home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834755 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2265: 03 Mar 2011, 22:04 »

Nå ja så i slog United, mens vi slog jer, så derfor slår vi også United og bliver fucking awesome den næste tid? Stendød logik! Selvfølgelig kan alle slå alle, men den logik du stiller op der er jo naiv!

Og plejer i at lære af jeres fejl? Hvorfor var i så i krise så mange måneder i træk  Rullende Øjne

eddit: Sjældent jeg er 100 %  enig med dig Bave, da du ofte er en dum City fan som intet fatter.. Men lige her rammer du hovedet på sømmet Grin

yes ancelotti bruger liverpool taktik i de resterende kampe - 6-3-1 vores ny opstilling!!!  crazy

men realistisk set burde vi nok kunne få en 3 plads, men det chelsea går efter er vel CHL kvalifikation Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #2266: 03 Mar 2011, 22:26 »

Styr WOW-sproget og skriv så vi andre kan forstå det...

Vi tabte ikke i ordinær spilletid mod Everton og man må da ikke gå ud fra de indfører straffesparkskonkur rencer i PL. Så er fakta på plads.

Når vi kan vinde over United (trods deres udeform har de kun tabt én kamp i PL), så kan vi vinde over alle (i hvert fald i PL). Måske er 16-18 sat en smule for højt, men det kan sagtens lade sig gøre. Jeg tror vi får 15 point. Uafgjort mod Tottenham og City, samt sejre i de resterende.
Vi plejer at lære af vores fejl, så jeg er ikke bekymret. Og Tottenhams forsvar er ret hullet, så dem har vi en god chance for at slå.
1. Wow sproget? Hvis det er engelsk du hentyder til, jamen så er jeg ked af at bevæge mig udenfor dit vocabulary(ordforråd red.), vi skal naturligvis alle sammen kunne være med og det er ikke alle der kan engelsk. Jeg undskylder naturligvis. Skulle det forekomme i fremtiden at folk skriver så du ikke kan forstå det, skal du være velkommen til at sende mig en pb, så skal jeg glædeligt oversætte.

2. Jeg har ikke snakket om ordinærtid, så det er vel dig der her ikke har styr på facts(fakta red). Men den anden dag spillede Everton FA Cup mod Reading, så jeg går næsten udfra i tabte til dem alligevel og når i ikke kan slå dem, hvorfor skal i så kunne gå på epic win streak(episk sejrsrække red.) i ligaen? Jovist i har slået Man United, men som den kloge bruger 'Roman' nævner så har Wolverhampton også slået United og de er ikke gået på epic win streak(episk sejrsrække red.)
Så hvis vi bare vælger at holde os til virkeligheden og undlade at tro træerne vokser ind i himlen, jamen så tror jeg det går helt fint.

Selveste Jakob E har jo engang sagt at han frygter Spurs, City, Everton & Villa mere end han frygter Man United i de indbyrdes kampe. Lidt statikstik har også vist at i har klaret jer bedre mod United end mod de oven nævnte .
Så når det er kendt at i normalt har et godt tag på United jamen hvorfor skulle i så bare kunne køre al modstand over i de næste kampe.

-LFC-
Manager

« Svar #2267: 03 Mar 2011, 22:44 »

1. Wow sproget? Hvis det er engelsk du hentyder til, jamen så er jeg ked af at bevæge mig udenfor dit vocabulary(ordforråd red.), vi skal naturligvis alle sammen kunne være med og det er ikke alle der kan engelsk. Jeg undskylder naturligvis. Skulle det forekomme i fremtiden at folk skriver så du ikke kan forstå det, skal du være velkommen til at sende mig en pb, så skal jeg glædeligt oversætte.

2. Jeg har ikke snakket om ordinærtid, så det er vel dig der her ikke har styr på facts(fakta red). Men den anden dag spillede Everton FA Cup mod Reading, så jeg går næsten udfra i tabte til dem alligevel og når i ikke kan slå dem, hvorfor skal i så kunne gå på epic win streak(episk sejrsrække red.) i ligaen? Jovist i har slået Man United, men som den kloge bruger 'Roman' nævner så har Wolverhampton også slået United og de er ikke gået på epic win streak(episk sejrsrække red.)
Så hvis vi bare vælger at holde os til virkeligheden og undlade at tro træerne vokser ind i himlen, jamen så tror jeg det går helt fint.

