home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834406 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2085: 23 Feb 2011, 11:48 »

Hjemmebane mod United er da fint, når man tænker på hvor ringe United er på udebane må man kunne sætte sig op.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2086: 23 Feb 2011, 11:51 »

En topkamp er en topkamp, uanset om den er på hjemmebane eller udebane, United skal nok kunne sætte sig op til den kamp, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2087: 23 Feb 2011, 11:52 »

En topkamp er en topkamp, uanset om den er på hjemmebane eller udebane, United skal nok kunne sætte sig op til den kamp, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Så du mener altså ikke der er forskel? Det er da noget fis, eftersom der da er kæmpe forskel på at spille hjemme foran sine fans eller ude.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2088: 23 Feb 2011, 11:56 »

Selvfølgelig er der forskel, men jeg hentydede til at United ikke ville have problemer med at sætte sig op til kampen, da det var en topkamp. Men om topkampen så er på hjemmebane eller udebane det betyder da noget angående fans, men de kan sagtens sætte sig op til kampen. Havde det nu været en kamp mod eks. Blackburn havde det nok set helt anderledes ud.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2089: 23 Feb 2011, 12:15 »

Selvfølgelig er der forskel, men jeg hentydede til at United ikke ville have problemer med at sætte sig op til kampen, da det var en topkamp. Men om topkampen så er på hjemmebane eller udebane det betyder da noget angående fans, men de kan sagtens sætte sig op til kampen. Havde det nu været en kamp mod eks. Blackburn havde det nok set helt anderledes ud.

Hvis man ikke kan sætte sig op til ALLE kampe i PL, så vinder man ikke ligaen.

Så er det ligemeget om det er Blackburn, Stoke eller Chelsea man møder ude..

JKJ
Gæst

« Svar #2090: 23 Feb 2011, 12:18 »

Utrolig kedelig kamp, men dejligt at vi stort set allerede har afgjort det i det første opgør.. Det betyder at vi kan spare i returopgøret hvis det skulle blive nødvendigt. Dog er jeg meget skuffet over FCK og deres indstilling samt præstation.

Njaaa både og. Jeg har svært ved at se at i ikke skal gå videre og vil vel kalde det den største sentation længe hvis FCK slår jer ud.

Men det kan altså være farligt at begynde at spare folk og sætte folk ind som måske ikke er helt oppe i gaer fordi i har den komfortable føring som i har. Det kan jo give det indtryk at når Ancelotti tager lidt lettere på det kan spillerne det også.
Og så kan det ende, måske ikke med et samlet nederlag men måske bare et tab på "broen".

Men man skal vist være mere end optimsisk hvis man som FCK'er tror man går videre.

Thore
Manager

« Svar #2091: 23 Feb 2011, 12:27 »

Hvis man ikke kan sætte sig op til ALLE kampe i PL, så vinder man ikke ligaen.

Så er det ligemeget om det er Blackburn, Stoke eller Chelsea man møder ude..

Ja lad os nu se, United har bestemt ikke sat sig op til alle kampene i år, men de føre da ligaen?
Og selvfølgelig er der da forskel om de spiller ude mod Chelsea eller Fulham, det er da naivt og tro andet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2092: 23 Feb 2011, 12:29 »

Ja lad os nu se, United har bestemt ikke sat sig op til alle kampene i år, men de føre da ligaen?
Og selvfølgelig er der da forskel om de spiller ude mod Chelsea eller Fulham, det er da naivt og tro andet.

Jeg siger heller ikke der er forskel, jeg siger bare at man skal kunne sætte sig op til alle kampe.

Og United ligger nummer 1 pga mange ting, ikke kun pga de er fantastiske hjemme.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #2093: 23 Feb 2011, 14:21 »

Nicklas: Din signatur passer rigtigt godt efter dagens kamp..

Hvilket så også er den eneste dag i måske snart 3 år  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2094: 23 Feb 2011, 14:23 »

Eneste dag der hvad? Rullende Øjne

Thore
Manager

« Svar #2095: 23 Feb 2011, 14:42 »

Jeg siger heller ikke der er forskel, jeg siger bare at man skal kunne sætte sig op til alle kampe.

Og United ligger nummer 1 pga mange ting, ikke kun pga de er fantastiske hjemme.

Jo men stadig, det formår United ikke, og det ser ud til at de godt kan vinde PL alligevel..
Og nej United ligger også nummer 1 fordi de nærmeste konkurenter har været endnu mere elendige end United

Pointen er, at jeg tror ikke at du kan bruge Uniteds udebane statistik på en kamp mod Chelsea. Top kampene har altid deres eget liv, uanset om et af holdene skulle være i krise

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

3.v evaB
Gæst

« Svar #2096: 23 Feb 2011, 14:55 »

Jeg er da også 100% sikker på han har lavet sin signatur baseret på en kamp for 3 år siden.
Dét lyder mere sandsynligt end at FCK har spillet kedeligt.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2011, 14:59 af 3.v evaB » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2097: 23 Feb 2011, 15:39 »

Hvis man bare ved, hvad man selv står for og kender sig selv bedre end modstanderne gør, kan man sagtens vinde kampe, selvom man ikke "sætter sig op" til dem.

I bund og grund ligger der altid en ting bag et mesterskab, og det er kynisme.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2098: 23 Feb 2011, 18:37 »

Jeg vil gerne have fat i en Chelsea trøje. Har bestemt mig for at det blive hjemmebanetrøjen, da jeg allerede har udebanetrøjen fra sidste år. Men hvem skal bagpå, jeg havde egentlig sagt til mig selv at matchvinderen fra gårsdagens kamp ville komme bagpå, men da Anelka nok er fortid til sommer, og jeg ikke er synderligt vild med ham, bliver det en anden. Nogle forslag

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2099: 23 Feb 2011, 18:45 »

Ramires....:=) fordi han er en spændende spiller og fordi der ikke er så mange der får ham bagpå.... Thumbs Up

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010