home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830514 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2970: 27 Maj 2011, 16:53 »

Er det ikke bare Silly season rygter indtil at I har fået en ny træner på plads??  Wink Men jeg kunne godt tænke mig at se en spiller som Hulk i PL, men om han ender i Chelsea, Liverpool eller City er for den sags skyld ligegyldigt.. Men umiddelbart ender han én af de tre steder, hvis de er villig til at betale hana frikøbsklausul..  Wink

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2971: 27 Maj 2011, 18:44 »

Frank Arnesen er i følge rygter, meget interesseret i at hente vores vidunderdreng Josh McEachran til HSV. Det går vi selvfølgelig ikke med til, da McEachran har en stor stor fremtid i klubben, hvis han fortsætter sin udvikling. Jeg så gerne han blev lejet ud i næste sæson, for at få fast spilletid. Han er nemlig god nok til at starte inde hos en af de mindre klubber i Premier League, og spiller han fast et år eller to, hos en Premier League-klub, er han også klar til at træde ind i startopstillingen hos os.

McEachran skal ingen steder.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2011, 18:56 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2972: 27 Maj 2011, 18:46 »

Jeg er helt enig med dig Jakob. Den dreng har en stor fremtid, og et år eller to i mindre PL klub ville gavne ham meget.

JKJ
Gæst

« Svar #2973: 28 Maj 2011, 11:10 »

I tager ham bare i Liverpool. Jeg gider ikke have ham. Han har sikkert et godt spark, men jeg tør vædde med, at han er ringere end en spiller som Malouda. Vi burde finde noget andet, og allerførst styrke os på højre back.

Fint så kan i få din elskede Kuyt og så er alle glade Smiley

Jakob E du dømmer en mand på livstid for noget han lavede for år tilbage og som har udstået sin straf.
Han er med garanti bliver mere "voksen" og har lært af sine fejl. Med en træner som "lille Mourinho" var han 100% røget ud hvis han ikke havde lært noget og var blevet klogere.

Han har scoret ufattelig mange mål i Porto, både i ligaen og EL.
Han er en af de mest eftertraktede spillere i EU og du vil ikke have ham.

Du må endelig ikke tage det nært men som jeg ser det har du med at se tingene meget sort og hvidt.
Feks Drogba som du kalder verdens bedste angriber. Det har han måske været men det er han ikke i nærheden af at være mere, og han tilbringer efterhånden mere tid på bænken end på banen.
Torres som de fleste vel kan se bestemt ikke har slået igennem er du også glad for, dog ikke dig som stadig ser et lys i ham.
Lampard kunne blive den bedste, kunne scorer flere mål osv osv- hvis -hvis og hvis. Der er alt for mange hvis'er som kun kan blive gæt og gisninger.
Forhold dig nu til hvad der virkelig sker og ikke alt muligt andet.

Jeg synes det er flot at du støtter dit hold fra inderst til yderst, men nogle gange skal du altså prøve at holde dig til virkligheden og se ud over din egen lille næsetip.

Det er derfor du alt for tit ender i nogle vilde og til tider tåbelig diskutioner fordi du kun ser det som enten eller, ikke det der er imellem.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2974: 28 Maj 2011, 11:26 »

Hulk har uden tvivl haft problemer med sit temperament førhen. Og det er nok noget han aldrig slipper helt af med, for det er en del af ham som person, præcis som det var det for Rooney i starten af hans karriere.

Men læste en artikel i TipsBladet for et par uger siden, og det er tydeligt for alle i portugisisk fodbold (og nok også de storklubber der følger ham), at han er blevet langt bedre til at styre sit temperament. Dermed ikke sagt, at det ikke stadig kan slå gnister, men hvis ikke man kan tøjle det i en storklub, hvor så?

Jeg ville med glæde se ham i en Utd-trøje. Synes han er en fantastisk spiller og minder utroligt meget om Adriano i hans storhedstid. Bare med hovedet meget bedre skruet på efter sigende. Jeg synes så bare at prisen er alt for voldsom, så ville nok ikke holde på at vi skulle hente ham på den baggrund, men det plejer jo ikke at være et problem for Chelsea Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #2975: 28 Maj 2011, 11:40 »

Frank Arnesen er i følge rygter, meget interesseret i at hente vores vidunderdreng Josh McEachran til HSV. Det går vi selvfølgelig ikke med til, da McEachran har en stor stor fremtid i klubben, hvis han fortsætter sin udvikling. Jeg så gerne han blev lejet ud i næste sæson, for at få fast spilletid. Han er nemlig god nok til at starte inde hos en af de mindre klubber i Premier League, og spiller han fast et år eller to, hos en Premier League-klub, er han også klar til at træde ind i startopstillingen hos os.

