home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:50:12 warmon Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899411 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2775: 01 Maj 2011, 20:39 »

Man dælme sige, at Chelsea er med i kampen igen. Matematisk og set på kampprogrammet, er Utd self stadig favoritter, men min fornemmelse siger mig faktisk, at Chelsea er favoritter alligevel. Dels har I intet at tabe på Old Trafford i næste weekend, og dels er I bare i så meget bedre form end os lige pt.

Det virker godt nok lidt mærkeligt, men det er faktisk min fornemmelse lige nu. Og skulle det lykkes jer at vinde trofæet må man jo bare sige, at det er et fremragende comeback Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2776: 01 Maj 2011, 20:54 »

Du siger vi er favoritter? Jeg er ikke enig, vi har en svær kamp mod Everton i sidste spillerunde, men i slutter nemt af. I har stadig 3 points forspring og kan derfor spille afventende og defensivt mod os, hvilket vi har det svært med.

Jeg ser jer som 70-30 favoritter.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2777: 01 Maj 2011, 21:20 »

Som jeg også skrev, så er det udelukkende en fornemmelse. Kigger vi på kampprogrammet og pointantal er vi self favoritter. Men formmæssigt og mentalt er I favoritter i mine øjne

korzika
Gæst

« Svar #2778: 01 Maj 2011, 21:27 »

Super med nogle gode naboer.. Wink

Utroligt, at håbet om et mesterskab stadig er intakt på trods af en formnedgang, men sådan er fodbold jo.. Bliver svært på Old Trafford, men det er slet ikke en umulig opgave. Dog skal vi huske, at der er andre kampe end mod United, og der sagtens kan tabes point på den konto..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2779: 01 Maj 2011, 22:03 »

"Intet er umuligt" - en kliche, men en sand en af slagsen!

Efter gårdsagens lokalopgør mod Tottenham, giver ovenstående måske meget god mening. For ikke mere end et par måneder siden sad vi alle med en fornemmelse af, at de sidste 11 kampe ville blive en kamp for at nå 3. eller 4. pladsen. - et postulat som på daværende tidspunkt lød mere end sandsynligt. Alligevel sidder jeg idag med fornemmelsen af at vi for alvor har chancen for at frarøve United muligheden for at genvinde mesterskabet og blive det mest vindende hold i PL historie.

I øjeblikket lyder pointdifferencen på 3 point med 3 kampe igen - altså 9 point at spille om. Samtidig med det lyder målforskellen for både United og Chelsea på +38.

Her er min analyse og forventninger for de 3 sidste kampe:

Runde 36.
- Manchester United - Chelsea
Vi tager næste weekend til OT, hvor alt andet end en sejr vil være nytteløst. Jeg tror dog på at vi vi nupper en ét-målssejr med hjem fra Manchester og dermed udligner til 73 point, hvor vores målscore i dette tilfælde vil lyde på +39, mens Uniteds vil være på +37 - dette med kun 2 kampe tilbage.

Stilling:
1. Chelsea - 73 - +39 - 68/29
2. United - 73 - +37 - 72 /35

Runde 37.
- Chelsea - Newcastle
Vi har været stærkt kørende på det sidste og denne kamp er en must-win kamp. Efter vores seneste resultater på hjemmebane, ser jeg ingen grund til at vi ikke skal kunne hente en 3-0 sejr. Newcastle har formentligt ikke noget at spille for og blev blandt andet idag kørt over af Liverpool med selvsamme cifre.

- Blackburn - Manchester United
Blackburn har i den grad noget at spille for i de sidste runder. Samtidig har united været svage på udebane i år. Jeg tror dog på at United alligevel formår at hente en 2-0 sejr på trods af disse facts - og kunne frygte at de vinder større.

Stilling:
1. Chelsea - 76 - +42 - 71/29
2. United - 76 - + 39 - 74/35

Runde 38.
- Everton - Chelsea
Endnu et hold der ikke har noget at spille for, men tilgengæld et hold der har haft en opadgående formkurve i et godt stykke tid og som også voldte United store problemer forrige runde. Jeg tror, hvis vi spiller godt, at vi kan hente en 3-1 sejr i denne kamp.

