home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876586 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2415: 27 Mar 2011, 15:15 »

Spiller Essien med for Ghana?
Nej, han har indstillet sin landsholdskarriere for en stund, men afviser ikke at komme tilbage på et tidspunkt. Smiley

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #2416: 27 Mar 2011, 15:15 »

Det kaster kun positive ting af sig, set med Chelsea-øjne, at de er hjemsendt, eftersom vi er inde i den periode hvor kræfterne skal spares til de allervigtigste tidspunkter, når muligheden er hertil. Og vi har brug for alle mand, hvis vi skal vinde noget i år.

Angående ham den 17-årige Lucas Piazon, vi har købt, er jeg positivt stemt, grundet hans eftersigende store potentiale. Kaldes den nye Káka, hvilket vel ikke er dårligt, men man skal nok tage disse sammenligninger med et gran salt. Desværre gør reglerne det umuligt for ham at træne med i Chelsea før han er 18. Så han ankommer - som Jakob siger - først i 2012. Men lad os håbe, han udvikler sig endnu mere så før han er i Chelsea.

19. 5. 2012.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2417: 28 Mar 2011, 18:20 »

Det er absolut fornemt af Capello at lade JT, Lampard og Cole få en friuge inden PL starter igen, dermed er de helt friske og klar til den hårde sæsonafslutning vi går ind i.

Ham brasilianeren kender jeg ikke noget til, men hans sammeligning med Kaka er da ikke dårlig Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2418: 28 Mar 2011, 22:37 »

Josh McEachran er i gang med at spille en brandkamp for Englands U21-landshold. De er dog bagud 2-1 til Island, men det er bestemt ikke McEachrans skyld, som har været banens bedste sammen med Marc Albrighton fra Aston Villa. Men nok om det, det var bare en information der måske kunne være interessant.

Derudover er Frank Arnesen interesseret i at tage et par spillere med til HSV. Der er tale om John Obi Mikel, Alex, Bruma og Salomon Kalou. Jeg vil ikke afskrive han kan tage et par stykker, men han tager uden tvivl ikke dem alle sammen. De har alle det til fælles, at de har svært ved at finde en plads i startopstillingen. Mikel efter Ramires har indtrådt på den store scene, Alex fordi David Luiz er kommet til, og Kalou som ikke var starter i forvejen, har ikke fået det lettere af, at Torres er kommet til. Bruma er et stort talent, men et midterforsvar med Luiz og Terry har sikret os et fremragende midterforsvar de næste mange år.

Jeg ser gerne vi holder på Kalou, Alex og Mikel, mens det ville være fair at lade Bruma gå, da han fortjener chancen på højeste niveau.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2011, 22:45 af Jakob E » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2419: 28 Mar 2011, 22:46 »

Fuck nu ham Arnesen han ødelægger fandme mere end han hjælper Skuffet først jager han vores Mourinho væk og nu vil han tage talenter og velrutinerede Chelsea spillere til HSV... ahmen for guds skyld...

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2420: 28 Mar 2011, 22:47 »

Josh er bestemt en coming man, og jeg tror godt han kan få en del spilletid i næste sæson allerede.

Af de rygter du nævner, vil det være ideelt at leje Bruma ud, så han kan få noget spilletid på et højere niveau end reserveholdsfodbold .

Alex er vel 1. reserve til midterforsvaret ( Ivanovic som back?) og ham bør vi holde på.
Mikel er stadig ung og får også en del spilletid allerede, og viser lovende takter. er dog inde i en formkrise pt. Tvivler på HSV har råd til at købe ham, og at han vil skifte til HSV.
Kalou kunne jeg godt se forlade klubben, synes dog han er en fremragende joker at have, han er dejlig udfordrene og optimistisk i sin spillestil.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2421: 28 Mar 2011, 23:03 »

Jeg ser gerne Kalou bliver. Som du selv siger, er han en super indskifter og joker. Mikel er satme en klassespiller, og skal ingen steder. Alex heller, da han er en fin backup til forsvaret. Så Bruma er den eneste jeg ser kan skifte af de fire. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2422: 28 Mar 2011, 23:08 »

