home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833443 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1410: 02 Jan 2011, 12:26 »

Det blev så Ferreira alligevel. Satans.

Start 11'ere ser sådan ud:

Cech
Bosingwa - Ferreira - Terry - A. Cole

Essien
              Ramires - Lampard
Anelka                             Malouda
                       Drogba

Det vil sige, at Ferreira igen skal spille den uvante position i midten, dog med Terry som sin makker denne gang. Det burde skabe lidt mere ro. Derudover er Mikel ikke blevet sin skade kvit, som jeg troede han var, så derfor spiller Ramires.   
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 12:31 af Jakob E » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1411: 02 Jan 2011, 12:28 »

Trololo, check lige din opstilling igen Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1412: 02 Jan 2011, 12:32 »

Trololo, check lige din opstilling igen Wink
Du havde sgu ret. Det er ved at blive en vane, jeg skriver Alex. Tunge

Han er selvfølgelig stadig skadet, og vi håber snart han er tilbage. Ingen tvivl om han er bedre end alle andre muligheder sammen med Terry.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1413: 02 Jan 2011, 14:49 »

Det blev Ferreira på backen og Bruma i midten. Agbonlahor ligger desværre overfor førstnævnte.
Jeg tror på en 2-0 sejr.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1414: 02 Jan 2011, 14:58 »

Nu skal der bare presses på Aston Villa spillerne er helt oppe at køre. KOM SÅ!!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1415: 02 Jan 2011, 15:12 »

Hva laver den skaldede araber abe nede i forsvaret For fanden Anelka ticked off ticked off

verdenskrig
Manager

« Svar #1416: 02 Jan 2011, 15:15 »

Hva laver den skaldede araber abe nede i forsvaret For fanden Anelka ticked off ticked off

Det kan da aldrig nogensinde være Anelkas fejl Rullende Øjne ?.. Anelka viser da super moral i den situation, og løber hele vejen med hjem og piller bolden fra villa spilleren, og gør arbejdet godt færdig ved at aflevere den til Ferreira.. Det er da helt og holdent hans manglende niveau som ENDNU engang koster for jer.. Utroligt at en klub som Chelsea gider have en spiller som ham i truppen, frem for at bruge nogle talenter!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1417: 02 Jan 2011, 15:16 »

Det kan da aldrig nogensinde være Anelkas fejl Rullende Øjne ?.. Anelka viser da super moral i den situation, og løber hele vejen med hjem og piller bolden fra villa spilleren, og gør arbejdet godt færdig ved at aflevere den til Ferreira.. Det er da helt og holdent hans manglende niveau som ENDNU engang koster for jer.. Utroligt at en klub som Chelsea gider have en spiller som ham i truppen, frem for at bruge nogle talenter!
Jamen som Morten Bruun siger. Han bliver i omklædningsrummet efter pausen..

Wild Dog
Gæst

« Svar #1418: 02 Jan 2011, 15:20 »

Simpelthen ikke godt nok. Håber det bliver bedre efter pausen.  ticked off

AFC
Manager

« Svar #1419: 02 Jan 2011, 15:21 »

Til netop den kamp som i dag vil jeg nu også bruge Ferreira, da jeg vil mene de unge spillere ikke har fysikken og erfaringen mod de store angribere som Aston Villa har.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1420: 02 Jan 2011, 15:23 »

Til netop den kamp som i dag vil jeg nu også bruge Ferreira, da jeg vil mene de unge spillere ikke har fysikken og erfaringen mod de store angribere som Aston Villa har.
Ferreira har ikke mere fysik end Bosingwa, som jeg regner med at kommer ind fra 2. halvlegs start.

Wild Dog
Gæst

« Svar #1421: 02 Jan 2011, 15:24 »

Egentlig underligt at Bosingwa ikke starter. Han er jo langt bedre end Ferreira.  Huh

Newton Heath
Manager

« Svar #1422: 02 Jan 2011, 15:25 »

Ferreira er så pivringe. Jeg fatter ikke hvad Ancelotti og Chelsea generelt ser i ham.

Anyways utrolig hårdt spillet første halvleg og det er en intens kamp. Hvis Villa fortsætter deres aggressive spil kan det give et rødt kort. Men hvem ved, som det ser ud nu er Villa tættere på tre point end jer.

Glæder mig til at se hvordan i griber andenh lalveg an. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1423: 02 Jan 2011, 15:27 »

Men jeg ville foretrække Ferreira fra start for at kunne støtte Bruma, men Bruma har spillet fint og været sikkerheden selv. Ind med Bosingwa!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1424: 02 Jan 2011, 15:30 »

Normalt kritiserer jeg ikke vores spillere offentligt, selvom jeg har en negativ mening om dem, men her er jeg altså enig. Ferreira har slet ikke niveauet til Chelsea. Slet ikke. Bosingwa ind fra 2. halvlegs start.

Bruma har været fantastisk. Han virker rigtig sikker, og er god til at føre bolden frem. Derudover så vi eksempler på hans gode teknik med utrolige afleveringer diagonalt. Han kan blive rigtig god. Derudover vil jeg fremhæve Lampard. Mange gode pasninger, et mål, og en fantastisk bold til Malouda.

COME ON YOU BLUES!

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010