home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899487 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2865: 22 Maj 2011, 21:51 »

Vil da gerne tilslutte mig korret om at det er en fuldstændig tåbelig handling af Abro.

Men det kan vel hånden på hjertet ikke komme bag på nogen det det har ligget i kortene længe hvis man skulle tro rygterne.

Og mon ikke det samtidig er begyndelsen på en større udrensning af jeres trup og samtidig goddag til en del nye yngre spillere.

Jeg tror kan han er den første af mange vi ser som forlader jeres hold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2866: 22 Maj 2011, 22:03 »

Vil da gerne tilslutte mig korret om at det er en fuldstændig tåbelig handling af Abro.

Men det kan vel hånden på hjertet ikke komme bag på nogen det det har ligget i kortene længe hvis man skulle tro rygterne.

Og mon ikke det samtidig er begyndelsen på en større udrensning af jeres trup og samtidig goddag til en del nye yngre spillere.

Jeg er enig, men det kommer meget an på hvem vi får som træner, bliver det Redknapp, skal spillere som Lampard og Terry i hvert fald ingen steder, mens Drogba måske smutter alligevel. Men hvem tænker du på af spillere? Ikke fordi jeg er uenig, men blot nysgerrig. :-)

Yessir
Manager

« Svar #2867: 22 Maj 2011, 22:04 »

Det kan du have ret i. Angiveligt skulle Drogba skifte til Galatasaray ifølge tyrkiske rygter (haha)

http://www.galatasaray.org.la-rp.com/futbol/futbol_as/haber/10099.php
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 22:08 af Yessir » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2868: 22 Maj 2011, 22:10 »

Jeg er enig, men det kommer meget an på hvem vi får som træner, bliver det Redknapp, skal spillere som Lampard og Terry i hvert fald ingen steder, mens Drogba måske smutter alligevel. Men hvem tænker du på af spillere? Ikke fordi jeg er uenig, men blot nysgerrig. :-)

Drogba, Anelka, Bosingwa, Benayuon, Ferreira, Kalou, Sturridge, Zhirkov.

Det er dem der først falder mig ind.
Men der kan sagtens være flere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2869: 22 Maj 2011, 22:12 »

Drogba ville virkelig være en katastrofe at slippe. Han er jo sindssyg. Vanvittig god. Kalou har også overbevist mig om at han skal blive, med gode præstationer. Sturridge har haft succes i Bolton, og kan han tage det videre til Chelsea, skal han også beholdes. Benayoun ved jeg ikke helt med, men ellers er jeg enig i resten.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2870: 22 Maj 2011, 22:24 »

hvorfor smide kalou, sturridge væk de er jo unge talenter!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2871: 22 Maj 2011, 22:26 »

hvorfor smide kalou, sturridge væk de er jo unge talenter!
Kalou er sgu ikke ung mere, men han har en fin fremtid i klubben. Sturridge er også blevet ældre, men er dog stadig et talent. Men blot fordi man er talent, kan man sagtens søge andre græsgange.

verdenskrig
Manager

« Svar #2872: 22 Maj 2011, 22:31 »

Nu ved jeg ikke om det er mig som ser spøgelser Smiley.. Men er jeg den eneste der lagde mærke til Kalous attitude efter kampen mod Tottenham..

Han scorer et SINDSYGT vigtigt mål for klubben, og alle er så lykkelige og glade, men han går lidt rundt som om det hele rager ham.. Efter kampen går han nærmest surmulende fra banen uden den mindste glæde eller passion over at man lige har vundet.. Hvorimod man så ser Terry der er nede ved endetribunen og gejle den op..

Så spørger jeg.. Er det bare sådan Kalou er, eller mistrives han i chelsea Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2873: 22 Maj 2011, 22:33 »

Kaluo har selv udtalt at hvis han ikke får mere spilletid og her snakker vi om rigtig mange minutter så vil han væk og det kan kun gå for langsomt for ham.

Sturridge har fået chancen flere gange og har ikke slået igennem. Og får det slet ikke nu hvor spanieren er endt hos jer.
Og med et sakg af Drogba og Anelka skal der hentes nye ind og så kommer han ikke længere frem i køen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2874: 22 Maj 2011, 22:35 »

Nu ved jeg ikke om det er mig som ser spøgelser Smiley.. Men er jeg den eneste der lagde mærke til Kalous attitude efter kampen mod Tottenham..

