home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833022 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1125: 29 Nov 2010, 19:40 »

Problemet er jo ganske simpelt også at vi skal burge 5-6 100% chancer for at lave et enkelt mål, også vinder du bare ikke mange fordboldkampe. Ligesom vi lukker nogle mål ind som ikke engang bør kunne lade sig gøre i seriefodboldens verden. Meget godt illustreret i går, hvor Carolls mål aldrig nogensinde bure være blevet til noget der minder om en chance ligesom det er mig en gåde hvordan Kalou kan sparke forbi fra 5 meter og helt frit mål.

Lige pt. er vi milevildt fra både United og Arsenals niveau, og Tottenham, Liverpool og City er også begyndt at røre på sig, så jeg er da alvorlig bange for vi kommer til at kæmpe hårdt for en Cl-plads hvis vi ikke får ændret tingene med det samme.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1126: 01 Dec 2010, 20:48 »

Problemet er jo ganske simpelt også at vi skal burge 5-6 100% chancer for at lave et enkelt mål, også vinder du bare ikke mange fordboldkampe. Ligesom vi lukker nogle mål ind som ikke engang bør kunne lade sig gøre i seriefodboldens verden. Meget godt illustreret i går, hvor Carolls mål aldrig nogensinde bure være blevet til noget der minder om en chance ligesom det er mig en gåde hvordan Kalou kan sparke forbi fra 5 meter og helt frit mål.

Lige pt. er vi milevildt fra både United og Arsenals niveau, og Tottenham, Liverpool og City er også begyndt at røre på sig, så jeg er da alvorlig bange for vi kommer til at kæmpe hårdt for en Cl-plads hvis vi ikke får ændret tingene med det samme.
Jeg ved ikke, om du burde kalde dig realist eller pessimist. Men som jeg ser det, er det meget, meget hårdt at sige, at vi skal kæmpe om en CL-plads til næste år. Det er det samme som at sige, at vi skal kæmpe for at komme i top 4. Arsenal og Man United holder et okay niveau, men er ikke skræmmende stabile. Derudover har vi Tottenham og City, som smider point i næsten hver anden kamp. Liverpool gider jeg slet ikke inkludere i denne samtale.
Jeg er sikker på, at vi kommer i top 2, og endda at vi vinder. Selv hvis Lamps og JT er ude i lang tid, så tror jeg godt, at vi kan lære at præstere godt uden dem i start-11'eren. Midtbanen er selvfølgelig et problem, da Ramires ikke vejer nok, og hverken Malouda eller Zhirkov er rigtig centrale midtbanespillere. Så derfor er det uhyre vigtigt, at vi har Essien hurtigt tilbage i kamp.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1127: 04 Dec 2010, 16:54 »

Er jeg den eneste der syntes det var et meget underligt stræffespark Howard kunne jo intet gør når anelka løber direkte ind i ham? han står jo stille!?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1128: 04 Dec 2010, 17:08 »

Straffe eller ej, det blev dømt om Drogba scorede.

Er smånervøs lige nu..

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1129: 04 Dec 2010, 17:16 »

Straffe eller ej, det blev dømt om Drogba scorede.

Er smånervøs lige nu..
ja og det var godt sparket ind men syntes du 100% ærligt der var straffe? hva gør Howard forkert?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1130: 04 Dec 2010, 17:27 »

Howard gør ikke noget forkert,  altså et det bliver dømt straffe hver gang. Jeg havde også dømt den.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1131: 04 Dec 2010, 17:35 »

Howard gør ikke noget forkert,  altså et det bliver dømt straffe hver gang. Jeg havde også dømt den.
Ja selv uden farvede briller syntes jeg ikke det var fair overfor Howard han kan abselout intet gøre og Anelka løbe bevidst ind i Howard da han ser han ikke kan nå at løbe uden om og samtidig nå bolden før Everton forsvaren

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1132: 04 Dec 2010, 17:49 »

Jeg vidste det -.-

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1133: 04 Dec 2010, 18:01 »

Reaktion på kampen, lidt senere. Er for skuffet, og for mangelfuld på ord lige nu.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1134: 04 Dec 2010, 18:04 »

Reaktion på kampen, lidt senere. Er for skuffet, og for mangelfuld på ord lige nu.
Glæder mig allerede Jakob Smiley (og nej det skal ikke forstås hånligt)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1135: 04 Dec 2010, 18:09 »

Glæder mig allerede Jakob Smiley (og nej det skal ikke forstås hånligt)
Fair nok. :-)

Seller95
Manager

« Svar #1136: 04 Dec 2010, 18:10 »

Ikke engang Kuyt kunne have gjort det bedre idag....

Arsenal <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1137: 04 Dec 2010, 18:12 »

Ikke engang Kuyt kunne have gjort det bedre idag....
Ubrugeligt.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #1138: 04 Dec 2010, 18:37 »

Jeg må sige jeg har overrasket over hvor usikre I så ud i defensiven, i anden halvleg. Det plejer ikke at være jeres stil ikke at kunne holde på bolden på Stamford Bridge. Dog synes jeg det er fortjent at Everton får det ene point, da de spillede godt i anden halvleg.
Jeres straffespark var lidt tyndt synes jeg. Howard kan ingenting gøre for at undgå Anelka. Men sådan er det nu en gang.

Official member of Manchester United Football Club

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1139: 04 Dec 2010, 18:40 »

Jeg må sige jeg har overrasket over hvor usikre I så ud i defensiven, i anden halvleg. Det plejer ikke at være jeres stil ikke at kunne holde på bolden på Stamford Bridge. Dog synes jeg det er fortjent at Everton får det ene point, da de spillede godt i anden halvleg.
Jeres straffespark var lidt tyndt synes jeg. Howard kan ingenting gøre for at undgå Anelka. Men sådan er det nu en gang.
100% Enig og det var Andy Townsend også Opstemt men jeg tror ikke at det her er det sted vi har størst chance for at få ret i vores påstand Opstemt

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010