home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829045 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3975: 03 Feb 2012, 23:20 »

Jeg forstår faktisk hellere ikke dig Jakob.

Hvordan kan man hade Gerrard?

Men elsker Terry? Manden er jo født uden noget mellem sine øre og er direkte pinlig, VK har nævnt noget omkring ham og der er jo mere af samme skuffe. Amen.... Den mand burde ikke have lov at trække den engelske landsholdstrøje over hovedet!
Det er sjovt, fordi Terrys IQ er faktisk ganske høj. Han var i top 3 da man IQ-testede spillerne for et par år siden. Her scorede Terry over 130, mens Lampard er det man kalder et geni og kan blive medlem af Mensa, hvis han lyster. Så er Terry ikke.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3976: 03 Feb 2012, 23:24 »

Det er sjovt, fordi Terrys IQ er faktisk ganske høj. Han var i top 3 da man IQ-testede spillerne for et par år siden. Her scorede Terry over 130, mens Lampard er det man kalder et geni og kan blive medlem af Mensa, hvis han lyster. Så er Terry ikke.

Måske han skulle forsøge at bruge hjernen så?

Den ene sag efter den anden sker jo ikke uden grund.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3977: 03 Feb 2012, 23:28 »

Måske han skulle forsøge at bruge hjernen så?

Den ene sag efter den anden sker jo ikke uden grund.
Hvorfor er Terry værre end Suarez på det punkt, som I forguder i Liverpool-tråden? Udover det, så har der været en stor sag med utroskab, og ellers er han vist ikke værre en gennemsnittet. Kendte mennesker er også mennesker og dummer sig også. Deres sager får bare den konsekvens at alle kommer til at kende til den. Sådan er det med Terry, Giggs, Rooney, Gerrard, Carroll, Barton, Bellamy, Suarez og mange mange flere.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 23:29 af Jakob E » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #3978: 03 Feb 2012, 23:34 »

Hvorfor er Terry værre end Suarez på det punkt som I forguder i Liverpool-tråden? Udover det, så har der været en stor sag med utroskab, og ellers er han vist ikke værre en gennemsnittet. Kendte mennesker er også mennesker og dummer sig også. Deres sager får bare den konsekvens at alle kommer til at kende til den. Sådan er det med Terry, Giggs, Rooney, Gerrard, Carroll, Barton, Bellamy og mange mange flere.

Hvorfor blande Suarez ind i dette her? At man forguder en mand, betyder ikke man fortrækker manden som anfører. Jeg synes en anfører skal være et forbillede og som holdet kan støtte op omkring. Jeg ville på ingen måde kunne tage en anfører seriøst, hvis jeg vidste han allerede havde været utro med en af de andre spilles koner, familien blandet ind i "stof" sager og jeg formoder han også bliver dømt for racisme eftersom beviserne her er noget bedre end hvad Suarez f.eks blev dømt for. Jeg ville derimod tage afstand til sådan en person, da det ikke kun er et fejltrin. Alle kan fejle, nogle skal bare lære at stoppe i tide, og selvfølgelig er der langt større fokus på disse kendte. Men de ved det, så jeg har ikke en skid ondt af dem.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3979: 04 Feb 2012, 22:48 »

Umiddelbart er Terry anfører for Chelsea og var for England. Og det er fordi han har ekstraordinære leder evner. Trænere og managere har valgt ham, netop pga. at han har respekt blandt sine holdkammerater og er en fremragende lederfigur.
Og jeg stoler mere på managerne tæt på Terry, end jeg stoler på en Liverpool fan.
Gerrard er dog ikke mit førstevalg som vice-anfører. Jeg havde nok valgt en Lampard/Cole istedet da de har været med længe. Men Gerrard er en fremragende løsning, det skal dog siges. Han besidder de samme kvaliteter som leder, som Terry gør.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3980: 05 Feb 2012, 16:17 »

1 Petr Cech (c)
2 Branislav Ivanovic
24 Gary Cahill
4 David Luiz
17 Jose Bosingwa
5 Michael Essien
16 Raul Meireles
15 Florent Malouda
23 Daniel Sturridge
9 Fernando Torres
10 Juan Mata

Subs: 23 Ross Turnbull, 20 Paulo Ferreira, 27 Sam Hutchinson, 34 Ryan Bertrand, 6 Oriol Romeu, 35 Lucas Piazon, 18 Romelu Lukaku.

