home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828940 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4080: 21 Feb 2012, 21:31 »

Dårligt og heldigt mål at den yderst middelmådige Lavezzi.
Vil du ikke godt prøve, at tage det lidt seriøst?

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan I kan være uenige med mig, og jeg kommer med uddybede og lange argumentationer, hvorefter I nærmest gør nar af mig. Det er fair nok, at I er uenige, og derfor har vi jo denne debat.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4081: 21 Feb 2012, 21:37 »

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan I kan være uenige med mig, og jeg kommer med uddybede og lange argumentationer, hvorefter I nærmest gør nar af mig. Det er fair nok, at I er uenige, og derfor har vi jo denne debat.

Igen, jeg kan ikke tage dig seriøst.

Kig væk fra Serie A, hvor de åbenlyst spiller langt under evne, og se på de spillere, som de har. Du bruger argumentet, at Napoli ikke har været i CL i lang tid, hvilket er et lamt argument - Panathinaikos er med hvert år. Er de bedre end Napoli? De har spillet sig videre mod Bayern, City og Villarreal, som var den KLART sværeste gruppe af alle og er nu i gang med at nedspille Chelsea totalt. Napoli er ikke middelmådige. Forstå det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4082: 21 Feb 2012, 21:40 »

Igen, jeg kan ikke tage dig seriøst.

Kig væk fra Serie A, hvor de åbenlyst spiller langt under evne, og se på de spillere, som de har. Du bruger argumentet, at Napoli ikke har været i CL i lang tid, hvilket er et lamt argument - Panathinaikos er med hvert år. Er de bedre end Napoli? De har spillet sig videre mod Bayern, City og Villarreal, som var den KLART sværeste gruppe af alle og er nu i gang med at nedspille Chelsea totalt. Napoli er ikke middelmådige. Forstå det.
Er det et lamt argument? Nævnte det udelukkende fordi der var en (kan ikke huske om det var dig eller en anden) som spurgte om United, Chelsea osv. også kun var middelmådige, hvorefter jeg svarede at United er et etableret tophold, men han præsteret det middelmådige i år.

Hvorfor sammenligne det med Panathinaikos, har jeg sagt at det er et tophold? Nej. De er middelmådige på europæisk niveau.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4083: 21 Feb 2012, 21:43 »

Jeg synes bare du fejler når du vælger at underkende det faktum at de har været exceptionelle i Champions League indtil videre. Til trods for de ikke vandt gruppen så gjorde de fantastisk figur mod Bayern i begge kampe og mod City var der no mercy for det hold der er TOPPEN AF POPPEN i 'verdens bedste liga'. Når du, til trods at kende til dette alligevel siger arhh nej nu skal du, se de har 3 point ned til nr. 8 i Serie A(de har også 5 point op til nr. 3 - og med det antal kampe der alligevel resterer så er intet afgjort endnu). Det må vel bare være et tegn på at Serie A er langt sværere end Champions League. ( Wink Wink Wink Wink Wink )

Champions League er en anerledes turnering, og de er grønne her - havde du sagt de var grønne i den sammenhæng så var der no hard feelings. Men du kalder dem middelmådige til trods for de har været et af de mest imponerende hold i gruppespillet. Lige nu hygger de sig da også med Chelsea, og det er ikke fordi det er en stor overraskelse for masserne.

Napoli er fantastiske.

Szczesny
Manager

« Svar #4084: 21 Feb 2012, 21:43 »

Du skal ikke forsøge at overbevise mig om noget som ikke passer, for jeg giver mig ikke. Det er, som det ser ud nu, et middelmådigt hold, når vi snakker CL-sammenhæng. Samtidig ligger de nr. 6 i deres hjemmelige liga. De gik videre fra en tæt gruppe, hvor City var tæt på at gå videre.

Altså, du siger du vil debattere, men i de to ovenstående eksempler, der lukker du jo selv fuldstændig ned.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4085: 21 Feb 2012, 21:45 »

Napoli middelmådig? Nej nu kan jeg ikke mere. Napoli er et fantastisk hold. Napoli slog City ud af CL? Et hold der ligger over United i Premier League. De har klassespillere og blev nummer 3 i Serie A. Igen samme placering som City fik sidste år, men som ligger over jer. Er United så også middelmådig? Ja, det må de jo være.

Og historien siger jo intet. Det går op og ned for alle hold, men facts, og ja, de er kolde, er at Napoli er et klassemandskab.