Desuden er både Lampard og Luiz nomineret som månedens spiller i Premier League. En titel, jeg ikke tror Lampard kan vinde, men derimod at Luiz har en stor chance. Han har været en rigtig positiv oplevelse, og har scoret to gange. Mod City og United. Desuden har han foruden nogle få situationer, hvor han har oversatset, været en klippe og rigtig solid forsvarsspiller.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2423: 29 Mar 2011, 13:20 »

http://www.givemefootball.com/internationals/chelsea-are-invited-to-find-the-perfect-brazilian-

Hvis vi kan få fingre i ham ville det være fantastisk, alle de store klubber er ude efter ham. Han er et megatalent, hvilket han viste i weekenden ved at score to gange for Brasilien, og han skulle gøre det rigtig godt i Santos. Han er lynhurtig, teknisk stærk, udfordrende, målfarlig og har faktisk en ok fysik hans størrelse i betragtning.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2424: 01 Apr 2011, 15:46 »

Læser lige på Bold.dk at Ancelotti ikke er interesseret i Neymar, tror i at han virkelig ikk er interesseret eller er det taktisk, fordi de muligvis ikk har penge lige nu?Huh

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2425: 01 Apr 2011, 18:01 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2426: 02 Apr 2011, 13:14 »

Denne PL-runde, bliver ekstremt spændende. United skal til West Ham og have det svært, mens vi skal til Stoke og have det mindst lige så svært. Jeg tror ikke på 3 point til både United og Chelsea. Derfor håber jeg selvfølgelig vi slår Stoke, mens jeg ser dette som en af disse kampe United sagtens kan fejle i. Nu skal vi dog også lige vinde. Vi døjer ikke rigtig med skader siden sidst, og spillerne burde være helt klar, efter en lang pause. Til dem der ikke har spillet landsholds-bold. Capello smed jo vores tre engelske spillere hjem for at spare dem. Det takker vi ham for. Mht en holdopstilling, tør jeg ikke spå på noget. Vi kan spille 4-3-3 eller 4-4-2, og kombinere det på mange måder. Der er også en CL-kamp mod United der skal tages i betragtning. Det kan i hvert fald godt se ud som om Ferguson sparer hans stjerner til midtugen. Det håber jeg sandelig ikke vi gør.

THE BLUES!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2427: 02 Apr 2011, 13:46 »

Denne PL-runde, bliver ekstremt spændende. United skal til West Ham og have det svært, mens vi skal til Stoke og have det mindst lige så svært. Jeg tror ikke på 3 point til både United og Chelsea. Derfor håber jeg selvfølgelig vi slår Stoke, mens jeg ser dette som en af disse kampe United sagtens kan fejle i. Nu skal vi dog også lige vinde. Vi døjer ikke rigtig med skader siden sidst, og spillerne burde være helt klar, efter en lang pause. Til dem der ikke har spillet landsholds-bold. Capello smed jo vores tre engelske spillere hjem for at spare dem. Det takker vi ham for. Mht en holdopstilling, tør jeg ikke spå på noget. Vi kan spille 4-3-3 eller 4-4-2, og kombinere det på mange måder. Der er også en CL-kamp mod United der skal tages i betragtning. Det kan i hvert fald godt se ud som om Ferguson sparer hans stjerner til midtugen. Det håber jeg sandelig ikke vi gør.

THE BLUES!

Hvad man glemmer både i denne tråd og i Unitedtråden er, at bunden i PL er mere spændene end toppen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2428: 02 Apr 2011, 14:30 »

Hvad man glemmer både i denne tråd og i Unitedtråden er, at bunden i PL er mere spændene end toppen.
Det er jo så din holdning. Smiley

Jeg synes toppen er mere spændende, da jeg tror på, at Arsenal eller Chelsea, kan få skovlen under United. Men jeg skal ikke sige det ene er mere rigtigt end det andet, for det kommer helt an på hvem man er fan af. En smagssag.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2429: 02 Apr 2011, 14:36 »

Det er jo så din holdning. Smiley

Jeg synes toppen er mere spændende, da jeg tror på, at Arsenal eller Chelsea, kan få skovlen under United. Men jeg skal ikke sige det ene er mere rigtigt end det andet, for det kommer helt an på hvem man er fan af. En smagssag.

Det nu ikke fordi man er fan af det ene eller andet, men det må da være klart for næsten en hver at bunden er mere spændene. Især når der er knap 10hold som kan rykke ned hvis de ikke passer på.

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010