home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876927 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2475: 06 Apr 2011, 22:59 »

Øh... Gult kort for klart film? Han smed sig jo, fordi han ville have et straffespark.. Klamme nar. Smut hjem til Spanien hvor de elsker den slags !

Enig.. Når jeg ser Torres nu, synes jeg han minder mig om Ronaldinho få år tilbage.. På papiret en fantastisk spiller, men når man ser ham spille virker han som en spiller der har peaket, og at hans karriere langsomt går mere og mere ned af bakke Smiley

At jeg så fryder mig noget så ekstremt er en helt anden sag Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2476: 06 Apr 2011, 22:59 »

Øh... Gult kort for klart film? Han smed sig jo, fordi han ville have et straffespark.. Klamme nar. Smut hjem til Spanien hvor de elsker den slags !

lawl fuck du skal vist se den langsomme en gang til...

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #2477: 06 Apr 2011, 22:59 »

Haha, hvorfor har du slettet dit indlæg, hvor du siger dagens kamp bliver en walk-over, Duff? :-)

:-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2478: 06 Apr 2011, 23:00 »

Enig.. Når jeg ser Torres nu, synes jeg han minder mig om Ronaldinho få år tilbage.. På papiret en fantastisk spiller, men når man ser ham spille virker han som en spiller der har peaket, og at hans karriere langsomt går mere og mere ned af bakke Smiley

At jeg så fryder mig noget så ekstremt er en helt anden sag Opstemt

hvornår spiller liverpool deres champions league kamp?? når nej.. åh hvornår spiller de så deres europa league kamp???

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2479: 06 Apr 2011, 23:00 »

Siger ikke der er straffespark, men der er da ingen tvivl om at hans bagerste ben rammer Valencias ben så han falder. Og synes da egentlig du skulle smutte ud af Chelsea tråden, hvis du kun har uintelligente kommentarer at byde ind med.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2480: 06 Apr 2011, 23:01 »

Haha, hvorfor har du slettet dit indlæg, hvor du siger dagens kamp bliver en walk-over, Duff? :-)

har jeg ikke har bare redigeret min ven.. men kampen ville jo have endt 2-1 hvis alt gik fair til så ja.. hvis dommeren var fair ville semifinalen være sikret...

3.v evaB
Gæst

« Svar #2481: 06 Apr 2011, 23:01 »

hvornår spiller liverpool deres champions league kamp?? når nej.. åh hvornår spiller de så deres europa league kamp???

verdenskrig
Manager

« Svar #2482: 06 Apr 2011, 23:01 »

Åh hvor jeg elsker når andre fans bruger det kort Grin..

At vi er elendige er ingen hemmelighed.. Det ændrer bare ikke på at United fortjente sejren i aften Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2483: 06 Apr 2011, 23:03 »

Gid du var lige så lækker irl Bave  Skuffet

Cool

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #2484: 06 Apr 2011, 23:04 »

har jeg ikke har bare redigeret min ven.. men kampen ville jo have endt 2-1 hvis alt gik fair til så ja.. hvis dommeren var fair ville semifinalen være sikret...

Okay, ven  Smiley

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2485: 06 Apr 2011, 23:05 »

Rend mig i røven. Jeg er fuld. Hader United. Gider ikke mere. Gud vil ikke have vi vinder CL, og det må vi acceptere.

JKJ
Gæst

« Svar #2486: 06 Apr 2011, 23:06 »

Hehe den kommentar siger jo alt.

Når man ikke kan finde noget positivt at sige om ens eget hold kan man jo altid gå efter at svine et andet... Som intet havde med at gøre i denne kamp!

Kom nu ind i kampen Duff istedet for at snakke udenom Wink

AFC
Manager

« Svar #2487: 06 Apr 2011, 23:06 »

Min kommentar til kampen:

Chelsea blev snydt for et straffespark - et rigtig tydeligt et, som ikke kan diskuteres. Dog vil jeg sige, at United vandt kampen fortjent. Chelsea havde intet at byde med - især ikke med det makkerpar oppe i angrebet. Specielt Drogba. Han er godt nok kedelig og arrogant at se på. Magen til opgivende attitude skal man lede længe efter!

Så ingen tvivl om, at det bliver rigtig, rigtig svært for Chelsea i returen. Men hvis angrebsmakkerparret kommer til at hedde noget andet end Drogba/Torres, så er der sikkert nogle chancer

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2488: 06 Apr 2011, 23:07 »

Fordi det var jo dommeren skyld, at Lampard ikke kunne få bolden ind..
Drop nu alt dit whineri, det er direkte klamt at se på. Træk vejret et par ekstra gange før du skriver.

I blev snydt for et klokkeklart straffespark til sidst, men alt i alt var det et fortjent resultat. Vi spillede fantastisk klogt, og i spillede skidt, taget i betragtning af at i var på hjemmebane.

Og din påstand med, at dommeren altid er mod jer når vi mødes, er jo en direkte løgn.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2489: 06 Apr 2011, 23:07 »

Okay, ven  Smiley

19-18!

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010