home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834441 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2115: 25 Feb 2011, 21:03 »

Ud over Zola som jeg helt klart synes du skulle have bagpå din trøje, så kunne andre fremragende valg være Wise eller Di Matteo.
Den legendariske Dennis Wise har selv været inde i mine overvejelser. Han lavede fantastisk mange mål på midtbanen for os, og hvis ikke det var fordi Frank Lampard havde overgået ham med flere længder, ville han stadig være den mest scorende midtbanespiller i Chelsea nogensinde. En fantastisk spiller var han helt sikkert. :-)

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2116: 26 Feb 2011, 16:24 »

Hey, hvordan ser i egentlig mulighederne mod ''giganterne'' United?
Selv tror jeg stærkt på en sejr, så længe Luiz og Terry står sammen centralt.  Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2117: 26 Feb 2011, 16:27 »

hvis united spiller lige så dårligt som de gør nu er det en klar sejr hjemme på stamford Smiley udekampen bliver lidt sværere, men håber at vi kan ryste united fra start Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2118: 26 Feb 2011, 16:29 »

Hey, hvordan ser i egentlig mulighederne mod ''giganterne'' United?
Selv tror jeg stærkt på en sejr, så længe Luiz og Terry står sammen centralt.  Wink

Det bliver svært og sige håber selvfølgelig på en sejr over man utd, men Man utd skal man jo aldrig afskrive  hvis de stiller samme forsvar som idag mod Wigan frygter jeg dem ikke så meget. Men hvis jeg skal komme med et gæt er det nok en 1-0 eller 2-1 sejr til Chelsea ... håber virkelig Anelka kan finde målene frem Smiley

Vi skal alle være her.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2119: 26 Feb 2011, 16:30 »

hvis united spiller lige så dårligt som de gør nu er det en klar sejr hjemme på stamford Smiley udekampen bliver lidt sværere, men håber at vi kan ryste united fra start Wink

Lidt ala FCK kampen? Altså  1-0 efter blot 17 min? Smiley
Håber virkelig på at sende dem et nederlag, så kan vi sikkert gå imod en lidt 'lettere' kamp mod Blackpool, mener jeg. Opstemt

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2120: 26 Feb 2011, 16:32 »

Det bliver svært og sige håber selvfølgelig på en sejr over man utd, men Man utd skal man jo aldrig afskrive  hvis de stiller samme forsvar som idag mod Wigan frygter jeg dem ikke så meget. Men hvis jeg skal komme med et gæt er det nok en 1-0 eller 2-1 sejr til Chelsea ... håber virkelig Anelka kan finde målene frem Smiley

Ja, hvis Anelka kan være ligeså 'kold' som mod FCK, bliver det hurtigt godt, tror jeg.
Men håber selv mest på at Torres kommer igang imod Sir Alex' tropper Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2121: 26 Feb 2011, 20:09 »

Med hensyn til kampene mod United, kan jeg ikke spå om noget som helst. Det kan både blive fugl og fisk. Vi spiller for det meste tæt op med United, og har for tiden et godt tag på dem. Det kan vi dog ikke bruge til noget på tirsdag. Jeg hæfter mig meget ved Uniteds udebaneform. Den er ikke noget at prale af, så på tirsdag, tror jeg faktisk der er en fin chance. Men igen, det er umuligt at spå om, da disse kampe altid er specielle. Men det bliver spændende at se, og vi har meget at spille for. Om så ikke mesterskabet, så en Champions League-placering og håneretten. :-)

JKJ
Gæst

« Svar #2122: 27 Feb 2011, 14:03 »

Ups A. Cole  Forlegen

Den var ikke så god.
Hvis i er rigtig uheldige kan det jo koste en fængselstraf. Kender dog ikke den engelske straffelov, men det er vel ulovligt at skyde folk i ansigtet selv med en luftpistol.

Og hvorfor dælme tager med en luftpistol med i et omklædningsrum??

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-37718151:uheld-chelseastjerne-skyder-kollega.html

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2123: 27 Feb 2011, 14:06 »

Ups A. Cole  Forlegen

Den var ikke så god.
Hvis i er rigtig uheldige kan det jo koste en fængselstraf. Kender dog ikke den engelske straffelov, men det er vel ulovligt at skyde folk i ansigtet selv med en luftpistol.

Og hvorfor dælme tager med en luftpistol med i et omklædningsrum??

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-37718151:uheld-chelseastjerne-skyder-kollega.html

det er sgu da gangsta Wink og tror ikke han får nogen straf andet end en bøde Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2124: 27 Feb 2011, 14:22 »

Jeg har læst det. Det er selvfølgelig dybt beklageligt, og det er mig en gåde, hvorfor man tager en luftriffel med til træning.

Men det er ikke ulovligt at bære dette våben i England. Det kan du gøre uden nogen form for tilladelse. Det er selvfølgelig ikke lovligt, at skyde en anden person med det, men det er en anden sag.

Jeg er ret sikker på, det her ingen konsekvenser får, for Ashley Cole.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 14:29 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2125: 27 Feb 2011, 20:53 »

Chelsea siger nu, at de er ved at kigge på Ashley Cole-episode. Lad os se, hvad der sker.

Desuden kan vi så småt se frem til tirsdags brag mod Manchester United. Det har jeg godt nok set frem til længe! Nu skal det altså ske. Vi skal vise de røde djævle, at selvom vores sæson ikke har været god, så har de stadig ikke noget at komme efter på Stamford Bridge.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #2126: 27 Feb 2011, 22:39 »

Wow, hva sker der for Ashley Cole, kan han ikke lige tage en slapper, først nøgenbilleder på en englandstur, så utroskab og så et luftgevær på TRÆNINGSanlægget. Giv manden et eller andet, en PSP eller en iPad, så har han sku noget andet at lave Opstemt

Og lige et spørgsmål, har Chelsea og Real Madrid nogensinde spillet en betydningsfuld kamp mod hinanden?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2127: 27 Feb 2011, 22:53 »

Ashley Cole er efterhånden ved at udvikle sig til mandens svar på Miley Cyrus, efterhånden får han flere overskriften for hans præstationer udenfor banen end på banen.

Jeg har en rigtig god fornemmelse af kampe på tirsdag. Jeg tror vi vinder 2-0 og at Torres får hul på bylden i enne kamp. Mod FCK kom han frem til chancerne med sjuskede. Normalt gør han det også godt mod United,

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2128: 27 Feb 2011, 23:00 »

Synes at i virker ret sikre på at Chelsea vinder over United på Tirsdag?. Jeg spår jer ikke en stor chance, og tror i får det utroligt svært. United er i mine øjne store favoritter, og jeg vil sige 2-0 til dem. Srry.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2129: 27 Feb 2011, 23:04 »

Synes at i virker ret sikre på at Chelsea vinder over United på Tirsdag?. Jeg spår jer ikke en stor chance, og tror i får det utroligt svært. United er i mine øjne store favoritter, og jeg vil sige 2-0 til dem. Srry.
Jeg er ikke sikker på noget som helst, men jeg tror da selvfølgelig på en sejr. Jeg synes kampen er meget lige. Vi har været ringe på det seneste, mens Uniteds udebaneform ikke skræmmer nogen. :-)

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010