home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829740 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3540: 29 Okt 2011, 16:12 »

Vi er kommet ind i en diskussion, der i den grad er en smagssag. Jeg tror også det handler om ens tilhørsforhold. En sæson er på 38 runder, så at tabe 2 kampe i streg er i princippet ligegyldige, så længe man vinder resten af kampene. Et svigende nederlag bliver modsat skrevet ned i historiebøgerne, og som fan er det ikke sjovt at blive husket på sådanne nederlag. Sådan har jeg det i hvert fald.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3541: 29 Okt 2011, 16:20 »

Man kan ikke vinde mesterskaber, hvis man ikke kan spille kampe uden at lukke mål ind. Det er ikke FM det her............

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3542: 29 Okt 2011, 16:53 »

Så (u)heldigvis ikke kampen.
Jeg må sige at jeg er enig med Dr. Def, man må simpelthen ikke lukke så mange mål ind som vi har gjort indtil videre i denne sæson. Det går ikke hvis man vil nå langt i CHL og vinde ligaen. Jeg ved ikke om det er fordi at Terry ikke kan dirigere forsvaret eller om det er fordi at vi mangler en decideret oprydder på midtbanen. Men en ting er sikkert, i hvert fald for mit vedkommende, og det er at når Essien kommer tilbage, så burde det hjælpe på den defensive organisation.

Og så lige en positiv ting. Vi får lavet 3 mål.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3543: 29 Okt 2011, 18:09 »

I mit hjerte vil jeg hellere tabe 1-0 med to mand i undertal og så 3-5 end at blive slagtet 1-6 af ens værste rivaler og så hive en kneben 0-1 sejr hjem. I teorien er det selvfølgelig bedst med de 3 point, men jeg vil nu stadig hellere tabe to kampe med 1-2 måls difference end at blive ydmyget som Arsenal blev mod United og som United blev mod Man C.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3544: 29 Okt 2011, 18:12 »

Det vil jeg give Galzgor helt ret i.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3545: 29 Okt 2011, 18:28 »

Goals conceded by Chelsea in Jose Mourinho's first season: 15. Goals conceded by Chelsea 10 games into this season: 15

- Taget fra Twitter af.

Det må være foruroligende som Chelsea fan Smiley!

Manchester United

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3546: 29 Okt 2011, 21:49 »

Goals conceded by Chelsea in Jose Mourinho's first season: 15. Goals conceded by Chelsea 10 games into this season: 15

- Taget fra Twitter af.

Det må være foruroligende som Chelsea fan Smiley!

Det var også en unik sæson hvis man ser på det defensivt, og Mourinho var udpræget resultatmand, specielt i første sæson i Chelsea hvor vi vandt mange kampe 1-0, 2-0 eller 2-1.
Jeg tror ikke vi kommer til at se noget hold lukke blot 15 mål ind i en sæson igen, det er PL blevet for stærkt en liga til. Men vores defensiv for tiden er helt ude at skide, og allerede nu virker mesterskabet utopi da der ikke er noget der minder om kommunikation, så jeg tror desværre ikke det er noget der kan blive rettet op på lige foreløbigt. Og Med City som vinde og vinder kommer de sku nok for langt foran.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3547: 29 Okt 2011, 22:03 »

Nu har jeg set kampen, da jeg ikke var hjemme i eftermiddags, og hold kæft hvor var det 90 minutter i helvede. Det er simpelthen en seriøs skandale at lukke 5 mål ind mod Arsenal på hjemmebane. Hvor er jeg gal i skralden. Ligesiden jeg fik resultatet at vide, har jeg gået rundt og været sur, med en følelse af tomhed og afmagt. Hvad fanden sker der mand? Det er simpelthen helt krudtet af.

Jeg giver ikke AVB skylden for de fleste af de mål der. Jeg er enig i, at det elendigt udover alle grænser, at lukke 5 mål ind, men på Santos' og Van Persies sidste scoring ser Cech skidt, og på 4-3-målet laver Malouda en håbløs aflevering, hvor Terry glider, og siger "Ja, værsgo Robin". Det kan man ikke gøre noget ved som træner, og jeg har fuld tiltro til André Villas-Boas. Han er genial.