Det er sgu det mest vanvittige, jeg har læst længe.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 21:48 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4086: 21 Feb 2012, 21:48 »

Jeg synes bare du fejler når du vælger at underkende det faktum at de har været exceptionelle i Champions League indtil videre. Til trods for de ikke vandt gruppen så gjorde de fantastisk figur mod Bayern i begge kampe og mod City var der no mercy for det hold der er TOPPEN AF POPPEN i 'verdens bedste liga'. Når du, til trods at kende til dette alligevel siger arhh nej nu skal du, se de har 3 point ned til nr. 8 i Serie A(de har også 5 point op til nr. 3 - og med det antal kampe der alligevel resterer så er intet afgjort endnu). Det må vel bare være et tegn på at Serie A er langt sværere end Champions League. ( Wink Wink Wink Wink Wink )

Champions League er en anerledes turnering, og de er grønne her - havde du sagt de var grønne i den sammenhæng så var der no hard feelings. Men du kalder dem middelmådige til trods for de har været et af de mest imponerende hold i gruppespillet. Lige nu hygger de sig da også med Chelsea, og det er ikke fordi det er en stor overraskelse for masserne.

Napoli er fantastiske.
Okay, nu føler jeg at diskussionen har taget en drejning, så jeg spørger på en anden måde.

- Er Napoli et tophold på europæisk plan?

Altså, du siger du vil debattere, men i de to ovenstående eksempler, der lukker du jo selv fuldstændig ned.
Det er jo min grundlæggende holdning nu, og ligesom de ikke ser ud til at give sig, så skal jeg jo heller ikke, hvis jeg mener at jeg har ret i mine påstande.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4087: 21 Feb 2012, 21:49 »

Napoli er jo ligepræcis ikke middelmådige i CL. Det er jo der de folder sig ud, og det er der hvor det, efter nogle meget sløje perioder i ligaen igen lyser op. De er så meget oppe at køre over at være med i CL igen, og ligger man det sammen med en uhyggelig offensiv med en af de skarpeste spillere jeg længe har set(Cavani), så har man sgu ikke et middelmådigt hold længere. I ligaen har de været middelmådige, det er nok lidt en mellemsæson for dem, men i CL kan man ikke tage fra dem at de har været klasse. Og indtil videre ser det ud til at fortsætte nogenlunde.

blomvikings
Manager

« Svar #4088: 21 Feb 2012, 21:50 »

Okay, nu føler jeg at diskussionen har taget en drejning, så jeg spørger på en anden måde.

Jeps, uden tvivl. Og slår de Chelsea ud, så ser jeg dem som outsidere til CL titlen.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #4089: 21 Feb 2012, 21:51 »

Så kan jeg da "prøve" at komme med min egen mening om dette:

Napoli er et rigtig fornuftigt hold, der kom videre fra den sværeste pulje i dette års Champions League (CL), og har på papiret, som du selv siger, nogle rigtige gode spillere. De blev jo 3'er sidste år i Serie A, og selvom de ikke ligger til helt i toppen på nuværende tidspunkt (8 point skiller 3. - 8. pladsen) så er jo de bestemt en seriøs bejler til at snuppe en af de pladser som giver adgang til CL. Napoli. Napoli er desuden et hold som over de sidste 4-5 år, virkelig har udviklet sig, altså et hold i fremdrift.

Chelsea har i en årrække været dominerende på CL scenen, og har i adskillige år været at finde blandt farvoritterne til at gå hele vejen i CL. Forskellen på det Chelsea hold vi ser i år og, til sammenligning i årerne 06-09, er at spillet som AVB gerne vil spille, set ud fra de kampe jeg nu engang har fået set, betydelig mere offensivt og med langt højere risiko end tidligere trænerne. På papiret er Chelsea i besiddelse af klassespillere over hele linjen. på papiret.

Men pt. så spiller de ikke særlig godt, og så kan det godt være man i de foregående sæsoner har været en af de "tunge drenge", men man kan jo ikke leve af fortiden, og derfor kan jeg godt se hvis der er en del Chelsea fans der frygter at ryge ud til "middelmådige Napoli". Javist er Napoli måske middelmådig, men da Chelsea's spil ikke er bedre for tiden end det er, vil jeg mene at klubberne faktisk er på nogenlunde sammen niveau.

Så har Chelsea måske spillerne med rutinen og erfaringen, der gør at de bør gå videre i denne omgang, men nu er bolden jo som bekendt rund, og så kan alting ske Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4090: 21 Feb 2012, 21:55 »

Det er jo min grundlæggende holdning nu, og ligesom de ikke ser ud til at give sig, så skal jeg jo heller ikke, hvis jeg mener at jeg har ret i mine påstande.
Der findes ikke tophold i Champions League, i det vi ikke har en tabel man kan kigge på. Men Napoli er uden tvivl et af de bedre hold i Champions League, det er ikke et hold nogen ville være glade for at skulle trække såfremt de skulle gå videre til næste runde. Især med henblik på det spil de har leveret i turneringen indtil videre, jeg ser Napoli som værende på niveau med Milan(og nope de er ikke middelmådige heller).

Szczesny
Manager

« Svar #4091: 21 Feb 2012, 21:59 »

At kalde Napoli for middelmådige er også helt ude i hampen. Jeg har ikke været så begejstret for noget jeg har set CL i år, som den første halvleg Napoli leverede. Udover at være særdeles underholdende, så har det jo også vist sig hamrende effektivt.

