home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876566 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2400: 20 Mar 2011, 19:01 »

Fantastisk med en sejr over Man. City som heldigvis ikke fik noget ud af deres stil med at sparkere bussen foran eget felt også prøve at fedte en 0-0 hjem når man spiller på udebane mod topholdene. David Luiz bliver med garanti en fanyndling på et tidspunkt, og Ramires viser lige Messi hvordan man sætter et par mand af Wink

Med Tottenhams, Man. City og Arsenals pointtab ser det efterhånden rigtig godt ud med mulighederne for Cl næste år også og vi har en kamp i hånden også. Eneste minus er vel af Torres igen i dag ikke viser noget der berettiger til en startplads. En god afslutning på weekenden Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2401: 20 Mar 2011, 19:14 »

Jeg er utrolig glad for denne sejr. Først og fremmest fordi vi slog City, og så fordi sejren var utrolig vigtig. Vores to brasilianere vidste vejen frem, og scorede. Et fantastisk mål af Ramires i øvrigt, og jeg er ekstremt begejstret af hans gå-på-mod, fight, vilje og rigtige indstilling. Ham kan man kun lære af. Også David Luiz spillede fantastisk i dag. Han var en mur i forsvaret, og Manchester City kom i det hele taget ikke til særlig meget. Men hele holdet skal egentlig have ros. Også Torres. Han scorede ikke igen i dag, men han kæmper oppe i angrebet, og erobre nogle vigtige bolde, og spiller dem flot videre. Mål er ikke alt. Han er stadig min klart foretrukne sammen med Drogba, som igen kommer ind, og spiller en vigtig rolle.

Alt i alt en fantastisk sejr, og jeg tror fuldt og fast på mesterskabet. Vi kan selv hente 3 af de 6 point på United, som bestemt ikke er overbevisende for tiden.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2402: 20 Mar 2011, 19:35 »

Det burde ikke kunne lade sig gøre at vinde mesterskabet med så mange point vi har sat til i denne sæson, og jeg tror da heller ikke vi bliver mestre, men hvis Arsenal ikke snart kommer op i gear kan vi nå at hente dem også, sølv vil være fremragende taget i betragtning hvor skidt det så ud for et par måneder siden. Jeg mener dog målet må være bronzen også tage direkte kvalifikation til CL, man ved aldrig hvem man trækker i de kval kampe

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2403: 20 Mar 2011, 19:50 »

Udfra det antal af point der er op, vil jeg heller ikke tro på det, og det er selvfølgelig heller ikke vores mål. Det der alligevel gør, at jeg tror vi har en chance, er United og Arsenals spil taget i betragtning. De spiller ikke særlig godt for tiden, mens vi er på vej fremad. Derfor tror jeg godt, Chelsea kan skabe spænding på ny, men selvfølgelig er mesterskabet ikke målet. Dog tror jeg alligevel på det. Måske er det naivt, måske er det ikke.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2404: 20 Mar 2011, 20:03 »

Fremragende sejr. Luiz viser sig mere og mere som et fantastisk indkøb. Han er allerede nu blevet mere kølig og rolig i sit spil og tager ikke dumme chancer mere. Desuden er han god til at føre bolden op, hvilket han igen viser i dag. Og dejligt mål i øvrigt!
Samme kan man sige om Ramires'. Det var nogle helt nye ting han viser der. Han er virkelig gået hen og blevet en vigtig spiller for os, sådan som han arbejde og laver dybdeløb.

Torres spiller fint nok, men der mangler lige den sidste aflevering for at sætte ham i scene. Det er dog ikke hans skyld. Skylden skal nærmere krediteres City for at spille så defensivt. Jeg tæller 1 skud indenfor målrammen. De var bestemt ingen trussel i dag og manglede i dén grad Tevez. Dzeko er direkte elendig. Men dejlig sejr og vi er tilbage i toppen, nu har vi en svær kamp mod Stoke, men hvis vi vinder den kan jeg godt se os tilbage i mesterskabskampen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2405: 25 Mar 2011, 18:18 »

Rygter siger at Frank Lampard vil blive droppet til Englands EM-kvalifikationkamp mod Wales i morgen, og at han derfor overvejer sin fremtid på det engelske landshold. Jeg er lidt træt af det, da jeg altid nyder at se Lampard spille, og det ville jeg da også gerne kunne i morgen. Det er torskedumt af Capello, da han ikke finder en bedre midtbanespiller i England end Lampard. Gerrard er endda skadet, så jeg synes det er tåbeligt.

