home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830209 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3225: 06 Aug 2011, 20:05 »

Transfermarkt.de melder om en overgangssum på 15 mio. euro Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Jilech
Gæst

« Svar #3226: 06 Aug 2011, 20:19 »

"I have an announcement to make... Next week i'm going to london for the medical tests! #chelsea... More news next week"

Skriver Lukaku på sin twitter.. hvis i ikke vidste det Smiley

Mon det er ham selv så, der har været inde og tilføje ham som Chelsea-spiller på Wiki?

Opstemt

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3227: 06 Aug 2011, 22:39 »

Sådan man . Lukaku til Chelsea

Vi skal alle være her.

Zone 43
Manager

« Svar #3228: 06 Aug 2011, 23:03 »

Med den (snart kommende) handel med Lukaku, så råder man over en masse angribere.. Lukaku, Torres, Drogba, Kalou, Sturridge, Anelka, Malouda, Kakuta og Benayoun. Ni mand. Alle dygtige spillere, det er vel 2-3 mand for meget til de tre offensive pladser?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3229: 06 Aug 2011, 23:10 »

Kakuta skal nok lejes ud forhåbentlig og Benayoun skal primært bruges på midten. Svært at sige, hvem der mere skal forsvinde, da jeg ser en spiller som Kalou være svagest, men han spiller kanten og det er der vi er tyndest besat, håber på Sturridge eller Lukaku bliver udlånt.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3230: 06 Aug 2011, 23:11 »

Med den (snart kommende) handel med Lukaku, så råder man over en masse angribere.. Lukaku, Torres, Drogba, Kalou, Sturridge, Anelka, Malouda, Kakuta og Benayoun. Ni mand. Alle dygtige spillere, det er vel 2-3 mand for meget til de tre offensive pladser?
Kanelkage må nok vige pladsen i angrebet til Torres , drogba og sturridge . Så er det bare om han er 4. Eller 5.  Valg i angrebet. Kalou og Malouda til fløjene og så kan de leje kakuta og benayoun ud

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3231: 06 Aug 2011, 23:11 »

Benayoun ryger ned på midtbanen under Vilas-Boas, Kakuta bliver forhåbentlig lejet ud da han ikke har spillet under pre-season pga. u-20 VM.
De sidste 7 der tror jeg at enten Anelka eller Kalou bliver solgt, så man kommer ned på 6 mand til de 3 forreste pladser

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3232: 06 Aug 2011, 23:35 »

Så er der lavet ny afstemning! Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3233: 07 Aug 2011, 09:09 »

Som det allerede er blevet sagt, så er Yossi midtbanespiller. Drogba, Lukaku og Torres kommer til at kæmpe om pladsen som centerforward, mens Sturrigde, Kalou, Anelka, Malouda og Kakuta kommer til at kæmpe om pladser på kanterne. Med en krævende sæson, hvor vi kommer til at spille rigtig mange kampe, så syntes jeg ikke, at der er for mange. Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3234: 07 Aug 2011, 09:26 »

Kanelkage må nok vige pladsen i angrebet til Torres , drogba og sturridge . Så er det bare om han er 4. Eller 5.  Valg i angrebet. Kalou og Malouda til fløjene og så kan de leje kakuta og benayoun ud
Hvis du blot har set noget af vores pre-season, så burde du vide, at Anelka er blevet brugt på kanten. Og Yossi skal ikke lejes ud. Han har haft en rigtig fin pre-season, og vores spil får en ekstra dimension, når han eller Josh spiller.

Benayoun ryger ned på midtbanen under Vilas-Boas, Kakuta bliver forhåbentlig lejet ud da han ikke har spillet under pre-season pga. u-20 VM.
De sidste 7 der tror jeg at enten Anelka eller Kalou bliver solgt, så man kommer ned på 6 mand til de 3 forreste pladser
Anelka har sagt, at han vil fuldføre sin kontrakt med Chelsea, og pt. så er der ikke meget, der tyder på et salg. Kalou er lidt af en nulbon, men hvis vi sælger ham, så skal vi altså have en ekstra mand ind. Hvis vi sælger Kalou, så har vi "kun" 4 spillere til 2 positioner, og dette tal kan komme ned på 3, hvis Kakuta bliver udlejet.