Han scorer et SINDSYGT vigtigt mål for klubben, og alle er så lykkelige og glade, men han går lidt rundt som om det hele rager ham.. Efter kampen går han nærmest surmulende fra banen uden den mindste glæde eller passion over at man lige har vundet.. Hvorimod man så ser Terry der er nede ved endetribunen og gejle den op..

Så spørger jeg.. Er det bare sådan Kalou er, eller mistrives han i chelsea Peace
Hvis han mistrives, mistrives han alle steder! Smiley

Han er nemlig en kæmpe fan-favorit, og jeg tror bare det er hans måde at juble på. Han kendte godt betydningen af målet, men hans jubelscene medgiver jeg gerne, er lidt arrogant. Lampard og Terry kan ikke holde følelserne ude når de scorer f.eks. :-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2875: 22 Maj 2011, 22:38 »

Kalou er sgu ikke ung mere, men han har en fin fremtid i klubben. Sturridge er også blevet ældre, men er dog stadig et talent. Men blot fordi man er talent, kan man sagtens søge andre græsgange.

ung i forhold til de mange andre Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2876: 22 Maj 2011, 22:39 »

Kaluo har selv udtalt at hvis han ikke får mere spilletid og her snakker vi om rigtig mange minutter så vil han væk og det kan kun gå for langsomt for ham.

Sturridge har fået chancen flere gange og har ikke slået igennem. Og får det slet ikke nu hvor spanieren er endt hos jer.
Og med et sakg af Drogba og Anelka skal der hentes nye ind og så kommer han ikke længere frem i køen.
Men Kalou har også spillet fast i den seneste tid, og han er foran Anelka i køen. Derfor bliver han. Sturridge har jo aldrig slået igennem før nu, så nu skal han have chancen igen. Anelka ryger ud. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2877: 22 Maj 2011, 22:39 »

Jeg synes bare han udstrålede " Tja fint jeg scorer, men jeg får jo ikke chancen næste uge, så lad mig endelig komme væk herfra " crazy

I øvrigt forstår jeg ikke helt begejstringen over ham.. Jo han er da ok, men ikke en spiller som på nogen måde kan gøre en afgørende forskel.. Synes han varmer bolden meget og dribler meget på stedet.. Det virker for mig ikke som om hans kreative spillestil bliver brugt i holdets tjeneste men mere hans egen Peace.. Derudover arbejder han ikke særlig meget når holdet mister bolden.. Hans spark er ikke imponerende og han tager sjældent gode dybdeløb..

Tror i ville have mere gavn af at få en mere passioneret spiller som virkelig VIL gøre noget for holdet Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Erzael
Manager

« Svar #2878: 22 Maj 2011, 23:00 »

Som mange af jer andre, så forstår jeg heller ikke denne fyring. Jeg har stor respekt for manden, da han efter min mening er en fantastisk træner. Den ydmyghed han viser til pressen, ligemeget hvordan tingene går er fantastiske, og det kunne vi sagtens få mere af hos de andre toptrænere i Europa.

Han ankommer hos jer, og formår hurtigt at hive The Double i hus, i form af FA Cuppen og Premier League, som den kun anden ikke-britiske manager i hele historien. I denne sæson ender man nummer 2 i Premier League, og kommer til kvartfinalen i Champions League. Det kan jeg ikke se hvordan det skulle være uacceptabel? En anden plads i Premier League er overhovedet ikke dårligt, og allerede i næste sæson kunne det da sagtens gå Chelseas vej igen, som det gjorde sidste år.

Hvem i nu skal have som træner har jeg ingen anelse om. Redknapp kunne jeg forestille mig bliver i Tottenham, da jeg slet ikke ser ham færdig i den klub. Han kan stadig udvikle den klub rigtig meget. Om i nupper ham, Mourinhos efterfølger, skal jeg lade være uvidst. Jeg kender næsten ikke manden, og har kun set ham i et par Europa League kampe. Og, jovidst, han har da gjort det forrygende i denne sæson hos Porto, hvor han går ubesejret igennem den portugisiske liga, og vinder Europa League. Det er en stor bedrift, men efter min mening har i brug for en mere rutineret træner. Jeg stemmer for Laudrup   Cool

Spøg til side, hvem det bliver spændende at se, hvem Abro vælger som den næste på listen.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2879: 22 Maj 2011, 23:07 »

Kunne man ikke forestille sig at Guus Hiddink står meget højt på Abramovich ønskeliste? Så er spørgsmålet bare om han vil til Chelsea igen.

former zoesuckins

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010