home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828795 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4170: 22 Feb 2012, 19:19 »

Jeg synes der er kommet nye profiler ind. Du nævner selv Mata og der kan vi også tilføje Sturridge og Ramires. De tre har været sæsonens højdepunkt og er blevet bærende profiler på holdet. Der er stadig pres på de rutinerede spillere, men det skyldes jo også, at man ikke kan købe et helt hold på samme vindue. Et generationsskifte vil tage tid under alle omstændigheder.

Og ja, Malouda er helt væk og færdig i Chelsea hvis man spørger mig.

Ja, Sturridge er også en af de bedre og har klaret det godt. Især hvis man sammenligner med andre alternativer. Dog synes jeg ikke Ramires er nogen profil for holdet. Bevares han spiller da godt og er også med i fremtiden osv., men tror ikke han bliver profilen på Chelseas hold i fremtiden.
Dog med hensyn til Drogba om han er færdig eller ej, er der overhoved nogen der har imente, at han stadig kan være påvirket af den malaria infektion, som han pådrog sig sidste år?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #4171: 22 Feb 2012, 21:07 »

Daniel Nordentoft har kaldt mig inkompetent. Åh nej.

Daniel, forstå mig nu ret: jeg er godt klar over, at du nu har sagt, at der er et mellemstadie, hvilket var alles pointe, da du sagde, at de var middelmådige. Vi er tilsyneladende enige om, at Napoli ligger midt i mellem middelmådig og tophold, ikke? Jo, det er vi. Det tror jeg alle og enhver er. Det jeg bare ikke forstår et hak af, er dette og det som jeg har forsøgt at få forklaret: "Jeg ville ikke trække ordet middelmådig tilbage, for så ville det udad til virke som om, at jeg havde tilbagetrukket min grundlæggende holdning omkring Napoli." Da vi har konkluderet, at Napoli bestemt ikke er middelmådige, hvorfor er det så, du til stadighed skriver det? Du har misforstået begrebet - derfor ville det klæde dig mere at trække det tilbage.

Det er selvfølgelig en lille bagatel, men jeg synes ikke, at jeg kan lade det ligge, når du sviner mig til og kalder mig inkompetent på baggrund af din egen inkompetence og tilskriven ny betydning til ord, som alle tilsyneladende ved, hvad betyder.

Ikke for at forsvare Daniel i denne debat, men altså du er klar over at VILLE er datid ikke??

Det var da om noget var tydeligt at Daniel ikke ønskede at trække sin formulering tilbage igår, det må du vel også kunne se? At han så idag i det indlæg du citerer erkender dette og derefter siger at hans ordvalg var forkert betyder så også at han idag har trukket det tilbage...

Han var forkert på den igår og du er det så sandelig idag!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #4172: 22 Feb 2012, 21:19 »

Chelsea har en række talenter stående på spring, men problemet er vel at de ikke er blevet løbende indsluset på holdet da den gamle garde var på deres peak og derfor står man nu i en situation hvor den gamle garde beklageligvis stadigvæk er dem man forventer de bedste præstationer fra.
Jeg mener dog at der stadigvæk er 6-7 år tilbage i Cech, men at afløseren er pt udlejet til A. Madrid: Courtois.
Venstre back vil tilhøre Ryan Bertrand på lang sigt. Midterforsvaret der har du Gary Cahill og David Luiz, med Nathan Chabolah som reserve (hvis man ikke vælger at benytte ham på midtbanen. Højre back er potentielt et problem.
På midtbanen har du Oriel Romeu, Ramires, Josh McEachran, Gael Kakuta og Juan Manuel Mata. Angrebet er vel Lukaku, Lucas Piazón og Daniel Sturridge (tør ikke nævne Fernando Torres men han burde vel på et eller andet tidspunkt nå tidligere niveau). Umiddelbart synes jeg ikke det ser så slemt ud og vil mene at såsnart AVB's har fået etableret sig som manden alle lytter til og såsnart spillesystemet er kommet på plads, så skal vi nok se Chelsea oppe i den ypperste top igen!

Er mere eller mindre enig i hele dette indlæg, Chelsea har en trup med gode spillere med fremtids potentiale i, der mest af alt bare skal flankeres af nogle enkelte køb med henblik på at få skabt en trup der er fremtiden kan kæmpe med om titler...

Derudover må jeg indrømme at jeg ikke har den helt store fidus til Ramires, synes han er en udemærket boldspiller med en fremragende fysik, men han har ikke evner/potentiale til at fylde det tomrum der allerede mere eller mindre allerede er opstået efter Lampard..

Chelseas kerne var jo bygget op omkring at de havde spillere der var top 3 i verden på deres kerne positioner og det omfattede altså

MM, VB, CB, Def Mid, Off Mid, Angriber

Derudover havde de stærke spillere på de resterende positioner, på nuværende tidspunkt mener jeg faktisk ikke at de har top 3 spillere på nogen positioner hvilket vel også hænger sammen med generationsskiftet. .

