home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830117 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3285: 20 Aug 2011, 19:15 »

Det er jo altid nemmere at konkludere at det ikke er så sikkert, når det er gået som det er gået de første 42 minutter. Inden kampstart må man vel som Chelsea-fan forvente at en sejr over WBA (som Chelsea altid har haft et godt tag på) er en selvfølge. Vil dog gerne give dig ret i at trioen har set noget tunge ud.

DeBuur
Manager

« Svar #3286: 20 Aug 2011, 19:21 »

Det er jo altid nemmere at konkludere at det ikke er så sikkert, når det er gået som det er gået de første 42 minutter. Inden kampstart må man vel som Chelsea-fan forvente at en sejr over WBA (som Chelsea altid har haft et godt tag på) er en selvfølge. Vil dog gerne give dig ret i at trioen har set noget tunge ud.

Det er dejlig nemt at være bagklog  Wink

RH har som manager et vist talent til at sætte sine spillere op og på en dag hvor flere Chelsea spillere bør vise meget mere så ligner denne kamp en kamp hvor Chelsea godt kan miste 2 point.

Syntes dog at de sidste 10 min har vist at Chelsea har et gear mere og skal WBA vinde denne kamp så skal de altså score igen i 2. halvleg,

Chelsea skal bruge fløjene meget mere - de bliver farlige når der smides afleveringer ind foran mål.

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #3287: 20 Aug 2011, 19:24 »

Elendig første halveg. Vi spiller alibifodbold; sidelens og tilbage. Det er tydeligt at se, at vi er desperate efter kreativitet, hvilket forhåbentligt snart kommer i hus!!!

Vores forsvar har været under al kritik. Specielt vores midterforsvar. Alex giver West Brom en dum scoring i en situation, som han simpelthen skal have styr på. JT har heller ikke været god, det var som om, at han havde tabt småkagerne, da han i en situation spillede en fuldstændig umulig tilbagelægning til Hilario, der formår at spille bolden tilbage til Terry, der så laver en elendig clearing. Vores offensiv har heller ikke været prangende. Torres har arbejdet hårdt, men han har ikke haft helt så mange gode aktioner, som imod Stoke. Kalou er jeg glad for blev skiftet ud, for han er ærlig talt ikke fem potter pis værd.

Spillet i slutningen af halvegen har været opløftende, men holdet skal forbedre sit spil, hvis vi skal have 3 point med fra denne kamp.

EDIT:
Glemte lige at sige, at det er en katastrofe, at vi endnu engang er blevet snydt for et straffe. Dette er simpelthen under al kritik. 3 klare straffespark er vi blevet snydt for i denne PRL-sæson.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2011, 19:26 af Korzika » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #3288: 20 Aug 2011, 19:28 »

Lampards situation mod Stoke er der da på ingen måde straffe.. I superslow er det åbenlyst at hans fald starter inden han er ved modstanderen! Det er i mine øjne helvedes godt set af dommeren Smiley.. Det andet har jeg ikke set Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #3289: 20 Aug 2011, 19:31 »

Lampards situation mod Stoke er der da på ingen måde straffe.. I superslow er det åbenlyst at hans fald starter inden han er ved modstanderen! Det er i mine øjne helvedes godt set af dommeren Smiley.. Det andet har jeg ikke set Peace
Jo, der var straffe i Lampard-situationen. At Lampard falder, er instinktivt. Du skal forholde dig til, at der var klokkeklar kontakt, hvilket er den primære grund til, at en dommer skal dømme straffe. Kontakten var der, om så Lampard ikke havde reageret ved at falde.

verdenskrig
Manager

« Svar #3290: 20 Aug 2011, 19:33 »

Ved første øjekast tænkte jeg også " ÅBENLYST straffespark"

Men hvordan kan man få straffe ved at falde uden at blive rørt.. Instinktivt eller ej, så kan du ikke få straffe for noget som ikke er foregået.. Og lampard blev IKKE fældet, og derfor er der naturligvis heller ikke straffe!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3291: 20 Aug 2011, 19:35 »

Enig med Korzika. En skandale-halvleg, og en skandale at vi bliver snydt igen. Dog kan ikke forklare, hvorfor vi er så satans dårlige indtil videre. Nu håber jeg Villas-Boas har givet holdet en opsang, så vi vender og vinder den her kamp. Alt andet end en sejr, er en katastrofe.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3292: 20 Aug 2011, 20:28 »

Snydt? Helt enig med VK. Se den igen. Lampard begynder at falde INDEN han bliver rørt, så synes jeg satme det ville være hårdt at dømme straffe. Det svarer jo til at man kan få straffe ved at kaste sig ind i modstanderen. Og så er det ligegyldigt om Lampard VILLE VÆRE blevet fældet hvis han havde forsat sit løb.

Korzika
Gæst

« Svar #3293: 20 Aug 2011, 20:37 »

En 2-1 sejr i AVBs debut på broen. Det var dog SLET IKKE ikke på prangende vis, at denne sejr kom i hus. Spillet var simpelthen elendigt. Kan snart ikke huske en halveg, hvor vi har spillet på skidt som vi gjorde i 1. halveg. I 1. halveg fungerede intet eller ingen jo nærmest optimalt. Forsvaret sejlede, Alex smed et mål væk, og forsvaret var hullet som en si, når WBA fik deres kontrastrød. På et tidspunkt kunne der have stået 2-0 til WBA, og hvis stillingen var den, så havde vi ikke vundet denne kamp. Endelig nogle marginaler, der gik vores vej, efter endnu en kamp, hvor vi er blevet snydt af dommeren. Hvis man skal rose nogle, så er det Hilario. Hilario kunne bestemt være sin indsats bekendt, hvilket mange ikke kunne i dag. Alex der var fremragende imod Stoke, var det absolut modsatte i dag. Hans præstationer i denne sæson, har været som nat og dag.. Jeg håber virkelig, at han bliver lidt mere konsistent i sine præstationer.. Ellers har vi heldigvis Ivanovic, der også kan spille CB.

