home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829319 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3810: 11 Jan 2012, 17:29 »

Det er i hvert fald ikke value for money, det der.
Helt enig ..Som dig og vk skriver han ikke er det værd.  Så ville jeg hellere se pengene blive brugt på en anden spiller . Når man læser de forskellige artikler omkring rygtet så ser det ud til han kun tænker penge.

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3811: 11 Jan 2012, 18:05 »

Det er i hvert fald ikke value for money, det der.
Et dyrt køb bestemt, men manden har været en af de helt bedst i La Liga i denne sæson. Med massere af oplæg og en håndfuld mål har han virkelig bidraget med meget. Men igen, så dog helst, at vi holdte fingrene fra ham. Vi har en klasse kantduo i Mata og Sturrigde. Så hellere købe en mand som Krasic, som backup.

Et bud er dog slet ikke realistisk, og det er ikke specielt klogt at tage det rygte seriøst. Det er silly season. Og det er ikke første gang vi bliver sat i forbindelse med en Real-spiller, og igen kan jeg sige, at det er de rene spekulationer og en accept af et bud vil slet ikke vil være realistisk.

Roman betaler vel, så har penge ingen værdi Wink
Hvis du kendte til den AVB og hans mening om transfers, så vil der ikke blive betalt overpris for spillere mere.. Det har vi set i forrige og dette transfervindue, at spillere og klubber ikke kan slippe af med vanvittige krav. Det er bl.a. derfor at Cahill-skiftet har trukket så meget ud - fordi vi ikke betaler vanvittige priser og giver for høj løn mere, som City gør, og som Liverpool har gjort de 2 seneste transfervinduer. 

Enig enig Smiley.. Di Maria er slet ikke min kop te.. En showspiller som naturligvis laver genialiteter til tider, men som også har en enorm spildprocent fordi han sjældent vælger de lette løsninger.. Derudover diver han mere end samtlige spillere i den spanske liga gør tilsammen Tunge
Han fungerer godt i Spanien hvor der er plads til at lege lidt.. Hvis han skal indgå i en mere taktisk rolle, kan jeg godt blive i tvivl om om han passer ind.. Men nu sagde jeg både om Mata og Silva at de ikke passede til PL så vil holde mig på måtten denne gang Opstemt

Jeg kan heller ikke lide Di Maria, som spiller. Utroligt usympatisk, der diver og har en irriterende attitude, som kommer til udtryk gennem udbrud mod modspillere, og nogle gange også medspillere. Derudover virker han som en grådig type, der tænker meget på hans bankbog...

Anyways:
Kakuta er blevet udlånt til Dijon resten af sæsonen. Held og lykke til ham.
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http://www.dfco.fr/archives/13174

PhilipFlink
Manager

« Svar #3812: 11 Jan 2012, 18:49 »

"@TEAMtalk - my mate lives in manchester and is currently sitting on a table next to Gary Cahill. Is he heading to utd? #latemovebyfergie"

Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3813: 11 Jan 2012, 18:53 »

"@TEAMtalk - my mate lives in manchester and is currently sitting on a table next to Gary Cahill. Is he heading to utd? #latemovebyfergie"

Smiley
http://maps.google.dk/maps?q=Bolton&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=da&sa=N&tab=wl

PhilipFlink
Manager

« Svar #3814: 11 Jan 2012, 18:57 »

Korzika
Gæst

« Svar #3815: 11 Jan 2012, 19:22 »

Derfor kan han vel godt være i Manchester for en anden grund Smiley
Tvivler jeg på. Det er meget usandsynligt. Alt tyder på et Chelsea-skifte. Altid pålidelige SSN melder om et snarligt Cahill-skifte, mens officielle kilder fra begge klubber har været ude og tale om et skifte til Chelsea, hvor andre klubber ikke har været med i snakken.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3816: 11 Jan 2012, 19:26 »

Tvivler jeg på. Det er meget usandsynligt. Alt tyder på et Chelsea-skifte. Altid pålidelige SSN melder om et snarligt Cahill-skifte, mens officielle kilder fra begge klubber har været ude og tale om et skifte til Chelsea, hvor andre klubber ikke har været med i snakken.

Man Utd har osse været inde i billedet om ham. Men jeg tror osse han skifter til Chelsea Thumbs Up

Batigol
Manager

« Svar #3817: 11 Jan 2012, 20:53 »

Edit : Vi skulle vidst have budt 314 millioner på Real Madrids Angel Di Maria . http://sporten.tv2.dk/article.php/id-47350856:medie-chelsea-klar-med-megabud.html?forside

Det sker nok næppe. Di María har været en af de bedste for Madrid i denne sæson og har efterhånden etableret sig som en af holdets absolut bærende offensive kræfter. Han både scorer og lægger op og er generelt rigtig farlig med sin direkte, udfordrende og målsøgende spillestil. Med det sagt er det dog også til at forstå at Chelsea er interesserede i ham. Selvom jeg har svært ved at snuppe ham, er han en fantastisk dygtig fodboldspiller. Men som sagt: Jeg kan slet ikke se Madrid acceptere selv et 'mega' bud på Di María.

