home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829215 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3870: 25 Jan 2012, 17:47 »

Men hvis det er sandt, er det godt nok en mærkelig grund til at vælge en klub, men det må den gode Hazard vel selv om.

Korzika
Gæst

« Svar #3871: 25 Jan 2012, 17:57 »

Men hvis det er sandt, er det godt nok en mærkelig grund til at vælge en klub, men det må den gode Hazard vel selv om.
Fuldstændig enig. Det er vel de færreste, der tænker sådan, bl.a. også derfor, at citatet skriger af manipulation. I mine øjne, så er det eneste, der er interessant i den sammenhæng er at være med til at skabe historie.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3872: 25 Jan 2012, 18:00 »

Fuldstændig enig. Det er vel de færreste, der tænker sådan, bl.a. også derfor, at citatet skriger af manipulation. I mine øjne, så er det eneste, der er interessant i den sammenhæng er at være med til at skabe historie.

Jep.

Jeg kan bare ikke se hvordan det vigtigste ved den klub man skal til er hvad de har opnået før i tiden. Hvis han nu sagde det var fordi han var/er fan af klubben, eller at der er bedre mulighed for spilletid der, så havde det givet mere mening for mig. Men jeg begriber simpelthen ikke hvordan det kan være vigtigere hvad klubben har præsteret før man blev født, end ens egne og holdets fremtidsmuligheder.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3873: 26 Jan 2012, 18:21 »

Det ved jeg nu ikke - Hvis jeg var fodboldspiller ville jeg da langt hellere komme til en klub med en lang engelsk tradition som Liverpool eller, hvis man kigger i de lavere rækker, Nottingham Forest, Reading eller sådan noget. At Arsenal er med i sammenligning med Liverpool er en anelse underligt, men fedt nok hvis det får ham til at komme til os. Men ja, langt hellere de traditionsrige klubber end de nyrige Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3874: 26 Jan 2012, 18:27 »

Det ved jeg nu ikke - Hvis jeg var fodboldspiller ville jeg da langt hellere komme til en klub med en lang engelsk tradition som Liverpool eller, hvis man kigger i de lavere rækker, Nottingham Forest, Reading eller sådan noget. At Arsenal er med i sammenligning med Liverpool er en anelse underligt, men fedt nok hvis det får ham til at komme til os. Men ja, langt hellere de traditionsrige klubber end de nyrige Smiley
Jeg kan godt følge dig noget af vejen .... Men jeg tror de vil hen hvor de kan spille med om CHL titlen og den hjemlige liga .. Nu det jo bare et plus for en fodboldspiller med de nyrige klubber at der hænger både penge og mulighed for chl titel og det sammen .. Men det ville da være stort og gå ud med en melding om at man vil spille for en klub med en god historie de sidste 30-40 og ikke bare 3-4 år

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3875: 26 Jan 2012, 18:50 »

Det er meget individuelt, men meget tyder på, at størstedelen af de professionelle fodboldspillere ikke tænker som dig. Når klubber bliver tilvalgt eller fravalgt af spillere, så tror jeg den væsentligste faktor er, om klubberne er med i kapløbet om de vigtigste trofæer og spiller de fede kampe i Champions League. Alt dette kombineret med en fin løntjek. Sådan tænker størstedlen nok, mens der er en brøkdel, der udelukkende tænker på pengepungen og en endnu mindre brøkdel, der kun tænker på klubbernes historie. Der er jo ingen tvivl om, at fx Liverpool er et (sportsligt) setback ifh til City fx, og Manchester City ville være en mere attraktiv destination, som tingene ser ud nu. Også på trods af de flotte bedrifter, som Liverpool har opnået.

« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 18:52 af Korzika » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3876: 26 Jan 2012, 20:14 »

Det er helt sikkert. Jeg synes bare det er sørgeligt at I afviser historien om at Hazard hellere vil spille for Liverpool end Chelsea pga. traditionerne. Det er da håbet at der stadig findes den slags fodboldspillere, og hvis Hazard er stor fan af engelsk fodbold, som mange af os andre er, kan det jo være at han har det på samme måde. Jeg er klar over at det desværre er fåtallet der har det sådan, især eftersom City smider flere millioner efter spillere om ugen, men man håber stadig på at der er lidt sportsligt i fodbold stadig. Måske er Hazard en af de få Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #3877: 26 Jan 2012, 20:42 »

Det er helt sikkert. Jeg synes bare det er sørgeligt at I afviser historien om at Hazard hellere vil spille for Liverpool end Chelsea pga. traditionerne. Det er da håbet at der stadig findes den slags fodboldspillere, og hvis Hazard er stor fan af engelsk fodbold, som mange af os andre er, kan det jo være at han har det på samme måde. Jeg er klar over at det desværre er fåtallet der har det sådan, især eftersom City smider flere millioner efter spillere om ugen, men man håber stadig på at der er lidt sportsligt i fodbold stadig. Måske er Hazard en af de få Smiley
Hvorfor er det sørgeligt? For det første, så har Hazard slet ikke sagt det, og sandsynligheden for, at han syntes Liverpool er en mere attraktiv klub end Chelsea er også lav. Hvorfor er det "bedre", at Hazard vælger Liverpool over Chelsea. Fordi Liverpool har vundet flere trofæer end Chelsea?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3878: 26 Jan 2012, 20:45 »

