home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829022 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4005: 05 Feb 2012, 20:16 »

har godt nok ondt af alle Chelsea fans i dag.. magen til dårlig dommer præstation skal man vel tilbage til Chelsea - Barca for at finde. Skændsel at i ikke vinder..

Så slem var dommeren heller ikke, United fik et korrekt straffespark og et der kunne gå begge veje omvendt bliver de snydt for et i først halvleg.. Ellers dømte han fint.

Chelsea - Barca. Ja, det var elendig dommer arbejde, til Chelsea fordel i først kamp og til Barca fordel i return kampen. Men da Barca vandt er det selvf de andre der blev snydt mest, sådan er det jo bare.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4006: 05 Feb 2012, 20:16 »

Så slem var dommeren heller ikke, United fik et korrekt straffespark og et der kunne gå begge veje omvendt bliver de snydt for et i først halvleg.. Ellers dømte han fint.

Chelsea - Barca. Ja, det var elendig dommer arbejde, til Chelsea fordel i først kamp og til Barca fordel i return kampen. Men da Barca vandt er det selvf de andre der blev snydt mest, sådan er det jo bare.
Forsvind nu bare.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4007: 05 Feb 2012, 20:17 »

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #4008: 05 Feb 2012, 20:18 »

Brillerne af, tak. No need Chelsea haters!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Korzika
Gæst

« Svar #4009: 05 Feb 2012, 20:31 »

Alle Uniteds scoringer var tvivlsomme. Evra-straffesparket var tyndt, mens Welbeck-straffespark var ikke eksisterende og skulle under ingen omstændigheder være dømt. Det er fair nok, at United får kompensation for Welbeck-situationen, men 2 straffespark er simpelthen i overkanten.

Chicaritos scoring var heller ikke kommet, hvis der havde været ordentlige dommere på den kamp. United får et indkast, som klart var Chelseas, og går op og scorer i følgende angreb. Sørgeligt.

Det er samme historie som vores møde på OT, hvor United også får 2 scoringer, der burde være underkendt. Ærgerligt at 2 ellers gode kampe skal overstråles af dårlige dommerpræstationer.

Sikkert en underholdende kamp for den neutrale seer, men som Chelsea-fan er man pisse sur over Howard Webb, da han reelt var den vigtigste mand bag, at United fik lavet deres comeback.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4010: 05 Feb 2012, 20:32 »

Chicaritos scoring var heller ikke kommet, hvis der havde været ordentlige dommere på den kamp. United får et indkast, som klart var Chelseas, og går op og scorer i følgende angreb. Sørgeligt.

Snakker du om der hvor Mata prøver at drible uden om Evra? Det  er tydeligt at Evra får den sparket ind på Mata Smiley

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #4011: 05 Feb 2012, 20:37 »

Snakker du om der hvor Mata prøver at drible uden om Evra? Det  er tydeligt at Evra får den sparket ind på Mata Smiley
Sådan så jeg den ikke. Men skulle nok have været mere sikker i min sag før jeg slyngede det ud i frustration. Men vil gerne lige se en replay af den situation. Uanset hvad, så ændrer det ikke på en meget skidt dommerpræstation af Howard Webb, der i mine øjne er arkitekten bag Uniteds-comeback.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4012: 05 Feb 2012, 20:38 »

Sådan så jeg den ikke. Men skulle nok have været mere sikker i min sag før jeg slyngede det ud i frustration. Men vil gerne lige se en replay af den situation. Uanset hvad, så ændrer det ikke på en meget skidt dommerpræstation af Howard Webb, der i mine øjne er arkitekten bag Uniteds-comeback.

Jeg er enig i at det var en skidt dommerpræstation. Synes generelt han dømte dårligt. Han fløjtede mange frispark som ikke var der, og så når der var frispark fløjtede han dem ikke, det gik dog begge veje synes jeg.

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #4013: 05 Feb 2012, 20:41 »

Det er i mine øjne ufatteligt at FA ikke snart får skyklapperne af og degraderer Webb til en række hvor kan være med. Mandens fodboldindsigt er ikke eksisterende, og han har på intet tidspunkt i sin karriere evnet at lægge en linie..

Personligt synes jeg at begge straffespark kan dømmes, men jeg synes stadig han var elendig.. Det er jo ikke trygt for en spiller at rende rundt med sådan en mand til at styre en fodboldkamp..

Udtrykket" Mere hår end hjerne" har aldrig siddet mere i skabet.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4014: 05 Feb 2012, 20:42 »

Det sjove er jo bare, at spillerne er rigtig glade for ham Smiley Jeg synes sgu også han er en af de bedste, det må jeg indrømme.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4015: 05 Feb 2012, 21:19 »

Det sjove er jo bare, at spillerne er rigtig glade for ham Smiley Jeg synes sgu også han er en af de bedste, det må jeg indrømme.

Syntes normalt at Howard Webb er en af de bedste dommere der findes, og det ændre sig ikke med dagens præstation, selvom han havde en skidt dag på kontoret, men det kan vi vist alle sammen have. Som Chelsea fan må vi bare indse det slet ikke er vores år i år og vi havde en 3-0 føring vi ikke formåede at holde. Man skal jo huske på vi giver dommeren muligheden for at dømme straffesparkene og idag dømte han dem trods de ikke var der.

Sådan er livet og jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal komme tilbage, vi skal nok få et mesterskab snart - og ellers overlever vi nok, kærligheden til holdet er intakt fra min side om vi vinder titler eller ej Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

verdenskrig
Manager

« Svar #4016: 05 Feb 2012, 21:22 »

Jeg tror aldrig jeg har set en kamp hvor han ikke har været en katastrofe.. Men det kan jo være han er bedre når tilhørsforhold ikke spiller ind Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #4017: 05 Feb 2012, 22:23 »

Min kærlighed for klubben bliver kun stærkere. Og det er med eller uden sejr mod United!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4018: 05 Feb 2012, 22:35 »

Jeg syntes det er utroligt med den kære Alex Ferguson, jeg forstår ikke han gang på gang på gang får lov til at baklage sig over dommerne. Ved godt det ikke er direkte at klage over dommeren, men at mene de skulle have haft mere end de 2 som de fik... det er jo helt hen i vejret.

Det er et kedeligt eftermæle en mand som ham er ved at skabe sig.

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-ville-have-flere-straffespark

Er der nogle af jer andre, som kan følge manden ?

Det er et af de steder, hvor jeg som Chelsea fan er godt tilfreds, vi brokker os sku aldrig helt på det niveau i forhold til at være blevet snydt, vi tager det med oprejst pande, rejser os og ser fremad (okay, kan godt være en meget subjektiv holdning, men mener stadig at den tildels er rigtig)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #4019: 06 Feb 2012, 01:37 »

Det er et af de steder, hvor jeg som Chelsea fan er godt tilfreds, vi brokker os sku aldrig helt på det niveau i forhold til at være blevet snydt, vi tager det med oprejst pande, rejser os og ser fremad (okay, kan godt være en meget subjektiv holdning, men mener stadig at den tildels er rigtig)

Ahh, det er vist ikke helt rigtigt

http://www.bold.dk/nyt/AVB-utilfreds-med-underlige-kendelser

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010