home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833040 gange)
aien
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1110: 28 Nov 2010, 18:43 »

Okay. Skulle bare være sikker. :-)

Men det er jeg ikke sikker på. Jeg tror bare det igen er en uenig mellem Chelsea - og United-fans, hvor jeg kommer i mindretal, da Chelsea-fans ikke er det der findes flest af på FM-scenen. Wink
Eller generelt i hele Danmark!! Wink

Men denne diskussion er faktisk ikke rigtigt til gavn for noget. Nu er vi i Chelsea-tråden, så lad os diskutere, hvorfor Chelsea har haft sådan et formdyk. Er det Ancelotti? Spillerne? Ledelsen? Tilfældigheder? Hvem har været skyld i det?

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #1111: 28 Nov 2010, 18:45 »

aien jeg tror simpelthen det er spillerne der noget galt med, men hved ikke hvorfor

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1112: 28 Nov 2010, 18:47 »

aien jeg tror simpelthen det er spillerne der noget galt med, men hved ikke hvorfor
Er det spillernes attitude, eller er det de 11 startere, der simpelthen bare ikke er gode nok til at føre Chelsea mod et mesterskab?

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #1113: 28 Nov 2010, 18:50 »

Tror det er deres attitude. jeg tror at de føler sig som verdens bedst spillere og taber af den grund.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1114: 28 Nov 2010, 18:53 »

Det er det helt sikkert, men ud fra måden tingene bliver skrevet herinde, så virker det til at det er gengæld for de gange, hvor du har lagt dig ud med Manchester fans.

Men hvis du gerne vil forsætte showet, så er I da velkommen til det, så længe de overholder retningslinjerne Smiley
Er der da blevet brudt nogle, siden din pludselige indblanding?   Huh

Vi debattere bare nogle ting, som vi alligevel ikke kan blive enige i, men altid interressant at debbattere klubber imellem.  Smiley

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1115: 28 Nov 2010, 18:59 »

Tror det er deres attitude. jeg tror at de føler sig som verdens bedst spillere og taber af den grund.
Lige pt., synes jeg ikke attituden fejler noget, for Chelsea-spillerne kæmper virkelig, og det har de gjort i alle de seneste fem kampe, hvor de har været i krise. Jeg tror derimod, at spillerne har manglet noget guidance i både Terry og Lampard. Dette gør sig især gældende ved mange af de indkasserede mål. Der har ikke været en John Terry til at organisere forsvaret, og i stedet har vi tabt vigtige point på store forsvarsbummerter, kombineret med ineffektivt angrebsspil. Så jeg synes IKKE, attituden fejler noget - heller ikke Ancelotti fejler noget, men forsvars- og midtbane-kæden mangler en leder til at styre showet. Dette vil forhåbentlig løse sig, når JT og Lamps kommer tilbage inden for de næste to ugers tid.

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #1116: 28 Nov 2010, 19:01 »

Det fint nok det du siger men et hold af Chelsea's kaliber skal kun klare sig uden 2 spillere. Så synes jeg at angriberne er dårligere

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1117: 28 Nov 2010, 19:38 »

Det fint nok det du siger men et hold af Chelsea's kaliber skal kun klare sig uden 2 spillere. Så synes jeg at angriberne er dårligere
Ja, det er jeg skam fuldstændig enig i. Men det er utrolig svært for et hold at omstille sig sådan, når det i mange, mange år har haft lige netop de to spillere som ledere på holdet. Så derfor vil det tage måneder at erstatte de spillere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1118: 29 Nov 2010, 10:57 »

Synes heller ikke det er attitude der er noget galt med. Chelseas spillere er faktisk utrolig gode til ikke at tage for let på tingene. En ros til Ancelotti også.
Jeg synes problemer er skadet. I den her periode har vi i alle kampe måtte undvære Essien, Lampard og Terry. En vigtig vigtig del af den stamme som også indeholder Drogba og Cech. De 5 spillere, er livsvigtige for os. Vi har altså manglet tre af dem, og jeg er ikke i tvivl om vi havde vundet de fleste kampe hvis de havde været med.
Det er selvfølgelig lidt et problem vi er afhænge af disse spillere, men sådan er det jo. Vil vove den påstand at sige, at de fleste hold er afhængige af 4-5 spillere. Især Lampard og Essien har vist sig at være uhyggelige vigtige. Essien klarede vi os uden hele sidste år, men Lampards skade er noget nyt, og noget vi har skulle vænne os til. Det havde jeg også svært ved, da manden stort set aldrig er skadet. De to skaber den midtbane så ufattelig meget. I den periode er Mikel dog vokset op, og styret det med hård hand. Virkelig en klassespiller han er blevet.
Terrys betydning kender vi alle. Han er blå helt ind i hjertet, og ikke mindst vores anfører. Han er selvfølgelig også ekstrem vigtig, men hvis vi har Ivanovic og Alex klar, så er det ikke det største problem. Problemet er hvis 2 af de 3 er skadet.

