home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829840 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3495: 16 Okt 2011, 21:03 »

Vigtigt at United smed 2 point

Sådan ser jeg nu ikke på det. Jeg mener derimod at vi vandt et enkelt point. Vi havde tabt de seneste tre kampe på Anfield, og med den opstilling tror jeg SAF var tilfreds med et enkelt point både før og efter kampen. Og det fik vi. Tror da heller ikke at nogen som helst hold på forhånd regner med tre point på Anfield.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3496: 16 Okt 2011, 21:07 »

Sådan ser jeg nu ikke på det. Jeg mener derimod at vi vandt et enkelt point. Vi havde tabt de seneste tre kampe på Anfield, og med den opstilling tror jeg SAF var tilfreds med et enkelt point både før og efter kampen. Og det fik vi. Tror da heller ikke at nogen som helst hold på forhånd regner med tre point på Anfield.
Det skal du jo næsten også sige som united fan .. Alle Chelsea fans er jo glade for at i ikke vandt da alle vil se jer som favoritter uanset hvad så med Chelsea briller vil i altid have smidt 2 point.

Vi skal alle være her.

U-4-E
Manager

« Svar #3497: 16 Okt 2011, 21:12 »

Hvorfor skal jeg sige det? Vi havde tabt der de sidste tre gange, men selv med en svækket startopstilling fik vi et enkelt point i går. Selvfølgelig er jeg tilfreds, og mener bestemt ikke vi smed to point.

Og hvis i nu ender med at tabe på Anfield, ja så har vi jo pludselig vundet et point i forhold til jer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3498: 16 Okt 2011, 21:16 »

Jeg synes skam også at I skal være glade. Dog synes jeg det vigtigste var, at I ikke vandt, for selv om I havde tabt på Anfield tre gange i streg, kunne man jo godt vinde nummer fire. Selvfølgelig havde jeg hellere set Liverpool vinde, men 1 point til jer, kan jeg leve med, og jeg synes blot at det var vigtigt for os, at vi udnyttede jeres pointtabt.

verdenskrig
Manager

« Svar #3499: 16 Okt 2011, 21:17 »

Jeg forstår godt din pointe.. alligevel er det mig uforståeligt at i som mestre, vælger at gå ind til sådan et derby med sådan en indstilling.. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen.. Synes i spillede som en flok tøsedrenge i går Rullende Øjne..

Var i startet med jeres stærkeste kunne i sagtens have vundet kampen på en god første halvleg, for der var vi bestemt ikke imponerende.. Naturligvis er 1 point ude mod Liverpool ikke dårligt, men som engelske mestre, og med den start samt det materiale i har burde i gå efter tre point uanset modstanderen.. Sådan ser jeg det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3500: 16 Okt 2011, 21:39 »

Jeg forstår godt din pointe.. alligevel er det mig uforståeligt at i som mestre, vælger at gå ind til sådan et derby med sådan en indstilling.. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen.. Synes i spillede som en flok tøsedrenge i går Rullende Øjne..

Var i startet med jeres stærkeste kunne i sagtens have vundet kampen på en god første halvleg, for der var vi bestemt ikke imponerende.. Naturligvis er 1 point ude mod Liverpool ikke dårligt, men som engelske mestre, og med den start samt det materiale i har burde i gå efter tre point uanset modstanderen.. Sådan ser jeg det Smiley

+1

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3501: 17 Okt 2011, 22:02 »

Så har vores kære- og unge træner fødselsdag. Han bliver 34 år gammel. Stort tillykke til ham, og jeg kan kun være imponeret over, at så ung en træner, har opnået så meget, og den dag i dag, er træner i Chelsea. En fantastisk bedrift.