Lampard er ikke klar, mens der er debut til Cahill og comeback i start 11'eren til Essien. Havde gerne set at Malouda og Meireles ikke havde spillet, men det kan ikke rigtigt være anderledes. Bænken er møgelendig, men jeg vil ikke whine over skader. Håber Torres laver hattrick og vi vinder 3-0. Det ville være fantastisk.

Hader United.

THE BLUES!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3981: 05 Feb 2012, 16:32 »

1 Petr Cech (c)
2 Branislav Ivanovic
24 Gary Cahill
4 David Luiz
17 Jose Bosingwa
5 Michael Essien
16 Raul Meireles
15 Florent Malouda
23 Daniel Sturridge
9 Fernando Torres
10 Juan Mata

Subs: 23 Ross Turnbull, 20 Paulo Ferreira, 27 Sam Hutchinson, 34 Ryan Bertrand, 6 Oriol Romeu, 35 Lucas Piazon, 18 Romelu Lukaku.

Lampard er ikke klar, mens der er debut til Cahill og comeback i start 11'eren til Essien. Havde gerne set at Malouda og Meireles ikke havde spillet, men det kan ikke rigtigt være anderledes. Bænken er møgelendig, men jeg vil ikke whine over skader. Håber Torres laver hattrick og vi vinder 3-0. Det ville være fantastisk.

Hader United.

THE BLUES!

Man kunne jo godt have smidt mata ned på maloudas plads og så Torres ud til siden og inde centralt med Lukaku .. Men hvis man ser på hvad vi har og gøre godt med så jeg tilfreds .. Ellers skulle man tage Romeu ind istedet for Meireles.

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3982: 05 Feb 2012, 16:44 »

Er ikke særlig tryg ved at både Meireles og Malouda spiller inde på midten, Essien skal finde sit gamle niveau frem hvis vi skal vinde slaget om midtbanen. Bliver spændende at se om Cahill kan gøre defensiven mere solid. Også fatter jeg ganske enkelt ikke hvorfor Bosingwa er foretrukekt fremfor Bertrand. Godt nok er han mere rutineret end Bertrans, men han har været elendig i denne sæson, så når han ikke engang spiller godt på hans naturlige position hvorfor så afprøve ham på den anden back?? Bertrand er fremtidens mand på venstre back for os, prøv ham dog af i sådan en kamp her!!

Ser dog store muligheder i at United stiller med Evans og Ferdinand, har altid synes at Evans var for ringe til at spille for United, og Ferdinand er bare ikke på det niveau han var for bare et par år siden.

Håber på vi vinder, men jeg tror kampen ender 1-1. Mål af Mata og Rooney

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #3983: 05 Feb 2012, 16:45 »

Torres med et hattrick - tror jeg næppe, Jakob...

God kamp til jer, og lad det bedste hold vinde!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3984: 05 Feb 2012, 16:47 »

Torres med et hattrick - tror jeg næppe, Jakob...

God kamp til jer, og lad det bedste hold vinde!
Jo tak Daniel :=)

I må også have en god kamp Smiley

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3985: 05 Feb 2012, 16:53 »

Bosingwa var fænomenal mod Messi på venstreback, men havde sgu helst set, at Bertrand var blevet foretrukket! Bliver spændende med Cahill og fedt med Essien i vores XI. Denne startopstilling giver også mulighed for at spille 4-2-3-1, der voldte United problemer på OT, og vores spil blev ligeså forbedret, da vi spillede den formation mod Swansea.

KTBFFH!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3986: 05 Feb 2012, 18:56 »

Så står den sku på Europa League fra næste sæson, vorherre bevares!!

Få nu bare underskrevet med Mourinho så vi kan vinde nogle titler igen, det nytter jo ikke noget at vi ikke kan finde ud af at holde målet rent ligemget hvem vi møder.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3987: 05 Feb 2012, 18:57 »

Så står den sku på Europa League fra næste sæson, vorherre bevares!!

Få nu bare underskrevet med Mourinho så vi kan vinde nogle titler igen, det nytter jo ikke noget at vi ikke kan finde ud af at holde målet rent ligemget hvem vi møder.
AVB kan sgu da ikke gøre for, at United får foræret 2 kasser.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3988: 05 Feb 2012, 18:59 »

Den første kan godt dømmes hvorimod to er helt væk ... Han rammer ham slet ikke ...

Er skuffet efter vi var foran 3-0 men igen det er bare ikke vores sæson det her .

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3989: 05 Feb 2012, 18:59 »

Under Mourinho, Ancelotti, ja sågår Scolari havde vi slet ikke lukket United ind i kampen igen og givet dem muligheden for point. Simple as that ticked off

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010