home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:50:12 warmon Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899384 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2760: 30 Apr 2011, 21:06 »

Er lidt i samme boldgade, som dig Sunbao. For min skyld må vi godt sælge VDV, da vi er klart bedst i en 4-4-2.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2761: 30 Apr 2011, 21:06 »

Hehe nej nok ikke Wink

Jeg vil nu langt hellere af med VDV han er ikke en holdspiller, får en syg løn og kan ikke bidrage med lige så meget defensivt som Modric kan. Derudover er interessen for VDV også stor.
Men uanset hvordan man vender og drejer den, har Van der Vaart været rigtig god i går, mens Modric har været knap så god.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2762: 30 Apr 2011, 21:07 »

Tjaeh, handler jo nok også om at de er gået i vejen for hinanden, derudover har VDV jo så ofte luftet sin utilfredshed med at blive pillet ud.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2763: 30 Apr 2011, 21:16 »

dommeren snyder altid Spurs i PL bare se på alle de katastrofale mål især mod Man u som på forundeligvis er blevet anerkendt.

Og derudover, hold en pæn og sober tone tak

Arh søde ven, det har intet med Sp*rs at gøre, men derimod United der som bekendt får en katastrofal dommerkendelse med sig i ca. hver anden kamp Wink Men kan godt høre at jeg skulle have set kampen i dag, der var vist spænding for alle pengene.

Men dejligt at Chelsea vandt, vil hellere have at de vinder PL end United, og samtidig rykker det St. Totteringham Day tættere!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #2764: 30 Apr 2011, 21:42 »

Men uanset hvordan man vender og drejer den, har Van der Vaart været rigtig god i går, mens Modric har været knap så god.

Hvor har du været i år?

Modric har da været klasse i år, selvom det var Bale der fik PFA så har flere eksperter udtalt at Modric har været den mest stabile og pålidelige spille i Spurs-truppen i år. Van der Vaart har scoret målene ja, men han har som nævnt også været brugt i mere offensiv forstand og malket en masse af de bolde som Crouch har headet ned i himmelhøjde inde i feltet. Udover at være en massiv kreativ motor så arbejder Modric også stenhårdt defensivt på holdet og han har spillet en utrolig stærk sæson.

Modric er og bliver en klassespiller og i år har han haft lige så stor betydning for Spurs som de øvrige profiler der dog har været mere i fokus fordi de er mere iøjnefaldende. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2765: 30 Apr 2011, 21:46 »

Jeg er ikke enig. Jeg synes Modric er fantastisk, men i denne sæson, har han haft alt for mange udfald. Derimod synes jeg at Van der Vaart er et scoop, og har været fantastisk god, taget det er hans første sæson i England, taget i betragtning. Jeg ville sælge Modric for kassen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2766: 01 Maj 2011, 11:00 »

Vigtig sejr over Spurs i går! Vi lægger nu pres på United, som forhåbentligt snubler mod Arsenal i dag. Set på baggrund af spillet, er vi de fortjente vindere af kampen, men set i lyset af de to mål vi får, burde vi have tabt. Ingen af dem burde tælle. Men jeg er glad for vi fik den hjælp, men har forståelse for frustrerede Tottenham-fans. Nu gælder det om at holde med Arsenal i dag, og vinder de, har vi en finale på Old Trafford næste weekend. Det her er ikke umuligt!

THE BLUES!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2767: 01 Maj 2011, 11:25 »

Vi var Spurs overlegne i går. En helt igennem fortjent sejr. At de to mål så ikke skulle have talt, er en helt anden sag. Men fantastisk vigtigt var det! Lad os så krydse alt hvad der krydses kan for en Arsenal sejr i dag.

Synes lige jeg vil fremhæve Torres, han var i starten rigtig godt spillende. Knivskarpe driblinger og masser af selvtillid. Ham tror jeg vi får et mål eller to mere fra i en af de sidste kampe.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2768: 01 Maj 2011, 11:29 »

Synes lige jeg vil fremhæve Torres, han var i starten rigtig godt spillende. Knivskarpe driblinger og masser af selvtillid. Ham tror jeg vi får et mål eller to mere fra i en af de sidste kampe.
Ville det ikke også være fantastisk hvis han gjorde det onde ved Man United? Så meget som de har snakket.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2769: 01 Maj 2011, 11:31 »

Ville det ikke også være fantastisk hvis han gjorde det onde ved Man United? Så meget som de har snakket.

Jo, det kunne være legendarisk, specielt hvis vi ender med pokalen i hænderne!

Newton Heath
Manager

« Svar #2770: 01 Maj 2011, 12:38 »

United-fansene har vel ikke snakket mere end alle andre fans, stort set alle i fodboldverdenen har jo været en del efter Torres grundet hans elendige start i Chelsea?

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #2771: 01 Maj 2011, 18:03 »

Så kan vi selv afgøre det på søndag!!! Hvor er det dejligt og vigtigt!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2772: 01 Maj 2011, 18:13 »

Vi skylder Arsenal mange mange tak. Det var sgu pænt af dem. Nu skal vi selv gøre arbejdet færdigt på Old Trafford på søndag. Derudover skal vi heller ikke glemme, at vi slutter på Goodison mod Everton i sidste runde. Det bliver også en meget svær kamp. Men vi kan selv afgøre det, og vi skal nok tage guldet.

CHELSEA!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2773: 01 Maj 2011, 19:04 »

Vi skylder Arsenal mange mange tak. Det var sgu pænt af dem. Nu skal vi selv gøre arbejdet færdigt på Old Trafford på søndag. Derudover skal vi heller ikke glemme, at vi slutter på Goodison mod Everton i sidste runde. Det bliver også en meget svær kamp. Men vi kan selv afgøre det, og vi skal nok tage guldet.

CHELSEA!

Sødt.

Ej, ment som en spøg. Tillykke med at I alligevel er inde i guldkampen. Jeg er sikker på, at vi får et brag af en kamp, når I gæster Old Trafford.

Det bliver en lille "Finale."

3.v evaB
Gæst

« Svar #2774: 01 Maj 2011, 20:35 »

United-fansene har vel ikke snakket mere end alle andre fans, stort set alle i fodboldverdenen har jo været en del efter Torres grundet hans elendige start i Chelsea?
Det er skam helt korrekt, men i er det sidste store hold han kan ramme. Derfor jer.

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010