Fordi jeg mener at det er bedre når folk vælger deres klub ud fra hjertet i stedet for pengepungen. Det vil jeg da klart foretrække end at de rige klubber kan vide at de bare skal smide et højere tilbud på bordet, så har de deres spiller. Det er ikke bedre at Hazard vælger Liverpool fremfor Chelsea, men det er bedre at Hazard vælger med hjertet fremfor pungen. Hvis han var Chelsea fan men blev tilbudt en højere løn ved Liverpool, ville jeg da også hellere have at han valgte med hjertet. Alt dette er selvfølgelig ikke validt når vi snakker om hvorvidt han skulle vælge Arsenal. Tunge

Korzika
Gæst

« Svar #3879: 28 Jan 2012, 12:19 »

Team v QPR:
Cech
Ivanovic, David Luiz, JT (c), Cole;
Ramires, Meireles, Malouda;
Sturridge, Torres, Mata

subs: Turnbull, Bosingwa, Bertrand, Cahill, Essien, Romeu, Lukaku.

Så står den på lokalopgør - og muligvis et af de fjendtlige - når vi i dag på udebane møder QPR i FA-cuppen. Ivanovic er tilbage på holdet efter en skade, mens Romeu sidder på bænken, og er blevet erstattet af Malouda. Havde helst set Romeu på banen fra start, men tror også Malouda vil kunne gøre en god indsats. Derudover er Cahill for første gang i truppen, og det kan være, at han for debut i dag.

Det har dog ikke været holdene, der har været mest i fokus op til kampene, men derimod Anton Ferdinand og John Terry. Senest har Anton Ferdinand uheldigvis modtaget en patron i et brev. Der kommer nok til at være en del fokus på det i kampen. Begge starter i kampen, og JT vil nok få sin del af svinere fra QPR, men JT er så kold og rutineret, at han stadig vil kunne spille en god kamp, hvilket vi også så mod Spurs.  Spillerne er netop hjemvendt fra et lille træningsophold på Mallorca, og det tror jeg har givet spillerne en fornyet energi. Derfor tror jeg, at vi sikkert vinder 2-0.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3880: 28 Jan 2012, 12:47 »

Det er nok det trofæ AVB skal gå efter i år, da det ikke er realistisk at vinde ligaen eller CL.
Regner også stærkt med vi slår QPR

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3881: 28 Jan 2012, 20:36 »

Kampen endte 1-0 til Chelsea i en ret stille kamp - specielt i forhold til det sidste møde på Luftus Road. Den var også stille i en chancemæssig forstand. Det var positivt, at forsvaret holdt QPR væk fra fadet, og endnu engang gør Luiz det rigtig godt. Han havde godt nok en lidt dum fejl, da han forsøgte at drible, men tabte bolden på et svært sted. JT viste hans rutine, og det var ikke til at se, der var uro omkring ham. Spillet kan dog sagtens forbedres. I størstedelen af 1. halveg var spillet for langsomt og mekanisk, men det blev der rettet op på i 2. halveg, hvor det blev en smule bedre.

Desværre er Ramires blevet skadet. AVB har udtalt, at han kunne være ude 4 uger, men det skal undersøges nærmere, så han skal MRI-scannes. Ramiers har været rigtig god i denne sæson, så ham der erstatter Ramires, skal steppe up.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3882: 28 Jan 2012, 22:27 »

Forfærdeligt med Ramires. Han har virkelig været lyspunktet i denne sæson sammen med Sturridge, Mata og Romeu. Jeg er virkelig vild med Ramires, og jeg synes efterhånden, at han er en Premier Leagues bedste midtbanespillere. Men vi har andre folk, der kan tage over.

Ellers en stille dag på kontoret. Vi var ikke specielt gode og fik en kneben sejr. Jeg synes vores forsvar er blevet bedre på det seneste. Luiz er virkelig begyndt at præstere, og når han spiller sådan, så vil jeg godt sige, at jeg synes, han er outstanding. Grundet hans teknik bla. Men bliv ved med det der, Luiz! Ellers er Lampard klar til næste weekend, og det er selvfølgelig glædeligt. Det ser ikke så dårligt ud for tiden.

CHELSEA!
« Seneste Redigering: 28 Jan 2012, 22:32 af Jakob E » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3883: 29 Jan 2012, 20:58 »

Hvordan gør Meireles det egentlig for jer?

Da han spillede noget længere mod nord var der meget mere fokus på ham og hans præstationer. Jeg synes bare der er blevet meget stille om ham og hans spil det seneste lange stykke tid.
Er han bare blevet en i mængden af jeres "stjerner" eller er han bare middelmådigt?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3884: 29 Jan 2012, 21:00 »

Meireles er fast mand. Og det er egentlig utroligt, for jeg synes egentlig ikke, at han er særlig god. Lampard, Essien og Ramires er alle bedre i hvert fald. Men sådan er det, og det er AVB, der bestemmer. Så han spiller meget, selv om jeg ikke synes, at han er noget at råbe hurra for.

Hvad mener du egentlig med "stjerner"?

Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010