home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829959 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3390: 10 Sep 2011, 20:21 »

Hvorfor er 'ingen' ikke en mulighed i jeres afstemning?
Hvorfor tror du selv? Fordi vi minimum kommer til at vinde en af følgende trofæer.  Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #3391: 10 Sep 2011, 20:23 »

Hvorfor tror du selv? Fordi vi minimum kommer til at vinde en af følgende trofæer.  Wink

Ellers er det vel farvel til Villas-Boas? ;-)

Korzika
Gæst

« Svar #3392: 10 Sep 2011, 20:41 »

Ellers er det vel farvel til Villas-Boas? ;-)
Nej, det tror jeg faktisk ikke. Abramovich har indvilliget i, at give Villas-Boas længere snor end tidligere managers, og jeg tror ikke, at man skal regne med, at russeren er villig til at fyre en mand, som der er blevet smidt 110 mio for, efter blot en sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3393: 11 Sep 2011, 18:18 »

Fin sejr i går. Selv om cifrene kun lød på 2-1, synes jeg vi var rigtig gode, og vi havde kampen under kontrol. Meireles spillede en fantastisk debut, og hans pasningsspil var yderst fremragende i går. Man kan bare kigge på afleveringen til Sturridge fremragende kasse. Vanvittigt. Ellers var vores andet nyindkøb, Juan Mata også helt sublim. Han er en kreativ spiller, og det er lige hvad vi har manglet. Han er konstant i bevægelse og en stor trussel for modstanderne.

I næste weekend gælder det så United, som har været flyvende her i starten. Her kommer vi for alvor på en prøve, og jeg glæder mig meget. Jeg synes ikke deres hold er bedre end vores, så jeg forventer en lige og tæt kamp. Jeg tror sagtens vi kan vinde. Villas-Boas virker som en fremragende manager, som næppe falder igennem. Det siger jeg ud fra hans første 4 kampe som Chelsea-manager i Premier League, hvor sejrene ikke har været store, men han derimod virker til at have en evne til ikke at tabe. Derfor er jeg fortrøstningsfuld.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3394: 11 Sep 2011, 22:29 »

fra hans første 4 kampe som Chelsea-manager i Premier League, hvor sejrene ikke har været store, men han derimod virker til at have en evne til ikke at tabe. Derfor er jeg fortrøstningsfuld.

En evne til ikke at tabe?? Se på den kvalitet i har mødt, absolut ikke nogen prangende modstandere so far.

Stoke 0-0 Chelsea
Chelsea 2-1 WBA
Chelsea 3-1 Norwich
Sunderland 1-2 Chelsea

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3395: 11 Sep 2011, 22:39 »

En evne til ikke at tabe?? Se på den kvalitet i har mødt, absolut ikke nogen prangende modstandere so far.

Stoke 0-0 Chelsea
Chelsea 2-1 WBA
Chelsea 3-1 Norwich
Sunderland 1-2 Chelsea
Du glemmer hans tid i Porto, hvor han ikke tabte i hele sidste sæson. Jeg sidder med en fornemmelse af, at han spiller med en vis form for et "sikkerhedsnet", som han på en eller anden måde får banket ind i knolden på sine spillere. Desuden er der ingen nemme hold i Premier League. Det er ikke La Liga det her.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3396: 11 Sep 2011, 22:42 »

Du glemmer hans tid i Porto, hvor han ikke tabte i hele sidste sæson. Jeg sidder med en fornemmelse af, at han spiller med en vis form for et "sikkerhedsnet", som han på en eller anden måde får banket ind i knolden på sine spillere. Desuden er der ingen nemme hold i Premier League. Det er ikke La Liga det her.

Ja jeg tog ikke hans tid i Porto med, da du skrev "efter hans 4 kampe i Chelsea". Så troede jeg bare at du mente det.

Og nej, kan godt være der ingen nemme hold er, men Chelsea skal helst have 12 point i de 4 kampe.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3397: 11 Sep 2011, 22:44 »

Ja jeg tog ikke hans tid i Porto med, da du skrev "efter hans 4 kampe i Chelsea". Så troede jeg bare at du mente det.