Selveste Jakob E har jo engang sagt at han frygter Spurs, City, Everton & Villa mere end han frygter Man United i de indbyrdes kampe. Lidt statikstik har også vist at i har klaret jer bedre mod United end mod de oven nævnte .
Så når det er kendt at i normalt har et godt tag på United jamen hvorfor skulle i så bare kunne køre al modstand over i de næste kampe.
funny funny funny

Episk indlæg på alle måder! Havde der været en pris for månedens indlæg, så havde jeg nomineret det der. Og det andet forinden. Tunge

Men kigger man på sagen synes jeg også, at det er hjernedødt sjovt, at Dr.Def og tildelst Hallihalloogligeetø jeblik, anser det for realistisk med jeres nuværende form (to sejre i træk uuuuh), at i vinder ca. 9 ud af jeres resterende 11 kampe. Tillykke med sejren i går, jeg ønskede i vandt, men det var fandme ikke fordi i var gode i vandt den kamp. I var spillet ud af banen i 1. halvleg og fik lagt et godt tryk på United i anden halvleg, som stod for langt tilbage, men imo. kom i ikke frem til de store chancer udover målet. Straffesparket vil jeg erklære halvtvivlsomt. I har været ustabile og ikke specielt velspillende og i en PL-sæson hvor alle slår alle, vil jeg passe på med at lægge for meget i, at man slår United. Vi slog jer på jeres Bro, men vi har netop fået tæv af West Ham ude. Ganske vidst har i ikke helt været nede og runde vores ustabilitet endnu, men synes det påviser min pointe meget godt. Man kan vinde en nok så stor sejr, men hvis man ikke er ligeså klar i den næste, så vinder man ikke den kamp. Smiley

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2268: 04 Mar 2011, 01:13 »

I har været ustabile og ikke specielt velspillende og i en PL-sæson hvor alle slår alle, vil jeg passe på med at lægge for meget i, at man slår United. Vi slog jer på jeres Bro, men vi har netop fået tæv af West Ham ude. Ganske vidst har i ikke helt været nede og runde vores ustabilitet endnu, men synes det påviser min pointe meget godt. Man kan vinde en nok så stor sejr, men hvis man ikke er ligeså klar i den næste, så vinder man ikke den kamp. Smiley

Jeg vil sige at hvis man tror på de 16 point til CFC i de kampe, så tror man på det, det er nogle gange sjovere at være optimist end pessimist, når man kun skal spekulere / gætte Wink

Dog vil jeg give dig ret i at man skal have den rigtige indstilling til alle kampe, specielt i dette års version af Barclays  Thumbs Up

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2269: 04 Mar 2011, 11:27 »

Dit sofistikeret engelsk kan vel ikke stamme fra den undervisning, der gives folkeskolen. Jeg kan udemærket forstå dig - forstår dog bare ikke, hvorfor du vælger at formulere dig på den måde. Dit indlæg mister bare seriøsitet allerede ved sprogbruget, men det må du vel selv om.

Kan da godt være, du ikke har snakket om ordinær tid, men det er nu engang det man benytter i Premier League. Derfor er det ikke relevant at nævne vi taber på straffespark til Everton.

Tror du ikke, der er en vis forskel på Uniteds mentale indstiiling til en kamp mod Wolves end en kamp mod Chelsea. Wolves betrages formentlig som en hverdagskamp, mens Chelsea betragtes som et titelopgør eller i hvert fald en storkamp. Jeg påpeger blot, at United i år er det bedste hold i ligaen, og derfor kan vi slå alle, hvis vi kan slå dem.
Nu skal det så siges at Jakob E og jeg ikke er samme person, så derfor kan jeg vel godt have en anden holdning til, hvem jeg frygter mest?

Grunden til vi kan vinde mod Tottenham og City er simpelthen erfaring - ingen af klubberne har vundet Premier League, så derfor har de måske ikke den mentale styrke, der kræves i de sidste afgørende kampe i ligaen. Chelsea beviste mod United, at de netop besidder denne egenskab - så jeg frygter ingen.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 11:30 af matnic_92 » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2270: 04 Mar 2011, 11:37 »

Nå ja så i slog United, mens vi slog jer, så derfor slår vi også United og bliver fucking awesome den næste tid? Stendød logik! Selvfølgelig kan alle slå alle, men den logik du stiller op der er jo naiv!

Og plejer i at lære af jeres fejl? Hvorfor var i så i krise så mange måneder i træk  Rullende Øjne

eddit: Sjældent jeg er 100 %  enig med dig Bave, da du ofte er en dum City fan som intet fatter.. Men lige her rammer du hovedet på sømmet Grin
Vores trup er klasser bedre end jeres. Derfor har vi flere strenge at spille på. Den kamp i vandt mod os, blev vundet på kontraspil og det virkede fint fordi vi forsøgte at skabe kampen (hvilket ikke lykkedes). Men mod midter- og bundhold skal man selv skabe kampen, og formår man ikke det, vinder man sjældent. Så min pointe holde fuldt ud.

