home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829144 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3930: 01 Feb 2012, 19:04 »

Nej, det er satme ærgerligt. En dårlig kamp fra hans side senest mod Swansea og nu denne tragedie. Det kan umuligt gavne hans selvtillid.

Men må Fernandos bedstemor hvile i fred. Det er meget ærgerligt, at dette er sket. Og selvfølgelig skal Fernando Torres have tid til at komme sig over ulykken, hvilket godt kan betyde, at han ikke er med mod United. Dette er meget vigtigere end fodbold, og jeg vil ikke bære noget nag, hvis han har lyst til at tage en lille pause fra det hele.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3931: 01 Feb 2012, 19:34 »

Jeg tror sgu ikke det er så urealistisk igen. Roman er i hvert fald ikke bange for at smide en manager på porten hvis han skuffer bare det mindste, og Mourinho har vist lige udtalt at han vil til England igen efter denne sæson. Et gensyn med Chelsea kunne i mine øjne sagtens være en mulighed.

Der har været rygter, men vil da gerne lige have et link, hvor Mourinho udtaler at han allerede vil til England til sommer, eller går du bare efter alle rygterne fra Barcelona aviserne? Smiley

Hala Madrid!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3932: 01 Feb 2012, 21:42 »

Mig bekendt, så skifter van der Wiel til Valencia til sommer? Kontrakten skulle være underskrevet og godkendt i begge lejre.

Så vidt jeg er informeret skulle Valencia ikke have midlerne til at hente ham, så det var gået i vasken. Smiley

Og selvfølgelig tragisk mht. Torres' bedstemor.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

PhilipFlink
Manager

« Svar #3933: 01 Feb 2012, 21:49 »

Der har været rygter, men vil da gerne lige have et link, hvor Mourinho udtaler at han allerede vil til England til sommer, eller går du bare efter alle rygterne fra Barcelona aviserne? Smiley

Tror nu egentlig Barcelona elsker ham, så hvorfor ville de have ham væk fra Real?  Thumbs Up Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3934: 01 Feb 2012, 22:01 »

Der står godt nok 'et par år' de fleste steder. Tror jeg fik det med efter sæsonen fra Twitter, men det har sikkert været en fejlfortolkning.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3485601/Jose-Mourinho-Im-coming-back-to-England.html
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/premier-league/8978462/Real-Madrid-manager-Jose-Mourinho-wants-return-to-England-and-Premier-League-in-a-couple-of-years.html
http://www.football.co.uk/chelsea/reports__mourinho_england-bound_rss2055610.shtml
http://www.guardian.co.uk/football/2011/dec/30/jose-mourinho-return-england

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3935: 01 Feb 2012, 22:07 »

Helt enig. Han vender helt bestemt tilbage til England, og det kunne vel meget vel være Chelsea. Jeg tvivler dog bare på, at det bliver til sommer, som du fik skrevet, da han op til flere gange har udtalt han i hvert fald bliver til 2013 og formentlig til 2014, hvor hans kontrakt udløber. Selvfølgelig ved man aldrig med Mou, så han kunne sikkert sagtens drage til England allerede til sommer, hvis han vinder La Liga og Champions League, da han så har vundet alt i Spanien, men at han har udtalt det mindes jeg bestemt ikke.  Wink

Hala Madrid!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3936: 01 Feb 2012, 22:23 »

Jeg tror sgu ikke det er så urealistisk igen. Roman er i hvert fald ikke bange for at smide en manager på porten hvis han skuffer bare det mindste, og Mourinho har vist lige udtalt at han vil til England igen efter denne sæson. Et gensyn med Chelsea kunne i mine øjne sagtens være en mulighed.

Mourinho tilbage i Chelsea - Ja tak!

Dog ser jeg det som yderst usandsynligt. Jeg tror desværre at bruddet mellem Chelsea og Mourinho har efterladt nogle skår, og netop den magtkamp der var i klubben, og som Mourinho tabte til Frank Arnesen, gør at jeg ikke tror at han ønsker at komme tilbage..