Men jeg er simpelthen så sur på spillerne. De virker kraftedme ligeglade. Så kæmp sgu da forhelvede for holdet! Det er simpelthen noget af det værste jeg har set som Chelsea-fan, og det er simpelthen rystende, at man virker ligeglad, i verdens bedste liga, mod et andet London-mandskab. Jøsses. Hvis vi river Stamford Bridge ned, foreslår jeg, at vi bygger Noas Ark der, for vi sejler simpelthen noget så grusomt på den konto. Det kan jeg ikke tåle at se mere af.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3548: 29 Okt 2011, 23:55 »

Til jer andre Chelsea-fans, vil jeg gerne dele disse videoer med jer. Fantastiske videoer, jeg altid ser, når jeg er skuffet og trist. Verdensklasse arbejde af personen, der nu har lavet dem.

Part 1:
http://www.youtube.com/v/YsrxVT01K7A

Part 2:
http://www.youtube.com/v/XiyNUwm4HgU&feature=related

Ca. 20 minutter hvor man blot bliver bekræftet i, hvorfor man holder med dette fantastiske hold.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2011, 01:17 af Jakob E » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3549: 30 Okt 2011, 09:09 »

Jeg ved ikke om man kan give Cech skylden for Santos' mål. Den bliver tordnet ind, imellem benene på ham uden at han når at reagere. Han står ganske fint placeret i målet, og kan ikke nå at gøre så meget. Ved Van Persies sidste mål var han fanget lidt i no-mans-land, lige på kanten af feltet, så der kunne Van P vælge at trække den forbi ham, lobbe den eller placere den i siderne. Der skulle han have ventet med at komme ud. Men ellers synes jeg ikke at han kan klandres for noget. I MOTD giver man backsene skylden, da Cole flere gange står meter tilbage fra offside fælden og spiller også Van P offside på hans første mål, og Bosingwa var helt inde på midten ved Santos' mål. Men ja, I er gået fra at være solide defensivt og kedelige offensivt til at være sprudlende offensive og hullede defensivt. Det giver nogle ret fede kampe, som vi så i går Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3550: 31 Okt 2011, 12:20 »

http://www.chelseafc.com/page/PlayerProfileDetail/0,,10268~6076,00.html

Stort af Lampard, at han giver sig tid til at møde sådan en gut. Utrolig synd for Liu Wei, og et fantastisk talent, han har, på trods af sit handicap. Fantastisk for ham, at han får lov til at møde sit største idol. Ikke så fodboldmæssigt relevant, men det siger noget om Lampard som person.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2011, 13:07 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3551: 01 Nov 2011, 19:51 »

Så gælder det Genk i aften! En kamp, som vi skal vinde, og som jeg også er sikker på vi vinder. Dog skal spillerne ud og vise noget attitude. Det jeg så mod Arsenal var en skandale. Alle spillere undtagen Lampard, Mata og Ramires, kunne godt være blevet i omklædningsrummet. Det var ynkeligt at se på.

Lad os nu vinde, og sikre os adgang til 1/8-finalerne!

COME ON YOU BLUES!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3552: 01 Nov 2011, 22:45 »

Skidt skidt kamp, og skidt skidt resultat.

På trods af, at vi stiller med et halvt reservehold, skal vi altså kunne slå Genk. Det er ikke dårlige spillere der var i aktion, og det var to point, der ikke måtte være tabt. Luiz brænder straffe, og jeg forstår i det hele taget ikke valget af, at lade ham sparke. Han virker ikke kølig og rolig i sådanne situationer. Jeg havde foretrukket Torres eller Malouda som skytte.

Korzika
Gæst

« Svar #3553: 01 Nov 2011, 22:57 »

Det er godt nok skidt. Genk away burde være en pligtsejr uagtet om vi ikke spiller med vores stærkeste XI. Forsvaret sejler for tiden, og der skal helt klart gøres noget ved det problem. Om det er et problem, der først kan løses til januar (læs: tranfervindue), det er jeg lidt i tvivl om, men så må vores generelle approach være lidt mere forsigtig.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3554: 02 Nov 2011, 19:13 »

Jeg ville bare lige dele det her dejlige mål

<a href="http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/PRelnD4J9Bw?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010