home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 967 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834554 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2145: 28 Feb 2011, 16:23 »

Men tror du så det vil gavne se med dine liverpool briller ? fordi vi kan hurtig blive enige om at i selv skal ud og markere jer .

øhh hva'  Huh

Svaret ikke forstået.  Peace

Ja Liverpool skal forstærkes, men hvad har det med mit svar at gøre??

verdenskrig
Manager

« Svar #2146: 28 Feb 2011, 16:32 »

Men tror du så det vil gavne se med dine liverpool briller ? fordi vi kan hurtig blive enige om at i selv skal ud og markere jer .

Du er så spejlblank!  funny

Hvad i alverden har det JKJ siger at gøre med at vi skal forstærke os Opstemt.. Det ved alle vi skal men det har jo ikke skyggen af relevans her? .

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2147: 28 Feb 2011, 16:40 »

det er det der gør at nogle diskussioner kan blive så trælse herinde - mudderkast, når man ikke kan forsvare sig selv og give nogle gode, konkrete argumenter og bare prøver at nedgøre de andre Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #2148: 28 Feb 2011, 16:45 »

det er det der gør at nogle diskussioner kan blive så trælse herinde - mudderkast, når man ikke kan forsvare sig selv og give nogle gode, konkrete argumenter og bare prøver at nedgøre de andre Skuffet

Hvis jeg har kastet med mudder herinde vil jeg da gerne lige vide hvor Wink

Jeg siger jo bare at der vel næppe er plads til både Sneijder og Kaka på jeres hold på engang og Don A ser ud til at tage den store tergnebog op i det kommende transfervindue.

Er det mudderkastning, for hvis det er har jeg vist misforstået et eller andet  Huh

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2149: 28 Feb 2011, 16:46 »

Hvis jeg har kastet med mudder herinde vil jeg da gerne lige vide hvor Wink

Jeg siger jo bare at der vel næppe er plads til både Sneijder og Kaka på jeres hold på engang og Don A ser ud til at tage den store tergnebog op i det kommende transfervindue.

Er det mudderkastning, for hvis det er har jeg vist misforstået et eller andet  Huh

det nu mere henvendt til Slikkel Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2150: 28 Feb 2011, 16:48 »

det nu mere henvendt til Slikkel Smiley

Hehe ups, der var det vist mig der var lidt for hurtig på tasterne  Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2151: 28 Feb 2011, 21:48 »

Så er der under et døgn til den meget vigtige kamp mod Manchester United. Jeg har ikke så meget at sige, udover at jeg selvfølgelig glæder mig helt ustyrlig meget. Jeg kan endnu engang ikke spå om vores formation, da det er helt umuligt. Jeg tror på denne formation i morgen:

Cech
Bosingwa - Terry - Luiz - A.Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Drogba - Torres

Jeg tror ikke Ancelotti har en fast start 11'er endnu, og jeg kan sagtens se Anelka blive "ofret", på trods af en fantastisk kamp mod København. Der er intet nyt i, at Anelka er en meget svingende fodboldspiller, og derfor tror jeg han muligvis er bænket i morgen. Derudover kunne jeg godt tænke mig at se Drogba og Torres spille sammen igen. De prøvede i Torres første kamp mod Liverpool, men det blev ingen succes. De skal da have chancen igen. Også selvom det er mod United. Så formation er burde et håb og det jeg selv ville gøre. Det kan dog være det er helt forkert, da der også er mulighed for vi spiller en helt anden formation.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2152: 28 Feb 2011, 22:02 »

Jeg glæder mig også meget til kampen i morgen. Af tre årsager; vi skal vinde for at komme i top-4, for at måle vores niveau i forhold til konkurrenternes og for at finde ud af hvor langt vi er fra en vej ud af krisen.
Jeg håber virkelig Torres kan sætte sit præg på kampen. Måske kan vi endda spillere hurtigt fodbold igen, som vi gjorde en gang i mellem mod FCK. Desuden tror jeg Drogba bliver ladt på bænken. Han har virket uskarp på det seneste og malariaen er han endnu ikke kommet sig helt over. Derudover håber jeg på at vi igen prøver med en klassisk 4-4-2 uden diamant, da vi havde godt styr på FCK (selvom United er af en helt anden klasse). Derfor tror jeg på denne opstilling:

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
Anelka - Torres

Anelka bedes bliver på modstanderens sidste tredjedel, når vi angriber, for ellers går der gå-bold i den. Lad Lampard og Essien styre midtbanen, det er de bedst til. Jeg mener, at Ivanovic skal starte i stedet for Bosingwa, fordi han i luften er klart bedre og sidste hjemmekamp mod United vandt på et hovedstødsmål, så dødboldene er en vigtig del i morgen.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2153: 28 Feb 2011, 22:05 »

