home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 877120 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2505: 06 Apr 2011, 23:21 »

i må da hellere end gerne diskuttere kampen men det har i jo ikke gjort endnu så hvorfor bringe det op?

Det var stadig ikke os der bragte Liverpool emnet op Wink

Det kan du ikke klandre VK eller mig for.

Jeg er sgu ligeglad med hvem der vinder samlet, for mig er det pest eller kolera.

Derfor vil jeg også kalde mig forholdvis objektiv og udfra det jeg så var det et fortjent nederlag til jer, selvom 1-1 på ingen måde havde været uretfærdig for nogle af holdene.
Når der skulle findes en vinder var det det rette hold der vandt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2506: 06 Apr 2011, 23:22 »

FUCK hvor er Schmeichel dog ufatteligt irriterende at høre på! Forhold dig dog neutral din gumpetunge røvbanan!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2507: 06 Apr 2011, 23:23 »

Det var stadig ikke os der bragte Liverpool emnet op Wink

men det var dig som bragte emnet op om i må have lov til at "diskuttere" her i chelsea-tråden  Rullende Øjne

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2508: 06 Apr 2011, 23:24 »

Chelsea bliver igen snydt, og det er dybt dybt frustrerende. Jeg synes mindst kampen fortjente uafgjort, og kan simpelthen ikke forstå Chelsea tabte. I morgen forstår jeg nok bedre.

Set i lyset af kampen mod Barcelona for to år siden så kan jeg godt se hvorfor du skriver "igen".. Men prøv nu at se på hvordan dit eget hold spiller i dag. Jeg håber godt nok du kan se det i morgen. United vandt fortjent.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2509: 06 Apr 2011, 23:28 »

Set i lyset af kampen mod Barcelona for to år siden så kan jeg godt se hvorfor du skriver "igen".. Men prøv nu at se på hvordan dit eget hold spiller i dag. Jeg håber godt nok du kan se det i morgen. United vandt fortjent.

United vandt fortjent - helt sikkert. Det ændrer dog ikke ved at vi bliver snydt for en næsten sikker 1-1 scoring, og det havde immervæk gjordt en kæmpe forskel i forhold til returopgøret. Og når han skriver igen, kan man huske på en lignende situation mod Inter sidste år på udebane, hvor Kalou bliver snydt for det største straffespark i verdenshistorien, ligesom idag, hvilket i øvrigt også havde været til 1-1 - dog på udebane.
Øvrebo siger sig selv...
Terry glider...
Liverpool "scorer" et ikkemål...

Man forstår vel godt hvorfor vi efterhånden er trætte af dommerne i CL sammenhæng.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2510: 06 Apr 2011, 23:29 »

Ser man bort fra det klare straffespark vi bliver snydt for, og Det helt igennem ufattelige at Lampard ikke formår at sparke den ind i slutningen af 1. halvleg, var det her den ringeste præstation jeg har set Chelsea præstere i denne sæson, og jeg har også set vores kamp mod Arsenal så et siger en hel del!!

Nederlaget her falder tilbage på Ancelotti som totalt taber makronerne og tramper rundt på dem da han skal sætte hans startopstillingen.. Zhirkov inde til sådan en vigtig kamp? Manden laver ikke EN fremadrettet aflevering som hans medspiller kan bruge til noget. Bosingwa amen altså manden er jo decideret ringe defensivt, hvordan kan man gå så meget forkert af et simpelt sideskift, som aldrig burde blive farligt? At hans indlæg så også er så elendige som en 12 årig drenge spiller gør det bare endnu værre.

Essien og Lampard, en skygge af sig selv i hele kampen, taber fuldstændig kampen centralt på banen i dag, kan ikke mindes de er faldet så meget igennem i en kamp. Ramires er fejlplaceret i dag, men gør det faktisk ganske ok.
Torres og Drogba skulle bare tilbringe resten af sæsonen på bænken, også må de overveje til sommer om de vil kæmpe og spille for Chelsea ellers skal de ud af klappen! Drogba er virkelig som en teenagepige, der har fået sin første menustration og som ikke får sin vilje, komplet forvirret over hvad han laver og med primadonnatakter, som får Balotelli til at virke som en ganske normal spiller. Jeg brækker mig i lårtykke stråler over den Drogba vi så i dag.
Torres bliver ikke kaldt "El Nino" uden grund, hans teknik og spilforståelse er som en 12 årigs, og han ligner jo en som ikke kan gøre for hvor ringe han er?! Han ender som et større flop end Shevchenko den mand, det er virkelig pinligt.

Jeg har mistet troen på at vi kan vende det her, så CL kan vi først vinde næste år, og lad os bruge kræfterne på at sikre top4 i ligaen istedet.

Også må Ancelotti sku vise nogle nosser og ryste posen resten af sæsonen, der er sku nogle af spillerne som åbenbart mener de er sikre på en plads på holdet ligemeget hvordan de præsterer.