Og nej, kan godt være der ingen nemme hold er, men Chelsea skal helst have 12 point i de 4 kampe.
Det kan jeg ikke være enig med dig i. Jeg er yderst tilfreds med de 10. Stoke på udebane er umenneskelig svær, du kan bare spørge Liverpool. Desuden er det også ret heldigt for os, at Sunderland ikke var bedre i går, for det er normalt heller ikke et sted, hvor du bare kommer, og tager 3 point.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3398: 11 Sep 2011, 22:45 »

Det kan jeg ikke være enig med dig i. Jeg er yderst tilfreds med de 10. Stoke på udebane er umenneskelig svær, du kan bare spørge Liverpool. Desuden er det også ret heldigt for os, at Sunderland ikke var bedre i går, for det er normalt heller ikke et sted, hvor du bare kommer, og tager 3 point.

Det er også okay at du ikke er enig Smiley.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #3399: 11 Sep 2011, 23:09 »

Må være enig med Jakob med hensyn til Stoke-kampen, Britannia Stadium er ikke et sted du bare kommer og tager tre point. Dette har alle topholdene måtte sande de seneste år og selvom vi vandt en af vores sjældene udebanesejre der sidste år så var det jo også med meget stort besvær. Et point ude mod Stoke er acceptabelt og som vi allerede har set med Chelsea og Liverpool kommer de fleste, hvis ikke alle, til at smide point i Stoke. :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3400: 11 Sep 2011, 23:17 »

Må være enig med Jakob med hensyn til Stoke-kampen, Britannia Stadium er ikke et sted du bare kommer og tager tre point. Dette har alle topholdene måtte sande de seneste år og selvom vi vandt en af vores sjældene udebanesejre der sidste år så var det jo også med meget stort besvær. Et point ude mod Stoke er acceptabelt og som vi allerede har set med Chelsea og Liverpool kommer de fleste, hvis ikke alle, til at smide point i Stoke. :-)

Nej - det er et utrolig svært sted at spille.. Men som tophold mener jeg at man skal slå Stoke, også på udebane.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3401: 11 Sep 2011, 23:19 »

Nej - det er et utrolig svært sted at spille.. Men som tophold mener jeg at man skal slå Stoke, også på udebane.
Jamen det er der jo bare stort set ingen der kan. Derfor er det vel okay, at smide 2 point, for det gør resten stort set også. Imo vindes mesterskabet indbyrdes mellem de store hold.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3402: 11 Sep 2011, 23:22 »

Jamen det er der jo bare stort set ingen der kan. Derfor er det vel okay, at smide 2 point, for det gør resten stort set også. Imo vindes mesterskabet indbyrdes mellem de store hold.

Nej, men f.eks United vandt der sidste år. Dog med problemer, men det er stadig 3 point. Og nu så jeg også Stoke-Chelsea, hvor Chelsea også sagtens kunne have vundet, da de blev snydt for et straffespark (måske 2).

Og jeg er tildels enig mht. dit sidste udsagn. Men mener også at det er stabiliteten over en hel sæson, som er udslagsgivende.

« Seneste Redigering: 11 Sep 2011, 23:26 af MS » Logged

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #3403: 11 Sep 2011, 23:24 »

Desuden skal man heller ikke glemme, at vi mindst blev snydt for ét klokkeklart straffe mod Stoke.. Kampen mod Stoke havde vi vundet, hvis dommeren havde leveret en tilfredsstillende præstation. Desværre bliver man nogle gange snydt i fodbold, og det gjorde vi imod Stoke. Men sæsonen er lang, og mon ikke dommerheldet kommer os til gode på et tidspunkt. Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3404: 11 Sep 2011, 23:26 »

Og btw. vandt bl.a. Tottenham, Fulham, United, Wigan og Blackpool på Britannia sidste år. Men ja, det er et svært sted at spille

Manchester United

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010