Jeg ønsker ham tillykke med dagen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3502: 19 Okt 2011, 13:45 »

Så er det blevet vores tur, til at komme i aktion i Champions League. Vi skal på en overkomme opgave hjemme mod belgiske Genk, og det må på papiret være den nemmeste kamp vi får her i gruppespillet. Undervurderes skal de dog selvfølgelig ikke. Jeg er meget i tvivl om opstillingen til i aften, og det skyldes, at jeg ikke aner, om Villas-Boas kunne finde på, at spare spillere i aftenens opgør. Ramires som måtte udgå med en skade i lørdags mod Everton, er desværre ikke blevet klar, og derfor er det sikkert, at han ikke spiller. Derfor ligner det en oplagt midtbane med Mikel, Lampard og Meireles, men jeg håber at AVB giver McEachran chancen. Det ville være skønt at se ham i aktion. Det kunne godt være på bekostning af Mikel, som spillede i lørdags, og derfor tror jeg også at Meireles spiller i dag. Men nu må vi se.

I front har vi Fernando Torres tilbage, efter at han har siddet ude med karantæne i de seneste 3 Premier League-kampe. Han bliver også spændende at følge, og er han på det niveau, han var da han ramlede ind i sin karantæne, er han en kæmpe gevinst. Lad os endelig få ham på tavlen i aften. Ellers tror jeg, vi vinder sikkert med 3 eller 4-0, men igen. Belgierne skal ikke undervurderes, det er ikke for sjov at de er i Champions League, og de spillede uafgjort mod Valencia, som bestemt er et fremragende mandskab.

Jeg glæder mig til i aften.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3503: 19 Okt 2011, 20:10 »

Vores start 11'er til i aften.                                                                                                                                              
1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
3 Ashley Cole
16 Raul Meireles
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard (c)
39 Nicolas Anelka
9 Fernando Torres
15 Florent Malouda
                                                                                                                                                                    Subs: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 33 Alex, 12 John Mikel Obi, 21 Salomon Kalou, 10 Juan Mata, 23 Daniel Sturridge.

Fint at Romeu får spilletid, og at vi sparer Terry, Mata, Mikel og Sturridge. Dog overraskende at Drogba slet ikke er med i truppen, men jeg er ved at være vant til AVBs rotation. Spændende opstilling, og jeg tror på en sikker sejr.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 20:34 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3504: 19 Okt 2011, 20:26 »

Ja, AVB roterer og det er man ikke i tvivl om, når man ser aftenens startopstilling. Glæder mig til at se Romeu fra start. Han har gjort det rigtig godt de gange, hvor han har fået chancen. Med alt respekt for Genk, er de lidt af en "blød" modstander, så det er helt fint, at vi får sparet nogle af vores nøglespillere kombineret med, at vores normale reserver også får spilletid. Er spændt på at se Torres i aften. Efter Matas ankomst har han gjort det superb, men vil han også være farlig uden Matas sukkerbolde? Det bliver i hvert fald spændende at se. Jeg tror, at han markerer sig med en scoring eller 2 i en kamp, som vi kommer til at vinde komfortabelt. 

Glæder mig i øvrigt til at se De Bruyne fra Genk. Han har været rygtet til os, og AVB har i denne uge været ude at sammenligne ham med Enzo Scifo, så det kunne godt tyde på, at der var hold i rygterne.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 20:27 af Korzika » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3505: 19 Okt 2011, 20:29 »

Er lukaku skadet eller hvordan? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3506: 19 Okt 2011, 20:32 »

Lukaku er ikke med i Chl truppen i gruppespillet.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3507: 19 Okt 2011, 20:34 »

Så er det derfor Wink Tak!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3508: 19 Okt 2011, 21:13 »

Sådan 3-0 efter en halv time, nu kan jeg ikke se kampen, men enten er vi ved at finde vores spil, eller også er Genk virkelig dårligt.

OG super fedt med 2 scoringer fra TORRES!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3509: 19 Okt 2011, 21:17 »

Lukaku er ikke med i Chl truppen i gruppespillet.

Skal Lukaku være registreret? Er han ikke ung nok til at gå udenom den regel?

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010