home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832961 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1050: 20 Nov 2010, 21:15 »

Hvis du mener at Villa kampen var den eneste hvor United ufortjent fik point, så har du ikke set ret mange United kampe i denne sæson. Kig evt. i jeres egen klubtråd, hvis United fans først skriver at 3 point er ufortjente, så er der meget om snakken.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1051: 20 Nov 2010, 21:20 »

Måske også mod Wolves .. Men ja vi har været mindst ligeså uheldige som vi har været heldige.. Men nu er det heller ikke det der tæller.. Det er pointne

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1052: 20 Nov 2010, 21:38 »

Stop da med at diskutere, hvem der er mest heldig. Du kan jo ikke diskutere et så subjektivt begreb som held..

Og stop whine Jakob. Vores reserver er bare ikke så stærke som vi gik og troede.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1053: 20 Nov 2010, 22:02 »

Med uheld? Du ser vist ikke særlig meget fodbold kan man høre.. Vi er dem der har været mest uheldige denne sæson, pånær kampen mod Aston Villa.. Hvis jeg nævner Fulham kampen, Everton, West Brom? Alle de kampe har vi været overdrevet uheldige.. At få to mål ind på sig i overtiden, eller føre 2-1 og brænde et straffe hvor de andre går ned og scorer.. Det ved jeg ikke om man kan kalde heldige? I har derimod været pivringe mod hold der giver modstand og ikke pakker sig ned.. SUNDERLAND, LIVERPOOL, ASTON VILLA, MAN CITY!

Men Go' Aften, og ja, jeg vil da bare sige at det er en super følelse at ligge med á point med jer Smiley

UPS UPS UPS! JEG GLEMTE LIGE.. VI ER STADIG UBESEJREDE!!!!! GLORY MAN UNITED <3

Mest uheldige? I stedet for at prale af din underlige holdning og spille dum, prøv se kampene du omtaler en ekstra gang og omtal dem igen.
Mange af vores kampe har været utrolig dårlige fra vores side, rent spillemæssigt. Og det må du fandme indrømme, det kan enhver vel se - United fan eller ej. Det er ikke det United vi har kendt i så mange år.

Vi har været heldige en del gange denne sæson, for ikke at nævne kampen mod Villa, hvor vi "stjal" det ene point. Men samtidig har vi også været uheldige i nogle kampe, men hvilke hold har ikke været det?

Taget vores spil i betragtning indtil videre i sæsonen, er jeg utrolig glad for, at vi ligger på en delt førsteplads.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1054: 20 Nov 2010, 22:07 »

Mest uheldige? I stedet for at prale af din underlige holdning og spille dum, prøv se kampene du omtaler en ekstra gang og omtal dem igen.
Mange af vores kampe har været utrolig dårlige fra vores side, rent spillemæssigt. Og det må du fandme indrømme, det kan enhver vel se - United fan eller ej. Det er ikke det United vi har kendt i så mange år.

Vi har været heldige en del gange denne sæson, for ikke at nævne kampen mod Villa, hvor vi "stjal" det ene point. Men samtidig har vi også været uheldige i nogle kampe, men hvilke hold har ikke været det?

Taget vores spil i betragtning indtil videre i sæsonen, er jeg utrolig glad for, at vi ligger på en delt førsteplads.

Endelig en fornuftig United fan! Synes bestemt også det er ganske surrealisisk at i med det spil ligger deroppe. Chelsea viste jo fænomenalt spil fra starten af sæsonen, men vi er gået fuldkommen i stå, hvilket jo også er den eneste forklaring på at i stadig ligger side om side med os. Er ikke i tvivl om at det hold der først finder formen og spillet igen, vinder mesterskabet. Utroligt så lavt et bundniveau to af verdens bedste klubber har haft i år!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1055: 20 Nov 2010, 22:13 »

Nu var det faktisk meningen jeg ville holde min mening for mig selv, men WaterWar spurgte om den, og så måtte jeg jo forklare. Jeg kan ikke se jeg whiner WS. Jeg siger bare jeg synes United har været heldige. Og det mener jeg stadig. Kan se der er flere der er enige. Uniteds spil har været dårligt, og de har lavet mange fejl, især nede bagi. Så min mening er vel fair nok.
Derudover, synes jeg at du Jeton2750 er meget usaglig, og ikke har styr på ret meget. Det kan godt være vi har tabt 4 gange, men kig på tabellen? Sluttede vi i dag, vil vi vinde. Så vi er stadig nummer et. Hvis du siger Chelsea er ringe når de får lidt modstand, tror jeg ikke du har set os spille, så det vil jeg ikke kommentere yderligere på. Jeg mener stadig United er heldige med at være á point med Chelsea.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 22:15 af Jakob E » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1056: 20 Nov 2010, 22:21 »