En helt igennem forfærdelig aften er endelig slut.

THE BLUES IN OUR HEART AND SOUL!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2511: 06 Apr 2011, 23:30 »

Ser man bort fra det klare straffespark vi bliver snydt for, og Det helt igennem ufattelige at Lampard ikke formår at sparke den ind i slutningen af 1. halvleg, var det her den ringeste præstation jeg har set Chelsea præstere i denne sæson, og jeg har også set vores kamp mod Arsenal så et siger en hel del!!

Nederlaget her falder tilbage på Ancelotti som totalt taber makronerne og tramper rundt på dem da han skal sætte hans startopstillingen.. Zhirkov inde til sådan en vigtig kamp? Manden laver ikke EN fremadrettet aflevering som hans medspiller kan bruge til noget. Bosingwa amen altså manden er jo decideret ringe defensivt, hvordan kan man gå så meget forkert af et simpelt sideskift, som aldrig burde blive farligt? At hans indlæg så også er så elendige som en 12 årig drenge spiller gør det bare endnu værre.

Essien og Lampard, en skygge af sig selv i hele kampen, taber fuldstændig kampen centralt på banen i dag, kan ikke mindes de er faldet så meget igennem i en kamp. Ramires er fejlplaceret i dag, men gør det faktisk ganske ok.
Torres og Drogba skulle bare tilbringe resten af sæsonen på bænken, også må de overveje til sommer om de vil kæmpe og spille for Chelsea ellers skal de ud af klappen! Drogba er virkelig som en teenagepige, der har fået sin første menustration og som ikke får sin vilje, komplet forvirret over hvad han laver og med primadonnatakter, som får Balotelli til at virke som en ganske normal spiller. Jeg brækker mig i lårtykke stråler over den Drogba vi så i dag.
Torres bliver ikke kaldt "El Nino" uden grund, hans teknik og spilforståelse er som en 12 årigs, og han ligner jo en som ikke kan gøre for hvor ringe han er?! Han ender som et større flop end Shevchenko den mand, det er virkelig pinligt.

Jeg har mistet troen på at vi kan vende det her, så CL kan vi først vinde næste år, og lad os bruge kræfterne på at sikre top4 i ligaen istedet.

Også må Ancelotti sku vise nogle nosser og ryste posen resten af sæsonen, der er sku nogle af spillerne som åbenbart mener de er sikre på en plads på holdet ligemeget hvordan de præsterer.

En helt igennem forfærdelig aften er endelig slut.

THE BLUES IN OUR HEART AND SOUL!

Udover Sunderland kampen - 0-3 på hjemmebane, er jeg enig i at det var den ringeste kamp i denne sæson.

søgaard
Gæst

« Svar #2512: 06 Apr 2011, 23:31 »

i kan jo bare blande jer uden om når dette er mellem united og chelsea.. det er jo nemt at bare stå på sidelinjen og "flame" taberen...
i må da hellere end gerne diskuttere kampen men det har i jo ikke gjort endnu så hvorfor bringe det op?
Det er jo rent faktisk dejligt at få nogle lidt objektive kommentarer i en debat, som på nuværende tidspunkt i den grad bærer præg af der er to lejre, som har hver sine briller på, hvor især enkelte personer nægter at smide brillerne. Her kan jeg nævne dig iblandt Duffk90. Du spiller fornærmet og opfatter samtlige kommentarer som provokationer og er helt oppe i det røde felt konstant. Prøv lige at trække vejret lidt. Mange af dine indlæg lige nu gavner ikke debatten, da du prikker til andre brugere, hvor du i stedet for kunne komme med nogle saglige indlæg.

Chelsea havde kæmpe problemer med at få spillet til at fungere med deres 4-4-2, da hverken Drogba eller Torres satte mange fødder rigtigt i dagens kamp og af samme grund kunne Manchester ret nemt fastholde et pres på Chelsea forsvaret, fordi der ikke var nogle at spille den op på. Torres og Drogba bør ikke spille som en duo deroppe, da de begge for egocentreret og derfor ikke har øjne for hinanden i deres spil. Spillet blev væsentlig bedre, da I skiftede til det normale spilsystem, hvor der lige pludselig kom noget kreativitet ind på midtbanen og generelt noget mere løbearbejde på fløjene, hvor hverken Zhirkov ikke spillede nogen god kamp og Ramires er jo i den grad fejlplaceret, når han spiller på højrekanten. Manchester United derimod kom ind til kampen i et system, hvor alle kendte deres roller og udførte dem til perfektion i store dele af kampen, hvilket selvfølgelig også var med til at sætte Chelseas knap så gode spil i fokus.

