home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832981 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1080: 28 Nov 2010, 18:04 »

Tror du glemmer, at vi sku ha' haft et starffespark umidelbart før Nanis mål.
Det er rigtigt nok, men det sker jo sommetider man ikke får det man skal have. Men så vender heldet alligevel, og Gomes laver en bommert, og Nani scorer.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1081: 28 Nov 2010, 18:04 »

United har på en eller anden måde fået de fornødne point. Ofteste startet af kontroversielle mål og held. Jeg er helt enig med Gazlgor.
men havde det været chelsea så havde du vel sagt det var fordi i var åhhh så fantastiske... (ikke for at sige jeg syntes chelsea ikke er et rigtig godt hold når det køre for dem)

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1082: 28 Nov 2010, 18:05 »

Jakob E, prøv at nævn de kontroversielle mål, som du mener vi ligefrem oftest har fået.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1083: 28 Nov 2010, 18:05 »

men havde det været chelsea så havde du vel sagt det var fordi i var åhhh så fantastiske... (ikke for at sige jeg syntes chelsea ikke er et rigtig godt hold når det køre for dem)

Det tvivler jeg faktisk på, synes Jakob er god til at indrømme når Chelsea er ringe

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1084: 28 Nov 2010, 18:05 »

Det er jo ikke sket? Det er en påstand du har.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1085: 28 Nov 2010, 18:07 »

Det tvivler jeg faktisk på, synes Jakob er god til at indrømme når Chelsea er ringe
hvilket flere af os United fans også har sagt optil flere gange, altså at united har været ringe, fordi mulighederne nu har været der en del gange denne sæson

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1086: 28 Nov 2010, 18:08 »

For at tage et par eksempler, så kunne man tage Nanis mål mod Tottenham og Berbatovs mål mod Blackburn i går. Nu ved jeg godt i vandt 7-1, og alligevel havde vundet med største sandsynlighed, men alligevel. Det er et mål indenfor de første 5 min, som ødelægger alt for Blackburn og deres taktik, og som satte jer i gang.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1087: 28 Nov 2010, 18:08 »

Det er jo ikke sket? Det er en påstand du har.
nu siger jeg jo også "havde du vel" hvilket betyder det er sådan jeg tror du ville sige uden dog at vide det Peace

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1088: 28 Nov 2010, 18:09 »

For at tage et par eksempler, så kunne man tage Nanis mål mod Tottenham og Berbatovs mål mod Blackburn i går. Nu ved jeg godt i vandt 7-1, og alligevel havde vundet med største sandsynlighed, men alligevel. Det er et mål indenfor de første 5 min, som ødelægger alt for Blackburn og deres taktik, og som satte jer i gang.
Berbatov's mål til 1-0 du snakker om? hva var der nu galt med det?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1089: 28 Nov 2010, 18:09 »

hvilket flere af os United fans også har sagt optil flere gange, altså at united har været ringe, fordi mulighederne nu har været der en del gange denne sæson
Det er meget muligt, men det har jo intet at gøre med din teori om hvordan jeg ville reagere?

JLC™
Gæst

« Svar #1090: 28 Nov 2010, 18:10 »

Og i hvilket minut scorede Kalou med Blackpool?

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1091: 28 Nov 2010, 18:10 »

Da jeg var yngre, sagde jeg altid, at det var dommerens skyld, at Chelsea tabte eller Man United vandt. Jeg må dog indrømme, at Man United gennem mange, mange år har fået store kendelser til deres fordel, men det er ikke noget, jeg sådan rigtigt har set i år (heller ikke Nanis mål, faktisk). De har været ringe i rigtig mange kampe, men nu begynder de at høste en masse point, og kadeau til dem for at udnytte deres chancer, når Chelsea ikke har kunnet. Chelsea er generelt et bedrespillende hold, synes jeg, men de er ramt hårdt af at miste John Terry. Det var mere med Terry at gøre end fyringen af Ray Wilkins IMO.
Jeg tror nok, at Chelsea skal finde formen igen, mens Man United fortsætter deres gode stime, og til februar er de to hold nok løbet væk fra både Arsenal, Man City og Spurs. Det bliver tæt, men uden skader tror jeg på Chelsea.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1092: 28 Nov 2010, 18:10 »

Men ak ja, det er åbentbart ubestridt held der skyldes, at vi nu indtager førstepladsen. Det er fandme til grin at høre på. Som jeg høre dig sige Jakob E, også udenfor for denne her debat, vælter vi i held, og alle de utallige mål vi snart har fået i overtiden i gennem årtier, skyldes selvfølgelig også altid utrolig meget held. Det er jo selvfølgelig ingen sammehæng mellem vores efterhånden utrolig mange sene og afgørende scoringer.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1093: 28 Nov 2010, 18:11 »

Begrund gerne, hvilket regler der bliver overskredet, i Berbas første mål mod Blackburn?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1094: 28 Nov 2010, 18:11 »

Berbatov's mål til 1-0 du snakker om? hva var der nu galt med det?
Robinson var skadet, og havde tydeligvis taget bolden, hvis ikke det var fordi han haltede tilbage mod kassen. Jeg havde sparket den ud, også selvom diverse snakke om at det er dommeren der afgører det. Jeg synes ikke det var et fair mål.

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010