Jeg fandt også et klip med Lukaku, der er alt for fedt. Læs eventuelt beskrivelsen.
http://www.youtube.com/v/Vh_s2Hp3DMI&feature=player_embedded
Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3235: 07 Aug 2011, 12:01 »

7 spillere til 3 pladser tror jeg bare der er en af dem som får meget lidt spilletid, Jeg ser Torres, Drogba, Malouda som de 3 spillere der kommer til at spille rimelig meget, så lige efter kommer Anelka og formentlig Lukaku, også Kalou og Sturridge som nok må forvente mindst spilletid.Man kunne godt leje Sturridge ud igen i år, for at gøre vejen for Lukaku kortere, og et år mere i en mindre klub ville gavne ham, da Drogba formentlig er væk til næste sæson.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3236: 07 Aug 2011, 12:34 »

7 spillere til 3 pladser tror jeg bare der er en af dem som får meget lidt spilletid, Jeg ser Torres, Drogba, Malouda som de 3 spillere der kommer til at spille rimelig meget, så lige efter kommer Anelka og formentlig Lukaku, også Kalou og Sturridge som nok må forvente mindst spilletid.Man kunne godt leje Sturridge ud igen i år, for at gøre vejen for Lukaku kortere, og et år mere i en mindre klub ville gavne ham, da Drogba formentlig er væk til næste sæson.
Ja, 8 spillere til 3 pladser kan godt lyde af meget. Men du skal tænke på, at 3 af de spillere ikke besidder meget versalitet. Drogba, Lukaku og Torres kan stortset kun spille angreb. Drogba og Torres er blevet forsøgt på kanten før, og det har altså ikke virket godt. Tilbage står vi med 5 spillere; Sturrigde, Malouda, Kalou, Kakuta og Anelka. Dette tal kan potentielt blive til 4, hvis eksempelvis Kakuta bliver lejet ud. 4/5 spillere til 2 positioner, er altså ikke noget overdrevet tal. Se blot på Real Madrid eller United; de har også positioner, hvor mange spillere kæmper om pladsen.

Sturrigde og Lukaku bliver ikke direkte konkurrenter, så en udlejning af Sturrigde er i mine øjne ikke nogen god idé. Sturrigde er blevet brugt på kanten i pre-season, og en spillertype som Sturrigde vil altså ikke fungere særlig godt på toppen i en 4-3-3, og det virker også som om, at Villas-Boas har indset det. Sturrigde ligner faktisk en potentielt starter imod Stoke - som kantspiller vel at mærke. Han gjorde det godt, så sent som i går imod Rangers, hvor han scorede 2 kasser, og havde flere gode aktioner.

Korzika
Gæst

« Svar #3237: 11 Aug 2011, 08:39 »

Torres blev skadet, da han var med i landskampen mellem Italien og Spanien i går. Heldigvis skulle, der blot være tale om en hjernerystelse. Det er dog sandsynligt, at Torres ikke er med i premieren mod Stoke. Uanset hvad, så har vi stadig Didier. Smiley

http://www.skysports.com/story/0,,11668_7092336,00.html

EDIT:
Bold skriver også om det - de fik lige nyheden op 1 minut før min post.
http://www.bold.dk/nyt/Torres-fik-hjernerystelse-i-landskamp
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 08:42 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3238: 13 Aug 2011, 11:38 »

Så er det sgu i morgen vi starter Premier League-sæsonen på Britannia. Hold kæft hvor jeg glæder mig! Torres har hukommelsestab efter sin hjernerystelse, men han skulle være klar til at spille i morgen. Det samme er Lampard, som var blevet ramt af en infektion i halsen, op mod Englands landskamp mod Holland, som dog blev aflyst

Slutteligt blev nummerne for den nye sæson offentliggjort, og der er ikke mange overraskelser. Romeu har fået nummer 6, mens Josh McEachran bytter sit 46-tal ud med nummer 20. Det kunne lugte af mere spilletid til den unge englænder. Ellers er der ingen forandringer.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2011, 11:48 af Jakob E » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #3239: 13 Aug 2011, 12:16 »

Ja jeg må indrømme at jeg er meget spændt hvor meget spilletid de unge kommer til at få i den kommende sæson, men også hvordan Vila-Boas har tænkt sig at håndtere det erorme pres i Chelsea.. Og ang i morgen.. Så glæder jeg til til at se Stokes nye defensiv.. Tror i måske kommer til at nøjes med det ene point.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010