home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830068 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3330: 25 Aug 2011, 15:46 »

Forstår virkelig ikke den der Work Permit idé! Nu går Storbritanien jo glip af de penge som Rajkovic ville have tjent i Chelsea. Hvorfor i al verden sige nej til en skatteindtægt?!?!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3331: 25 Aug 2011, 17:37 »

Forstår virkelig ikke den der Work Permit idé! Nu går Storbritanien jo glip af de penge som Rajkovic ville have tjent i Chelsea. Hvorfor i al verden sige nej til en skatteindtægt?!?!

Den omhandler jo ikke kun fodboldspillere. Hvis den ikke var der, vil England blive overrendt af udlændinge, der vil kunne få langt mere i løn i England end i et u-land.

Korzika
Gæst

« Svar #3332: 25 Aug 2011, 18:49 »

Gruppe E:

1. Chelsea FC
2. Valencia CF
3. Bayer 04 Leverkusen
4. KRC Genk

Hård loktrækning. Valencia er et fornuftigt hold, der har en del dygtige spillere, og vel stadig kan betegnes som et af de 3 (4) bedste hold i Spanien. Leverkusen er virkelig nitten at trække, da de som Valencia også har et stærk hold. Leverkusen er nok en af de bedste hold fra 3.lag. Genk er et rigtigt godt hold at trække. Spillemæssigt er de ikke fantastiske, og det er en relativ kort rejse til et stadion - der med alt respekt for Genks fans - ikke er specielt svært at spille på.

Vi skal naturligvis gå videre, hvilket jeg også er sikker på, at vi nok skal.

Korzika
Gæst

« Svar #3333: 26 Aug 2011, 11:30 »

Mata har fået #10!

http://twitter.com/!/YossiBenayoun15
"Even though I don't know if I will stay or not I decided to give Mata the number 10-his favourite.for me its just a number-not my lucky 15"

Derudover så skulle vi have budt 40 millioner pund for Modric. Dette er forhåbentligt vores sidste bud. Hvis Tottenham afviser, så må det være hurtigt on to the next one, eller stole på den nuværende trup.

EDIT:

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Aug 2011, 11:32 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3334: 26 Aug 2011, 12:13 »

Hvor er det klasse. Det var lige det jeg havde håbet på. Det er jo noget ganske specielt over nummer 10, og det passer perfekt til Mata. Benayoun er jo heller ikke ukendt med nummer 15. Wink

Men hensyn til vores Champions League-gruppe, er det sådan lidt begge veje. Valencia fra 2. lag er okay, mens Leverkusen er et skidt hold at trække fra 3. lag. Det er sgu et af de værste hold vi kunne trække. Genk er jeg glad for, da det som sagt er en kort rejse, samt det med alt respekt ikke, er det bedste hold i Champions League. Dog er jeg alt i alt sikker på, at vi nok skal vinde gruppen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3335: 27 Aug 2011, 12:30 »

Så er det igen tid til Premier League-bold, og det vil selvfølgelig sige, at vi også skal i aktion! Vi møder i dag oprykkerne fra Norwich hjemme på Broen. En kamp som bestemt ikke er en nem kamp, og på ingen måde skal tages som en walkover. Norwich var et godt hold mod både Wigan og Stoke, og er kommet okay fra start i Premier League. Samtidig er det selvfølgelig også en kamp, som skal give 3 point. Vil man vinde Premier League, skal man selvfølgelig kunne slå en nyoprykker på hjemmebane, og med det fort vi har i form af Stamford Bridge, er jeg heller ikke et sekund i tvivl om at vi vinder. Spillet har ganske vist ikke været fremragende, men jeg har stor tiltro til Villas-Boas, og at han fører os til sejr.

Jeg vil rigtig gerne se Daniel Sturridge i aktion i dag, selv om det desværre ikke er muligt. Han har sidste karantæne-dag i dag. Kalou har skuffet mig, og burde ikke starte inde i dag. Det tror jeg dog heller ikke han gør. Jeg synes som de fleste andre Chelsea-fans, også at vi mangler noget kreativitet på midtbanen. Ramires er en fantastisk fighter, Mikel og Essien er nogle af de bedste skraldemænd i verden, mens Lampard har en dynamik som ingen anden. Desværre har vi manglet noget fikst på midtbanen, og nogle nye løsninger. Det har vi nu forhåbentlig fået lidt af i Mata, som dog med største sandsynlighed skal spille på kanten. Jeg ville dog ønske at Villas-Boas vil teste ham centralt, og mon ikke også det sker på et tidspunkt? Jeg tror ikke Mata starter inde i dag. Dertil er han for ny, og kender for lidt til konceptet og spillestilen. Derfor har jeg en lille tanke om at Josh McEachran starter inde i dag. Med al respekt for modstanderen er det ikke den bedste, vi kommer til at møde i løbet af sæsonen, mens det ville være fint at teste McEachrans kreativitet i sådan en kamp. Derfor tror jeg, han spiller på bekostning af Ramires.

Jeg tror på denne start 11'er til i dag:

Hilario
Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole
                    Mikel
       McEachran - Lampard
Anelka                         Malouda
                  Torres

Jeg tror Torres får hul på bylden i dag, og scorer. Han har virket skarp i de første to kampe, og jeg tror at kulminationen kommer i dag. Ellers vil jeg tillade mig at være optimist og sige at vi vinder 4-0. Lampard, Torres x2, Malouda med målene.

CHELSEA!
« Seneste Redigering: 27 Aug 2011, 12:36 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3336: 27 Aug 2011, 12:34 »

Håber på samme opstilling, tror dog kun vi vinder 3-0. Torres, Lampard og Alex.

