home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829754 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3555: 05 Nov 2011, 15:46 »

Dagens XI
Cech, Ivanovic, Alex, Terry, Cole, Ramires, Mikel, Lampard, Mata, Sturridge, Malouda

Subs: 22 Ross Turnbull, 17 Jose Bosingwa, 6 Oriol Romeu, 16 Raul Meireles, 21 Salomon Kalou, 18 Romelu Lukaku, 9 Fernando Torres.

Interessant med Sturrigde på toppen. Dagens kamp mod Blackburn er vores mulighed for at komme på rette spor. Vi har allerede tabt alt for mange dyrebare point, og vi skulle nødig overhales af andre klubber, og blive sendt længere tilbage i tabellen og lade de to Manchester-klubber distancere mere end de allerede har gjort.

Jeg gætter på en 2-0 sejr. Sturrigde og Lampard.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3556: 05 Nov 2011, 15:51 »

Dagens XI
Cech, Ivanovic, Alex, Terry, Cole, Ramires, Mikel, Lampard, Mata, Sturridge, Malouda

Subs: 22 Ross Turnbull, 17 Jose Bosingwa, 6 Oriol Romeu, 16 Raul Meireles, 21 Salomon Kalou, 18 Romelu Lukaku, 9 Fernando Torres.

Interessant med Sturrigde på toppen. Dagens kamp mod Blackburn er vores mulighed for at komme på rette spor. Vi har allerede tabt alt for mange dyrebare point, og vi skulle nødig overhales af andre klubber, og blive sendt længere tilbage i tabellen og lade de to Manchester-klubber distancere mere end de allerede har gjort.

Jeg gætter på en 2-0 sejr. Sturrigde og Lampard.
Gad vide hvorfor Torres ikke er og finde i start formationen .. Håber sku de klare den idag.

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3557: 05 Nov 2011, 15:55 »

André Villas-Boas er ikke bleg for at sætte nogle af, og så er deres navn ligegyldigt. Jeg synes det er en spændende formation, og Sturridge har en speed og et gå-på-mod, som er fantastisk. Jeg tror han scorer i dag. Ellers er det sgu en kamp vi skal vinde. Vi kan netop ikke tåle flere pointtab.

Jeg tror vi vinder 3-0.

Korzika
Gæst

« Svar #3558: 05 Nov 2011, 22:17 »

Vigtig sejr. Vi vinder kampen, men ikke på nogen elegant måde. Vi fik også holdt buret rent, det kunne dog sagtens have gået galt. Blackburn var op til flere gange meget tæt på at score, men marginalerne var på vores side, og Cech havde også nogle vigtige redninger. Dejligt at vi endelig har noget af det berømte held, som andre klubber har massere af... Vi blev godt nok snydt for et straffe, men det er trods alt blevet en vane.. Bottom line er, at vi vandt kampen, og fik de 3 point!

Torres brændte igen en meget stor chance. Skidt. Lampard stod godt placeret, og scorede på et flot udført hovedstød. Han havde også et super langskud, og virker generelt til at være i fin form. Min MoM (Cech kandiderer dog også)

Korzika
Gæst

« Svar #3559: 06 Nov 2011, 16:04 »

http://www.sporten.dk/fodbold/city-og-chelsea-i-budkrig-over-eriksen
Sammen med City skulle vi være ude efter Christian Eriksen. Vi mangler jo lidt en kreativ midtbanespiller, der kan agere som en slags playmaker. Vi blev linket kraftigt med Modric, men den handel blev ikke til noget. I stedet er vi interessede i Eriksen, og jeg mener ikke, at hans fysik spiller så stor en rolle. Han er jo lidt klejn, men vi har set hvordan spillere, som Silva, Mata, Modric og Javier Hernandez har haft stor succes i Premier League, og jeg vil mene, at Eriksen matcher eller overmatcher alle disse spillere på fysikken.

