home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832986 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1095: 28 Nov 2010, 18:11 »

Det er meget muligt, men det har jo intet at gøre med din teori om hvordan jeg ville reagere?
nu var det svar jo ikke rettet til dig så kan ikke se hva du mener der?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1096: 28 Nov 2010, 18:13 »

Men ak ja, det er åbentbart ubestridt held der skyldes, at vi nu indtager førstepladsen. Det er fandme til grin at høre på. Som jeg høre dig sige Jakob E, også udenfor for denne her debat, vælter vi i held, og alle de utallige mål vi snart har fået i overtiden i gennem årtier, skyldes selvfølgelig også altid utrolig meget held. Det er jo selvfølgelig ingen sammehæng mellem vores efterhånden utrolig mange sene og afgørende scoringer.

Kan ikke skrives bedre!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1097: 28 Nov 2010, 18:13 »

Og i hvilket minut scorede Kalou med Blackpool?
Men dette mål var der jo intet i vejen med? Du må jo gerne score indenfor de første 5 min, jeg siger bare at Robinson var skadet, og med sikkerhed havde taget bolden hvis ikke han kom haltende ind mod kassen. Så vidt jeg husker scorede Kalou efter et hjørnespark.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1098: 28 Nov 2010, 18:15 »

Jeres evne til at være totalt lukøjet efter i er havnet som nummer 1, er skræmmende. Meget skræmmende.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1099: 28 Nov 2010, 18:15 »

Robinson var skadet, og havde tydeligvis taget bolden, hvis ikke det var fordi han haltede tilbage mod kassen. Jeg havde sparket den ud, også selvom diverse snakke om at det er dommeren der afgører det. Jeg synes ikke det var et fair mål.
Men igen, vi gjorder ikke noget forkert?

Og til de åbentbart mange kontroversielle mål vi har fået indtil videre, må du da gerne nævne nogle flere. Du har nævnt Nanis, som selvfølgelig var et yderst kontroversielt mål, og så Berbas mål mod Blackburn, som var helt efter bogen?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1100: 28 Nov 2010, 18:17 »

Jeres evne til at være totalt lukøjet efter i er havnet som nummer 1, er skræmmende. Meget skræmmende.
hva snakker du dog om?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1101: 28 Nov 2010, 18:17 »

Men igen, vi gjorder ikke noget forkert?

Og til de åbentbart mange kontroversielle mål vi har fået indtil videre, må du da gerne nævne nogle flere. Du har nævnt Nanis, som selvfølgelig var et yderst kontroversielt mål, og så Berbas mål mod Blackburn, som var helt efter bogen?
Det er jo ikke efter bogen overhovedet. Jeg kunne forstå hvis det var en markspiller, men nu var det målmanden og i var i angreb, så selvfølgelig skal spillet vel stoppes til han er klar igen. I skulle have sparket bolden ud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1102: 28 Nov 2010, 18:18 »

hva snakker du dog om?
Tænk lidt over det..

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1103: 28 Nov 2010, 18:19 »

Tænk lidt over det..
Hva med bare at sige hva der gør du udtaler dig sådan?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1104: 28 Nov 2010, 18:21 »

Hva med bare at sige hva der gør du udtaler dig sådan?
Jeg siger at i overhovedet ikke kan se noget som helst af det jeg siger. Især ikke efter i er havnet som nummer 1, hvor himlen og guderne befinder sig.

søgaard
Gæst

« Svar #1105: 28 Nov 2010, 18:23 »

Ligesom der sjældent er kommet noget godt ud af det, når Jakob E har bevæget sig ind i Manchester United tråden, så kommer der næppe noget godt ud af det, når en flok Manchester United fans bevæger sig herind.

Det er de samme, som har siddet og udtrykt deres frustration over Jakob E for nogle uger siden, som gør det helt samme nu..

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1106: 28 Nov 2010, 18:24 »

Jeg siger at i overhovedet ikke kan se noget som helst af det jeg siger. Især ikke efter i er havnet som nummer 1, hvor himlen og guderne befinder sig.
fordi du oftes efter min egen mening ytre dig yderst farvet

men lad du det ligge vi bliver ikke enige og sådan er det  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1107: 28 Nov 2010, 18:25 »

Ligesom der sjældent er kommet noget godt ud af det, når Jakob E har bevæget sig ind i Manchester United tråden, så kommer der næppe noget godt ud af det, når en flok Manchester United fans bevæger sig herind.

Det er de samme, som har siddet og udtrykt deres frustration over Jakob E for nogle uger siden, som gør det helt samme nu..
Ligesom klubtråde er til nyheder omkring klubben, skader, holdopstillinger osv, så vil jeg da også mene tråden er til debat. Er det ikke korrekt?

søgaard
Gæst

« Svar #1108: 28 Nov 2010, 18:27 »

Ligesom klubtråde er til nyheder omkring klubben, skader, holdopstillinger osv, så vil jeg da også mene tråden er til debat. Er det ikke korrekt?
Det er det helt sikkert, men ud fra måden tingene bliver skrevet herinde, så virker det til at det er gengæld for de gange, hvor du har lagt dig ud med Manchester fans.

Men hvis du gerne vil forsætte showet, så er I da velkommen til det, så længe de overholder retningslinjerne Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1109: 28 Nov 2010, 18:29 »

Det er det helt sikkert, men ud fra måden tingene bliver skrevet herinde, så virker det til at det er gengæld for de gange, hvor du har lagt dig ud med Manchester fans.

Men hvis du gerne vil forsætte showet, så er I da velkommen til det, så længe de overholder retningslinjerne Smiley
Okay. Skulle bare være sikker. :-)

Men det er jeg ikke sikker på. Jeg tror bare det igen er en uenig mellem Chelsea - og United-fans, hvor jeg kommer i mindretal, da Chelsea-fans ikke er det der findes flest af på FM-scenen. Wink

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010