home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833133 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1200: 14 Dec 2010, 15:05 »

Og tillykke med at i aldrig har vundet Champions League  Cool

( Kunne ikke lade være  Forseglede Læber  Wink )
Sjovt...I har vel aldrig selv mulighed for at vinde turneringen igen, nu hvor i er fastlåst i middelmådigheden?

verdenskrig
Manager

« Svar #1201: 14 Dec 2010, 15:09 »

Ja det er jo ikke alle der er så heldige at der kommer en russer på den hvide hest og redder en ud af sin mangeårige mesterskabstørke Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chamberlain15
Manager

« Svar #1202: 14 Dec 2010, 15:13 »

Ja det er jo ikke alle der er så heldige at der kommer en russer på den hvide hest og redder en ud af sin mangeårige mesterskabstørke Smiley

Synes alt for godt om! (Y)

Det er også grunden til at jeg hader Chelsea. Køberklub. Hvilket også er derfor at jeg hader Manchester Shitty. Kan bare ikke tage at hold køber sig til succes.  Kys

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1203: 14 Dec 2010, 15:20 »

Tja, det har jeg jo ikke indflydelse på - og var i øvrigt fan før Roman kom til. Men jeg vil nu ikke sige at det er en ubetinget succes. For efterfølgende har han jo truffet nogle meget dårlige valg såsom; fyringen af Mourinho, behandlingen af klubbens tidligere spillere, behandlingen af Ranieri, ansættelsen af Scolari, manglende købefrihed til Ancelotti og derudover har han for meget magt i klubben. Men det er jo klart, når det er ham, der sidder på pengetanken, at det også er ham der har det sidste ord.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1204: 14 Dec 2010, 15:22 »

Tja, det har jeg jo ikke indflydelse på - og var i øvrigt fan før Roman kom til. Men jeg vil nu ikke sige at det er en ubetinget succes. For efterfølgende har han jo truffet nogle meget dårlige valg såsom; fyringen af Mourinho, behandlingen af klubbens tidligere spillere, behandlingen af Ranieri, ansættelsen af Scolari, manglende købefrihed til Ancelotti og derudover har han for meget magt i klubben. Men det er jo klart, når det er ham, der sidder på pengetanken, at det også er ham der har det sidste ord.

Ja men uden Abramovich ville i jo ligge i suptoppen. Så ville i ende på alt fra en 5-9 plads! Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #1205: 14 Dec 2010, 15:25 »

Ja men uden Abramovich ville i jo ligge i suptoppen. Så ville i ende på alt fra en 5-9 plads! Smiley

Du ved da absolut intet om, hvad der ville have sket med Chelsea, hvis Abramovich ikke var kommet til.

former zoesuckins

Chamberlain15
Manager

« Svar #1206: 14 Dec 2010, 15:26 »

Du ved da absolut intet om, hvad der ville have sket med Chelsea, hvis Abramovich ikke var kommet til.

De havde da i hvert fald ikke spillet med om mesterskabet. Det er helt sikkert.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1207: 14 Dec 2010, 15:37 »

Hvordan kan du vide dig sikker på det?
Rent faktisk slog vi Liverpool i sidste kamp i sæsonen 02/03, så vi kom nr. 4 og dermed i CL (efterfølgende sommer købte Roman Chelsea). Så du kan jo ikke vide om vi ville have nået højere op endnu, vel?
Desuden er vores to bedste spillere netop i Romans regeringstid Frank Lampard og John Terry, der begge huserede før han kom til. Og mon ikke de stadig ville blive verdensstjerner, selvom Roman ikke kom til klubben?

I øvrigt var din egen klub, Arsenal, i midten af halvfemserne langt efter mesterskaber, men alligevel blev den en dominerende faktor i ligaen samme årti. Så alt er muligt i fodbold. Hvem ved, måske vinder Arsenal en dag mesterskabet igen...

Chamberlain15
Manager

« Svar #1208: 14 Dec 2010, 15:50 »

Hvordan kan du vide dig sikker på det?
Rent faktisk slog vi Liverpool i sidste kamp i sæsonen 02/03, så vi kom nr. 4 og dermed i CL (efterfølgende sommer købte Roman Chelsea). Så du kan jo ikke vide om vi ville have nået højere op endnu, vel?
Desuden er vores to bedste spillere netop i Romans regeringstid Frank Lampard og John Terry, der begge huserede før han kom til. Og mon ikke de stadig ville blive verdensstjerner, selvom Roman ikke kom til klubben?