McEachran skal ingen steder.

Tror mere på at Arnesen vil hente ham på en leje aftale, hvis han er interesseret i ham. Jeg har hvert fald læst, at Arnesen har sagt at der ikke er penge i kassen til de store indkøb, men han vil satse mere på at leje aftaler. I den forbindelse gik der rygter om at han vil leje Bruma i næste sæson.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2976: 28 Maj 2011, 11:51 »

Forstår ikke debatten omkring Hulk. Hvis ikke han er god nok til vores højrekant, hvem er så? Jeg ser næsten kun ham og Alexis Sanchez og Gervinho som muligheder. Alle tre har store potentialer, men jeg ser Hulk som den, der hurtigst vil kunne tilpasse sig Premier Leagues spillestil. Eneste minus kan være prisen. Men det er også det. Og Kuyt - nej tak!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2977: 28 Maj 2011, 12:24 »

Synes ikke Hulk hører til på højrekanten. I mine øjne er han en super afløser for Drogba. Lidt samme type, fysisk meget stærk, et fantastisk spark og teknik i det hele taget Smiley

Ser i øvrigt ud til, at I godt kan lykkes med at få Hiddink til klubben: http://www.teamtalk.com/news/2483/6956601/Hiddink-open-to-Bridge-return

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2978: 28 Maj 2011, 18:21 »

Synes ikke Hulk hører til på højrekanten. I mine øjne er han en super afløser for Drogba. Lidt samme type, fysisk meget stærk, et fantastisk spark og teknik i det hele taget Smiley

Ser i øvrigt ud til, at I godt kan lykkes med at få Hiddink til klubben: http://www.teamtalk.com/news/2483/6956601/Hiddink-open-to-Bridge-return
Hulk har jo spillet kant i Porto, så jeg ser ham mest som kantspiller.

Der skulle for i øvrigt gå rygter om at vi endnu engang har budt på Neymar, spændende om vi får ham Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2979: 28 Maj 2011, 18:41 »

Hulk har jo spillet kant i Porto, så jeg ser ham mest som kantspiller.

Der skulle for i øvrigt gå rygter om at vi endnu engang har budt på Neymar, spændende om vi får ham Smiley
Ja 200 mil for ham men mon han er så vild irl som fm?

Vi skal alle være her.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2980: 28 Maj 2011, 18:51 »

Ja 200 mil for ham men mon han er så vild irl som fm?
Han skulle eftersigende være ret vild Smiley
Han er den næstmeste scorende spiller i den brasilianske liga - sidste sæson. (Kun spillet en kamp i år)

Han scorede vidst også 2 mål i hans debut for det brasilianske landshold, så mon ikke han er udemærket og i øvrigt har KÆMPE potentiale hans alder taget i betragtning.

Ham på venstrekanten og Hulk på højrekanten, ville passe mig fint Smiley

Ellers kan du jo kigge lidt på ham her:http://www.youtube.com/v/4kRPgBg5QYo&feature=related

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2981: 28 Maj 2011, 19:25 »

Han skulle eftersigende være ret vild Smiley
Han er den næstmeste scorende spiller i den brasilianske liga - sidste sæson. (Kun spillet en kamp i år)

Han scorede vidst også 2 mål i hans debut for det brasilianske landshold, så mon ikke han er udemærket og i øvrigt har KÆMPE potentiale hans alder taget i betragtning.

Ham på venstrekanten og Hulk på højrekanten, ville passe mig fint Smiley

Ellers kan du jo kigge lidt på ham her:http://www.youtube.com/v/4kRPgBg5QYo&feature=related
hulk skal op i angrebet ikke kanten. Men hvis lukaku kommer så må jeg bøje mig og være tilfreds med ham på kanten.

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2982: 28 Maj 2011, 19:26 »

Hvis Hulk kommer og vi spiller den nuværende 4-5-1, så skal han jo enten tage til takke med en bænkplads eller smide Torres af holdet?

korzika
Gæst

« Svar #2983: 28 Maj 2011, 19:32 »

Hvis Hulk kommer og vi spiller den nuværende 4-5-1, så skal han jo enten tage til takke med en bænkplads eller smide Torres af holdet?
Eller blot smides ud på højrekanten, hvor han har spillet med stor succes i Porto.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2984: 28 Maj 2011, 19:36 »

Den var til Slikkel, som mente at han skulle spille helt i front.

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010