home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830313 gange)
korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3150: 09 Jul 2011, 11:47 »

Skidt at der ikke er blevet snakket om Essiens skade herinde. Han er blevet knæskadet. Der er ikke nogle officielle udmeldinger om skadens omfang, men der vil først blive kommenteret på det, når han er været igennem nogle tests.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3151: 09 Jul 2011, 12:35 »

Jeg så det godt igår, men ville ikke skrive noget før det var endeligt bekræftet hvor alvorligt det var. Håber ikke han misser sæsonstart, selvom jeg er bange for det.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3152: 09 Jul 2011, 13:03 »

Skidt at der ikke er blevet snakket om Essiens skade herinde. Han er blevet knæskadet. Der er ikke nogle officielle udmeldinger om skadens omfang, men der vil først blive kommenteret på det, når han er været igennem nogle tests.
Jeg vil mene at de burde bruge Mikel som erstatning, synes ikke de burde gå ud og købe en stor stjerne fordi når han er klar igen så får han spilletid . Håber dog ikke det er 6 måneder som der står flere steder..

Vi skal alle være her.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #3153: 09 Jul 2011, 13:32 »

Jeg vil mene at de burde bruge Mikel som erstatning, synes ikke de burde gå ud og købe en stor stjerne fordi når han er klar igen så får han spilletid . Håber dog ikke det er 6 måneder som der står flere steder..
Eller Ramires som også har gjort dt super - til den position ville det være hul i hovedet at bruge penge endnu en gang.

korzika
Gæst

« Svar #3154: 09 Jul 2011, 13:37 »

Jeg så det godt igår, men ville ikke skrive noget før det var endeligt bekræftet hvor alvorligt det var. Håber ikke han misser sæsonstart, selvom jeg er bange for det.
Jeg har hørt snak om både 5 og 7 måneder, og jeg tror også, at det er en skade i den størrelsesorden, desværre.

JKJ
Gæst

« Svar #3155: 10 Jul 2011, 11:27 »

Nu kommer det fra News of The World så det er nok ikke helt snadt hvad de skriver Wink

Men avisen mener ihf at vide at jeres nye træner har stillet en masse krav op som spillerne bare har af at følge.

Flere af tingene troede jeg faktisk var en selvfølge men det er det så åbenbart ikke.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/her-er-villas-boas´-10-regler-til-chelsea-stjernerne

Som sagt det er ikke det mest troværdige kilde så ved ikke hvor meget vi skal tro på  Peace

korzika
Gæst

« Svar #3156: 10 Jul 2011, 12:01 »

Jeg syntes, at kravene lyder fair, så ikke noget underligt over det. Og hvis historien skulle vise sig at være rigtig, så er det vel fint.. For Ifølge en kilde fra Chelsea har spillerne taget godt imod regelsættet fra Andre Villas-Boas.

JKJ
Gæst

« Svar #3157: 10 Jul 2011, 12:08 »

Jeg syntes, at kravene lyder fair, så ikke noget underligt over det. Og hvis historien skulle vise sig at være rigtig, så er det vel fint.. For Ifølge en kilde fra Chelsea har spillerne taget godt imod regelsættet fra Andre Villas-Boas.

Unavngivende kilder er som regel noget man ikke kan bruge til ret meget  Peace

Prøv at læse de mange rygter der er i øjeblikket.
Rigtig mange af dem kommer fra "en kilde" i enten den købende elelr sælgende klub.

Jeg siger ikke det ikke er sandt, jeg siger man skal bare lige tænke lidt over hvem det er der bringer nyheden og så deres troværdighed  Peace

korzika
Gæst

« Svar #3158: 10 Jul 2011, 12:16 »

Unavngivende kilder er som regel noget man ikke kan bruge til ret meget  Peace

Prøv at læse de mange rygter der er i øjeblikket.
Rigtig mange af dem kommer fra "en kilde" i enten den købende elelr sælgende klub.

Jeg siger ikke det ikke er sandt, jeg siger man skal bare lige tænke lidt over hvem det er der bringer nyheden og så deres troværdighed  Peace
Klart. Der er heller intet sted i mit indlæg, hvor der står, at jeg tror på, at historien er 100 % korrekt.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #3159: 10 Jul 2011, 18:36 »

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3160: 10 Jul 2011, 19:16 »

Jeg tror stadig ikke på han får lov til at smutte medmindre vi lægger 350-400 mio kr for ham, og spørgsmålet er om han passer ind på en 3-mands midtbane, i Tottenham er det ham der er spilstyreren, hos os er det Lampard, kan han vænne sig til det? Men han vil være et fremragende køb, og jeg så gerne vi købte ham, men for 350 mio er måske lige i overkanten.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3161: 10 Jul 2011, 19:18 »

Jeg tror stadig ikke på han får lov til at smutte medmindre vi lægger 350-400 mio kr for ham, og spørgsmålet er om han passer ind på en 3-mands midtbane, i Tottenham er det ham der er spilstyreren, hos os er det Lampard, kan han vænne sig til det? Men han vil være et fremragende køb, og jeg så gerne vi købte ham, men for 350 mio er måske lige i overkanten.

Men fungerer Lampard som spilstyrer? Nej.

Det er jo derfor vi går efter en kreativ midtbanespiller.

korzika
Gæst

« Svar #3162: 11 Jul 2011, 10:58 »

Denne trøje skulle muligvis være vores 3. trøje:

Hvis det skulle være den, så er det ikke lige min stil. Heldigvis er vores hjemme- og udebanetrøje meget fede. Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3163: 11 Jul 2011, 23:20 »

Så blev vi ramt af en rigtig skidt nyhed, nemlig at Essien er ude i 6 måneder og dermed først er tilbage  i 2012.
Et stort tab at miste ham, og han har bestemt ikke været heldig med skader de sidste par år.Lad os håbe han ikke bliver en Hargreaves/Woodgate glasben Opstemt

Vi skulle være tæt på Genks unge målmand som jeg intet kender til. Han vil så blive lejet ud til Genk i den kommende sæson. Dermed er Hilario og Turnbull forhåbentlig fortid til sommer 2012, hvor målmandtrioen hedder Cech, Delac og ham belgieren Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3164: 12 Jul 2011, 20:29 »

Scott Parker er idag blevet rygtet til Chelsea. Han var helt fantastisk sidste sæson. Men det er bare ikke ham vi har brug for, han kan ikke tilføre det kreative. Ville ellers elske at se ham i den rigtige trøje igen.

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010