Og så tror jeg i øvrigt heller ikke på at Di María bare lige sådan forlade klubben, fordi han vil have mere i løn. Lønforhøjelsen skal nok komme før eller siden og selvom Di María måske bliver utålmodig, kan jeg slet ikke forestille mig, at han bare sådan over night vil skifte Real Madrid ud med Chelsea - heller ikke selvom hans hyre skulle ske at blive markant bedre.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 20:55 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3818: 11 Jan 2012, 21:31 »

Vi får ikke Di María, det er jeg 100% sikker på. Som Korzika siger, er det her silly season, og meget urealistisk er blevet rygtet. Di Maria er helt sikkert god, men vi har ikke brug for ham. Real Madrid vil nok heller ikke sælge ham. Intet tyder på et Di María-skifte.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 21:36 af Jakob E » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3819: 11 Jan 2012, 22:56 »

Det kunne også være City som vil købe ham crazy

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #3820: 11 Jan 2012, 22:58 »

Det kunne også være City som vil købe ham crazy

Sky Sport skriver at det er Man Utd der har været efter ham.  Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3821: 11 Jan 2012, 23:15 »

Sky Sport skriver at det er Man Utd der har været efter ham.  Thumbs Up

OK, jeg ser ham ikke som værende bedre end Mata eller Sturridge, så det er fitn nok vi ikke bruger mange penge på en klassespiller, og en af de 3 så kommer til at sidde på bænken hele tiden.
Cahill og de Bruyne må være nok for dette transfervindue Smiley

BTW. Har Essien fået comeback ved reserveholdet, så nu går det ´kun et par uger inden han er i spil til førsteholdet igen, hvor jeg mener man ikke bør tøve med at smide ham i start11 istedet for Meireles

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Batigol
Manager

« Svar #3822: 11 Jan 2012, 23:31 »

OK, jeg ser ham ikke som værende bedre end Mata eller Sturridge

Her bliver jeg lige nødt til at erklære mig uenig. Som sagt har jeg også svært ved at snuppe Di María, men han har virkelig været fantastisk i indeværende sæson. Han er den spiller i de fire store ligaer, der har lavet flest assists hvis man kun ser på ligaen - 13 i alt, flere end Silva, Mata, Özil, Messi, Nasri og hvem der nu ellers anses for nogle af de bedste playmakers. Derudover er det også direkte forkert at han mister bolden så ofte, som flere får det til at fremstå. Daniel Sturridge mister eksempelvis bolden oftere - i gennemsnit mister Di María bolden 2 gange i løbet af en kamp. Til sammenligning mister Sturridge den 2.4 gange pr. kamp. Her bør jeg nok også påpege at det ikke er fejlafleveringer jeg taler om - jeg taler om at bolden bliver taget fra ham, mens han er i boldbesiddelse. På afleveringssiden er han og Sturridge ikke helt ulig hinanden, bortset fra at Di María altså ligger op til markant flere mål end Sturridge gør, og i øvrigt også har en del flere nøgleafleveringer på sin kappe end Sturrdige har. Sine indlæg har Di María også langt mere succes med end Sturridge har. Det samme gør sig gældende for lange bolde og stikninger i dybden. Så at han ikke skulle være bedre end Sturridge kan jeg simpelthen ikke nikke genkendende til - på trods af at jeg ikke kan snuppe Di María. Mata vil jeg dog gerne være dig enig i er bedre.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3823: 12 Jan 2012, 16:28 »

Rygtebørsen mener at vide vi har et bud på 225 mio klar for Eden Hazard fra Lille.

Tror ikke på Hazard skifter klub før til sommer, men han ville ikke være en dårlig spiller at få ind på holdet, han er en kommende stjerne, som modsat Neymar har vist sit værd i Europa.

QPR skulle have budt på Alex, og her må jeg bare sige afsted med ham, udover at han sparker nogle knaldhårde frispark har jeg altid synes han var en dårlig forsvarspiller, og at forsvare er nu engang det han er på banen for og ikke sparke frispark.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3824: 13 Jan 2012, 21:19 »

Ville være fedt med Hazard. Men rygter skal naturligvis altid tages med et gran salt. Han ville dog være en spiller, jeg ville elske at se for Chelsea. 225 lyder dog lidt som en billig pris, og jeg tror at Lille kræver en del mere, hvis de skulle gå hen og acceptere, hvilket jeg dog anser for at være tvivlsomt - specielt i dette transfervindue.

Vi møder Sunderland på broen i morgen, og jeg spår følgende lineup:
               Cech
Ivan - Luiz - Terry - Cole
             Romeu
       Frank - Ramires
 Danny                 Mata
             Torres

EDIT:
http://www.bold.dk/nyt/Medie-Cahill-endelig-Chelsea-spiller
Nå, endnu et medie, der sender Cahill til os. Der var ellers snak om, at AVB var løbet tør for tålmodighed med Cahill og havde givet et non-negotiable-offer i går. Og hvis Cahill havde sagt nej der, så var the on to the next one. Men det ser ud til, at skiftet trækker i den rigtige retning.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 21:26 af Korzika » Logged

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010