Chelsea er selvfølgelig ikke ude endnu, men Ancelotti har godt nok sat sit hold på en svær opgave i returkampen og hvis I skal have en chance, så skal I stille op i en 4-3-3, hvor Torres ikke skal starte inde. Det kan godt være at I skal have gang i ham, men i en Champions League kvartfinalen, så bliver man simpelthen nødt til at tage de spillere, som er i form og spiller bedet for tiden og der er Torres altså ikke i nærheden af en startplads.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2513: 06 Apr 2011, 23:34 »

Udover Sunderland kampen - 0-3 på hjemmebane, er jeg enig i at det var den ringeste kamp i denne sæson.

Havde jeg lige glemt, så dog kun 1. halvleg af den kamp så var min tålmodighed opbrugt.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2514: 06 Apr 2011, 23:34 »

United vandt fortjent - helt sikkert. Det ændrer dog ikke ved at vi bliver snydt for en næsten sikker 1-1 scoring, og det havde immervæk gjordt en kæmpe forskel i forhold til returopgøret. Og når han skriver igen, kan man huske på en lignende situation mod Inter sidste år på udebane, hvor Kalou bliver snydt for det største straffespark i verdenshistorien, ligesom idag, hvilket i øvrigt også havde været til 1-1 - dog på udebane.
Øvrebo siger sig selv...
Terry glider...
Liverpool "scorer" et ikkemål...

Man forstår vel godt hvorfor vi efterhånden er trætte af dommerne i CL sammenhæng.

Ja, I bliver snydt for et næsten sikkert mål i dag. Og I har ikke været heldige med dommerne de andre år (dog husker jeg ikke den med Kalou, men du har sikkert ret).
At Terry glider kan du dog ikke blame dommeren for. Jeg vælger at kalde det "poetisk retfærdighed" eftersom Lampards udligning kom efter en masse tilfældigheder hvor van der Sar bl.a. glider Tunge
Så ja, man forstår da godt hvis I føler at I har dommerne lidt imod jer. Men jeg synes det er håbløst at Jakob ikke kan se at United fortjente sejren og egentlig mest det, som mit tidligere indlæg gik på. Du har jo som Chelsea-fan erkendt det Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2515: 06 Apr 2011, 23:37 »

Ja, I bliver snydt for et næsten sikkert mål i dag. Og I har ikke været heldige med dommerne de andre år (dog husker jeg ikke den med Kalou, men du har sikkert ret).
At Terry glider kan du dog ikke blame dommeren for. Jeg vælger at kalde det "poetisk retfærdighed" eftersom Lampards udligning kom efter en masse tilfældigheder hvor van der Sar bl.a. glider Tunge
Så ja, man forstår da godt hvis I føler at I har dommerne lidt imod jer. Men jeg synes det er håbløst at Jakob ikke kan se at United fortjente sejren og egentlig mest det, som mit tidligere indlæg gik på. Du har jo som Chelsea-fan erkendt det Smiley
Jeg synes ærligt ikke Unite fortjente sejren mere end Chelsea. Det er en ok lige kamp, og uafgjort havde været fair. Men hvorfor skal United vinde? Chelsea har bolden mest, og er vel også farligst selvom de trods alt ikke skaber det store.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2516: 06 Apr 2011, 23:38 »

Selvfølgelig. Giver ikke dommeren skylden for Terry - bare et eksempel på vores uheld. Wink
Er ved at græde tårekanalerne tørre over, hvor uheldige vi er med dommerkendelserne i CL sammenhæng.

PhilipFlink
Manager

« Svar #2517: 06 Apr 2011, 23:39 »

lawl fuck du skal vist se den langsomme en gang til...

Hah, det behøver man vist ikke! Ud med sådan en klam filmer!

btw. kæmpe straffe på Ramires.. Men intet ved Torres .

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2518: 06 Apr 2011, 23:42 »

Glem ikke CHL 2005 mod Juventus hvor drogba scorer et mål som bliver underkendt af selvsamme dommer som i dag

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2519: 06 Apr 2011, 23:48 »

Jeg synes ærligt ikke Unite fortjente sejren mere end Chelsea. Det er en ok lige kamp, og uafgjort havde været fair. Men hvorfor skal United vinde? Chelsea har bolden mest, og er vel også farligst selvom de trods alt ikke skaber det store.

Vi spiller da en utrolig god kamp rent taktisk. Vi står godt og især i første halvleg owner vores midtbane fuldstændig jeres. Generelt udfører alle spillerne deres rolle til perfektion. Vi kender vores system. Chelsea-spillerne befinder sig tydeligvis ikke godt i deres og Drogba-Torres på toppen fungerer på ingen måde.
Det kan godt være at I havde mere boldbesiddelse (jeg ved ikke hvad denne statistik var), men I formår på ingen måde at udnytte det. Vi brugte bolden klogt når vi havde den. Kørte den godt rundt, skabte et par chancer og skabte et godt udgangspunkt for os selv.

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010