Men Chelsea er bestemt et hold med potentiale og i AVB har de en træner jeg tror kunne få dem frem, dog har jeg en også en ide om at han står overfor en umulig opgave da generationsskiftet er for voldsomt og at for mange "store" spillere er røget ud i periferien og derfor skaber kæmpe problemer i omklædningsrummet og modarbejder ham...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4173: 22 Feb 2012, 21:35 »

Ikke for at forsvare Daniel i denne debat, men altså du er klar over at VILLE er datid ikke??

Det var da om noget var tydeligt at Daniel ikke ønskede at trække sin formulering tilbage igår, det må du vel også kunne se? At han så idag i det indlæg du citerer erkender dette og derefter siger at hans ordvalg var forkert betyder så også at han idag har trukket det tilbage...

Han var forkert på den igår og du er det så sandelig idag!
Lige præcis!

Korzika
Gæst

« Svar #4174: 22 Feb 2012, 22:14 »

Og lige for at fortsætte snakken om vores talenter, så har vores youth-team lavet et fantastisk comeback i deres FA-Youth-Cup kvartfinale mod Notts Forest! Holdet var bagud 3-0, men formåede at komme op på 4-3 på udebane og er dermed videre til semifinalen!

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2620487,00.html

Swizz CataR
Manager

« Svar #4175: 22 Feb 2012, 22:26 »

Daniel Nordentoft har kaldt mig inkompetent. Åh nej.

Daniel, forstå mig nu ret: jeg er godt klar over, at du nu har sagt, at der er et mellemstadie, hvilket var alles pointe, da du sagde, at de var middelmådige. Vi er tilsyneladende enige om, at Napoli ligger midt i mellem middelmådig og tophold, ikke? Jo, det er vi. Det tror jeg alle og enhver er. Det jeg bare ikke forstår et hak af, er dette og det som jeg har forsøgt at få forklaret: "Jeg ville ikke trække ordet middelmådig tilbage, for så ville det udad til virke som om, at jeg havde tilbagetrukket min grundlæggende holdning omkring Napoli." Da vi har konkluderet, at Napoli bestemt ikke er middelmådige, hvorfor er det så, du til stadighed skriver det? Du har misforstået begrebet - derfor ville det klæde dig mere at trække det tilbage.

Det er selvfølgelig en lille bagatel, men jeg synes ikke, at jeg kan lade det ligge, når du sviner mig til og kalder mig inkompetent på baggrund af din egen inkompetence og tilskriven ny betydning til ord, som alle tilsyneladende ved, hvad betyder.

Riis, debatten stopper her! Som skrevet tidligere, så vil I to ikke se hinandens punkter, og har I mere at sige i den sag, så må I skrive sammen eller til mig over PB - den diskussion er ovre her i tråden. Desuden, hvis du mangler et sidste argument i det du søger, så tjek det oprindelige indlæg med citatet du hentyder til - det er redigeret af Daniel selv, og indeholder ikke længere den sætning - dermed punktum.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #4176: 22 Feb 2012, 22:39 »

Er mere eller mindre enig i hele dette indlæg, Chelsea har en trup med gode spillere med fremtids potentiale i, der mest af alt bare skal flankeres af nogle enkelte køb med henblik på at få skabt en trup der er fremtiden kan kæmpe med om titler...

Derudover må jeg indrømme at jeg ikke har den helt store fidus til Ramires, synes han er en udemærket boldspiller med en fremragende fysik, men han har ikke evner/potentiale til at fylde det tomrum der allerede mere eller mindre allerede er opstået efter Lampard..

Chelseas kerne var jo bygget op omkring at de havde spillere der var top 3 i verden på deres kerne positioner og det omfattede altså

MM, VB, CB, Def Mid, Off Mid, Angriber

Derudover havde de stærke spillere på de resterende positioner, på nuværende tidspunkt mener jeg faktisk ikke at de har top 3 spillere på nogen positioner hvilket vel også hænger sammen med generationsskiftet. .

Men Chelsea er bestemt et hold med potentiale og i AVB har de en træner jeg tror kunne få dem frem, dog har jeg en også en ide om at han står overfor en umulig opgave da generationsskiftet er for voldsomt og at for mange "store" spillere er røget ud i periferien og derfor skaber kæmpe problemer i omklædningsrummet og modarbejder ham...

Men en ting er sikkert. Der bliver spændende at se hvordan tingene udvikler sig for Chelsea. Da markedet har ændret sig siden sidst de investerede massivt i truppen. Dertil er det kommet flere pengestærke aktører på markedet, der jagter de samme spilllere og kan tilbyde det samme som Chelsea kan. Derfor bliver det spændende, at se hvad der sker. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4177: 25 Feb 2012, 13:38 »

Rygterne går på at Ashley Cole er færdig i Chelsea til sommer efter hans upassende opførsel op til kampen mod Napoli, da han fandt ud af at han skulle starte på bænken. Arsenal skulle være interesserede i at hente ham tilbage, hvilket jeg dog ikke tror da fansene hader den mand som pesten efter hans kontroversielle skifte til os. Barcelona har også været nævnt som en muligt overtage af Cole.

