home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876950 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2460: 05 Apr 2011, 20:49 »

nææ Wink

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2461: 05 Apr 2011, 21:10 »

Jeg håber på denne opstilling til i morgen:

Cech
Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole
Ramires - Essien - Lampard - Malouda
Anelka - Drogba

Torres har ikke vist sit værd - simpelthen. Derfor skal han ikke med i så vigtig en kamp. Han er også et farilgt våben at kunne smide ind, da han har ind god statistik mod United.  Alex har desværre været ude for længe, selvom han i topform ville være at foretrække. Vi skal forsøge at kigge United godt ud de første 20 min, som jeg i øvrigt tror vil forløbe relativt passivt og derefter forsøge at få et mål inden pausen.

Jeg håber Drogba vil kunne gøre forskellen. Derudover påkræves det at Essien og Lampard vinder midtbaneslaget og så tror jeg ellers vi vinder 1-0.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2462: 05 Apr 2011, 21:38 »

Men vi spiller 4-4-2 på grund af torres, så kunne det være en meget god ide at spille 4-3-3 igen hvis han ikk starter inde, med Drog, Anelka og Malouda fremme.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2463: 06 Apr 2011, 16:20 »

Så er det sgu i aften! Jeg har ventet lige siden lodtrækningen på denne dag og aften. Vi skal møde rivalerne fra Manchester United i et brag af en Champions League kvartfinale. Forhåbentlig med Chelsea-sejr i hånden ved en ca 22.30-23-tiden i aften.

Jeg har slet ikke kunne koncentrere mig på gymnasiet i dag, da jeg kun har haft en ting i hovedet. Kampen i aften. Alt er på spil. Det gælder håneretten i det næste lange stykke tid, og alt mulig andet. Langt langt de fleste i min omgangskreds hader Chelsea som pesten, og derfor bliver det et helvede hvis Chelsea ryger ud. Et sandt helvede. Det bliver en stor kamp, med nogle fantastiske spillere, og ikke mindst en stor følelsesmæssig oplevelse. Intet på godt eller ondt. Mange ved, at Chelsea-fans inkl. mig selv brænder utrolig meget for at vinde Champions League trofæet. Det mangler i trofæskabet. At ryge ud til United vil være noget af det værste. Nu er vi blevet røvrendt så mange gange, at man skulle tro det var løgn. I år skal det fandme være. Semifinalen i 2005, hvor Garcia scorer et yderst tvivlsomt mål, som Liverpool går i finalen på, og igen mod Liverpool i semifinalen i 2007, hvor vi ryger ud i straffesparkskonkur rence. Året efter i finalen mod United hvor Terry glider på det afgørende spark, og finalen ender få spark senere med United-sejr og knuste Chelsea-spillere. I semifinalen 2009 mod Barcelona hvor dommer Tom Henning Øvrebø leverer den dårligste præstation jeg nogensinde har set, og snyder Chelsea for at hav af straffespark. Så scorer Iniesta selvfølgelig også til 1-1 efter 92:12 og så ryger Chelsea atter ud. Det er fandme vores tur nu. I år skal det være! Kom nu Chelsea!

Med hensyn til holdopstilling, holder jeg fast i den startopstilling jeg skrev i går. Det er også den jeg håber på. Men lad os nu for fanden da bare vinde, og tage det første skridt mod semifinalen. Jeg hader United. Vi kan ikke ryge ud til dem. Kom nu! GIV OS EN SEJR I AFTEN!

2-0 til Chelsea. Lampard og Drogba scorer.

COME ON YOU BLUES!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2464: 06 Apr 2011, 16:41 »

God kamp til alle jer Chelsea fans!

Jeg bor på et kollegie med 2 Chelsea fans - så denne kamp bliver meget speciel for mig (er United fan hvis folk ikke lige fangede den!!)

God kamp Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2465: 06 Apr 2011, 16:44 »

God kamp til alle jer Chelsea fans!

Jeg bor på et kollegie med 2 Chelsea fans - så denne kamp bliver meget speciel for mig (er United fan hvis folk ikke lige fangede den!!)

God kamp Smiley
Jamen der skal selvfølgelig også ønske god kamp til jer i United-lejren. Smiley

Nu vil jeg lade op til i aften, ved at indelukke mig selv med noget musik i ørene.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2466: 06 Apr 2011, 19:54 »

Jeg er en tilfreds mand hvis bare vi får en sejr i dag, det bliver en tæt kamp, og jeg tror mest på en 1-0 sejr i dag, Lampard på straffe.