Jeg glæder mig også meget til kampen i morgen. Af tre årsager; vi skal vinde for at komme i top-4, for at måle vores niveau i forhold til konkurrenternes og for at finde ud af hvor langt vi er fra en vej ud af krisen.
Jeg håber virkelig Torres kan sætte sit præg på kampen. Måske kan vi endda spillere hurtigt fodbold igen, som vi gjorde en gang i mellem mod FCK. Desuden tror jeg Drogba bliver ladt på bænken. Han har virket uskarp på det seneste og malariaen er han endnu ikke kommet sig helt over. Derudover håber jeg på at vi igen prøver med en klassisk 4-4-2 uden diamant, da vi havde godt styr på FCK (selvom United er af en helt anden klasse). Derfor tror jeg på denne opstilling:

Cech
Anelka - Torres

Anelka bedes bliver på modstanderens sidste tredjedel, når vi angriber, for ellers går der gå-bold i den. Lad Lampard og Essien styre midtbanen, det er de bedst til. Jeg mener, at Ivanovic skal starte i stedet for Bosingwa, fordi han i luften er klart bedre og sidste hjemmekamp mod United vandt på et hovedstødsmål, så dødboldene er en vigtig del i morgen.

+1 Thumbs Up

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2154: 28 Feb 2011, 22:10 »

Cech
Anelka - Torres

Ville passe mig helt fint med denne formation, det bedste af det hele, for mig, vil næsten være at Luiz skal overfor Rooney / Hernandez / Berbatov., og hvis han kan komme med den defensive præstation som mod Fulham, så bliver det underholdende.  Peace

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2155: 01 Mar 2011, 15:23 »

Årets næst vigtigste kamp (den første kamp mod FCK var den vigtigste) nærmer sig, eller det er den da i hvert fald for mig.

Jeg tror det bliver en højdramatisk kamp, hvor der bliver gået til stålet. Uniteds eneste svaghed er den manglende kreativitet fra den centrale midtbane, så derfor håber jeg at vi ser Ivanovic på højre back, da han er bedre defensivt end Bosingwa, og så har han spillet fremragende på det seneste. På den centrale midtbane håber jeg Ramires får genvalg, han har spillet Mikel af holdet, denne var ellers fuldstændig fremragende i starten af sæsonen, men er faldet sammen med størstedelen af holdet. Helt på top håber jeg på Torres og Anelka, da vi skal udfordre de store midterforsvarere langs jorden. Derfor Anelka i stedet for Drogba, som der også bliver nævnt ikke ser helt skarp ud.

Det giver denne formation, som også er nævnt et par gange:

Cech
    Ivanovic Luiz Terry Cole
Ramires Essien Lampard Malouda
             Anelka Torres

Undlader at gætte på resultatet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2156: 01 Mar 2011, 18:29 »

Kampene mod United står også højt på min liste over de vigtigste kampe på en sæson. Det afhænger selvfølgelig også af sæsonen gang og hvordan det går os i Champions League. Men kampe som disse er altid vigtige! Jeg er klar til at det går løs om ca. timer. Jeg er spændt, men ellers er alt som det skal være. Det er vigtigt vi vinder denne kamp, så 3. plads er tæt på, og så United ikke løber med håneretten.

THE BLUES!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2157: 01 Mar 2011, 18:39 »

øhh hva'  Huh

Svaret ikke forstået.  Peace

Ja Liverpool skal forstærkes, men hvad har det med mit svar at gøre??

Man kan jo se på dit billede at du er Liverpool fan ( derfor jeg skrev med liverpool briller )
Det jeg bare ville spørge om var om du tror det ville løfte Chelsea hvis de f.eks hentede Kaka og Sneijder ?

Skulle måske have omformuleret mit spørgsmål til hvem du gerne så i Liverpool af nye spillere ..

Vi skal alle være her.

Newton Heath
Manager

« Svar #2158: 01 Mar 2011, 19:29 »

Vil lige benytte muligheden for at ønske alle Chelsea-fans en god kamp i aften. :-)

Må det bedste hold vinde!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2159: 01 Mar 2011, 19:34 »

Vil lige benytte muligheden for at ønske alle Chelsea-fans en god kamp i aften. :-)

Må det bedste hold vinde!
I lige måde! Jeg er klar til krig! Wink

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010