home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829520 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3675: 03 Dec 2011, 15:47 »

Utrolig vigtig sejr vi får idag, kan vi fortsætte de samme takter mod Valencia så tror jeg vi slår Valencia

Tjaaah, hvis Valencia fortsætter deres takter fra de sidste runder, så tror jeg de vinder Tunge

Det er i hvert fald en kamp, jeg håber kommer i TV! To store klubber i en alt eller intet kamp - mums for den neutrale seer Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DeBuur
Manager

« Svar #3676: 03 Dec 2011, 15:48 »

Thumbs Up Sturridge var en fornøjelse at se og tak til Chelsea fordi I slog Newcastle

I øvrigt en super kamp at se selvom der reelt var klasse forskel idag

YNWA

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3677: 03 Dec 2011, 15:52 »

Utrolig vigtig sejr vi får idag, kan vi fortsætte de samme takter mod Valencia så tror jeg vi slår Valencia

I skal være i jeres hidtil bedste form i denne sæson, hvis i skal slå Valencia i øjeblikket. De er virkelig skarpe og råder over en angriber som pt er indenfor top 3 af bedste angribere i Europa. Jeg tror i får det meget svært, men alligevel regner jeg også med at i fedter jer videre til knock-out kampene i Februar.

Hala Madrid!

Korzika
Gæst

« Svar #3678: 03 Dec 2011, 15:56 »

Sturrigde var god i dag. Han havde flere gode aktioner, men det skal dog siges, at han manglen på defensiv støtte til Ryan Taylor gjorde Sturrigdes arbejde lettere. Fint at han også lige kommer på måltavlen, for han havde sgu en del chancer!

Positivt over hele linjen i dag. Forsvaret var ganske solidt. Vores centralemidtbane vandt slaget over NUFC's ditto. De tre forreste var også gode. Mata: Som vi kender ham = klasse. Drogba bragte et fysisk element til vores spil, og fik krydret kampen med en scoring. Sturrigde var fantastisk, og viste hvor stærk han er mand mod mand.

Fint med en god optakt til en svær kamp i midtugen.

KTBFFH!

Korzika
Gæst

« Svar #3679: 03 Dec 2011, 16:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-lader-Alex-og-Anelka-skifte

Begge er spillere, der ville være fint at slippe af med. Anelka er oppe i alderen, og bliver ikke bedre. Der findes også andre emner, der ville kunne være en god erstatning for ham. Alex er en udemærket spiller, men der findes helt klart bedre spillere til vores koncept.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3680: 03 Dec 2011, 17:09 »

Fin sejr i dag. Dejligt at holde nullet igen, selv om det brændte lidt på i midten af 2. halvleg. En halvleg jeg ikke er imponeret af. Dog var 1. halvleg helt anderledes. Der skabte vi et hav af chancer, og havde det ikke været for Krul, havde Newcastle været offer for en ydmygelse. Sturridge er simpelthen en klassespiller. Han kan ikke roses nok.

Eller kan vi nu se frem til skæbnekampen i Champions League mod Valencia. Jeg er sindssyg spændt. Vi må ikke allerede ryge ud. Det må vi simpelthen ikke.

Korzika
Gæst

« Svar #3681: 04 Dec 2011, 16:46 »

Chelsea will play at home against Portsmouth in the third round of the FA Cup. The tie is to be played the weekend of 7 and 8 January.

Fin lodtrækning. Overkommelig modstander på hjemmebane i en travl periode, hvor vores nøglespillerne måske er lidt slidte. Det burde også være muligt at give de unge spilletid samtidig med et avancement til næste runde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3682: 05 Dec 2011, 18:01 »

Hold kæft hvor er jeg nervøs for i morgen. Jeg er så bange for at vi ryger ud af den turnering, jeg inderligt håber vi snart vinder. Det er helt sygt. Jeg føler virkelig som er det knockout-fasen, og at vi har et elendigt udgangspunkt. Men jeg tror på det. Fortsætter vi takterne fra weekenden har vi gode chancer, men hvis Valencia får scoret, står vi i en lorte situation. Hvor ville jeg dog bare ønske at vi havde fået sejren i Belgien, eller holdt den uafgjorte kamp i Tyskland. Et eller andet, der kunne gøre at vi kunne leve med uafgjort i morgen. Jeg ved godt at vi kan spille 0-0, men chancen for at det sker, ser jeg ekstremt ringe. Vi skal gå efter sejren.

Lad det nu blive tirsdag.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3683: 06 Dec 2011, 15:54 »

Så er det i dag det sker. Er ligesom Jakob vildt nervøs. Men der er noget i mig der siger at vi vinder og går videre. Det håber jeg i den grad også. Vi skal bare videre, tør ikke tænke på hvad der sker hvis vi ryger ud allerede nu. Det ville være en katastrofe både økonomisk og sportsligt. Men det sker jo som sagt ikke Wink

Tror på følgende opstilling:
               Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
              Meireles
        Ramires Lampard
Sturridge              Mata
               Drogba

KTBFFH!!
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 16:01 af MBJ » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3684: 06 Dec 2011, 16:03 »

Den opstilling ville jeg faktisk også have skudt på. Den håber jeg i hvert fald på. Hvis vi ryger ud, går jeg sgu psykisk ned. Det kan vi simpelthen ikke. Men hold kæft dagen går langsomt.

COME ON CHELSEA!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3685: 06 Dec 2011, 16:12 »

Kommer den på TV2Sport?Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3686: 06 Dec 2011, 16:13 »

Nej da. Er du sindssyg? Wink

Kampen vises selvfølgelig på TV3+.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3687: 06 Dec 2011, 16:20 »

fml.. Så kan jeg ikke se den på tv..Skuffet

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3688: 06 Dec 2011, 16:41 »

Spændende kamp i aften, som jeg dog føler mig relativ sikker på at vi nok skal vinde. - I hvert fald sikker nok på at jeg har smidt 300kr. på en sejr.

Vi er på hjemmebane, og presset på Valencia i aften er heller ikke til at tage fejl af. De havde helt sikkert forventet at komme videre fra gruppen, og det kræver nu en sejr over Chelsea, som nu engang er et bedre hold en Valencia.

Er det i øvrigt ikke også noget med at Valencia historisk har haft det svært mod engelske hold..?

Jeg tror på en mindre afklapsning, og at Chelsea vinder med 3-0.

1-0, Drogba
2-0, Sturridge
3-0, Drogba

DeBuur
Manager

« Svar #3689: 06 Dec 2011, 17:10 »

Spændende kamp i aften, som jeg dog føler mig relativ sikker på at vi nok skal vinde. - I hvert fald sikker nok på at jeg har smidt 300kr. på en sejr.

Vi er på hjemmebane, og presset på Valencia i aften er heller ikke til at tage fejl af. De havde helt sikkert forventet at komme videre fra gruppen, og det kræver nu en sejr over Chelsea, som nu engang er et bedre hold en Valencia.

Er det i øvrigt ikke også noget med at Valencia historisk har haft det svært mod engelske hold..?

Jeg tror på en mindre afklapsning, og at Chelsea vinder med 3-0.

1-0, Drogba
2-0, Sturridge
3-0, Drogba

Thumbs Up Kan ikke være mere enig - Chelsea er et bedre hold og hvis I får styr på defensiven så venter der en sikker sejr.

Jeg ser frem til aftenens kamp idet det kan gå hen og blive en intens affære idet begge hold har brug for at komme videre - jeg ser frem til at gense Sturridge og er spændt på om han kan være lige så fænomenal i CL som i PL.

God kamp til alle  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010