home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832954 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1065: 21 Nov 2010, 17:23 »

Både United og Chelsea har været meget dårlige i nogle kampe i år. Selvom jeg er Chelsea fan mener jeg ikke vi har været uheldige eller United heldige. Vi havde fortjent at vinde mod Birmingham men vi var ringe mod Liverpool, City, Villa  og ufattelig ringe mod Sunderland. Vi startede rigtig flot men det var også mod nogle meget lette hold. United har også været heldige i et par kampe blandt andet Wolves, men de har også været uheldige i West Bromwich kampen og måske også nogle andre. Hverken United eller Chelsea har været specielt gode   

Manchester United just arrogant, not better

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1066: 24 Nov 2010, 23:44 »

Dejligt med en sejr i går over Zilina! Vi havde tabt 3 i træk, så det var en forløsning. Er ligeglad med vi kom bagud. Er ligeglad med vi kun vandt med en. Vi vandt, og det er det der tæller for os lige nu! Vi stilte med folk som Van Aanholt, Kakuta, Sturridge og McEachran, og især sidstnævnte imponerede. Igen. Han er det største talent jeg har set længe, og selvom han blot er 17 år har Ancelotti udtalt at McEachran sagtens kunne spille hver weekend. Jeg er helt enig.

Vi er tilbage, og vi slår Newcastle i weekenden!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1067: 28 Nov 2010, 17:00 »

Så røg førstepladsen sgu.. Ærgerligt. Men vi må videre, og vi fik da point i dag, selvom vi igen fortjente 3, og selvom vi brænder og brænder og brænder. Jeg er godt tosset oppe i mit lille hoved, over vi ikke putter den i kassen!¨
Jeg er selvfølgelig også sur over at miste førstepladsen. Ikke mindst fordi jeg synes United er evig heldig, og de ikke er bedre end os på nogen måde. Det har jeg vist sagt før.. Derudover fordi jeg nu skal mobbes, og høre på hvor gode og mange klasse over Chelsea de er, hvilket er usagligt. Noget jeg ikke kan slippe for. Jeg synes stadig vi er Englands bedste hold, på trods af en skidt periode. Jeg håber Lampard og Terry er tilbage til næste weekend. Essiens karantæne er i hvert fald overstået. De tre betyder alt, og med dem, kan vi stort set ikke tabe.

Vi kommer tilbage.

THE BLUES!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1068: 28 Nov 2010, 17:13 »

Jeg tror fandme også jeg bliver mobbet i morgen  Wink

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1069: 28 Nov 2010, 17:16 »

Chelsea-fans har en tendens til at blive mobbet sindssygt meget. Men husk på: Hating only gives fame. Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #1070: 28 Nov 2010, 17:35 »

Så røg førstepladsen sgu.. Ærgerligt. Men vi må videre, og vi fik da point i dag, selvom vi igen fortjente 3, og selvom vi brænder og brænder og brænder. Jeg er godt tosset oppe i mit lille hoved, over vi ikke putter den i kassen!¨
Jeg er selvfølgelig også sur over at miste førstepladsen. Ikke mindst fordi jeg synes United er evig heldig, og de ikke er bedre end os på nogen måde. Det har jeg vist sagt før.. Derudover fordi jeg nu skal mobbes, og høre på hvor gode og mange klasse over Chelsea de er, hvilket er usagligt. Noget jeg ikke kan slippe for. Jeg synes stadig vi er Englands bedste hold, på trods af en skidt periode. Jeg håber Lampard og Terry er tilbage til næste weekend. Essiens karantæne er i hvert fald overstået. De tre betyder alt, og med dem, kan vi stort set ikke tabe.
Hvis vi ikke er bedre end jer på nogen måde, hvor har vi så ikke tabt siden 3. april, fører ligaen, har scoret flere mål end jer i PL, har ingen mål lukket ind i CL (I har 3 imod) og så videre? Kan godt se at alle de ting er heldige. Der er vidst ingen mennesker i verden der siger at United er "flere klasser bedre" - den må du meget længere ud på landet med. Desuden tror jeg slet ikke du er personen der skal snakke om "usagligt". Desuden er det lidt skidt at Terry og Lampard er oppe i årene, og begynder at have flere skader, hvis I kun kan vinde med dem på banen.

Har bandlyst smileys i december måned pga. huerne, så indsæt selv hvor der mangler.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1071: 28 Nov 2010, 17:41 »

Hvis vi ikke er bedre end jer på nogen måde, hvor har vi så ikke tabt siden 3. april, fører ligaen, har scoret flere mål end jer i PL, har ingen mål lukket ind i CL (I har 3 imod) og så videre? Kan godt se at alle de ting er heldige. Der er vidst ingen mennesker i verden der siger at United er "flere klasser bedre" - den må du meget længere ud på landet med. Desuden tror jeg slet ikke du er personen der skal snakke om "usagligt". Desuden er det lidt skidt at Terry og Lampard er oppe i årene, og begynder at have flere skader, hvis I kun kan vinde med dem på banen.