Hvis vi er heldige, er de alle tre klar til næste weekend.

verdenskrig
Manager

« Svar #1119: 29 Nov 2010, 11:35 »

Synes heller ikke det er attitude der er noget galt med. Chelseas spillere er faktisk utrolig gode til ikke at tage for let på tingene. En ros til Ancelotti også.

Der er jeg så uenig.. Nu sad jeg og så Newcastle kampen i går, og specielt i første halvleg, var der utroligt mange af jeres spillere som bare gik rundt, løb ikke for boldholderen, slog ud med armene osv.. Jeres spillere var ganske afgjort ikke så tændte som det var tilfældet i starten af sæsonen.. Der skulle en udligning til at vække jer..

Måden i så spillede på i anden halvleg var fin, og i fortjente så afgjort sejren, men det holder bare ikke at man spiller en hel halvleg før alvoren går op for holdet  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1120: 29 Nov 2010, 11:45 »

Der er jeg så uenig.. Nu sad jeg og så Newcastle kampen i går, og specielt i første halvleg, var der utroligt mange af jeres spillere som bare gik rundt, løb ikke for boldholderen, slog ud med armene osv.. Jeres spillere var ganske afgjort ikke så tændte som det var tilfældet i starten af sæsonen.. Der skulle en udligning til at vække jer..

Måden i så spillede på i anden halvleg var fin, og i fortjente så afgjort sejren, men det holder bare ikke at man spiller en hel halvleg før alvoren går op for holdet  Smiley
Men jeg synes bestemt ikke det er det der kendetegner vores hold, og så længe det ikke bliver en vane er jeg ikke bekymret. Nu så jeg faktisk ikke store dele af første halvleg, men derimod hele anden, og der fejlede indstillingen ikke noget. Men sker det 1/100 gange, er det okay. :-)

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1121: 29 Nov 2010, 16:41 »

Det er da utroligt at et hold der er United så overlegent, ikke engang kan finde ud af at skrabe nogle point sammen med et par skader. Alle hold har skader, dog går de ikke totalt ned som Chelsea gør det o0

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1122: 29 Nov 2010, 16:55 »

Det er da utroligt at et hold der er United så overlegent, ikke engang kan finde ud af at skrabe nogle point sammen med et par skader. Alle hold har skader, dog går de ikke totalt ned som Chelsea gør det o0
Hvis vi nu antager at Vidic, Ferdinand, Fletcher, Scholes er ude og Rooney har malaria. Så tror jeg faktisk ikke i vil have fået sønderligt mange flere point end os. United er faktisk i dårligt eksempel, da jeg ikke mener de er afhængige af nogen lige nu. Men så kunne vi tage Pique, Puyol, Xavi, Villa/Iniesta og Messi væk fra Barca. Det vil også give svingning i deres resultater.
Nu er vores trup jo også for smal, og ikke god nok udenfor start 11'eren, men jeg er sikker på de fleste hold vil fejle.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1123: 29 Nov 2010, 17:01 »

Men hvis United er et dårligt eksempel, hvorfor er Chelsea så et bedre hold? De er jo langt mere avhængie af enkeltspillere? Jeres første 11 er måske bedre, men United har jo en langt bedre trup der langt bedre kan tåle skader og rotationer Smiley

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1124: 29 Nov 2010, 17:12 »

Men hvis United er et dårligt eksempel, hvorfor er Chelsea så et bedre hold? De er jo langt mere avhængie af enkeltspillere? Jeres første 11 er måske bedre, men United har jo en langt bedre trup der langt bedre kan tåle skader og rotationer Smiley

Så vidt jeg ved, har jeg udtalt om at jeg ikke synes United har været et bedre hold end Chelsea, og derfor er skuffet og irriteret over de ligger nummer et. Der er jo mange vurderinger af et fodbold, og du nævner jo både en fordel til United og til Chelsea.
Jeg synes Chelseas start 11'er er langt bedre end Uniteds, og vigtighed af at deres grundstamme stort set aldrig er skadet, har svigtet her. Men ellers er Drogba, Lampard, Terry osv. jo kun skadet sjældent, og hvis de spiller taber Chelsea med garanti ikke. F.eks. er Lampards seneste nederlag tilbage i sidste sæson mod Tottenham. Det er satme lang tid siden. Så det ser jeg som kæmpe plus til Chelsea. Det har det i hvert fald været indtil nu.

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010