Smart træk af AVB, at smide Lampard længere frem på banen. Det så ud til at passe Lampard bedre. Vores pres i anden halveg er en af de ting, der kan bygges videre på op til kampen imod Norwich, hvor Mata forhåbentligt er Chelsea spiller! Håber derudover, at AVB har indset hvilken spiller Kalou er. En elendig spiller, der ikke bidrager med noget positivt. Han har simpelthen aldrig haft klassen til Chelsea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3294: 21 Aug 2011, 10:59 »

Håbløst spil den første halve time i går. Jeg var simpelthen ved at gå fuldstændig amok. Det var noget af det værste Chelsea-bold jeg længe har set! Det sidste kvarter af 1. halvleg og i hele 2. halvleg, spillede vi okay. Det var slet slet ikke fantastisk eller noget, men det var okay. Vi vendte kampen, og lavede to mål. Det er selvfølgelig positivt. Alt andet end en sejr i går, kunne ikke accepteres. Jeg synes det er super fedt, at Villas-Boas er iskold, og tager en udskiftning allerede efter en halv time. Så kan de sgu bare spille ordentligt. Bosingwa spillede en god kamp, og Torres virkede igen som om at det her ville han bare, selv om han ikke var lige så synlig som i den første kamp. Lampard lavede mange gode ting i 2. halvleg, da han blev rykket lidt længere frem på banen, mens forsvaret så uhyggelig skidt ud. Det skal altså forbedres til næste weekend, hvor vi skal møde Norwich. Heldigvis er det Norwich, og ikke et tophold, men der er altså ikke mange uger til at vi møder United.

« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 11:00 af Jakob E » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3295: 21 Aug 2011, 11:11 »

Begynder man at ane en smule frustrationer allerede  Peace

Synes det er lige tidligt nok at begynde at være utilfreds. I har en ny træner, et nyt system og der er ikke kommet noget nævneværdig forstærkning til jer.

Og i vinder trods alt selvom i måske ikke spillede særligt godt. Bare det er jo klasse i sig selv Wink

Hvis det stadig ser ud sådan om 1-2 mdr så kan i måske begynde at brokke jer  Thumbs Up

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3296: 21 Aug 2011, 11:17 »

Synes ikke vi skal brokke os. Nu så jeg ikke kampen igår. Men vil tro at WB har pakket sig godt og grundigt efter deres tidlige føringsmål. Og så har vi det svært, når vi ikke har den kreative spiller på midtbanen, som kan løsne et sådan forsvar op.

I kampen mod Stoke spillede vi glimrende, specielt i 2. halvleg, men var dybt uheldige.

Korzika
Gæst

« Svar #3297: 21 Aug 2011, 12:15 »

Begynder man at ane en smule frustrationer allerede  Peace

Synes det er lige tidligt nok at begynde at være utilfreds. I har en ny træner, et nyt system og der er ikke kommet noget nævneværdig forstærkning til jer.

Og i vinder trods alt selvom i måske ikke spillede særligt godt. Bare det er jo klasse i sig selv Wink

Hvis det stadig ser ud sådan om 1-2 mdr så kan i måske begynde at brokke jer  Thumbs Up
Ja, jeg tror at alle Chelsea-fans ved, at det kun kan og vil blive bedre. Transformation kræver tid, og AVB har brug for nyt blod i truppen, hvis hans spilkoncept skal blive en succes. Det ser dog heldigvis ud til, at der er nyt blod på vej (Mata), og måske Modric.

Men den 1. halveg var simpelthen ikke god nok. Vores forsvar, der ellers er kendt for at være betonsolidt, sejlede  i momenter som en lille jolle i et farvand med 10 meter høje bølger. Spilllet havde i perioder intet snært af kreativitet, og det var også uacceptabelt.

Men vigtigst af alt var, at vi fik de 3 point, og at der var positive ting at bygge videre på. Vi er heldige, at vi har en "blød" start imod hold som West Brom og Norwich, så spillerne for alvor kan vænne sig til konceptet. Imod et hold som United, så var vi simpelthen blevet massakreret, hvis vi havde lagt sådan en indsats for dagen, og jeg prøver bare at påpege, at det skal simpelthen blive bedre, hvilket jeg også er ret fortrøstningsfuld omkring, at det rent faktisk bliver.

JKJ
Gæst

« Svar #3298: 21 Aug 2011, 20:54 »

Set på Sky transfer center:

7:45
Breaking News:
Valencia have announced that an agreement has been reached with Chelsea to take Juan Mata to Stamford Bridge
.

Første seriøs forstærkning ser ud til at være lige om hjørnet Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3299: 21 Aug 2011, 21:02 »

Den er god nok. Wink

http://www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad/Noticias/2011/08/Noticia_31170.html?__locale=es

Tillykke med indkøbet af en super spiller som Mata. Ham kommer i til at nyde godt af! Han er selvfølgelig en lille fyr, men han er ikke så let at vælte. Derudover får i en spiller med en super spilforståelse, et godt overblik, et super spark, glimrende teknik og så er han også arbejdsom. Jeg tror faktisk han passer godt ind hos jer. Smiley

Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010