Korzika
Gæst

« Svar #3337: 27 Aug 2011, 15:28 »

Tyder på, at vi stiller op i en 4-4-2 med en diamant på midten!

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2434036,00.html

Ifølge www.chelseafc.com, så bliver det en opstilling, hvor vi kommer til at se både Drogba og Torres fra start. Lampard kommer til at ligge i det hullet, præcis som han gjorde i noget af tiden mod WBA, hvor han gjorde det fremragende. Derudover starter Ivanovic inde i stedet for Alex, der gjorde det skidt imod WBA. Ingen af vores nye signings starter inde, men både JM og Lukaku starter på bænken, så mon ikke, that it's just a Mata of time, før de får debut!

Gætter på en 3-0 sejr, hvor Torres scorer 2, og Drogba scorer en enkel. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3338: 27 Aug 2011, 15:40 »

Nu kom du mig i forkøbet, Korzika, men ellers skulle jeg også lige til at skrive det. Det bliver spændende at se, og Lampard var fremragende i 2. halvleg mod WBA. Drogba vil uden tvivl vise sit værd, og jeg er faktisk sikker på, at han nok skal score. Dog håber jeg selvfølgelig også Torres får hul på bylden.

Det bliver spændende, og jeg er klar!

Korzika
Gæst

« Svar #3339: 27 Aug 2011, 16:58 »

Endnu en ringe halveg. Endnu engang er det tydeligt, at vi mangler kreativitet og flair. Malouda hjælper dog på det, havde været slemmere, hvis Kalou havde været på banen i stedet. Vi kan virkelig godt bruge en Modric/Mata, men det skal altså være i en 4-3-3. Drogba og Torres fungerer ikke optimalt sammen. Begge spillere har i øvrigt været ringe. Drogba spillede sig lidt op til sidst i halvegen, hvor han fik lavet nogle gode detaljer, men det har slet ikke været godt nok. Hvis vi endelig skal spille 4-4-2, så skal det være med spillere, der kan komme til indlæg... 4-3-3 er dog KLART at foretrække.

Set fra den lyse side, så sejler forsvaret ikke helt så meget, som mod WBA, det er mere i det fremadrette spil, at vores mangler bliver udstillet. Håber vi skifter til en 4-3-3, og at vi får at se Mata og/eller Josh på banen.

Håber at AVB får rettet op på holdet i pausen - som imod WBA - og kommer ud at spiller noget bedre og mere overbevisende bold.

KTBFFH!

Korzika
Gæst

« Svar #3340: 28 Aug 2011, 00:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-henter-mexicansk-talent
Vi har endnu engang været aktive på transfermarkedet, og det er endnu engang en ung spiller, der er blevet hentet til Chelsea. Der er tale om mexicanske Ulises Davila, der på klubbasis har repræsenteret Chivas. Skal blankt erkende, at jeg ikke kender noget til manden. Han skulle have gjort det godt til U-20 VM, og skabt interesse om ham fra flere forskellige kanter. Han er naturligvis blevet undersøgt på nettet - godt nok ikke hekt med luppen fremme - men det virker som om, at vi har købt en spiller, der er målfarlig og afslutter glimrende. Skal dog siges, at der ikke ligger meget materiale om manden på WWW! 

Fandt dog et lille citat om ham fra en eller random njorskmand, og siger fuck til alt der hedder kildekritik! Tunge

Tor-Kristian Karlsen describes him thus: “I first saw him at the CONCACAF Under-20 Championship in Guatemala (April), Davila the stand-out forward along with Joel Campbell (now Arsenal). Then he made a fine impact again at the Toulon Tournament (June) in front of dozens of scouts. Excellent also at (just finished) Under-20 World Cup. Can operate as a second striker (front two) or a wide right/left forward (front three) – practically ambidextrous (equally comfortable with either foot). Main attributes: explosive & intense playing style, excellent 1v1 (dribbling, change of pace), good work ethics, fine shot from distance. Relatively small sized (175 cm +/-) but low centre of gravity, strong upper body, balance. More of a ‘frontrunner’ than a natural goalscorer.”

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3341: 28 Aug 2011, 13:38 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/periera-vil-presse-et-chelsea-skifte-igennem

Han ville ikke være ringe at ha i truppen. der går også rygter om at vil skulle være ude efter van der wiel fra ajax og at vi skulle ha afgivet et nyt bud på modric.. 

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3342: 29 Aug 2011, 09:21 »

Hvor ville I købe billetterne, hvis det ikke skulle være på deres officielle hjemmeside? Der skal man nemlig være medlem, hvis man vil købe billetter til f.eks. CFC - Swansea... håber på lidt hurtig hjælp, da jeg gerne vil bestille billetterne i dag…

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3343: 29 Aug 2011, 09:43 »

Hvor ville I købe billetterne, hvis det ikke skulle være på deres officielle hjemmeside? Der skal man nemlig være medlem, hvis man vil købe billetter til f.eks. CFC - Swansea... håber på lidt hurtig hjælp, da jeg gerne vil bestille billetterne i dag…

Selvom du skal købe dig ind som medlem er det ofte stadig den billigste løsning. Ellers er der jo kun at vente på general salg, købe hos en billethaj eller købe det som en fodboldrejse med fly og hotel.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3344: 29 Aug 2011, 10:19 »

Selvom du skal købe dig ind som medlem er det ofte stadig den billigste løsning. Ellers er der jo kun at vente på general salg, købe hos en billethaj eller købe det som en fodboldrejse med fly og hotel.

Har købt fly + hotel, så mangler bare de billetter... det var mere et specifikt site som sælger billetterne, jeg var ude efter:)

Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010