home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834456 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2100: 23 Feb 2011, 19:16 »

Jeg vil gerne have fat i en Chelsea trøje. Har bestemt mig for at det blive hjemmebanetrøjen, da jeg allerede har udebanetrøjen fra sidste år. Men hvem skal bagpå, jeg havde egentlig sagt til mig selv at matchvinderen fra gårsdagens kamp ville komme bagpå, men da Anelka nok er fortid til sommer, og jeg ikke er synderligt vild med ham, bliver det en anden. Nogle forslag

Hvis du er rigtig cool får du McEachran, ellers ville mit bud være Terry / Lampard.

Ramires, Luiz eller Ivanovic syntes jeg også er gode bud, Torres har 80% af alle folk nok allerede fået på trøjen ;-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2101: 23 Feb 2011, 19:36 »

Jeg vil gerne have fat i en Chelsea trøje. Har bestemt mig for at det blive hjemmebanetrøjen, da jeg allerede har udebanetrøjen fra sidste år. Men hvem skal bagpå, jeg havde egentlig sagt til mig selv at matchvinderen fra gårsdagens kamp ville komme bagpå, men da Anelka nok er fortid til sommer, og jeg ikke er synderligt vild med ham, bliver det en anden. Nogle forslag
John Terry eller Frank Lampard. Fordi de er levende legender i Chelsea. Har selv en med Lampard og en med Grønkjær. Men ham kan du jo ikke vælge Wink

Ellers ville Essien, David Luiz eller som nævnt Ramires være blandt mine egne foretrukne Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2102: 23 Feb 2011, 19:53 »

Essien! <3 Manden er jo GE-Ni-AAAAL! Og så er han bare generelt ret nice. But then again, det er hele Chelsea´s hold jo.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2103: 23 Feb 2011, 20:23 »

Hælder lidt mellem McEachran og Ramires...

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2104: 23 Feb 2011, 20:33 »

sæt et af de gamle navne bag på Smiley så er du også garderet hvis det nu skulle ske at spilleren flytter fra Chelsea :/ kender en liverpool fan der i december fik et sæt med Torres bag på, det var ret træls da han skiftede Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2105: 23 Feb 2011, 20:51 »

Hvis du ikke har mange Chelsea-trøjer, så vil jeg afgjort vælge Lampard eller Terry. De er to legender, og du kan være sikker på de ikke skifter klub. De er et "must have", hvis trøjesamlingen ikke er stor. Desuden kan jeg godt lide tanken om noget anderledes og specielt. En lidt anden spiller, end det man måske havde regnet med. Det gør jeg selv ofte, men det er også nemt for mig at sige, da min trøjesamling er meget stor. :-)

Hvis vi vender tilbage til kampen mod FCK i går, så er det selvfølgelig et fantastisk resultat. Det var en kamp, hvor vi dominerede og skabte chancer. Det er jeg meget glad for. Vi kunne sikkert godt skrue tempoet op, og spille endnu bedre, men det var en forbedring i forhold til de seneste kampe, og det er det vigtigste. Så havde Anelka også en af de dage hvor man elsker ham, mens man mod Everton synes han var en kæmpe idiot. Sådan er Anelka. Jeg ved godt det her er pessimistisk, men vi er ikke helt videre endnu. Jeg ved at chancen for at københavnerne laver 2 mål eller mere i Parken er lille, men vi skal ikke tage sejren for givet. Det ved Ancelotti også godt.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2011, 20:59 af Jakob E » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2106: 23 Feb 2011, 21:15 »

Hvis du ikke har mange Chelsea-trøjer, så vil jeg afgjort vælge Lampard eller Terry. De er to legender, og du kan være sikker på de ikke skifter klub. De er et "must have", hvis trøjesamlingen ikke er stor. Desuden kan jeg godt lide tanken om noget anderledes og specielt. En lidt anden spiller, end det man måske havde regnet med. Det gør jeg selv ofte, men det er også nemt for mig at sige, da min trøjesamling er meget stor. :-)

Hvis vi vender tilbage til kampen mod FCK i går, så er det selvfølgelig et fantastisk resultat. Det var en kamp, hvor vi dominerede og skabte chancer. Det er jeg meget glad for. Vi kunne sikkert godt skrue tempoet op, og spille endnu bedre, men det var en forbedring i forhold til de seneste kampe, og det er det vigtigste. Så havde Anelka også en af de dage hvor man elsker ham, mens man mod Everton synes han var en kæmpe idiot. Sådan er Anelka. Jeg ved godt det her er pessimistisk, men vi er ikke helt videre endnu. Jeg ved at chancen for at københavnerne laver 2 mål eller mere i Parken er lille, men vi skal ikke tage sejren for givet. Det ved Ancelotti også godt.