Har bandlyst smileys i december måned pga. huerne, så indsæt selv hvor der mangler.
Nu ved du jo ikke, hvad jeg må hører for.
Terry og Lampard er sjældent skadet, især Lampard. Det er hans første skade i karrieren som er over en måned lang. Det er vanvittigt. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad i siger, for i har været heldige. Også mere end normalt. Aston Villa, Wolves, Tottenham osv. Det jeg så i går fra United var klasse, men ellers synes jeg ikke i har været bedre end os. Terry er 29, hvilket jeg ser som den bedste alder for en fodboldspiller. Jeg ved ikke hvorfor i ikke har tabt siden 3. april? I har vel spillet halvdelen af kampene uafgjort?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1072: 28 Nov 2010, 17:49 »

Aston villa og Wolves et var måske ikke helt fortjent men Tottenham!?? der vandt vi sku da 2-0 og spillede faktisk en okay kamp?
Men Jakob du kan sku da ikke blive ved med at sige det hele er så heldigt?? hva siger du så "hvis" vi vinder mesterskabet? er det så også heldigt?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1073: 28 Nov 2010, 17:50 »

Men Nani scorede et kontroversielt mål, der i min verden satte en stopper for Tottenhams chance for udligning. I får de der kontroversielle mål.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1074: 28 Nov 2010, 17:53 »

Men Nani scorede et kontroversielt mål, der i min verden satte en stopper for Tottenhams chance for udligning. I får de der kontroversielle mål.
Toeretisk set havde vi jo bare vundet 1-0 så?
kan bare ikke se hvorfor du kun kan sige vi er heldige hele tiden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1075: 28 Nov 2010, 17:54 »

Man Utd har ikke på nogen måde været bedre spillende end Chelsea i denne sæson - Tværtimod. Chelsea har tabt og fået uafgjort i de kampe de har spillet dårligt. Man Utd har vundet eller spillet uafgjort i de kampe de har spillet dårligt. Det er derfor United pt. ligger over Chelsea selvom de har spillet ringere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #1076: 28 Nov 2010, 17:55 »

Faktum er, at Chelsea har været uheldige, bortset fra Sunderland-kampen, som var den værste præstation i de 12 år, jeg har fulgt Chelsea!
Men ude mod Aston Villa, Birmingham og Newcastle fortjente vi helt sikkert at vinde, endda med mere end ét mål. Liverpool-nederlaget var resultat af en skidt første halvleg, men en super anden halvleg, hvor Reina holdte Liverpool inde i kampen.
Man United har i mellemtiden stille og roligt fundet formen. Men for at være helt ærlig, synes jeg INGEN engelske hold er skræmmende for tiden. Chelsea gennemgår et generationsskifte, Man United spiller stadig halvskidt (Blackburn-kamp i går IKKE medtalt), SELVOM de vinder deres kampe, mens Arsenal laver dumme resultater hver 3. uge.
Jeg har altid været en kæmpe tilhænger af Engelsk fodbold med deres fight og taktik, som Mourinho og Benitez bragte til England. Men nu er det slut, og Real Madrid og Barcelona er, efter min mening, blevet FOR overlegende til dem.
Det eneste, der kan redde lidt af Engelsk fodbold er, hvis Man City kommer i Champions League og ansætter Mourinho til sommer. Så skal der nok ske noget! Men ellers ser jeg ingen dominerende fremtid for de engelske hold i Europa. Så sørgeligt, som det desværre lyder...

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1077: 28 Nov 2010, 17:56 »

Man Utd har ikke på nogen måde været bedre spillende end Chelsea i denne sæson - Tværtimod. Chelsea har tabt og fået uafgjort i de kampe de har spillet dårligt. Man Utd har vundet eller spillet uafgjort i de kampe de har spillet dårligt. Det er derfor United pt. ligger over Chelsea selvom de har spillet ringere.
Korrekt skal da også være en af de første til at sige vi har spillet utrolig ustabilt indtil videre i denne sæson

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1078: 28 Nov 2010, 18:01 »

Tror du glemmer, at vi sku ha' haft et starffespark umidelbart før Nanis mål.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1079: 28 Nov 2010, 18:02 »

United har på en eller anden måde fået de fornødne point. Ofteste startet af kontroversielle mål og held. Jeg er helt enig med Gazlgor.

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010