home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833994 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1815: 02 Feb 2011, 14:31 »

Man må da undre sig over, man lige har udtalt man gerne vil køre en god forretning også lige skaber et underskud oveni de 68 mio pund. Jeg frygter lidt hvad Chelsea gør i fremtiden, man har et smal trup, plus den vel er en af de ældste i PL.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1816: 02 Feb 2011, 14:41 »

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #1817: 02 Feb 2011, 14:42 »

nogen der ved hvornår der kommer en update?
plejer at være engang i februar

... U ain't got a minute.

JKJ
Gæst

« Svar #1818: 02 Feb 2011, 14:52 »

nogen der ved hvornår der kommer en update?
plejer at være engang i februar

Afgjort den forkerte tråd at spørge i.

Men engang sidst på måneden ca.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1819: 02 Feb 2011, 15:01 »

Syntes det er dumt at chelsea har solgt daniel sturridge :/ kender ikke hans løn, men de har haft i et eller to år og sælger allerede et lovende ungt talent... kunne forstå hvis de havde udlejet ham til bolton Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1820: 02 Feb 2011, 15:03 »

Syntes det er dumt at chelsea har solgt daniel sturridge :/ kender ikke hans løn, men de har haft i et eller to år og sælger allerede et lovende ungt talent... kunne forstå hvis de havde udlejet ham til bolton Smiley

De har kun lånt ham ud. Jeg kan ihf ikke finde andet fem på de sites jeg har kigget på.

Så bare rolig i får ham tilbage Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1821: 02 Feb 2011, 15:13 »

De har kun lånt ham ud. Jeg kan ihf ikke finde andet fem på de sites jeg har kigget på.

Så bare rolig i får ham tilbage Wink

nå, havde ellers læst i avisen at de havde købt torres og luiz men solgt sturridge :/ men er glad for at det kun er en lejeaftale Opstemt

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1822: 02 Feb 2011, 16:11 »

Jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at handlen med Torres er en dårlig handel for Chelsea. Ikke alene var han hundedyr, men passer han overhovedet ind i systemet? I spiller 4-3-3 med Drogba som frontmand, og såvidt min fodboldforstand rækker, så er Torres og Drogba nærmest modsætninger i deres spillestil. I Drogba har I en af verdens bedste targetmænd, som samtidig kan en masse med fødderne. I Torres er der ingen targetmand. Den periode i Liverpool, hvor man forgæves forsøgte at benytte ham tildels sådan, endte med elendigt spil af Torres.

Hvor skal han passe ind henne? Han er vel ikke en kantspiller? Og kan et par tvære franskmænd som Malouda og især Anelka, mon tackle det, såfremt de pludselig sættes på bænken?

Tag endeligt ikke dette som en stærk kritik af Chelsea fra min side. Men jeg kunne godt tænke mig et svar fra nogle af jer, der helt sikkert har bedre indsigt i Chelsea end jeg har?

Som skrev tidligere i denne tråd tror jeg vi går over til at spille en 4-1-2-1-2. Det vil betyde at Anelka vil få en del kampe på bænken, men med vores tætpakkede program skal der nok blive plads til ham, en gang i mellem ihf.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1823: 02 Feb 2011, 19:48 »

Jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at handlen med Torres er en dårlig handel for Chelsea. Ikke alene var han hundedyr, men passer han overhovedet ind i systemet? I spiller 4-3-3 med Drogba som frontmand, og såvidt min fodboldforstand rækker, så er Torres og Drogba nærmest modsætninger i deres spillestil. I Drogba har I en af verdens bedste targetmænd, som samtidig kan en masse med fødderne. I Torres er der ingen targetmand. Den periode i Liverpool, hvor man forgæves forsøgte at benytte ham tildels sådan, endte med elendigt spil af Torres.

Hvor skal han passe ind henne? Han er vel ikke en kantspiller? Og kan et par tvære franskmænd som Malouda og især Anelka, mon tackle det, såfremt de pludselig sættes på bænken?

Tag endeligt ikke dette som en stærk kritik af Chelsea fra min side. Men jeg kunne godt tænke mig et svar fra nogle af jer, der helt sikkert har bedre indsigt i Chelsea end jeg har?
Jeg er enig. Og derfor har jeg også min kritik af købet. Det har jeg vidst også skrevet tidligere. :-)

Det jeg tror der vil ske, er at vi beholder vores system. Jeg håber i hvert fald vi gør det. Torres skal så spille kant indtil Drogba er en færdig mand. Jeg kan godt se en Fernando Torres på en meget offensiv kant, for det er den, med sin teknik og fart. Det bliver nok i stedet for Anelka, som ligner en mand der er væk til sommer. Torres får med garanti også kampe på toppen. Han har udtalt, at Drogba med flere længder er verdens bedste angriber, så jeg ved ikke hvilke forhåbninger han har. Jeg er ret sikker på, at en af de her to ting sker:

Cech
 Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole
                      Mikel
               Essien - Malouda
                    Lampard
               Torres - Drogba

Eller:

Cech
                    Mikel
            Essien - Lampard
Torres                          Malouda
                  Drogba

Under alle omstændigheder, tror jeg Anelka bliver ofret. Det vil han have svært ved at tolerere, da hans ego er stort, og derfor er han tidligere Chelsea-spiller til sommer.   