Nå men idag gælder det bundholdet Bolton hjemme, og selvom jeg holder mine forventninger til holdet resten af denne sæson på et absolut minimum, så kan vi vidst ikke synke lavere hvis vi ikke formår at vinde denne kamp.

Mon ikke vi kan fedte en smal og heldig 2-1 sejr hjem, i en kamp hvor forsvaret endnu engang sejler rundt og Bolton har chancerne til at vinde kampen også.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4178: 25 Feb 2012, 15:16 »

Dagens starter:

Cech
Ivanovic, David Luiz, Cahill, Cole
Ramires, Essien, Lamps (c)
Sturridge, Drogba, Mata

subs:Turnbull, Bertrand, Mikel, Meireles, Malouda, Kalou, Torres.

Dejlig starter, som er spot on i mine øjne. Jeg syntes det er et fornuftigt holdvalg og jeg har ingen indvendinger. Kampen i dag SKAL vindes, og tror jeg også den bliver. Bolton ligger næstsidst og har indkasseret flest mål i denne sæson, så på papiret, er der muligheder. Drogba er blevet foretrukket fremfor Torres, og jeg tror Drogba scorer i dag.

Arsenal møder i morgen Tottenham og kan Spurs tage sejren samtidig med, at vi vinder, så er vi et skridt tættere op 4 pladsen, hvilket vi simpelthen skal opnå i år!
« Seneste Redigering: 25 Feb 2012, 15:18 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4179: 25 Feb 2012, 15:19 »

Det er den midtbane, jeg ønsker. Lige de tre. Fantastisk. Holdet bliver ikke bedre end dette. Ingen Malouda og ingen Meireles. Fremragende. Jeg tror, vi leverer i dag og vinder med mindst 2 kasser. Måske optimistisk taget vores form i betragtning.

Har Lampard som første målscorer, så jeg tror, han scorer, og vi vinder 3-0. Det ville være fantastisk at holde nullet.

Korzika
Gæst

« Svar #4180: 25 Feb 2012, 20:41 »

Hvor dejligt med en sejr!

Og en af de komfortable af slagsen. Det er et stykke tid siden det er sket! Det var godt nok mod en meget lidt imponerende modstander i form af Bolton, men vi kan tage en række positive ting med fra denne kamp.

Der er forhåbentligt genvalg til alle 11, når vi næste uge møder West Brom! Det ville være fantastisk, hvis vores momentum kunne fortsætte de næste 3-4 kampe, der byder på 2 kampe mod overkommelige modstandere i PrL (West Brom away og Stoke hjemme), en FA-Cup kamp ude mod Birmingham og så er der også kampen mod Napoli, hvor det dog ser en smule sværere ud, men bestemt ikke umuligt.

Det er specielt vigtigt at vi vinder vores 2 næste ligakampe, da vi i marts skal møde både City (A) og Spurs (H). Det er sandsynligt med pointtab i de kampe, og derfor vil det være godt at have lidt luft til de nærmeste forfølgere i kampen om 4. pladsen.

Super kamp over hele linjen i dag. Specielt udmærker Luiz sig ved at spille en fantastisk kamp. Lamps var også god i dag, og fortjener helt klart genvalg. Han viste meget mere end Meireles har vist i en lang periode.

Korzika
Gæst

« Svar #4181: 03 Mar 2012, 15:14 »

Må hellere bryde stilheden!

Vi møder kl 16 WBA på udebane, og jeg forventer 3 point!

Dagens hold:
Cech
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole
Ramires, Essien, Lamps (c)
Sturridge, Drogba, Mata

subs: Turnbull, Hutch, Mikel, Romeu, Meireles, Malouda, Torres.

Genvalg til de 11, der holdte Bolton nede sidste weekend. Ville være lækkert med 3 point og en uafgjort mellem Pool og Arsenal.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4182: 03 Mar 2012, 15:26 »

Fantastisk at alle 11 får genvalg. Det fortjener de efter en flot præstation mod Bolton. Jeg tror på en 2-0-sejr. Ellers kunne det være så cool at få Torres på tavlen. Jeg ved godt, at det har jeg sgu skrevet mange gange efterhånden, men jeg tror stadig på ham. Han er hamrende uheldig, men han laver altså nogle gode ting, når han spiller.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4183: 03 Mar 2012, 15:29 »

Hvor ser I kampen?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Korzika
Gæst

« Svar #4184: 03 Mar 2012, 15:33 »

Hvor ser I kampen?
Jeg vælger at se den på viaplay.dk. Men der skal nok være nogle (fy fy) hjemmesider, hvor du kan streame kampen ulovligt.

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010