Rygterne går på at vi vil byde på Robben til sommer hvis Bayern ikke ender i Cl næste sæson, jeg kan kun sige at han er velkommen tænkter tilbage med fryd på dengang Robben og DUff ydmygede backsene i PL Thumbs Up

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2467: 06 Apr 2011, 20:15 »

God kamp, jeg kan forestille mig hvor nervøs man er som Chelsea-fan. Jeg kender det alt for godt selv Smiley

Jeg holder selvfølgelig med Chelsea i kampen. Ikke fordi jeg kan lide dem, men fordi jeg kun hader Barcelona mere end jeg hader Manchester United Smiley

3-1 til de blå Wink

Vuelve la ilusión

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2468: 06 Apr 2011, 22:48 »

Det er sgu svært at vinde når man bliver snydt gang på gang. Jeg kan slet ikke begribe hvad der er galt. Man kunne sige det var tilfældigt de første par gange, men nu er det sgu kraftedeme ved at være nok. Vores spil er ellers udmærket efter vi lige er kommet igang. United får som sædvanligt et mål ud af ingenting. Vi formår ikke at tage de få chancer der opstår uden vores spillere bliver nedslagtede... ærgeligt.. men nu må vi jo bare tage og splitte dem ad på hjemmebane.. KTBFFH!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2469: 06 Apr 2011, 22:49 »

Jeg glæder mig til at høre Jakob e's analyse af kampen.

Men som forventet en rigtig god kamp af United. De har for vane at spille utrolig klogt når de møder de store hold, og i dag var ingen undtagelse. Det er længe siden jeg har set Chelsea lave så mange sandkassefejl i én kamp, men det ramlede så i dag. Drogba burde aldrig spille med Torres igen, for han er da noget så uduelig. Fortjent sejr til United, men Chelsea burde have scoret 2 gange - Da Torres/Lampard klokkede i det, og da dommeren overså et af de største straffe jeg har set blive overset. Det bliver rigtig, rigtig svært for Chelsea at vende det i returen..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2470: 06 Apr 2011, 22:50 »

Argentina wont cry for you.
But I will.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2471: 06 Apr 2011, 22:52 »

Jeg glæder mig til at høre Jakob e's analyse af kampen.

Men som forventet en rigtig god kamp af United. De har for vane at spille utrolig klogt når de møder de store hold, og i dag var ingen undtagelse. Det er længe siden jeg har set Chelsea lave så mange sandkassefejl i én kamp, men det ramlede så i dag. Drogba burde aldrig spille med Torres igen, for han er da noget så uduelig. Fortjent sejr til United, men Chelsea burde have scoret 2 gange - Da Torres/Lampard klokkede i det, og da dommeren overså et af de største straffe jeg har set blive overset. Det bliver rigtig, rigtig svært for Chelsea at vende det i returen..

så lad dog være, hvorfor gør du det der.. hold nu bare op..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2472: 06 Apr 2011, 22:55 »

Det er sgu svært at vinde når man bliver snydt gang på gang. Jeg kan slet ikke begribe hvad der er galt. Man kunne sige det var tilfældigt de første par gange, men nu er det sgu kraftedeme ved at være nok. Vores spil er ellers udmærket efter vi lige er kommet igang. United får som sædvanligt et mål ud af ingenting. Vi formår ikke at tage de få chancer der opstår uden vores spillere bliver nedslagtede... ærgeligt.. men nu må vi jo bare tage og splitte dem ad på hjemmebane.. KTBFFH!

Fortjent United sejr, selvom vi brænder nogle kæmpe chancer. Kan ikke fatte at dommeren overser det straffespark der bliver begået på Ramires - det er jo hjernedødt! Han sakser ham fucking ned bagfra! - og forstår ingenting af det gule kort Torres får! - det skal dog ikke være en undskyldning, for vi spillede elendigt!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #2473: 06 Apr 2011, 22:55 »

så lad dog være, hvorfor gør du det der.. hold nu bare op..

I stank jo i 85 min af kampen så drop nu dit pigefornærmede fis.. Der var KLART straffespark til jer i overtiden og det kan ALLE der har set kampen se, men ellers havde i ikke fortjent noget som helst...

Det Gaz skriver er ellers spot on, og du skulle tage og læse og forstå det frem for at stille dig på bagbenene Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #2474: 06 Apr 2011, 22:56 »

- og forstår ingenting af det gule kort Torres får!

Øh... Gult kort for klart film? Han smed sig jo, fordi han ville have et straffespark.. Klamme nar. Smut hjem til Spanien hvor de elsker den slags !

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010