Chancen for at FCK går videre er lig nul. Selv vores reservehold kan undgå at tabe med to mål på hjemmebane (Stamford Bridge Wink )

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2107: 23 Feb 2011, 21:23 »

Det var selvfølgelig en fejl fra min side. Tunge

Vi spiller selvfølgelig på Stamford Bridge, og det er selvfølgelig også der returkampen finder sted. Men alligevel, vi skal ikke tage det for givet endnu, selvom vi er tæt tæt på. :-)

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2108: 23 Feb 2011, 21:37 »

Jeg har selv Drogba , Lampard og Torres ..

Ved jeg skal have en Terry trøje inden han stopper men går også og leger med tanken omkring David Luiz eller en Ramires .. Kunne virkelig godt tænke mig at have Sturridge men da han nu er lejet til Bolton er det ikke så fedt.

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2109: 24 Feb 2011, 22:35 »

Jeg fandt lige to fantastiske videoer på YouTube om de seneste år i Chelsea. Videoer viser Chelseas op- og nedturer de seneste år, og tager desuden et indblik i tre af de største spillere gennem Chelseas historie. John Terry, Frank Lampard og Gianfranco Zola. To fantastiske videoer der virkelig bringer mange minder tilbage - på godt og ondt. Se dem, hvis I lyster.

CHELSEA FC THE MOVIE PART 1
CHELSEA FC THE MOVIE PART 2

Jeg sad lige og så disse to igen, og jeg kan endnu engang kun anbefale disse to fantastiske videoer. De fortæller meget om vores uheld i Champions League, og hver gang jeg ser dem, føler jeg mig indebrændt, og ønsker virkelig vi vinder det trofæ. En klar anbefaling.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2110: 25 Feb 2011, 00:07 »

Jeg har selv Drogba , Lampard og Torres ..

Ved jeg skal have en Terry trøje inden han stopper men går også og leger med tanken omkring David Luiz eller en Ramires .. Kunne virkelig godt tænke mig at have Sturridge men da han nu er lejet til Bolton er det ikke så fedt.

Kan sagtens forstå din interesse i Luiz og Ramires, og faktisk også Sturridge  Wink
Alligevel må jeg give de andre ret, Terry er ligesom Lampard, Zola og Desailly en levende legende for Chelsea, til forskel for de 2 sidstnævnte, spiller Terry stadig - Terry er et must! Tilgengæld vil jeg mene at Luiz ville være et bedre valg en Ramires, pga. jeg mener Luiz har et større talent, og vil blive en mere værdifuld spiller for os, gennem de næste mange år Opstemt

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2111: 25 Feb 2011, 15:26 »

Min ældste trøje er med den fantastiske Zola, og den stammer helt tilbage fra dengang jeg var 5 år. :-)

Jeg havde også købt en med McEachran, hvis ikke det var fordi jeg hele tiden havde i baghovedet, at han nok ikke bliver ved med at rende rundt med nummer 46 på ryggen. Hvis han bliver en stor spiller, som jeg tror han gør, så håber jeg han skal overtage nummer 8 en dag. Det er selvfølgelig et sats, da nummer 8, 25 og 26 er tre meget store numre i Chelsea. Men jeg tror på McEachran.

Desuden tæller min trøjesamling så ufattelig mange trøjer, at de snart ikke kan tælles på 3 hænder. Næste anskaffelse bliver nok David Luiz eller yndlingen Torres. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2112: 25 Feb 2011, 15:34 »

Det blev Frank Lampard der fik æren af at komme bag på min Chelsea trøje. Har i forvejen en del Chelsea trøjer, bare uden navn.

Hvor er det billigst, Unisport?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2113: 25 Feb 2011, 15:37 »

Det blev Frank Lampard der fik æren af at komme bag på min Chelsea trøje. Har i forvejen en del Chelsea trøjer, bare uden navn.

Hvor er det billigst, Unisport?
Fantastisk valg!

Jeg vil helt klart vælge at bestille den fra Chelseas officielle hjemmeside, da det er billigere, og at trøjen er færdig der. Forstået på den måde, at hos unisport, har de Chelsea-trøjer uden tryk, og så trykker de navn og nummer på, efter bestillingen selvfølgelig. Det giver et lidt grumset tryk, og især efter vask. Hos Chelseas officielle hjemmeside www.chelseafc.com, er trøjerne klar, og trykket er helt fantastisk. :-)

Yessir
Manager

« Svar #2114: 25 Feb 2011, 20:41 »

Ud over Zola som jeg helt klart synes du skulle have bagpå din trøje, så kunne andre fremragende valg være Wise eller Di Matteo.

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010