Eriksens far har dog udtalt sig negativt om Chelsea:
http://www.sporten.dk/fodbold/eriksen-far-sagde-nej-til-chelsea

Skal jeg være ærlig, så tror jeg dog ikke på Eriksen i en Chelsea-trøje, og specielt ikke til vinter. Eriksen har jo sagt flere gange, at han vil blive og udvikle sig i Ajax (hvilket jeg personligt syntes er fornuftigt) og derudover, så kommer vi muligvis til at kæmpe med City, og der tror jeg de vil trække det længste økonomiske strå.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3560: 06 Nov 2011, 19:13 »

Vigtig sejr i går! Kønt var det bestemt ikke, og Blackburn var også meget uskarpe. 3 point fik vi dog, og det er dem der tæller. Flot flot mål af Lampard, og hvor det er dog bare typisk ham. Glimrende præstation af ham generelt i går. Ellers spillede vi jo ikke specielt godt, og der er stadig en masse der skal arbejdes med.

Men 3 point er 3 point, og vi skal videre i teksten.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #3561: 08 Nov 2011, 17:23 »

Jeg tror jeg ønsker mig en Chelsea trøje her til jul, men hvilken spiller syntes i jeg skulle have bagpå ? Smiley

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Legenden
Manager

« Svar #3562: 08 Nov 2011, 17:24 »

Ham du bedst kan lide.

Men hvis det var mig, ville jeg da gerne have en med Lukaku. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3563: 08 Nov 2011, 17:25 »

Jeg tror jeg ønsker mig en Chelsea trøje her til jul, men hvilken spiller syntes i jeg skulle have bagpå ? Smiley

Det kommer vel an på hvem du bedst kan lide på holdet? Det skal vel være en legende, så Terry er et valg, men har lidt for mange dårlige sager på sit bælte til at man skulle tage ham. Drogba er desværre lidt ved at være over-the-hill, så ham ville jeg heller ikke vælge, så Lampard er det umiddelbare valg, medmindre du har tiltro til Torres eller Sturridge. Og så ville det seje og åbenlyse valg ellers være Mata. Ham kan enhver fodboldfan vel lide? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3564: 08 Nov 2011, 17:27 »

Det er som Neymar siger, helt op til dig selv.

Hvis du har mange Chelsea-trøjer, er kan du jo godt prøve en spiller, som ikke alle render rundt med. Ramires eller Sturridge f.eks. Hvis det er din første trøje, vil jeg da anbefale Terry eller Lampard, da de næsten er et must.

Men igen, det skal være helt op til dig selv. :-)

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3565: 08 Nov 2011, 18:14 »

Jeg syntes helt klar du skulle få nr. 6 Oriol Romeu!

Han er en af vores største talenter i truppen og vil bare blive bedre og bedre, men Mata, Sturridge eller McEachran kunne også være blæret at have!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3566: 08 Nov 2011, 18:19 »

McEachran har jeg overvejet selv ufattelig mange gange, men det, der holder mig tilbage er, at han sagtens kan nå at skifte nummer. Han gjorde det f.eks. før denne sæson, hvor han gik fra nummer 46 til nummer 20. Men chancen for at han skifter nu, er selvfølgelig betydeligt mindre. :-)

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3567: 08 Nov 2011, 18:23 »

Jeg ville også vælge en Mata eller Torres. Men ellers en fyr som Sturridge, ham ser jeg en fin fremtid for.

Jeg syntes helt klar du skulle få nr. 6 Oriol Romeu!

Jeg skal i hvert fald helt sikkert have en Oriol Romeu-trøje. Jeg tror dog bare, at jeg venter to år til han spiller i den rette klub ;-)

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #3568: 08 Nov 2011, 18:25 »

Tror det bliver Ramires Smiley

Tak for hjælpen  Wink

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3569: 08 Nov 2011, 18:28 »

Tror det bliver Ramires Smiley

Tak for hjælpen  Wink
Fint valg. Jeg synes også at han har udviklet sig til at blive en klassespiller, efter en lidt svær start. Han er meget vigtig for vores hold, og han kæmper altid røven ud af bukserne, hvilket jeg ikke har set alle spillere gøre i denne sæson, selv om det burde være en selvfølge.

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010