home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829514 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3660: 03 Dec 2011, 12:50 »

Jeg tror ikke på Romeu fra start. Ikke når han også spillede mod Liverpool. Så tror jeg på Meireles-Ramires-Lampard-konstellationen. Jeg ved ikke hvem der starter i front. Jeg har bare givet et gæt. Jeg ser den som 50/50. Ivanovic tror jeg er på bænken i dag.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2011, 12:55 af Jakob E » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3661: 03 Dec 2011, 13:02 »

Official Chelsea line-up :

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Subs: 23 Ross Turnbull, 17 Jose Bosingwa, 38 Ryan Bertrand, 16 Raul Meireles, 15 Florent Malouda, 21 Salomon Kalou, 9 Fernando Torres.

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3662: 03 Dec 2011, 13:10 »

Spændende med Mikel helt ude af truppen. Han virker efterhånden langt væk fra holdet. Men nu må vi se. Jeg synes Mikel er god, men han er desværre for langsom til AVBs koncept. Ellers fin formation.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3663: 03 Dec 2011, 13:19 »

Spændende med Mikel helt ude af truppen. Han virker efterhånden langt væk fra holdet. Men nu må vi se. Jeg synes Mikel er god, men han er desværre for langsom til AVBs koncept. Ellers fin formation.
Er da også spændende med Ivanovic på back pladsen istedet for Bosingwa .. Jeg havde håbet Torres ville starte inde mit bud er han bliver skiftet ind i det 85. minut. Jeg sætter min lid til Sturrigde og Mata idag som skal sikre os en sejr Smiley

Vi skal alle være her.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3664: 03 Dec 2011, 13:39 »

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

DeBuur
Manager

« Svar #3665: 03 Dec 2011, 13:41 »

Med en David Luiz og en lidt rusten Terry i forsvaret så vil der komme flere muligheder til Newcastle.

Offensiven hos jer er sgu skræmmende...glæder mig til at se Mata ham kunne vi godt bruge i Liverpool  Wink

Jeg tror dog jeres defensiv svigter igen og kampen ender 2-2 god kamp til alle  Peace

YNWA

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3666: 03 Dec 2011, 14:28 »

Hold kæft et godt løb og ndlæg af Mata og så lige et mål Drogba

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3667: 03 Dec 2011, 14:38 »

Fremragende 1. halvleg. Vi spiller hurtigt og godt, og vi burde fører med mere end en, men Krul ville det desværre anderledes. Hold op han er god. Vi brænder et straffe og Sturridge har nogle gode chancer, men det kan jo ske. Jeg er blot glad for, at vi kommer frem til mulighederne. Sturridge og Mata er simpelthen verdensklasse spillere. Blandt de bedste i verden. Sturridge har så meget gå-på-mod, og er direkte, lynhurtig og spiller med en kæmpe selvtillid. Mata er bare genial. Pasninger og intelligens af en anden verden. De to og Ramires er i den grad spillere vi skal bygge vores nye hold op omkring, når vi når dertil.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3668: 03 Dec 2011, 14:42 »

Romeu kan vidst også tilføjes, hvis vi da kan holde på ham.

Men jeg er fuldstændig enig. Drogba har været rimelig anonym, men dejligt at han er på pletten med et fremragende hovedstød. Håber bare at Luiz bliver skiftet ud , og at Bosingwa kommer ind og tager højre backen, så vi kan flytte Ivanovic ind centralt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3669: 03 Dec 2011, 14:44 »

Romeu kan vidst også tilføjes, hvis vi da kan holde på ham.

Men jeg er fuldstændig enig. Drogba har været rimelig anonym, men dejligt at han er på pletten med et fremragende hovedstød. Håber bare at Luiz bliver skiftet ud , og at Bosingwa kommer ind og tager højre backen, så vi kan flytte Ivanovic ind centralt.
Luiz kan vi lige så godt vende os til spiller. Han er en vigtig brik i opbygningsspillet, i form af hans fremragende pasninger. Noget Villas Boas er begejstret over. Men vi er enige om at hans defensive kvaliteter er blevet udstillet mange gange i denne sæson. Jeg håber han løfter sit spil.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3670: 03 Dec 2011, 14:46 »

Kunne han måske prøves af på den defensive midtbane? Det kunne være interessant!

Korzika
Gæst

« Svar #3671: 03 Dec 2011, 14:57 »

Kunne han måske prøves af på den defensive midtbane? Det kunne være interessant!
Nej, som CB er Luiz skræddersyet til vores koncept. Hurtig og stærk med bolden. At han engang imellem har udfald, er noget der skal arbejdes med. Nogle gange er han lidt for flagrende, agressiv og virker til at mangle koncentration. Folk sagde det samme om Lucio for få år siden, men Lucio er blevet lidt mere solid i sit spil, hvilket David Luiz sagtens også kan blive.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3672: 03 Dec 2011, 15:25 »

Er da også spændende med Ivanovic på back pladsen istedet for Bosingwa .. Jeg havde håbet Torres ville starte inde mit bud er han bliver skiftet ind i det 85. minut. Jeg sætter min lid til Sturrigde og Mata idag som skal sikre os en sejr Smiley
Havde da næsten ret

Vi skal alle være her.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3673: 03 Dec 2011, 15:41 »

Kæft hvor er Sturridge god. Tillykke med sejren!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3674: 03 Dec 2011, 15:42 »

Utrolig vigtig sejr vi får idag, kan vi fortsætte de samme takter mod Valencia så tror jeg vi slår Valencia

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010