Fjolle
Lilleputspiller
*

« Svar #1824: 02 Feb 2011, 20:01 »

Jeg er enig. Og derfor har jeg også min kritik af købet. Det har jeg vidst også skrevet tidligere. :-)

Det jeg tror der vil ske, er at vi beholder vores system. Jeg håber i hvert fald vi gør det. Torres skal så spille kant indtil Drogba er en færdig mand. Jeg kan godt se en Fernando Torres på en meget offensiv kant, for det er den, med sin teknik og fart. Det bliver nok i stedet for Anelka, som ligner en mand der er væk til sommer. Torres får med garanti også kampe på toppen. Han har udtalt, at Drogba med flere længder er verdens bedste angriber, så jeg ved ikke hvilke forhåbninger han har. Jeg er ret sikker på, at en af de her to ting sker:

Cech
                      Mikel
               Essien - Malouda
                    Lampard
               Torres - Drogba

Eller:

Cech
                    Mikel
            Essien - Lampard
Torres                          Malouda
                  Drogba

Under alle omstændigheder, tror jeg Anelka bliver ofret. Det vil han have svært ved at tolerere, da hans ego er stort, og derfor er han tidligere Chelsea-spiller til sommer.   

Tror den første er mest sandsynlig, men tror du ikke at Ramires starter på midtbanen istedet for Malouda ? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1825: 02 Feb 2011, 20:24 »

Tror den første er mest sandsynlig, men tror du ikke at Ramires starter på midtbanen istedet for Malouda ? Smiley
Nej, det tror jeg ikke. Selvom det er en smal midtbane, er det godt med Malouda, men situationer ude ved kanten, for man kan jo ikke spille så smalt som opstilling byder til. Malouda kan både på kanten og centralt, og jeg tror han er foran Malouda i køen. Det håber jeg også, selvom Ramires har gjort det rigtig godt på det seneste. :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1826: 02 Feb 2011, 20:39 »

Tja, selve spillestilen bekymre jeg mig ikke så meget om. Torres kan bestemt også spille alene på toppen. Torres spiller måske ikke med ryggen mod mål, som Drogba gør det. Men det kan måske være et fingerpeg om, at vi ændre spillestil en smule.
Man har allerede set det komme. Bolden bliver i højere grad kørt rundt på jorden og Drogba trækker endda meget langt tilbage på banen eller løber ud på kanten midt i kampene - så den stil minder en del om Torres'.

Jeg kan godt se din problemstilling, men jeg håber/tror ikke det bliver noget problem. Det kan jo også være vi får en ny angriber allerede til sommer (Lukaku afslog i januar, men ved hvem om han vil til sommer) og vi kommer til at spille med to angribere, som vi gjorde i dele af sidste sæson.

Jeg tror rent faktisk at Drogba forlader Chelsea til sommer. Enten tii Real Madrid eller til Marseilles. Han kan godt se at hans tid måske er ved at rinde ud - ellers havde vi heller ikke smidt så mange penge for fuldt udviklet verdensklasse angriber. Desuden har han haft ønske om at slutte i Marseille, der gav ham det endelige gennembrud. Håber da han bliver, men man ved aldrig...

Det der bekymre mig mest ved Torres er dog hans form. Hvordan vil han tackle eventuel modgang i Chelsea, hvor han ikke er garanteret en plads i startelleveren? Kalou, Anelka og til sommer Sturridge vil presse på hvis han ikke præsterer (Drogba starter enten inde - eller også er han som tidligere nævnt ikke at finde i klubben).

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1827: 02 Feb 2011, 20:43 »

Hvis vi snakker om, at Ancelotti vil spille den smalle 4-4-2 diamant han spillede med Milan, så snakker vi nok om Ramires i stedet for Malouda. I sin tid i Milan, spillede han med Pirlo som den defensive midt, med Gattuso og Ambrosini centralt hhv. til højre og venstre. Da havde man et par fantastiske backs i Maldini og Cafu der gjorde det muligt at spille sådan, fordi de kunne løbe og og ned af kanten hele kampen stort set og altså var med til at skabe den bredde offensivt, som ellers mangler hvis man kigger på det rent formationsmæssigt.

Malouda er for mig, manden der kan tabe HVIS Ancelotti laver om og VIL have Torres og Drogba med fra start. Ser ikke Malouda som offensiv midt, a la Seedorf i Milan, men han kan måske omskoles, eller ihf. spille den i visse perioder, og uanset hvad, så er det Lampard man må forvente vil besætte den forreste position i midtbane-diamanten.

Fjolle
Lilleputspiller
*

« Svar #1828: 02 Feb 2011, 20:44 »

Nej, det tror jeg ikke. Selvom det er en smal midtbane, er det godt med Malouda, men situationer ude ved kanten, for man kan jo ikke spille så smalt som opstilling byder til. Malouda kan både på kanten og centralt, og jeg tror han er foran Malouda i køen. Det håber jeg også, selvom Ramires har gjort det rigtig godt på det seneste. :-)

Ja okay, det kan jeg godt se :-)
Man må sige at Chelsea er ved at ha en god stærk midtbane, ikke kun på banen , men også med dem der sidder på bænken. :-)
Og dejligt at se de investere i nogle allerede god men også unge spillere, til den lidt aldrende trup :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1829: 02 Feb 2011, 20:44 »

Tror i øvrigt også vi spiller med Jakob E's første opstilling resten af sæsonen. Med den undtagelse at Ivanovic skal spille højre back og David Luiz/Alex kæmper en indtil videre lige kamp i midterforsvaret Wink

Det kan dog også være at vi bruger Anelka, da han har set noget bedre ud end Drogba i de sidste par kampe - men så får vi så to næsten ens spilletyper i Anelka og Torres på banen samtidig - håber Carlo har en klar plan...

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010