Der var sgu fodbold-boner i underbuksen, så livligt de spillede, og så let de fik det hele til at se ud. Det kan man ikke, hvis man er middelmådig

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4092: 21 Feb 2012, 22:01 »

Napoli er jo ligepræcis ikke middelmådige i CL. Det er jo der de folder sig ud, og det er der hvor det, efter nogle meget sløje perioder i ligaen igen lyser op. De er så meget oppe at køre over at være med i CL igen, og ligger man det sammen med en uhyggelig offensiv med en af de skarpeste spillere jeg længe har set(Cavani), så har man sgu ikke et middelmådigt hold længere. I ligaen har de været middelmådige, det er nok lidt en mellemsæson for dem, men i CL kan man ikke tage fra dem at de har været klasse. Og indtil videre ser det ud til at fortsætte nogenlunde.
Det er de da indtil videre? Ja, de har spillet nogle flotte kampe, og er gået videre (med et enkelt point mere end City) men de sluttede som to'er og hvis de bliver slået ud af Chelsea over de to kampe, så er de da et middelmådigt hold.

Er det et tophold i din optik?

Så kan jeg da "prøve" at komme med min egen mening om dette:

Napoli er et rigtig fornuftigt hold, der kom videre fra den sværeste pulje i dette års Champions League (CL), og har på papiret, som du selv siger, nogle rigtige gode spillere. De blev jo 3'er sidste år i Serie A, og selvom de ikke ligger til helt i toppen på nuværende tidspunkt (8 point skiller 3. - 8. pladsen) så er jo de bestemt en seriøs bejler til at snuppe en af de pladser som giver adgang til CL. Napoli. Napoli er desuden et hold som over de sidste 4-5 år, virkelig har udviklet sig, altså et hold i fremdrift.

Chelsea har i en årrække været dominerende på CL scenen, og har i adskillige år været at finde blandt farvoritterne til at gå hele vejen i CL. Forskellen på det Chelsea hold vi ser i år og, til sammenligning i årerne 06-09, er at spillet som AVB gerne vil spille, set ud fra de kampe jeg nu engang har fået set, betydelig mere offensivt og med langt højere risiko end tidligere trænerne. På papiret er Chelsea i besiddelse af klassespillere over hele linjen. på papiret.

Men pt. så spiller de ikke særlig godt, og så kan det godt være man i de foregående sæsoner har været en af de "tunge drenge", men man kan jo ikke leve af fortiden, og derfor kan jeg godt se hvis der er en del Chelsea fans der frygter at ryge ud til "middelmådige Napoli". Javist er Napoli måske middelmådig, men da Chelsea's spil ikke er bedre for tiden end det er, vil jeg mene at klubberne faktisk er på nogenlunde sammen niveau.

Så har Chelsea måske spillerne med rutinen og erfaringen, der gør at de bør gå videre i denne omgang, men nu er bolden jo som bekendt rund, og så kan alting ske Smiley
Jeg er meget enig, Chelsea er da bestemt ikke prangende, og derfor er Chelsea heller ikke et absolut tophold rent spillemæssigt pt. Men forskellen er, at det er et etableret tophold, kontra Napoli, og hvis I mener at italienerne er et tophold ud fra de seks kampe i gruppen, så må jeg stille mig totalt uforstående.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4093: 21 Feb 2012, 22:02 »

Der findes ikke tophold i Champions League, i det vi ikke har en tabel man kan kigge på. Men Napoli er uden tvivl et af de bedre hold i Champions League, det er ikke et hold nogen ville være glade for at skulle trække såfremt de skulle gå videre til næste runde. Især med henblik på det spil de har leveret i turneringen indtil videre, jeg ser Napoli som værende på niveau med Milan(og nope de er ikke middelmådige heller).
Selvfølgelig er der tophold i Champions League...

At kalde Napoli for middelmådige er også helt ude i hampen. Jeg har ikke været så begejstret for noget jeg har set CL i år, som den første halvleg Napoli leverede. Udover at være særdeles underholdende, så har det jo også vist sig hamrende effektivt.

Der var sgu fodbold-boner i underbuksen, så livligt de spillede, og så let de fik det hele til at se ud. Det kan man ikke, hvis man er middelmådig
Hvad er det så? Et tophold?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4094: 21 Feb 2012, 22:03 »

Jamen prøv nu at hør her. Der er 16 hold tilbage i CL. Her er Napoli da klart et af de bedre hold. De er i gang med at slå en af de andre favoritter ud. Der er jo egentlig kun to til tre tophold tilbage, hvilket er Barca og Real, måske også Bayern. Ellers hedder de næste hold jo Napoli, Chelsea, Arsenal, Milan og Inter. Så jo, de er jo et tophold på europæisk plan!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010