Grunden til vores krise skal primært findes i skader. Lampard havde været ude i 3½ måned. Drogba har stadig men efter malaria. Essien fik 3 dages karantæne. Terry og Alex har været ude. Så er det svært at bevare kontinuiteten, når man i forvejen har en smal trup. Nu er den forstærket. Vi har ingen skader (udover Alex) og vi har vist, at med en fuld trup så spiller vi fantastisk. Så jeg er som sagt ikke bekymret mere.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2271: 04 Mar 2011, 12:28 »

Vores trup er klasser bedre end jeres. Derfor har vi flere strenge at spille på. Den kamp i vandt mod os, blev vundet på kontraspil og det virkede fint fordi vi forsøgte at skabe kampen (hvilket ikke lykkedes). Men mod midter- og bundhold skal man selv skabe kampen, og formår man ikke det, vinder man sjældent. Så min pointe holde fuldt ud.

Grunden til vores krise skal primært findes i skader. Lampard havde været ude i 3½ måned. Drogba har stadig men efter malaria. Essien fik 3 dages karantæne. Terry og Alex har været ude. Så er det svært at bevare kontinuiteten, når man i forvejen har en smal trup. Nu er den forstærket. Vi har ingen skader (udover Alex) og vi har vist, at med en fuld trup så spiller vi fantastisk. Så jeg er som sagt ikke bekymret mere.

Nej kampen mod Fulham er vist hurtigt glemt.

Og der var Terry, Lampard og Drogba klar..

Og jeg er skam utrolig glad for Fulham, men derfor syntes jeg ikke Chelsea var skræmmende mod Fulham. Så kan man jo godt sige at det er lokal derby, men derfor er der jo en verden til forskel på de 2 klubber.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 12:32 af Roman » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2272: 04 Mar 2011, 12:33 »

Jeg vil sige at hvis man tror på de 16 point til CFC i de kampe, så tror man på det, det er nogle gange sjovere at være optimist end pessimist, når man kun skal spekulere / gætte Wink

Dog vil jeg give dig ret i at man skal have den rigtige indstilling til alle kampe, specielt i dette års version af Barclays  Thumbs Up

Man kan også være realist Wink

Det er fint at man er optimist, men så skal man være det på en realistisk måde.

Hvis man tror at ens hold vinder alt fra nu af og så til slut mener jeg ikke man er optimisk eller realist så er man ude af takt med virkeligheden og super fanatisk.

Det kan godt være det ender med ene af sejre, men så må man tage det til den tid Wink

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2273: 04 Mar 2011, 12:53 »

Man kan også være realist Wink

Det er fint at man er optimist, men så skal man være det på en realistisk måde.

Hvis man tror at ens hold vinder alt fra nu af og så til slut mener jeg ikke man er optimisk eller realist så er man ude af takt med virkeligheden og super fanatisk.

Det kan godt være det ender med ene af sejre, men så må man tage det til den tid Wink

Selvfølgelig skal der også være en grænse på optimismen, men hvis man tænker på Chelsea's historie, så ved man også at når man er i en god periode kan man vinde over alt og alle, personligt tror jeg da heller ikke på at det bliver nemt, med det værende sagt så tror jeg på en 3. plads - Men det bliver svært Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2274: 04 Mar 2011, 15:17 »

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal få skrabet mange point sammen i de resterende kamp. Men 16-18 stykker er måske højt sat. Som Bave siger, frygter jeg Manchester City, Tottenham, Everton og tildeles og Aston Villa ufattelig meget. Mere end jeg frygter United og Arsenal, da dem har vi et godt tag på, hvis vi ser bort fra 3-1-nederlaget mod Arsenal sidst. Tottenham, Everton og City slår vi sgu sjældent. Derfor frygter jeg disse hold meget. Vi har Tottenham og City, som klart er de to værste, og 2 point i de 2 kampe, og så er jeg tilfreds. Så skal vi også vinde resten, ja. Men vi kan snuble. Det vil tiden vise.

verdenskrig
Manager

« Svar #2275: 04 Mar 2011, 16:20 »

Klasser ligefrem? Det har hverken indbyrdes kampe ( 3-0 og to sejre) eller denne sæsons præstationer overall vist! Det er da muligt at jeres trup på papiret er bedst, men hva nytter det når den er smal.. 2-3 skader til de vigtige så er i jo lige så meget ude og skide som vi er...

Jeg vil da gerne gå med til at i på papiret har en bedre trup end os, men burde i ikke også det når i har en rig russer på gangene.. Jeg er ganske sikker på at den forskel der er på papiret vil blive udlignet gradvist over de kommende år da vi også er kommet til penge nu!

