|
maarup88
|
|
ok  Bare lad ham være, han troller alle tråde.. Som jeg læste herinde i sidste uge: "Hvorfor er du ikke blevet banned endnu?"
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Som jeg læste herinde i sidste uge: "Hvorfor er du ikke blevet banned endnu?"
Det var dog vist i Arsenal tråden, men ja det er der vist mange der undrer sig over. Det hårde og nådesløst uretfærdige crew er blevet lidt slapt på de gamle dage .. 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Hold kæft hvor er vi passive og halser langt efter vores folk i markeringerne. Det ender med en røvfuld hvis de ikke snart kommer igang
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Trist at se på den præstation drogba indtil videre ligger for døren..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Det var dog vist i Arsenal tråden, men ja det er der vist mange der undrer sig over. Det hårde og nådesløst uretfærdige crew er blevet lidt slapt på de gamle dage ..  Hehe ja mente egentlig også bare på siden som helhed da jeg ikke lige kunne huske hvor det var  Men ikke mere om det vi skal helst ikke spamme tråden alt for meget, det er vist ban grund så vidt jeg husker.. (sarkastisk, paranoid smiley)
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Vi har ganske enkelt været udspillet i første halvleg som har været total uacceptabel fra vores side, man skulle satme ikke tro at vi kæmpede om mesterskabet i denne kamp!!
Medmindre vi får et mål inden for de første 10 min så er United mestre.
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Fatter intet, er alt for skuffet. Går mig en lang lang tur. Referat og opsummering kommer senere. Vi har forspildt vores chance.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeton2750
|
|
Jakob E - Du fik ikke helt ret med Chelsea som mestre  Vi har været klasser over jer i de indbyrdes iår!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Jakob E - Du fik ikke helt ret med Chelsea som mestre  Vi har været klasser over jer i de indbyrdes iår! 2-1 mod 2-1.. jep jep helt klart længder bedre...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
2-1 mod 2-1.. jep jep helt klart længder bedre...
3-1 Charity Shield 1-2 Stamford Bridge 1-0 Stamford Bridge 2-1 Old Trafford 2-1 Old Trafford Hvilket er 4 sejre mod jer ud af 5 det må siges at være en klasse over jeg i de indbyrdes  EDIT: Nå men tak for kampen drenge (og nej ikke for at håne)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
3-1 Charity Shield 1-2 Stamford Bridge 1-0 Stamford Bridge 2-1 Old Trafford 2-1 Old Trafford Hvilket er 4 sejre mod jer ud af 5 det må siges at være en klasse over jeg i de indbyrdes  EDIT: Nå men tak for kampen drenge (og nej ikke for at håne) ved ikke hvordan du kan tælle de 2 CHL kampe og den sidste kamp med.. men jaja 2 sejre og 1 nederlag til united.. stadig ikke længder bedre...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
ved ikke hvordan du kan tælle de 2 CHL kampe og den sidste kamp med.. men jaja 2 sejre og 1 nederlag til united.. stadig ikke længder bedre...
Nu sagde han jo Indbyrdes kampe i denne sæson ergo tæller alle indbyrdes kampe vel???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Jakob E - Du fik ikke helt ret med Chelsea som mestre  Vi har været klasser over jer i de indbyrdes iår! Jeg er stolt af, at Chelsea kom så tæt på, da Chelsea var 15 point bagud, da jeg kom med min udmelding.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeton2750
|
|
2-1 mod 2-1.. jep jep helt klart længder bedre...
Jeg snakker jo ikke om Premier League kun. Kan du huske 1-0 og 2-1 i knockout-kampene? Og hvad med den første kamp i som vi lagde ud med en 3-1 sejr? Vi har været MEGET bedre end jer i år! (Indbyrdes) Også generalt har vi været bedre, men ikke meget - UNITED <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Jeg snakker jo ikke om Premier League kun. Kan du huske 1-0 og 2-1 i knockout-kampene? Og hvad med den første kamp i som vi lagde ud med en 3-1 sejr? Vi har været MEGET bedre end jer i år! (Indbyrdes) Også generalt har vi været bedre, men ikke meget - UNITED <3
Det er godt du kan komme herind og fortælle os alt dette. Vi har nemlig ikke selv øjne i hovedet. Mange tak for det. Gå nu venligst tilbage til United-tråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|