I øvrigt var din egen klub, Arsenal, i midten af halvfemserne langt efter mesterskaber, men alligevel blev den en dominerende faktor i ligaen samme årti. Så alt er muligt i fodbold. Hvem ved, måske vinder Arsenal en dag mesterskabet igen...

Det kan du såmænd have ret i. Men min opfattelse af Chelsea er stadigvæk at de er en køberklub og det kan der ikke laves om på. Wink Men du har sku ret i det med at Chelsea måske godt kunne have spillet med om mesterskabet uden Abramovich men de kunne jo også have blevet dårligere? Det er ikke til at vide med fodbold! Wink Men Arsenal har jo været en storklub i maaaaange år efterhånden så det jo noget andet! Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1209: 14 Dec 2010, 16:06 »

Det kan du såmænd have ret i. Men min opfattelse af Chelsea er stadigvæk at de er en køberklub og det kan der ikke laves om på. Wink Men du har sku ret i det med at Chelsea måske godt kunne have spillet med om mesterskabet uden Abramovich men de kunne jo også have blevet dårligere? Det er ikke til at vide med fodbold! Wink Men Arsenal har jo været en storklub i maaaaange år efterhånden så det jo noget andet! Smiley

Vores historie startede i 1905 ikke i 2003, så vi er ikke kun den klub, som andre tror vi er idag. Vores fanbase er måske ikke så stor som Arsenals, men så deroppe omkring i hvert fald. Desuden havde vi på daværende tidspunkt Londons største stadion samt placering i den rige del af byen. På den måde var fremtiden i hvert fald sikret (på trods af at klubbens økonomi ikke var fremragende).
Og bare fordi Arsenal er en gammel storklub, betyder det ikke at de også er det om 20 år. Bare se på Liverpool. Først i halvfemserne kunne de blive Englands bedste hold, men er nu i stedet røget langt ned.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1210: 14 Dec 2010, 16:26 »

Hold op med at kalde Chelsea en køber klub. I 2003-05 købte chelsea spillere men det var ikke de største talenter, og det var J. Mourinho som var skyld i de mesterskaber. Og pga. vores danske F. Arnesen er chelseas ungdomstrup også godt i gang Smiley Ikke for at pege fingre men det er jo ikke ligefrem alle liverpools spillere som er oplært i Liverpool: F. Torres, J. Carragher, J. Cole, P.Reina og G. Johnson som er nogle af liverpools grundspillere er jo allesammen købt, den eneste jeg kan komme i tanke om som man kan kaldte hjemmelavet er Steven Gerrard, og selv han har også spillet i en anden klub så vidt jeg ved.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1211: 14 Dec 2010, 16:30 »

Hold op med at kalde Chelsea en køber klub. I 2003-05 købte chelsea spillere men det var ikke de største talenter, og det var J. Mourinho som var skyld i de mesterskaber. Og pga. vores danske F. Arnesen er chelseas ungdomstrup også godt i gang Smiley Ikke for at pege fingre men det er jo ikke ligefrem alle liverpools spillere som er oplært i Liverpool: F. Torres, J. Carragher, J. Cole, P.Reina og G. Johnson som er nogle af liverpools grundspillere er jo allesammen købt, den eneste jeg kan komme i tanke om som man kan kaldte hjemmelavet er Steven Gerrard, og selv han har også spillet i en anden klub så vidt jeg ved.

Nu er jeg så godt nok ikke Liverpool fan men Jamie Carragher har også spillet i Liverpool hele sin karriere. Men Liverpool har jo så heller ikke købt sig til succes. Liverpool har jeg næsten hver sæson været en del af mesterskabskampen.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1212: 14 Dec 2010, 16:33 »

ja men mente bare at alle hold køber spillere for at styrke truppen og det ville være dumt hvis man bare lod være og regnede med at de unge kunne klare det hele selv.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1213: 14 Dec 2010, 16:35 »

ja men mente bare at alle hold køber spillere for at styrke truppen og det ville være dumt hvis man bare lod være og regnede med at de unge kunne klare det hele selv.

Jaja det har du ret i. Selvfølgelig bliver alle hold nød til at købe spillere for at forstærke deres trupper. Men Chelsea ville jo langt fra have ligeså god mulighed for at gøre det uden Roman Abramovich efter min mening! Smiley

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1214: 14 Dec 2010, 16:38 »

selvfølgelig ikke Smiley men hvis man har mugligheden for at forstærke sin trup ville det jo være hjernedødt ikke at gøre fordi man ikke vil skade sit ry.

i et helt andet emne så har jeg inviteret gutterne over for at se united kampen på storskærm den 19. hvis de spiller bedre end i mod Tottenham kan det kun blive en forrygende aften Opstemt.

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010