Jeg er bange for, at han ender i Manchester United - Desværre!
- Mon ikke at United og Mourinho nok skal få det til at passe sammen, med når SAF engang går på pension.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3937: 01 Feb 2012, 22:38 »

Det virker meget sandsynligt, Guldbrand. De har ihvertfald enorm respekt for hinanden, og mon ikke, at Mourinho timer sin slutning i Madrid til når Fergie stopper. Wink

Om han så er den rette eller ej, ved jeg ikke.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3938: 01 Feb 2012, 22:40 »

Det virker meget sandsynligt, Guldbrand. De har ihvertfald enorm respekt for hinanden, og mon ikke, at Mourinho timer sin slutning i Madrid til når Fergie stopper. Wink

Nu tror jeg mere United satser på en langvarig manager ligesom Ferguson, selvom det bliver fuldstændig umuligt, og her vil Mourinho på ingen måde være perfekt, da han også har planer om et job som manager for Portugal, og han sjældent bliver i sine klubber mere end 3 sæsoner.

Hala Madrid!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3939: 01 Feb 2012, 22:42 »

Også netop derfor jeg tvivler på, at han er den rette.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3940: 01 Feb 2012, 22:42 »

Ærlig talt, så har jeg svært ved at se en bedre afløser i United...

Det samme gør sig gældende i Chelsea, hvor jeg meget gerne så Mourinho tilbage i klubben. AVB var en ønske træner for mig i sin tid, men jeg er desværre ved at miste tålmodigheden med ham. Ingen tvivl om at han er en fremragende træner, men det bliver mere og mere synligt for mig, at han ikke passer ind i klubben, med hans filosofi samt det spillermateriale vi har til rådighed. Han passer bedre til Spanien tror jeg.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #3941: 01 Feb 2012, 22:43 »

Nu tror jeg mere United satser på en langvarig manager ligesom Ferguson, selvom det bliver fuldstændig umuligt, og her vil Mourinho på ingen måde være perfekt, da han også har planer om et job som manager for Portugal, og han sjældent bliver i sine klubber mere end 3 sæsoner.

For mig at se er det netop derfor Mourinho i United vil være perfekt. Nogle år med en succesmanager der jo stort set vinder med alt han rører ved, samtidigt med at ledelsen i United kan finde den rette mand at køre i stilling, eventuelt som en ekstra assistent for Mourinho først? Kunne hvert fald godt se det fornuftige i den tilgang.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3942: 01 Feb 2012, 22:46 »

Jeg tror faktisk stadig på AVB, problemet er vi mangler spillerne til det system, som han gerne vil spille... Derfor håber jeg på han får sæsonen ud, samt en sæson mere til at vise hvad han kan. Jeg har tålmodighed nok. Det kan godt være vi ikke bliver mestre i år... det kan godt være vi heller ikke vinder Premier League. Men PT har vi heller ikke spillerne til det. Holdet performer dog ikke som forventet, men det kan jo også være den manglende kontinuitet der er på manger pladsen i Chelsea der gør det.

Giv ham tid, have tålmodighed.. så er vi mestre igen i 2013/2014 sæsonen!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3943: 01 Feb 2012, 22:46 »

Alle klubber vil vel gerne have den samme manager for ens klub i mange år frem. Men det er bare så ekstremt unikt og sjældent, at jeg har mine meget store tvivler på at det vil ske for United igen.

Der findes ikke mange managere, som har evnen til at opretholde succes igennem så lang en periode, uden enten at komme i klammeri med ledelsen/spillertruppen. Derfor vil det - i mine øjne, være naivt at tro, at man kan få en ny manager som SAF.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3944: 01 Feb 2012, 22:50 »

Jeg tror faktisk stadig på AVB, problemet er vi mangler spillerne til det system, som han gerne vil spille... Derfor håber jeg på han får sæsonen ud, samt en sæson mere til at vise hvad han kan. Jeg har tålmodighed nok. Det kan godt være vi ikke bliver mestre i år... det kan godt være vi heller ikke vinder Premier League. Men PT har vi heller ikke spillerne til det. Holdet performer dog ikke som forventet, men det kan jo også være den manglende kontinuitet der er på manger pladsen i Chelsea der gør det.

Giv ham tid, have tålmodighed.. så er vi mestre igen i 2013/2014 sæsonen!

Som du siger, så har vi netop ikke spillermaterialet til at spille efter hans filosofi, og der skal mange nye spillere til, før vi har den trup, som AVB har behov for, for at kunne skabe succes. Så medmindre at ledelsen i Chelsea ønsker at omlægge hele det taktiske koncept i klubben, og dermed inddirekte også er indforstået med, at der kan gå en årrække, hvor vi ikke kan spille med helt fremme, så er AVB ikke den rette mand.

Hvis Chelsea har ambitioner om PL og CL trofæer indenfor den nærmeste fremtid, så skal AVB altså kunne tilpasse sig efter truppen, eller også skal der en ny mand på posten.

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010