home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  2 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899442 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2820: 08 Maj 2011, 20:40 »

United har været bedre end os indbyrdes i år, ingen tvivl! Men stadig fantastisk at vi kommer så tæt på.

Jeton: Du bedes venligst lade være med at skrive "United<3" i vores tråd, det hører ikke hjemme her Smiley

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2821: 08 Maj 2011, 20:43 »

Jakob E - Jeg fortæller bare ham duff drengen at vi har været meget bedre i vores indbyrdes opgør, det kunne han åbenbart ikke selv se.. Måske mangler han øjne som du siger!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2822: 08 Maj 2011, 20:44 »

Ja, du har ret duff mangler øjne. Men derfor skal du ikke håne!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2823: 08 Maj 2011, 20:46 »

Jakob E - Jeg fortæller bare ham duff drengen at vi har været meget bedre i vores indbyrdes opgør, det kunne han åbenbart ikke selv se.. Måske mangler han øjne som du siger!
Nu er det ingen hemmelighed, at Duff gør alle os andre Chelsea-fans pinlig berørte, efter et Chelsea-nederlag. Men jeg vil godt undskylde, for jeg troede du citerede mig før. Men bare lad Duff være. Han skal lige køle lidt ned. Wink

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2824: 08 Maj 2011, 20:47 »

Jeg mente selvfølgelig ham Smiley Men jeg vil stadig ikke kalde det at håne og forklare ham at vi har været bedste indbyrdes Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2825: 08 Maj 2011, 20:49 »

Jeg mener du håner når du skriver "UNITED<3" Smiley

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #2826: 08 Maj 2011, 20:50 »

Nå ja, selvfølgelig Smiley

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2827: 08 Maj 2011, 21:28 »

nå.. en formentlig anden plads er sgu en okay afslutning på Chelseas værste sæson siden Roman ankom.. selvom det er trist at tabe på sådanne marginaler.. nu må vi bare se frem af og forhåbentlig rense ud i rækkerne (Malouda, Drogba, Anelka) og måske anskaffe os nogle unge talenter.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2828: 08 Maj 2011, 21:55 »

Ja nu skal sølvet sikres, også har sæsonen faktisk været acceptabel set på hvordan det så ud i januar

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2829: 09 Maj 2011, 18:27 »

Dette må betegnes som en middelmådig sæson, uden titler. Men nok om det. Vi skal have bygget holdet op igen over sommer og det er den vigtigste opgave. Desuden skal vi beslutte om Ancelotti skal fortsætte, hvilket jeg mener han skal. Derudover skal vi have renset en smule ud. Men det bliver i hvert fald spændende at følge.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2830: 09 Maj 2011, 18:33 »

Rygterne går allerede http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-chelsea-klar-med-700-mio-for-disse-2

Mit gæt er at han går shop amok til sommer ; Dog tror jeg handlen kommer til at gå begge veje.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2831: 09 Maj 2011, 18:35 »

Rygterne går allerede http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-chelsea-klar-med-700-mio-for-disse-2

Mit gæt er at han går shop amok til sommer ; Dog tror jeg handlen kommer til at gå begge veje.

gareth bale måske men jeg tror ikke på van der vaart...

HansenLFC
Gæst

« Svar #2832: 09 Maj 2011, 18:36 »

gareth bale måske men jeg tror ikke på van der vaart...

Det ville ellers sætte Spurs fuldstændig af, de næste par sæsoner, hvis de sælger ud af deres guld.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2833: 09 Maj 2011, 18:49 »

Det ville ellers sætte Spurs fuldstændig af, de næste par sæsoner, hvis de sælger ud af deres guld.
Jovist, men de er ikke en konkurrent som jeg ser det. De to der kan vinde mesterskaber skal på de to øverste pladser. Bare se på at det faktum at Chelsea har haft en ret elendig sæson, men alligevel ender vi nok nr. 2, fordi Arsenal generelt har underpræsteret. Tottenham har ikke kvalitet i nok i felterne til at true os. Ustabil målmand, uskarpe angribere og rod i forsvaret i tætte kampe.

Begge spillere er dog interessante, men jeg tror personligt jeg ville vælge at blive i Tottenham, hvis jeg var Gareth Bale. Han har trodsalt kun præsteret på topplan i en enkelt sæson. Jeg håber mere på Alexis Sanchez og Marek Hamsik. Prisen er nok nogenlunde den samme, hvis ikke lavere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2834: 12 Maj 2011, 16:40 »

Nu har der i de seneste dage, både været rygter om Van der Vaart, Bale og Kaka. Men sandheden er vel, at der reelt kun er en af de spillere vi for alvor kan bruge. Nemlig Gareth Bale. Malouda som er en klassespiller, har endnu ikke forlænget sin kontrakt, fordi vi idiotisk nok, ikke er kommet med et udspil. Jeg regner stærkt med at det kommer, for alt andet vil da godt nok være tåbeligt. Men Bale kan vi nu godt bruge alligevel. Kaka og Van der Vaart, ligner lidt for meget Lampard, som selvfølgelig skal spille fast. En midtbane med Essien - Kaka/VDV - Lampard, vil imo blive for offensiv. Så er det bedre at have Mikel eller Ramires til at spille den plads. Jeg ser hellere at vi finder en højre back med noget kvalitet i. Det er vores klart svageste punkt. Ellers synes jeg holdet er glimrende som det er.

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010