsøger sig med en sydenlandsk spillestil.

Går man tilbage til en mere traditionel britisk spillestil, så er jeg meget fortrøstningsfuld mht. at vi nok skal vinde i aften.

Mit bud er 3-0. Jeg tror virkelig på at vi genfinder noget af de gamle Chelsea.

Korzika
Gæst

« Svar #4232: 06 Mar 2012, 20:01 »

Holdet i dag er:

Cech (c)
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Bertrand
Ramires, Mikel, Meireles
Kalou, Torres, Mata
subs: Hilario, JT, Essien, Lamps, Sturridge, Drogba, Lukaku

Interessant hold. RDM giver plads til Bertrand, Mikel og Kalou, der ikke har spillet så meget i denne sæson, mens Torres også får chancen. Tror vi vinder en kneben sejr i dag. Er spændt på, hvordan vi griber kampen an spillemæssigt.

ptrN
Manager

« Svar #4233: 06 Mar 2012, 20:30 »

"AVB has reportedly left the training ground in tears after his sacking as the majority of the club’s players didn't say goodbye to him [BBC]"

- Synes virkelig, hvis ovenstående passer, at det er en usmagelig opførsel fra spillernes side. Det virker som om, at den teori om at spillerne havde overtaget omklædningsrummet, og underminerede AVB's beslutninger, er rigtig.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #4234: 06 Mar 2012, 20:32 »

Alt for mange store egoer, og for få spillere der støttede Villas-Boas, uhh ha dada, det er simpelthen ikke i orden hvis det passer.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4235: 06 Mar 2012, 20:35 »

"AVB has reportedly left the training ground in tears after his sacking as the majority of the club’s players didn't say goodbye to him [BBC]"

- Synes virkelig, hvis ovenstående passer, at det er en usmagelig opførsel fra spillernes side. Det virker som om, at den teori om at spillerne havde overtaget omklædningsrummet, og underminerede AVB's beslutninger, er rigtig.

Direkte usmageligt hvis det skulle være tilfældet. Uanset hvor anstrengt deres forhold har været til hinanden, så må man da være mand nok til i det mindste at sige farvel...

Men omvendt, vi ved heller ikke hvad der er sket i omklædningsrummet.. Men der skal meget til, før så barnlig en opførelse er i orden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4236: 06 Mar 2012, 20:39 »

Jeg tror ikke på det. Sådan nogle svin har vi virkelig ikke. Hvis det passer er det så hjernedødt, at det er pinligt at være kæmpe fan af sådan en klub. Jeg vælger ikke at tro på, fordi det simpelthen er for sindssygt.

Selvfølgelig siger man farvel til en mand, der har gjort alt, hvad han kunne. Uanset hvad.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4237: 06 Mar 2012, 20:41 »

Nu er det trods alt BBC og ikke Goal eller Sun der har historien. Jeg er bange for at det er ret sandsynligt. Men ja, skammelig opførsel!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4238: 06 Mar 2012, 20:45 »

Ja, det er rigtigt. Jeg har også set den på Daily Mirror og de er heller ikke helt utroværdige. Dog ikke noget der kan sammenlignes med BBC. Men jeg synes virkelig at det er til grin og, ja, pinligt. Jeg gad godt have nogle navne på.

Lavezzi
Gæst

« Svar #4239: 06 Mar 2012, 20:45 »

Jakob E og jeg har snakket lidt sammen om det og vi er kommet frem til, at hvis historien passer, har Ashley Cole nok ikke sagt farvel, da han er lidt af en cunt. Jakob tænker også på Essien, hvorfor ved jeg ikke, men måske?
RAUL, Torres, José, Luiz, Cahill og Malouda har dog helt sikkert sagt farvel.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4240: 06 Mar 2012, 20:57 »

Jakob E og jeg har snakket lidt sammen om det og vi er kommet frem til, at hvis historien passer, har Ashley Cole nok ikke sagt farvel, da han er lidt af en cunt. Jakob tænker også på Essien, hvorfor ved jeg ikke, men måske?
RAUL, Torres, José, Luiz, Cahill og Malouda har dog helt sikkert sagt farvel.
Cole er nok det nærmeste, vi kommer en person der ikke vil ønske en fyring tak for hans arbejde og god vind. Essien tænker jeg mest fordi, at han heller ikke har været stor fan af Villas-Boas, men det er blot et skud. Ellers kunne man godt tænke Lampard, men Lampard plejer bare at være en gentleman og generelt en god sportsmand. Ham vil jeg næste udelukke. Men altså, det er sgu ligemeget, hvem det er, hvis det passer, er det utilgiveligt.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 21:08 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #4241: 06 Mar 2012, 21:22 »

- Synes virkelig, hvis ovenstående passer, at det er en usmagelig opførsel fra spillernes side. Det virker som om, at den teori om at spillerne havde overtaget omklædningsrummet, og underminerede AVB's beslutninger, er rigtig
Hvad er din kilde?

Kan godt være det stammer fra TV, men jeg kan ikke rigtigt finde noget om det på nettet efter en kort søgning. Ud over nogle få tweets på twitter.

ptrN
Manager

« Svar #4242: 06 Mar 2012, 21:37 »

Hvad er din kilde?

Kan godt være det stammer fra TV, men jeg kan ikke rigtigt finde noget om det på nettet efter en kort søgning. Ud over nogle få tweets på twitter.
Det er sakset fra Twitter, men du kan jo se kilden er BBC.

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4243: 06 Mar 2012, 22:12 »

Med hensyn til afløsere så er jeg åben for Klopp, Guardiola, Rodgers og ikke mindst Mourinho. Bare ikke Benitez. Det gider jeg simpelthen ikke. Men altså hvorfor skulle nogle vil til Chelsea? Taber man fem kampe er man jo fyret.

Ønsker hverken Klopp eller Guardiola i Chelsea. Klopp tror jeg vil få samme problemer som AVB med at få respekten i klubben, og jeg tror egentlig at han trives bedre med unge spillere.. Han er en for "venlig" type, hvor jeg i stedet mener vi skal have en der sætter sig i respekt.

Guardiola er blot en anden udgave af AVB, og vil kræve at vi får nye spillertyper ind på holdet. Det er ikke det vi i mine øjne bør tilstræbe på nuværende tidspunkt.

Benitez vil jeg ikke have noget imod. Han vil helt sikkert kunne sætte sig i respekt, han har opnået flotte resultater med både Liverpool og Valenica (4 CL finaler?) hvilket er meget flot, med det spillermateriale han havde til rådighed.

Korzika
Gæst

« Svar #4244: 07 Mar 2012, 20:07 »

Dejligt med en sejr i går!
Fik ikke set kampen, men som jeg har læst mig til, så spillede vi ikke nogen fantastisk kamp, men vi fik sat Birmingham i skak i 2. halveg.

Hvis I ikke har set highlights af kampen, så kan jeg anbefale at se Meireles scoring til 2-0. Et flot gennemspillet angreb bliver afsluttet af et super langskud.

FA-Cup kan være med til at redde vores sæson, og vi møder Leicester næste gang på broen; Det burde være et sikkert avancement! Vinder vi den kamp, og trækker vi ikke Liverpool på udebane i semifinalen, så kan jeg let se os i finalen af den turnering.

EDIT:
Tottenham ville heller ikke være så god at trække!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 20:36 af Korzika » Logged

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010