- Manchester United - Blackpool
United på hjemmebane mod ligaens svageste samt mest formsvage hold med PL dårligste forsvar - ikke en optimal cocktail for vores titeldrømme. Jeg tror på en 4-0 sejr til United.

Slutresultat:
1. Chelsea - 79 - +44 - 74/30
2. United - 79 - +43 - 78/35

___________________ _______

Jeg giver os 20% chance for at hive mesterskabet i hus, men hjertet siger 50!
Husk på at United sagtens ville kunne køre Blackpool fuldtændig i sænk, så vi skal muligvishive endnu større sejre i hus mod et par af holdende - også taget i betragtning af at vi har scoret færre mål end United, og derfor bliver nødt til at have en bedre måldifference.

N17
Manager

« Svar #2780: 01 Maj 2011, 22:42 »

Er det ikke de indbyrdes opgør før målscoren? Altså vil I være bedre med en sejr på Old Trafford

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2781: 02 Maj 2011, 09:39 »

Mener helt bestemt at det er målscore i England, før indbyrdes.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #2782: 02 Maj 2011, 10:04 »

Det er målscore først, dernæst flest scorede mål og så først indbyrdes hvis holdene er på samme målscore og samme antal point så vidt jeg ved. ;-)

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2783: 02 Maj 2011, 10:38 »

Dejligt at der er kommet mere spænding i mesterskabs kampen, dog anser jeg stadig United for klare favoritter. Ikke alene på baggrund af at de har hjemmekamp mod os, hvor jeg har mine bange anelser for at vi højst vil sikre uafgjort. Men skulle vi trods alt besejre United, så anser jeg stadig deres kampprogram for klart bedre end vores, og at deres chancer for at hive nogle store sejre hjem er større end vores. 

Jeg giver os 10% for at vinde mesterskabet, men set i bakspejlet af hvordan sæsonen har udviklet sig for Chelsea, så er jeg yderst tilfreds med overhovedet at være i top-2 og at være inde i mesterskabs kampen med så få kampe tilbage.

Men hvor vil det være lækkert at snuppe mesterskabet foran United. Så vil vi i bedste fald være med til at sikre at United hverken vil vinde FA Cuppen, Ligaen eller CL, i en sæson hvor de gik og håbede på at vinde The treble.   Djævel

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2784: 02 Maj 2011, 14:11 »

F*cking fed kamp på broen! jeg blev sgu lidt nervøs da Tottenham får det første mål ud af ingenting. Det famøse ghost mål er jeg sgu ikke helt sikker på, der hvor jeg sad så det ud som den var inde, men fotos fra aviser viser det modsatte - men heldet kommer jo til den som opsøger det Smiley dejligt at komme tilbage til stamford; plejer at se 2 kampe pr. sæson (plejer og plejer.. har set 3 indtil videre Wink)men fik ikke set den første da der var rod med billetterne Skuffet stemningen var super og nu kan vi selv afgøre om vi har lyst til at vinde eller ej Opstemt

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2785: 02 Maj 2011, 17:20 »

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2786: 06 Maj 2011, 20:12 »

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2787: 07 Maj 2011, 16:42 »

Nej, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. Mourinho blev uvenner med Abramovich, og derfor kommer han ikke tilbage. Vi skal beholde Ancelotti. Han er den rette mand for os.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2788: 07 Maj 2011, 16:51 »

Nej, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. Mourinho blev uvenner med Abramovich, og derfor kommer han ikke tilbage. Vi skal beholde Ancelotti. Han er den rette mand for os.

Han blev uvenner med Frank Arnesen, og han rejser jo til sommer (Opstemt) så måske er der mulighed for et comeback!?! Men når Chelsea vinder mesterskabet tror jeg ikke at Ancelotti bliver fyret...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2789: 07 Maj 2011, 17:08 »

Nej, han blev ikke kun uvenner med Arnesen, men også Abramovich, og det meste af Chelseas bestyrelse. Så selv om Arnesen rejser, har han stadig en hel del personer han ikke er på god fod med.

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010