Men, Jakob E, det har vel også været fortjente sejrer til de hold, i har tabt imod indtil videre? (Selvfølgelig set bort fra kampen idag)

Efter min bedste overbevisning har i jo været "ringe" i de fleste kampe, hvor i har fået lidt modstand/mistet point?
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 22:23 af SeRuX » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1057: 20 Nov 2010, 22:32 »

Men, Jakob E, det har vel også været fortjente sejrer til de hold, i har tabt imod indtil videre? (Selvfølgelig set bort fra kampen idag)

Efter min bedste overbevisning har i jo været "ringe" i de fleste kampe, hvor i har fået lidt modstand/mistet point?
[/quoteI dag fortjente vi sejren. Mod City måske et point. Men ellers er det rigtigt vi ikke havde fortjent noget. Mod Aston Villa kunne vi dog også godt have vundet, men træværket afviste os 2-3 gange. Men ellers har du ret.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1058: 20 Nov 2010, 22:34 »

Ringe var måske også for meget sagt, måske "ikke overbevisende" ville passe bedre.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1059: 20 Nov 2010, 22:35 »

Chelsea har været alt for hypede i år. Jeg er brændende fan, men at vi starter som lyn og torden gør os ikk eautomatisk til mestre. Vi har siden de første par kampe, ikke spillet specielt godt, og til tider endda ringe. Kan da også huske at de 3 point mod Wolves var heldige og ufortjente, og mener vi burde have tabt større til Sunderland. Desuden synes jeg ike man kan tale om held og uheld, hverken i United eller Chelseas tilfælde. Kynismen mangler bare, samt det høje bundniveau fra tidligere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1060: 20 Nov 2010, 22:37 »

Chelsea har været alt for hypede i år. Jeg er brændende fan, men at vi starter som lyn og torden gør os ikk eautomatisk til mestre. Vi har siden de første par kampe, ikke spillet specielt godt, og til tider endda ringe. Kan da også huske at de 3 point mod Wolves var heldige og ufortjente, og mener vi burde have tabt større til Sunderland. Desuden synes jeg ike man kan tale om held og uheld, hverken i United eller Chelseas tilfælde. Kynismen mangler bare, samt det høje bundniveau fra tidligere.
Jeg var på Broen mod Wolves. Og jeg er ikke enig. Det var en lige kamp, men vi fortjente sejren. Vi var bedst, og især i 2. halvleg var vi dem overlegne. 1. halvleg var helt lige.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1061: 20 Nov 2010, 22:42 »

Jeg var på Broen mod Wolves. Og jeg er ikke enig. Det var en lige kamp, men vi fortjente sejren. Vi var bedst, og især i 2. halvleg var vi dem overlegne. 1. halvleg var helt lige.

Mener stadig vi var heldige med at køre den hjem. Wolves havde store chancer, men i den kamp havde vi tilgengæld den kynisme man skal have som tophold, og som vi har manglet meget på det sidste. Kynisme ville så ikke have hjulpet mod Sunderland, da vi jo ikke havde en eneste reel chance, men i ved hvad jeg mener...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1062: 20 Nov 2010, 22:44 »

Mener stadig vi var heldige med at køre den hjem. Wolves havde store chancer, men i den kamp havde vi tilgengæld den kynisme man skal have som tophold, og som vi har manglet meget på det sidste. Kynisme ville så ikke have hjulpet mod Sunderland, da vi jo ikke havde en eneste reel chance, men i ved hvad jeg mener...
Mod Sunderland skulle vi bare være blevet i omklædningsrummet. Vi var evig elendig. Mod Wolves synes jeg heller ikke vi var gode, men vi fortjente sejren. :-)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1063: 20 Nov 2010, 22:48 »

Mod Sunderland skulle vi bare være blevet i omklædningsrummet. Vi var evig elendig. Mod Wolves synes jeg heller ikke vi var gode, men vi fortjente sejren. :-)
De skulle slet ikke have haft lov til at komme på banen igen, og tilskuerne skulle have haft pengene igen. Wink Men på den anden side, når Essien, Lampard og Terry er klar igen, så er jeg ikke i tvivl om at det nok skal gå bedre. Det er SÅ tydeligt at vi mangler en Lampard eller Essien til at komme med nogle ideer og tage noget ansvar på banen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1064: 20 Nov 2010, 22:57 »

Terry kan være klar meget snart. Læs her: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=73462&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Utrolig glædeligt hvis det passer.

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010