Men det er også irrelevant nu.. Når du kommer og siger at i har en erfaren trup og bagefter kommer og siger at i har en smal trup så begynder klokkerne at ringe hos mig.. For hvad nytter erfaring, hvis den erfaring kun er spredt over et få antal spillere, og når de er væk så er man ude på dybt vand?

Jeg vil ikke gøre mig til spåkone over jeres slutprogram da jeg ikke aner hva kampene bliver.. Jeg kan bare konkludere at man er DYBT naiv hvis man ovenpå en sejr over United pludselig tror at man får så mange point.. Bevares det kan ske, men muligheden for pointtab er så stor i år at jeg tvivler! Specielt når man har set hvor skrøbelig jeres psyke er i år!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2276: 05 Mar 2011, 08:13 »

Nu nærmer vi os så Blackpool kampen, kampen som spilles i Blackpool skal nok blive interessant - hvis jeg husker rigtigt har Blackpool ikke fået et eneste clean sheet på hjemmebane i denne sæson (correct me if I am wrong), og jeg tror bestemt heller ikke på at de får et når vi tager på besøg. Ikke for at lyde kæphøj, men jeg vil mene at vi vinder denne kamp - ja, jeg ved godt at Blackpool har deres momenter, men jeg har på fornemmelsen at vi endelig vil se en scoring fra El Nino, og at bl.a. det vil føre os frem.  Peace

Jeg tror vi holder os til vores så kaldte 4-4-2, men jeg håber dog at vi holder Anelka på bænken, i første omgang - jeg syntes ikke at han var særlig overbevisende imod Man Utd og jeg vil gerne se mere til Drogba end de 10-15 min han har fået imod både FCK og Man Utd, han er meget fysisk stærk, og nu må det vel være på tidspunkt at vi forsøger Torres og Drogba sammen i denne 4-4-2, fra start.
   Men hvad mener i?

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2277: 05 Mar 2011, 09:07 »

Nu nærmer vi os så Blackpool kampen, kampen som spilles i Blackpool skal nok blive interessant - hvis jeg husker rigtigt har Blackpool ikke fået et eneste clean sheet på hjemmebane i denne sæson (correct me if I am wrong), og jeg tror bestemt heller ikke på at de får et når vi tager på besøg. Ikke for at lyde kæphøj, men jeg vil mene at vi vinder denne kamp - ja, jeg ved godt at Blackpool har deres momenter, men jeg har på fornemmelsen at vi endelig vil se en scoring fra El Nino, og at bl.a. det vil føre os frem.  Peace

Jeg tror vi holder os til vores så kaldte 4-4-2, men jeg håber dog at vi holder Anelka på bænken, i første omgang - jeg syntes ikke at han var særlig overbevisende imod Man Utd og jeg vil gerne se mere til Drogba end de 10-15 min han har fået imod både FCK og Man Utd, han er meget fysisk stærk, og nu må det vel være på tidspunkt at vi forsøger Torres og Drogba sammen i denne 4-4-2, fra start.
   Men hvad mener i?
Enig. Men det er svært med Anelka. Han spiller fremragende i den ene kamp og elendigt i den næste. Hvis han var mere stabil kunne han have været verdens bedste angriber. Det er nok også det, der ligger bag alle hans klubskifter - ustabilitet.

Men på længere sigt, tror jeg ikke vi skal bruge nogen af de to sammen med Torres. Anelka ryger formentlig til sommer eller næste igen. Og når der tilsyneladende ikke satses på Drogba, tror jeg ikke nogle af de to er at finde i startopstillingen fra næste sæson. Lucas Barrios og Lukaku er blevet rygtet til klubben. Men nu må vi se.

Vi skal vi mod Blackpool. Alt andet vil betyde, at vi stadig er i en form for krise.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2278: 05 Mar 2011, 09:37 »

Men på længere sigt, tror jeg ikke vi skal bruge nogen af de to sammen med Torres. Anelka ryger formentlig til sommer eller næste igen. Og når der tilsyneladende ikke satses på Drogba, tror jeg ikke nogle af de to er at finde i startopstillingen fra næste sæson. Lucas Barrios og Lukaku er blevet rygtet til klubben. Men nu må vi se.

Vi skal vi mod Blackpool. Alt andet vil betyde, at vi stadig er i en form for krise.

Når vi taler fremtid, vil jeg da også mene vi skal have nogle andre - personligt ville jeg holde mig til en ægte Chelsea fan - Romelu Lukaku Wink

Ja, vi skal vinde mod Blackpool  Peace

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2279: 05 Mar 2011, 10:24 »

Pisse træls vi ikke rigtig har nogen weekend kampe i et stykke tid ;o

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010