Samtidig tænker jeg: "Lad ham da egentlig stoppe". Hvis han stopper, kan han ligge alt hans fokus på Chelsea, og det ville da være skønt. Men England er et landshold jeg holder af, og altid håber klarer sig godt. Men nu må vi se.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2406: 25 Mar 2011, 20:17 »

Jeg forstår heller ikke hvorfor Capello dropper ham. Han er i særklasse Englands bedste midtbanespiller, og det vil være et stort tab for England. Jeg holder ligesom dig rigtig meget af England, men jeg håber egentlig han stopper så han kan koncentrere sig om Chelsea, og han er jo ved at komme op i alderen, og vil have brug for lidt flere pauser.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2407: 26 Mar 2011, 13:33 »

Så fik vi købt den 17-årige brasilianer Lucas Piazon. Han er et stort talent, som sammenlignes med selveste Kaka. Han tiltræder dog først i 2012. Men det bliver da spændende at se, hvad han kan. Han skal i hvert fald bydes velkommen. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2408: 26 Mar 2011, 19:01 »

Jeg skal da lige love for Lampard ikke var bænket. Han spillede en super god kamp sammen med Wilshere og Parker på den engelske midtbane. Han fik også scoret en enkelt pind. :-)

Men dejligt at se Terry med anførerbindet igen. Det klæder ham. En fin præstation fra de 3 Chelsea-spillere der spillede.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2409: 27 Mar 2011, 14:44 »

Capello har valgt at sende Frank Lampard, John Terry og Ashley Cole hjem fra landsholdet, fordi de skal spares. Det kan vi da kun være glade for her i Chelsea, og jeg sender en varm hilsen til Mr. Capello. Så bliver de da i hvert fald ikke skadet. Skønt. Dawson og Rooney er også blevet sendt hjem i øvrigt.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #2410: 27 Mar 2011, 14:52 »

Capello har valgt at sende Frank Lampard, John Terry og Ashley Cole hjem fra landsholdet, fordi de skal spares. Det kan vi da kun være glade for her i Chelsea, og jeg sender en varm hilsen til Mr. Capello. Så bliver de da i hvert fald ikke skadet. Skønt. Dawson og Rooney er også blevet sendt hjem i øvrigt.

Ja, det er meget vigtigt. Med 8-9 kampe i April er det vigtigt at stamspillerne ikke spilder krafterne. Glæder mig til en ny omgang PL i weekenden. De er ikke det samme uden PL.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

JKJ
Gæst

« Svar #2411: 27 Mar 2011, 14:55 »

Ja, det er meget vigtigt. Med 8-9 kampe i April er det vigtigt at stamspillerne ikke spilder krafterne. Glæder mig til en ny omgang PL i weekenden. De er ikke det samme uden PL.

Helt enig  Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2412: 27 Mar 2011, 14:56 »

Pænt træk af Capello. Forstår dog ikke helt hvorfor han ikke holder Lampard, Cole og Terry i truppen, har han ikke modtaget konvelutten med de 50k, eller sidder der en mand i Polen lige nu og griner højlydt over den dumme dansker med lidt for mange penge? Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2413: 27 Mar 2011, 15:01 »

Pænt træk af Capello. Forstår dog ikke helt hvorfor han ikke holder Lampard, Cole og Terry i truppen, har han ikke modtaget konvelutten med de 50k, eller sidder der en mand i Polen lige nu og griner højlydt over den dumme dansker med lidt for mange penge? Opstemt
Jeg tror bare han vil teste nogle nye i kampen mod Ghana, og derfor sender han stjernerne hjem. Det kan jeg godt forstå, og vi er heller ikke kede af det i Chelsea. Wink

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #2414: 27 Mar 2011, 15:11 »

Spiller Essien med for Ghana?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010